Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Unodostrez skrev (58 minutter siden):

Enig i dette. 
Det jeg stusser på er følgerne. Hun ene som ikke kunne legge seg før broren til Isabel var tilbake på hotellet igår….. Say What? 

Whaaaaaat????? Er det mulig???? Det går over stokk og stein. Hva kunne hun  gjort om det skjedde noe? 😳

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tough cookie skrev (11 minutter siden):

Hvorfor snakker Isabel Stavangersk uten aksent, mens broren hennes østlandsk med aksent?

Isabel er vokst opp i Stavanger og har derfor tilhørende dialekt.

Rami har sosiolekt pga omgangskretsen i Oslo,som mange andre unge voksne/ungdommer.

Ingen snakker forøvrig "østlandsk"..

Endret av J..
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (1 time siden):

Enig i dette. 
Det jeg stusser på er følgerne. Hun ene som ikke kunne legge seg før broren til Isabel var tilbake på hotellet igår….. Say What? 

Så det jeg også….. de har ikke meldeplikt til følgerne sine 😬

Tough cookie skrev (20 minutter siden):

Hvorfor snakker Isabel Stavangersk uten aksent, mens broren hennes østlandsk med aksent?

J.. skrev (9 minutter siden):

Rami har sosiolekt pga omgangskretsen i Oslo,som mange andre unge voksne/ungdommer.

I tillegg bodde vel Rami noen år som liten i Iran/Irak? Mener jeg leste/hørte en plass at han var såpass liten når de flyttet dit at han glemte norsk og måtte lære seg norsk helt på nytt når han kom tilbake. Derfor har han heller ikke snev av Stavangerdialekt. Og Rami er nok veldig preget av kameratene sine, de snakker jo på samme måte.

Mulig jeg tar helt feil her altså.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 time siden):

Jeg vet at det ikke er noe dialekt som kalles "østlandsk", men det hadde vel blitt feil å skrevet Oslodialekt også i og med at han snakker litt "kebabnorsk" eller det du kaller sosiolekt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 time siden):

Whaaaaaat????? Er det mulig???? Det går over stokk og stein. Hva kunne hun  gjort om det skjedde noe? 😳

Hva? Kunne ikke legge seg fordi broren til Isabel  var ute med en venn i London i går etter fotballkampen.  Da synes jeg det går litt for langt med enkelte. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BareSiri skrev (13 timer siden):

Dere som klager så fælt over de gale menneskene som er medlem av Raadsquad på FB, har det slått dere at dere holder på på akkurat på samme måte som den sekt gruppen? Bare at her er viben negativ selvfølgelig. Og det er jo helt tydelig at mange følger hele familien Raad på Snap og er medlem på FB siden pga nysgjerrighet… 
Jeg liker ikke Isabel, jeg syns hun er helt ufordragelig. Derfor følger jeg hverken henne eller de andre i familien på Snap, Instagram osv. Dere er jo med på å sponse det livet hun lever… fordi dere er så nysgjerrige at dere bare måååå se?? Jeg er i alle fall ikke interesser i at hun skal tjene penger på meg når jeg ikke liker henne engang, det blir bare for dumt…

Hun kan godt tjene penger på at jeg ser hennes snapper. Jeg er ikke enig med alt hun gjør og står for, men jeg synes hun er interessant å følge. Hun lever et liv som er så til de grader ulikt mitt liv og det er fascinerende. Det gir meg enkel underholdning rett og slett. Så hender det hun glimter til med gode refleksjoner. Jeg har i bunn og grunn litt sansen for henne som person, bak det nyrike og overfladiske.

Edit: og selv om raadsquad tidvis virker litt gale, så tror jeg det er flere der inne som kan ha godt av en slik gruppe. Sånn som den ene gangen ei av jentene skulle ha fest og sa at folk der inne var velkomne. Det synes jeg var skikkelig fint gjort.

Endret av Cambria
  • Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cambria skrev (3 timer siden):

Hun kan godt tjene penger på at jeg ser hennes snapper. Jeg er ikke enig med alt hun gjør og står for, men jeg synes hun er interessant å følge. Hun lever et liv som er så til de grader ulikt mitt liv og det er fascinerende. Det gir meg enkel underholdning rett og slett. Så hender det hun glimter til med gode refleksjoner. Jeg har i bunn og grunn litt sansen for henne som person, bak det nyrike og overfladiske.

Edit: og selv om raadsquad tidvis virker litt gale, så tror jeg det er flere der inne som kan ha godt av en slik gruppe. Sånn som den ene gangen ei av jentene skulle ha fest og sa at folk der inne var velkomne. Det synes jeg var skikkelig fint gjort.

