baremeg Skrevet 9. juli #11041 Del Skrevet 9. juli Det er et sinnsykt pengemas på denne familien. …. 7 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayesha2 Skrevet 9. juli #11042 Del Skrevet 9. juli Hatsumomo skrev (5 timer siden): Ja, jeg fatter det ikke. Meldinger som Isabel viser på snap om mødre som sier at barnet deres fikk med seg ord som "pikk" osv. Jeg kjenner får en veldig flau smak i munnen når Isabal (igår tror jeg det var) griner på nesen til sin mor om at hun er så kååååt. Moren skal være en forelder, ikke en eldre søster som det av og til virker som Isabel behandler henne som. Skjønner ikke at det er noe å beundre/se opp til. Noen ganger leser jeg om mødre som skriver typ "ler så jeg griner, barnet mitt på 5 år sier vil ha pimpens frokost og etterpå sier; se mamma det er pikken til Dave". Hvem er disse menneskene som sitter sammen med sine barn og ser på snappene hennes og tror det er normalt språkbruk for barn? Hvorfor i all verden kaller hun sin mor for en hallik når vi alle vet at det er et negativt ladet ord og hva jobben går ut på..? Greit nok å ha et godt forhold til sin mor, men det er som du sier et mer som venninne forhold de har til hverandre enn mor og datter. Moren virker ikke som hun helt forstår hva som blir sagt mesteparten av tiden, IR sier ofte "dette kan jeg ikke si/gjøre foran mamma for da får jeg klask - du vet som utlandske mødrer", men hun sier og gjør de mest vulgære tingene foran moren. Samtalene som hun velger å legge ut på snap er gjentagende; pimpens frokost, menn/sex også shopping. Det er ikke et mor og datter forhold som er sunt for noen av dem i det lengre løpet. Der datter kun jakter og tenker på menn 24/7 og har et enormt pengeforbruk. Istedet for at mor kan kanskje lære datter hvordan lage noe annet mat enn å steke egg, som kan gi en slags mestringsfølelse at hun lærer seg noe nytt. 13 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayesha2 Skrevet 9. juli #11043 Del Skrevet 9. juli Moongirl skrev (19 timer siden): Mødre tar med seg UNGER for å møte henne og de griner....sjukt...det er ei som er operert herfra til evigheten, deler alt på nettet og svir av syke summer penger!! Litt av et forbilde....tenk på at barn følger hennes snap...der skjer det hele tiden ting barn IKKE skal følge med på...skremmende!!😪😪 Jeg lurer også på hva disse mødrene tenker og jeg blir flau på deres vegner. Snappene hennes burde ikke noen barn se. Hun starter dagen med iskaffe og masse sukker, dette kan barn bli påvirket av siden hun er jo deres idol og starte med å gjøre det samme. I det lengre løp snakker vi om overvektige og diabetikere rundt omkring. Og hennes hat for grønnsaker er også noe barn blir påvirket av fordi det har alltid vært en problematikk å få de i seg nok frukt og grønt. Å leve et liv som består av festing, desperat jakt på menn og shopping for enorme summer er ikke noe et barn burde lære til å tro at det er normalt. Ikke glem språkbruk. Det er ikke snakk om utdanning, gjøre noe frivillighetsarbeid, gi bort til veldedighet, finne en sunn hobby - nada! De mødrene burde virkelig slutte å dele slikt med sine barn og heller lese en bok med de eller ta de med på teater. 8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayesha2 Skrevet 9. juli #11044 Del Skrevet 9. juli Hatsumomo skrev (19 timer siden): Kunne jeg ikke tenkt meg. Tenk, der sitter businesspartnere som og hører/ser på at hun gråter over sin egen skakkjørte psyke ang mannfolk, hvor mye alt koster og hvor mye penger hun tjener, nå skulle hun være hore i sommer, snakker som en full sjømann til tider om pikk, kåtheten sin til hele familien sin.. altså, det er jo null filter der. Og det er greit nok ut til alle følgerene hennes, men alle andre da? Venner og folk hun jobber med? Hun utleverer alt, og det er hun jo populær for, men det har aldri vært sunt eller heldig å utlevere seg ufiltrert