Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

elskersommer skrev (16 minutter siden):

Hun må gi 10% som du sier.. men det folk spør om er vel hvorfor det ikke blir pratet noe om hva hun gir.. SE og TL sier det som regel. Hadde jo bare vært ett stort pluss om IR skrev hva hun gir og til hvem

Nå er jeg litt usikker men skal hun gi 10% av overskudd til Ivorie eller av både ivorie og Isabel Raad A/S? Ivorie gikk jo ikke med overskudd i fjor så da må de finne penger ett annet sted

Klausulen deres sier de må donere 10% når ASet går med overskudd,noe Ivory ikke har gjort før nå.

Er Ivory som er et Reme-prosjekt,derfor det ASet som må donere.

Hun har sagt hun ønsker å donere til kvinner/barn på krisesenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

J.. skrev (8 minutter siden):

Klausulen deres sier de må donere 10% når ASet går med overskudd,noe Ivory ikke har gjort før nå.

Er Ivory som er et Reme-prosjekt,derfor det ASet som må donere.

Hun har sagt hun ønsker å donere til kvinner/barn på krisesenter.

Men ivorie går ikke med overskudd.. men Isabel privat gjør

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (14 minutter siden):

Men ivorie går ikke med overskudd.. men Isabel privat gjør

Unnskyld, men jeg forstår ikke helt. Isabel sa at Ivorie hadde solgt for over 30 mill i 2023, og alt overskudd valgte hun ikke å ta ut og istedenfor puttet hun det tilbake i firmaet for at det skulle kunne utvide seg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprettballen skrev (14 minutter siden):

Unnskyld, men jeg forstår ikke helt. Isabel sa at Ivorie hadde solgt for over 30 mill i 2023, og alt overskudd valgte hun ikke å ta ut og istedenfor puttet hun det tilbake i firmaet for at det skulle kunne utvide seg?

Arrester meg om jeg tar feil. Men dette står på Brønnøysundregisteret 

Bilder fra brreg proff

Screenshot_20240703-171005.png

Screenshot_20240703-171026.png

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (5 minutter siden):

Arrester meg om jeg tar feil. Men dette står på Brønnøysundregisteret 

Bilder fra brreg proff

Screenshot_20240703-171005.png

Screenshot_20240703-171026.png

Ojda, hvorfor I all verden lyver hun om slikt? Og ja hvor skal hun finne overskuddet til veldedighet? Jeg tror hun nevnte på snap at hun skulle til India?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprettballen skrev (2 minutter siden):

Ojda, hvorfor I all verden lyver hun om slikt? Og ja hvor skal hun finne overskuddet til veldedighet? Jeg tror hun nevnte på snap at hun skulle til India?

Hun er jo langt unna 30 mill om man ser tallene for Isabel Raad A/S også. Men nå er jeg usikker på alt hun selger til Lyko og vita.. er de tallene registrert ett annet sted?

Bilde fra brreg proff 

Screenshot_20240703-172033.png

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (2 timer siden):

Hun må gi 10% av overskuddet til veldedighet pga Reme. Så det er ikke usannheter.  Den kommer hun ikke unna. Kanskje sjekke opp litt før du slenger ut ting.

Ser andre også nevner det, Gonzalez hvem? 🙈

Golnaz Khalil heter kusinen. Kallenavnet hennes er Konny, dvs de var Suzy og Konny på fylla.

Podcasten deres fra 2021 ligger fortsatt på Spotify: "Suzy & Konny Alt eller ingenting"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (3 timer siden):

Hun er jo langt unna 30 mill om man ser tallene for Isabel Raad A/S også. Men nå er jeg usikker på alt hun selger til Lyko og vita.. er de tallene registrert ett annet sted?

Bilde fra brreg proff 

Screenshot_20240703-172033.png

Jeg ser at jeg glemte å skrive at det gjaldt Ivorie, unnskyld.

Det var det firma hun sa omsatte for 30 mill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (4 timer siden):

Hvor donerte hun penger i fjor?

Vet ikke, vet bare at de må pga Reme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet innholdsfortegnelsen til risvannet? Når raadsquad skriver at baderomsgulvet blir såpeglatt så skulle det ikke forundre meg at denne også innholder mye silikon slik som håroljen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sprettballen skrev (1 time siden):

Noen som vet innholdsfortegnelsen til risvannet? Når raadsquad skriver at baderomsgulvet blir såpeglatt så skulle det ikke forundre meg at denne også innholder mye silikon slik som håroljen.

Screenshot_20240703_234435_Chrome.thumb.jpg.c76df8ed15ae1e4ed0f3030c6f055536.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (1 time siden):

Hvor er denne raadsquad gruppa? Trenger noe å le av

Gruppa er syyyyyyk! Og prøver du å komme med kritikk så blir du kasta ut 🤣

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 time siden):

Gruppa er syyyyyyk! Og prøver du å komme med kritikk så blir du kasta ut 🤣

Mange har blitt kastet ut derfra. De tåler ingen kritisk. Det er en mor og hennes to unge døtre som driver den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser mange snakker om hvor fint det er at familien har kommet sammen etter alt det vonde, at søsknene og moren er så fine osv. 

Jeg er muligens kynisk anlagt, men jeg synes det lyser "vi melker den rike søstera/dattera vår for alt det er verdt" av alle familiemedlemmene, spesielt bror og mor. Jeg håper jeg har feil, men jeg lurer på hvor godt forhold de ville hatt om IR var fattig.  

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprettballen skrev (1 time siden):

Nå har raadsquad gruppen startet kjøp og salg side av ivorie og nude produkter.

Nei, den eksisterte før squaden. 

Edit. Beklager, ser nå at de har laget en til kjøp og salg. Hun som har Raadsquad 2.0 har en kjøp og salg fra før 🙈🙈 Lenge leve galskapen 🤣

Endret av Sharp75!
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 time siden):

Nei, den eksisterte før squaden. 

Edit. Beklager, ser nå at de har laget en til kjøp og salg. Hun som har Raadsquad 2.0 har en kjøp og salg fra før 🙈🙈 Lenge leve galskapen 🤣

Jeg skjønner. Ja er fullstendig galskap. Men interessant å følge med der fremover for er tydelig mange som handler uten å tenke seg om når det er dropp og har bomkjøp. Ingen retur, mer penger til Isabel. Hvis dette utvikler seg slik som Careless og Sara Emilie, ja da kan Isabel også le hele veien til banken.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...