Ja, det er jeg enig i 🥰  det var veldig fint gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de ikke vet hvilken verdensdel de engang ferdes i, fy faen så flaut å ikke vite såpass.  Men da hadde de kanskje ikke opphold seg så lenge i Dubai, eller ikke i det hele tatt.

Endret av Margit777
  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får helt fnatt av de mld hun poster hvor folk sier de sitter å griner over at de får se reiser gjennom henne. 🙈🙄 Rett før jeg må slutte å følge henne for jeg mister troen på at det er normale mennesker som faktisk er følgere 😑

Endret av Hatsumomo
  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Får helt fnatt av de mld hun poster hvor folk sier de sitter å griner over at de får se reiser gjennom henne. 🙈🙄 Rett før jeg må slutte å følge henne for jeg mister troen på at det er normale mennesker som faktisk er følgere 😑

Trist også så mange av dem virker det som.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (4 minutter siden):

Jeg blir også flau når jeg ser hva folk skriver 😬 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snappen til Rami… han har ikke reiseforsikring ….skulle se om han orket å sette den i gang. Var svar til ei som lurte på hvorfor han ikke shoppet tøy siden kofferten var borte/forsinket.  Altså da har han også vært i Irak og Dubai uten reiseforsikring. Er det mulig?? 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (26 minutter siden):

Jeg blir også flau når jeg ser hva folk skriver 😬 

Jeg fatter IKKE at hun selv ikke cringer av det, men neida, hun poster det i stedet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenhouse skrev (33 minutter siden):

Så snappen til Rami… han har ikke reiseforsikring ….skulle se om han orket å sette den i gang. Var svar til ei som lurte på hvorfor han ikke shoppet tøy siden kofferten var borte/forsinket.  Altså da har han også vært i Irak og Dubai uten reiseforsikring. Er det mulig?? 

Han trenger jo ikke det. Isabel betaler sykehus hvis nødvendig..,😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (1 time siden):

Jeg fatter IKKE at hun selv ikke cringer av det, men neida, hun poster det i stedet. 

Det er viktig for fellesskapet/leirbålet at meldingene fra fansen blir offentliggjort, uansett om de er litt rare eller ikke. På den måten knytter hun dem tettere til seg og sikrer lojalitet.

Jeg syns ærlig talt det virker skummelt at fansen er så intens.

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Zenhouse said:

Nå gjelder jo de fleste reiseforsikringer for x antall døgn borte fra hjemmet i året. Mulig han har hatt reiseforsikring på tidligere turer, men har brukt opp reisedøgn og derfor ikke har det nå lenger. (Også er det jo og mulig å kjøpe reiseforsikring per tur og ikke ha kjøpt for denne turen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dupers skrev (5 timer siden):

Nå gjelder jo de fleste reiseforsikringer for x antall døgn borte fra hjemmet i året. Mulig han har hatt reiseforsikring på tidligere turer, men har brukt opp reisedøgn og derfor ikke har det nå lenger. (Også er det jo og mulig å kjøpe reiseforsikring per tur og ikke ha kjøpt for denne turen)

Skjønner ikke hvordan folk tør å reise uten reiseforsikring?? Det går som regel bra, men man vet aldri. Jeg kjenner en som var med i en bilulykke i utlandet. Han har gjeld resten av livet, for å si det sånn. Han hadde ikke reiseforsikring. Han ble lam og lå lenge på sykehuset i utlandet. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (5 timer siden):

Mener han fortalte at han hadde hatt reiseforsikring, men at han hadde byttet forsikringsselskap for alle forsikringene sine. Av en eller annen grunn hadde ikke det nye selskapet opprettet reiseforsikring på han. Det oppdaget han når han ringte for å melde kofferten borte etter Amsterdam. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (1 time siden):

Mener han fortalte at han hadde hatt reiseforsikring, men at han hadde byttet forsikringsselskap for alle forsikringene sine. Av en eller annen grunn hadde ikke det nye selskapet opprettet reiseforsikring på han. Det oppdaget han når han ringte for å melde kofferten borte etter Amsterdam. 

Seriøst, før man drar på tur så sjekker man sånt...vet aldri hva som kan skje!!!🙄🙄

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (2 timer siden):

Seriøst, før man drar på tur så sjekker man sånt...vet aldri hva som kan skje!!!🙄🙄

Det bør man så klart gjøre, men han er langt fra førstemann som har gått i denne fellen. Kjenner flere som har havnet i lignende situasjoner faktisk. Rami er jo også bare 20-21 år gammel og trodde at alt var ok så tanken på å sjekke falt han nok ikke inn.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...