på den måten til "hele verden". Jeg tror dette før eller senere vil dessverre ende kjipt, enten psykisk for henne eller på andre måter (ran? verre stalking? osv). Helt enig. Prat om menn er ofte det oppegående damer gjør med sine (ordentlig) venninner og ikke til en gjeng fremmede fans som tror de er hennes venninner. Hennes desperat jakt på menn er på ingen måter sunt for psyken. Å bli forelsket og betatt av forskjellige menn under veldig kort tid viser ustabilitet. Enhver seriøs mann kommer ikke til å stifte familie med en som har slik tankegang og oppførsel og det er jo det hun så sårt vil. Enhver seriøs businesspartner/aktør vil ikke ha sitt navn assosiert med slik prat, forbruk og utlevering av eget sexliv - med mindre det er samarbeid med voksne leker butikk. Hun sier at hun krever prinsesse treatment av menn, men hvilke mann kan gi deg den respekten når du selv sier at du skal ligge rundt i hele sommer? Dette kommer ikke til å fungere i det lengre løp og hun burde være forsiktig med hva hun legger ut på nett fordi det forblir alltid på nett. 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSiri Skrevet 9. juli #11045 Del Skrevet 9. juli Ayesha2 skrev (18 minutter siden): Helt enig. Prat om menn er ofte det oppegående damer gjør med sine (ordentlig) venninner og ikke til en gjeng fremmede fans som tror de er hennes venninner. Hennes desperat jakt på menn er på ingen måter sunt for psyken. Å bli forelsket og betatt av forskjellige menn under veldig kort tid viser ustabilitet. Enhver seriøs mann kommer ikke til å stifte familie med en som har slik tankegang og oppførsel og det er jo det hun så sårt vil. Enhver seriøs businesspartner/aktør vil ikke ha sitt navn assosiert med slik prat, forbruk og utlevering av eget sexliv - med mindre det er samarbeid med voksne leker butikk. Hun sier at hun krever prinsesse treatment av menn, men hvilke mann kan gi deg den respekten når du selv sier at du skal ligge rundt i hele sommer? Dette kommer ikke til å fungere i det lengre løp og hun burde være forsiktig med hva hun legger ut på nett fordi det forblir alltid på nett. Tror dere business partene bryr seg om hvordan hun oppfører seg? De er jo bare opptatt av å tjene penger de også… 🤷🏼♀️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 9. juli #11046 Del Skrevet 9. juli BareSiri skrev (33 minutter siden): Tror dere business partene bryr seg om hvordan hun oppfører seg? De er jo bare opptatt av å tjene penger de også… 🤷🏼♀️ Hvis det var seriøse investorer, men det er det jo ikke slik jeg har skjønt det. 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 9. juli #11047 Del Skrevet 9. juli Tråden er ryddet for brukerdebatt og brudd på opphavsrett. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 9. juli #11048 Del Skrevet 9. juli Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 9. juli #11049 Del Skrevet 9. juli Ayesha2 skrev (3 timer siden): Jeg lurer også på hva disse mødrene tenker og jeg blir flau på deres vegner. Snappene hennes burde ikke noen barn se. Hun starter dagen med iskaffe og masse sukker, dette kan barn bli påvirket av siden hun er jo deres idol og starte med å gjøre det samme. I det lengre løp snakker vi om overvektige og diabetikere rundt omkring. Og hennes hat for grønnsaker er også noe barn blir påvirket av fordi det har alltid vært en problematikk å få de i seg nok frukt og grønt. Å leve et liv som består av festing, desperat jakt på menn og shopping for enorme summer er ikke noe et barn burde lære til å tro at det er normalt. Ikke glem språkbruk. Det er ikke snakk om utdanning, gjøre noe frivillighetsarbeid, gi bort til veldedighet, finne en sunn hobby - nada! De mødrene burde virkelig slutte å dele slikt med sine barn og heller lese en bok med de eller ta de med på teater. Det har jeg tenkt også 😳 Altså, selv jeg som er et voksent menneske som ikke er så himla fin på