Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Masse klikk og så  har hun en rabattkode gående kun idag på Ivorie med jul i ordet. Selger som hakkamøkk, godt salgstriks.

Veldig godt salgstriks også 😁 Det var veldig smart av henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatsumomo skrev (3 minutter siden):

Masse klikk og så  har hun en rabattkode gående kun idag på Ivorie med jul i ordet. Selger som hakkamøkk, godt salgstriks.

Får ingen klikk fra dette huset😅 Her nyter vi sol og iskaffe . Tross alt sommer enda☀️😎

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke klikke inn resten av dagen, det er totalt uinteressant hva hun skal finne på av jul, hva hun skal spise og at hun skal se The Holiday for hundrede gang. Neitakk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (20 minutter siden):

Masse klikk og så  har hun en rabattkode gående kun idag på Ivorie med jul i ordet. Selger som hakkamøkk, godt salgstriks.

syns hun er kynisk å sleip

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (13 minutter siden):

Jeg gidder ikke klikke inn resten av dagen, det er totalt uinteressant hva hun skal finne på av jul, hva hun skal spise og at hun skal se The Holiday for hundrede gang. Neitakk.

de som ser på det der er ikke mye oppegående

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama har jo forretningsreft. Får fansen å julegaveshoppe to ganger i året.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LilleSnupp skrev (1 time siden):

Dama har jo forretningsreft. Får fansen å julegaveshoppe to ganger i året.

Vil tro at pimpen nattkjole kommer i god driv før julegave shopping. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke døm meg, men følger heller Raad enn de andre influencerne. Ja, klart hun gjør ting for pengenes skyld. Vet ikke hvorfor men syns hun er mer troverdig enn de andre i Reme-stallen. Kanskje hele bøtte-balletten av influencere feirer jul i når fremtid? 😂😂 De virker jo til å kopiere det meste av Raad-greiene 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (16 minutter siden):

Ikke døm meg, men følger heller Raad enn de andre influencerne. Ja, klart hun gjør ting for pengenes skyld. Vet ikke hvorfor men syns hun er mer troverdig enn de andre i Reme-stallen. Kanskje hele bøtte-balletten av influencere feirer jul i når fremtid? 😂😂 De virker jo til å kopiere det meste av Raad-greiene 

Vet du, der er jeg enig med deg. Isabel er i det minste underholdende å se på og hun byr på seg selv. Mange av de andre influenserne spyr jeg nesten av å se på. Det er så himla falskt og dobbeltmoralsk som det kan få blitt.

Og ja, så klart gjør Isabel dette for pengene. Det sier seg lissom selv :P Men hun er fremdeles et fyrverkeri av en dame :)

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (1 time siden):

Ikke døm meg, men følger heller Raad enn de andre influencerne. Ja, klart hun gjør ting for pengenes skyld. Vet ikke hvorfor men syns hun er mer troverdig enn de andre i Reme-stallen. Kanskje hele bøtte-balletten av influencere feirer jul i når fremtid? 😂😂 De virker jo til å kopiere det meste av Raad-greiene 

Vi er nok mange her i tråden som følger Isabel og digger hennes åpenhet, humor osv. 

Er bare Raadsquad som er en smule creepy, en del av de er liksom litt sånn Isabel besatte. Men, er jo alltid gøy å lese kommentarene Isabel legger ut. Er også alltid moro med responsen til Isabel nå Dave kommenterer.  

Er imponert over det hun har gjort i dag, kjøpt en veske til over 50.000. Det er fantastisk gjort  (selv om hun sikkert har tjent langt over det dobbelte med alle Ivorie salgene i dag.) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Vil tro at pimpen nattkjole kommer i god driv før julegave shopping. 

Da går jeg heller naken enn og kle meg i en slik nattkjole som bestemor brukte🙈

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk med meg at raad skulle feire jul idag, men gikk innom Facebook gruppa etter å ha lest litt her. ALTSÅ HVAAAAAAA I HELSIKE- visste de var gale, men så gale da😂 De har virkelig gått ALL IN og sykelig dedikert, det er sjukt😂💩
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vålull skrev (4 minutter siden):

Fikk med meg at raad skulle feire jul idag, men gikk innom Facebook gruppa etter å ha lest litt her. ALTSÅ HVAAAAAAA I HELSIKE- visste de var gale, men så gale da😂 De har virkelig gått ALL IN og sykelig dedikert, det er sjukt😂💩
 

Er nesten så jeg må prøve å bli medlem av Raadsquad på FB. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teflonhjernen skrev (12 minutter siden):

Er nesten så jeg må prøve å bli medlem av Raadsquad på FB. 

Gjør det bare for å se. Vurderer til tider faktisk å melde meg ut for det blir for meget- men likevel så er man så nysgjerrig😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utover veldig god businessteft, har Isabel klart å øke følgeskaren - og beholde dem - fordi hun faktisk har en personlighet ifht for eks Sophie Elise. 

Jeg er helt enig i at mange i Raadsquad har bikket fullstendig over, men det er nok mange (som @Sirah påpeker) som ikke har det så greit i livet. Å dømme dem blir egentlig veldig feil, - da bør man jo heller peke på Isabel som utnytter det. Men jeg tror hun slipper unna med det fordi hun er veldig ærlig om at hun er et produkt av sine følgere. Veldig smart move av henne å si at "dette hadde jeg ikke hatt uten dere, og pga deres engasjement kan jeg skape mer innhold til dere". I dag har hun satt "the cherry on the cake" ved å dra på shopping på Chanel for å kjøpe en veske til giveaway til følgerne. G-e-n-i-a-l-t. Den rause, omtenksomme Isabel som vil gi tilbake til følgerne sine.

Hun har dem i sin hule hånd, og hun innrømmer det - bare pakket inn litt andre ord. Hun er svært dyktig i jobben sin. 

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lillemy_87 skrev (15 minutter siden):

Screenshot_20240811_211944_Jodel.jpg

Det er så sykt😵‍💫🫨 gærne folk 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/10/2024 at 6:25 PM, Cocogirl said:

Er du skada? 

Ingen plaster på meg, takk som spør 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, FjaseGuri said:

Lyst og lyst. Om så er det mest for content, hvis du tenker litt lenger. 

Er vel det samme som deg, her inne det 😂 👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jul og jul du liksom. Raadsquadwn feiret vel kanskje mer jul enn det Isabel faktisk gjorde. Ingen julepynt, ingen typisk julemiddag, ingen ski, ikke grøt og hun pyntet seg ikke en gang til "julemiddagen"

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...