det rynker på nesa innimellom over språkbruken, hvorfor i alle dager viser man dette til små barn? Jeg kan sile ut snappene som underholdning, jeg tar ikke sukker i kaffen min pga at Isabel gjør det lissom, men små barn kan jo fort lære at det er sånn det skal være 🤷♀️ Men altså, nå har jeg spurt her flere ganger, hvem pokker er Dave og hva er greia med utstyret hans 😅 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 9. juli #11050 Del Skrevet 9. juli Herlighet hvordan familien melker henne for penger?? Broren ringer henne for å kjøpe dekk til 20.000,- Skjems han ikke? Kanskje han ikke skulle sagt opp sin faste jobb for å leve på søsteren sin så hadde han kunne kjøpt sine egne dekk. Flaut. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 9. juli #11051 Del Skrevet 9. juli Minipilla skrev (1 time siden): Herlighet hvordan familien melker henne for penger?? Broren ringer henne for å kjøpe dekk til 20.000,- Skjems han ikke? Kanskje han ikke skulle sagt opp sin faste jobb for å leve på søsteren sin så hadde han kunne kjøpt sine egne dekk. Flaut. Virker som om hun forsørger hele hurven,nå ska de til London på shopping,får de aldri nok? 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 9. juli #11052 Del Skrevet 9. juli Når hun kan bruker 100.000 av kroner på å leie villa i Mykonos og Maldivene, 40.000 kr på tequila osv, så spiller nok ikke 20.000 kr til dekk all verdens. Tenker det heller er bedre at hun bruker pengene på ymse småting medlemmer av familien trenger, enn type 40.000 kr ut vinduet på en flaske DRIKKEVARE. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 10. juli #11053 Del Skrevet 10. juli Hatsumomo skrev (13 timer siden): Når hun kan bruker 100.000 av kroner på å leie villa i Mykonos og Maldivene, 40.000 kr på tequila osv, så spiller nok ikke 20.000 kr til dekk all verdens. Tenker det heller er bedre at hun bruker pengene på ymse småting medlemmer av familien trenger, enn type 40.000 kr ut vinduet på en flaske DRIKKEVARE. Enig. Og jeg syntes det er fint at hun velger å hjelpe familien sin istede for å blåse pengene på dritt. 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 10. juli #11054 Del Skrevet 10. juli Hatsumomo skrev (13 timer siden): Når hun kan bruker 100.000 av kroner på å leie villa i Mykonos og Maldivene, 40.000 kr på tequila osv, så spiller nok ikke 20.000 kr til dekk all verdens. Tenker det heller er bedre at hun bruker pengene på ymse småting medlemmer av familien trenger, enn type 40.000 kr ut vinduet på en flaske DRIKKEVARE. Uansett hva andre ting koster er ikke dekk til 20.000,- ymse småting. Vi har dyre dekk til vår bil og de koster ikke den summen. Han hadde nok aldri betalt det selv. Poenget er bare det at han ringer sin søster som han bruker som minibank som er kvalmende. At hun inviterer med på ferie er en ting men virker som de bare forventer at hun skal forsørge dem i hverdagen og det er jo bare flaut. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 10. juli #11055 Del Skrevet 10. juli Minipilla skrev (1 time siden): Uansett hva andre ting koster er ikke dekk til 20.000,- ymse småting. Vi har dyre dekk til vår bil og de koster ikke den summen. Han hadde nok aldri betalt det selv. Poenget er bare det at han ringer sin søster som han bruker som minibank som er kvalmende. At hun inviterer med på ferie er en ting men virker som de bare forventer at hun skal forsørge dem i hverdagen og det er jo bare flaut. I tillegg sier Isabel at de jobber mye mindre bp siden hun gir dem penger. Altså er det mulig.. det er jo rett og slett snylting. Ikke gidder de ta utdanning, ikke gidder de å jobbe… fin gjeng😶 Siden moren ikke er istand til å være forelder så skjønner jeg at Isabel tar litt den rollen. Men noen burde stille noen krav her😶 En dag tar pengene slutt (iallefall den summen hun tjener nå) og da sitter de alle der med skjegget i postkassa. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuwanda2 Skrevet 10. juli #11056 Del Skrevet 10. juli 45 minutter siden, Amber said: I tillegg sier Isabel at de jobber mye mindre bp siden hun gir dem penger. Altså er det mulig.. det er jo rett og slett snylting. Ikke gidder de ta utdanning, ikke gidder de å jobbe… fin gjeng😶 Siden moren ikke er istand til å være forelder så skjønner jeg at Isabel tar litt den rollen. Men noen burde stille noen krav her😶 En dag tar pengene slutt (iallefall den summen hun tjener nå) og da sitter de alle der med skjegget i postkassa. Så da har vi ei som tjener masse, men ikke skatter til Norge. Og som har søsken som betaler mindre i skatt fordi de ikke behøver jobbe så mye.. mens mamma er ufør. Slik tankegang er veldig nyttig for Norge A/S. … 8 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayesha2 Skrevet 10. juli #11057 Del Skrevet 10. juli Pusemusen skrev (På 9.7.2024 den 8.01): Er jo Isabel som har lært henne å snakke sånn, desverre. Hun er moren, hun er den som er eldre. Det er ikke en unnskyldning eller forklaring at Isabel lærer henne å snakke sånt. Jeg snakker ikke som til min tenårings datter og ingen jeg kjenner gjør det samme med sine. Moren burde vise et godt eksempel til sine barn og guide de i riktig retning i livet. Ikke snakke tullprat på Snapchat og synes det er morsomt fordi de tjener penger på det.. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayesha2 Skrevet 10. juli #11058 Del Skrevet 10. juli Amber skrev (3 timer siden): I tillegg sier Isabel at de jobber mye mindre bp siden hun gir dem penger. Altså er det mulig.. det er jo rett og slett snylting. Ikke gidder de ta utdanning, ikke gidder de å jobbe… fin gjeng😶 Siden moren ikke er istand til å være forelder så skjønner jeg at Isabel tar litt den rollen. Men noen burde stille noen krav her😶 En dag tar pengene slutt (iallefall den summen hun tjener nå) og da sitter de alle der med skjegget i postkassa. En arbeidsgiver ser på din CV og går derfra utifra hvordan du fremstiller deg. Lillesøsteren droppet ut av Vgs og nå ikke jobber. Broren sluttet på jobben og reiser rundt som sjåfør og kameramann for Isabel. Storesøster som er enten sykemeldt eller tilkallingsvakt på en skole, er for dårlig til å jobbe men kan fint reise til Dubai, Tyrkia og Irak ila noen måneder. Dette er ikke ting som en arbeidsgiver hadde visst dersom det ikke var lagt ut av de selv på nett. Dette viser at de er ikke motivert til å jobbe, fortsette med utdanning, men istedet dra på ferie på søsteren sin regning. Jeg har en lillebror som er under 2 år yngre enn meg og han kan en gang i blant spørre om å låne penger. Dette er noe jeg gir han fra mitt hjerte og ikke noe som jeg forteller mine søsken, foreldre, venner og ihvertfall ikke sosiale medier. Det er flaut for han når kompisene og andre vet at han lever på sin søster. Dette er ikke noe som hun burde dokumentere på sin Snapchat at søskene er arbeidsledig (fordi de velger det selv) og hvor mye de får av henne. Det blir et stort hull på CV fra når var sist du jobbet og hva gjorde du i mellomtiden. Ser ikke bra ut at din forklaring er at du dro på ferie med familien. Fordi dessverre for de, så kommer disse Snapchat pengene til en dag ta slutt... 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 12. juli #11059 Del Skrevet 12. juli (endret) Postet et innlegg om et produkt jeg liker mye bedre enn Nude sitt. Er vel blokkert om 3-2-1... Endret 12. juli av Turkis Sau 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 12. juli #11060 Del Skrevet 12. juli Turkis Sau skrev (16 minutter siden): Postet et innlegg om et produkt jeg liker mye bedre enn Nude sitt. Er vel blokkert om 3-2-1... Det skal du ikke se bort ifra🤪 Men gi xlash en sjanse. Jeg er veldig fornøyd med de, ligger der de skal og fulle av gode ingredienser 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå