Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Jeg synes synd på Raad. Hun er et tomt skall. Ikke la dere lure av alt det ytre (penger,klær,bolig,reiser etc). For meg virker hun ulykkelig men maskerer det tomme skallet med ytre ting. Vanskelig barndom og oppvekst. Og har aldri opplevd ekte kjærlighet. Trist igrunn. 

  • Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

46 minutter siden, Sirah said:

Nei hun er på Mykonos selv, men squaden tror jo at de er der sammen med henne 🙈 

Men da må de vel ha avtalt å dra dit samtidig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spretteberta skrev (På 1.7.2024 den 14.43):

Ikke for å forsvare Isabel, men dette var vel bare et jodel påfunn av noen? 

Det er ikke nytt at hun viser sitt sanne jeg når hun tror ingen andre ser eller hører det. Jeg er kjent med den familien ettersom min tante kjenner de godt og min datter har felles venner med søsteren og kusinen.

Det er ikke bare godhet som blir spredt i den familien. Det har eskaleret etter at pengene begynte å stømme inn. Hun mistet mange venneskap samt med kusinen Gonzalez pga måten hun behandler folk på som er veldig frekt og nedvergende.  Hun ser at mange av hennes følgere har et ensformet liv, er usikkere og er lett å påvirke. Dette er også snakk om damer fra 30 -60 årene. Hun utnytter de for at de skal kjøpe ting og dermed får de til å tro at de betyr noe for dem.

Et godhjertet menneske med empati hadde ikke vært så slu og kynisk og utnyttet mennesker på den måten.

  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Veninnene er på ferie om dagen😂

Bilde fra facebook Raadsquad 

Screenshot_20240703-114307~2.png

Nei og nei så flaut. Skjønner jo at dette nok er ment som humor, men det blir bare pinlig. Da Isabel legger ut kommentarer hun får på snap blir jeg skikkelig pinlig berørt innimellom av hva disse damene skriver og de fleste med fullt snap navn. Tror faktisk mange av de tror de er ekte venninne med henne og tenker ikke over hvor mange som faktisk følger henne og hvor mange som ser snappene.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (Akkurat nå):

Nei og nei så flaut. Skjønner jo at dette nok er ment som humor, men det blir bare pinlig. Da Isabel legger ut kommentarer hun får på snap blir jeg skikkelig pinlig berørt innimellom av hva disse damene skriver og de fleste med fullt snap navn. Tror faktisk mange av de tror de er ekte venninne med henne og tenker ikke over hvor mange som faktisk følger henne og hvor mange som ser snappene.

Ja den posten var nok tull men jeg tror også at mange er slik. Kanskje de som føler seg ensomme

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (31 minutter siden):

Men da må de vel ha avtalt å dra dit samtidig?

Det betyr vel at de sitter hjemme  i sofaen og har avlyst alle gjøremål og venter på oppdatering 24/7 på snap fra ei som drikker seg full hver dag og sprer rundt seg med penger, tigging om klikk/kjøp av produkter, viser seg fram i minimale antrekk og snakker om gjøker??😵‍💫

De føler visst selv da at de er på ferie på Mykonos🙄🙉

  • Liker 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teflonhjernen skrev (4 timer siden):

Jeg har alltid likt Isabel og har stor resept for hennes barndom og hva hun har opplevd. 
Men, disse snappene fra Mykobos er forferdelige. Utrolig kjedelige og hun hadde betalt 50.000 for et bord og kjøpt Tequila for 3500 Euro. Huset kostet vel over 100.000 i leie en uke. Da begynner det å bli usmakelig pengebruk syntes jeg. 
Vesker, klokker og smykker er jo i orden, men de penge summene hun bruker nå er jo hinsides. Samme med summen hun brukte på Maldivene i regnvær. 
Skjønner hun tjener veldig godt, men tjener hun virkelig så sinnsykt mye? 

Det er ganske så forkastelig. Alle kan gjøre hva de vil med pengene sine, det er deres problem. Men her har hun et ansvar ettersom hun har valgt å bli en påvirker. Det er noe helt annet med de som er født inn i penger, til og med de flasker ikke penger på den måten.

 Å dra på en ferie og kose seg er såklart opp til enhver. Men hun dro bokstavelig talt rett fra en luksus ferie rett til denne. Pengene er hennes så hun kan gjøre hva hun vil med det. Men det at hun bruker sin barndom og levde under fattige kår som en unnskyldning for sitt forbruk - det blir for dumt.

Og hun var liten da hun flyttet inn til fosterhjem og flyttet tilbake hjem da hun var 17 år. I fosterhjem er det Staten som dekker barnets behov og fosterforeldre får økonomisk støtte. Så at hun levde "hele sin barndom" under fattige kår stemmer ikke.

Hun har snakket flere ganger om at overskuddet til hennes klesmerke skal støtte organisasjoner. Ifjor var det India i år var det Kenya, dette er ikke dokumentert noen steder. Hun kan dele alt fra hva hun spiser, når hun møter en ny mann, fylla, kjønnssykdommer, sitt seksliv, dele beløp av mat, flyreiser, hoteller, shopping og priser på leiligheter. Det er på absolutt ingen måter hun har donert noe som helst uten å dokumentere det. Dette er bare noe hun sier en gang i blant de skal droppe noe i klesmerke også er det helt stille når hun stolt viser at omkostninger er på 30 mil.

Hun kunne ha fått så mye respekt om hun hadde gitt noe til veldedighet. Det kunne sikkert også gitt henne bedre selvfølse og mer mening i livet en shopping, reiser og luksus villa.  Som til tider kan bli gørr kjedelig å gjøre om og om igjen - bare se på turene til Maldivene..

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ayesha2 skrev (1 minutt siden):

Det er ganske så forkastelig. Alle kan gjøre hva de vil med pengene sine, det er deres problem. Men her har hun et ansvar ettersom hun har valgt å bli en påvirker. Det er noe helt annet med de som er født inn i penger, til og med de flasker ikke penger på den måten.

 Å dra på en ferie og kose seg er såklart opp til enhver. Men hun dro bokstavelig talt rett fra en luksus ferie rett til denne. Pengene er hennes så hun kan gjøre hva hun vil med det. Men det at hun bruker sin barndom og levde under fattige kår som en unnskyldning for sitt forbruk - det blir for dumt.

Og hun var liten da hun flyttet inn til fosterhjem og flyttet tilbake hjem da hun var 17 år. I fosterhjem er det Staten som dekker barnets behov og fosterforeldre får økonomisk støtte. Så at hun levde "hele sin barndom" under fattige kår stemmer ikke.

Hun har snakket flere ganger om at overskuddet til hennes klesmerke skal støtte organisasjoner. Ifjor var det India i år var det Kenya, dette er ikke dokumentert noen steder. Hun kan dele alt fra hva hun spiser, når hun møter en ny mann, fylla, kjønnssykdommer, sitt seksliv, dele beløp av mat, flyreiser, hoteller, shopping og priser på leiligheter. Det er på absolutt ingen måter hun har donert noe som helst uten å dokumentere det. Dette er bare noe hun sier en gang i blant de skal droppe noe i klesmerke også er det helt stille når hun stolt viser at omkostninger er på 30 mil.

Hun kunne ha fått så mye respekt om hun hadde gitt noe til veldedighet. Det kunne sikkert også gitt henne bedre selvfølse og mer mening i livet en shopping, reiser og luksus villa.  Som til tider kan bli gørr kjedelig å gjøre om og om igjen - bare se på turene til Maldivene..

Jeg har nå trykket avfølg.. orker ikke dette opplegget hennes mer

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ayesha2 skrev (35 minutter siden):

Det er ikke nytt at hun viser sitt sanne jeg når hun tror ingen andre ser eller hører det. Jeg er kjent med den familien ettersom min tante kjenner de godt og min datter har felles venner med søsteren og kusinen.

Det er ikke bare godhet som blir spredt i den familien. Det har eskaleret etter at pengene begynte å stømme inn. Hun mistet mange venneskap samt med kusinen Gonzalez pga måten hun behandler folk på som er veldig frekt og nedvergende.  Hun ser at mange av hennes følgere har et ensformet liv, er usikkere og er lett å påvirke. Dette er også snakk om damer fra 30 -60 årene. Hun utnytter de for at de skal kjøpe ting og dermed får de til å tro at de betyr noe for dem.

Et godhjertet menneske med empati hadde ikke vært så slu og kynisk og utnyttet mennesker på den måten.

Gonzalez 😂 Du kjenner familien helt sjukt godt, ser jeg. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Moongirl said:

Det betyr vel at de sitter hjemme  i sofaen og har avlyst alle gjøremål og venter på oppdatering 24/7 på snap fra ei som drikker seg full hver dag og sprer rundt seg med penger, tigging om klikk/kjøp av produkter, viser seg fram i minimale antrekk og snakker om gjøker??😵‍💫

De føler visst selv da at de er på ferie på Mykonos🙄🙉

Åja de er ikke fysisk på Mykonos??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (18 minutter siden):

Åja de er ikke fysisk på Mykonos??

Nei, bare i drømme og på snap er Raad squad og bestevenninna deres  Isabel på Mykonos. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Teflonhjernen said:

Nei, bare i drømme og på snap er Raad squad og bestevenninna deres  Isabel på Mykonos. 

Wtf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ayesha2 skrev (1 time siden):

Det er ganske så forkastelig. Alle kan gjøre hva de vil med pengene sine, det er deres problem. Men her har hun et ansvar ettersom hun har valgt å bli en påvirker. Det er noe helt annet med de som er født inn i penger, til og med de flasker ikke penger på den måten.

 Å dra på en ferie og kose seg er såklart opp til enhver. Men hun dro bokstavelig talt rett fra en luksus ferie rett til denne. Pengene er hennes så hun kan gjøre hva hun vil med det. Men det at hun bruker sin barndom og levde under fattige kår som en unnskyldning for sitt forbruk - det blir for dumt.

Og hun var liten da hun flyttet inn til fosterhjem og flyttet tilbake hjem da hun var 17 år. I fosterhjem er det Staten som dekker barnets behov og fosterforeldre får økonomisk støtte. Så at hun levde "hele sin barndom" under fattige kår stemmer ikke.

Hun har snakket flere ganger om at overskuddet til hennes klesmerke skal støtte organisasjoner. Ifjor var det India i år var det Kenya, dette er ikke dokumentert noen steder. Hun kan dele alt fra hva hun spiser, når hun møter en ny mann, fylla, kjønnssykdommer, sitt seksliv, dele beløp av mat, flyreiser, hoteller, shopping og priser på leiligheter. Det er på absolutt ingen måter hun har donert noe som helst uten å dokumentere det. Dette er bare noe hun sier en gang i blant de skal droppe noe i klesmerke også er det helt stille når hun stolt viser at omkostninger er på 30 mil.

Hun kunne ha fått så mye respekt om hun hadde gitt noe til veldedighet. Det kunne sikkert også gitt henne bedre selvfølse og mer mening i livet en shopping, reiser og luksus villa.  Som til tider kan bli gørr kjedelig å gjøre om og om igjen - bare se på turene til Maldivene..

Hun må gi 10% av overskuddet til veldedighet pga Reme. Så det er ikke usannheter.  Den kommer hun ikke unna. Kanskje sjekke opp litt før du slenger ut ting.

Ser andre også nevner det, Gonzalez hvem? 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (2 timer siden):

Men da må de vel ha avtalt å dra dit samtidig?

Hun er altså med venninner på tur, venninner fra Dubai, de reiste hun sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (15 minutter siden):

Hun må gi 10% av overskuddet til veldedighet pga Reme. Så det er ikke usannheter.  Den kommer hun ikke unna. Kanskje sjekke opp litt før du slenger ut ting.

Ser andre også nevner det, Gonzalez hvem? 🙈

Jeg skrev at det har hun ikke lagt ut når hun legger ut alt annet ellers når det gjelder 10%.

Og Gonzalez er en intern greie i deres som et kallenavn alle har på hverandre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sharp75! skrev (1 time siden):

Hun må gi 10% av overskuddet til veldedighet pga Reme. Så det er ikke usannheter.  Den kommer hun ikke unna. Kanskje sjekke opp litt før du slenger ut ting.

Ser andre også nevner det, Gonzalez hvem? 🙈

Hvor donerte hun penger i fjor?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å kikke litt på postingen til Raad først nylig, og må innrømme at jeg lot meg fascinere. Ikke over det nokså hjernedøde livet som består av sminke og shopping, men over forretningstalentet hennes. Hun har jo rett i at jo mer penger hun bruker, jo flere følgere får hun. Og hun blander reklame for egne produkter (dog merket) med positiv omtale av ikke-sponsede produkter, hvilket gir egenreklamen en viss kredibilitet. Mer penger i kassa til Raad.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 time siden):

Hun må gi 10% av overskuddet til veldedighet pga Reme. Så det er ikke usannheter.  Den kommer hun ikke unna. Kanskje sjekke opp litt før du slenger ut ting.

Ser andre også nevner det, Gonzalez hvem? 🙈

Hun må gi 10% som du sier.. men det folk spør om er vel hvorfor det ikke blir pratet noe om hva hun gir.. SE og TL sier det som regel. Hadde jo bare vært ett stort pluss om IR skrev hva hun gir og til hvem

Nå er jeg litt usikker men skal hun gi 10% av overskudd til Ivorie eller av både ivorie og Isabel Raad A/S? Ivorie gikk jo ikke med overskudd i fjor så da må de finne penger ett annet sted

Endret av elskersommer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 minutter siden):

Hun må gi 10% som du sier.. men det folk spør om er vel hvorfor det ikke blir pratet noe om hva hun gir.. SE og TL sier det som regel. Hadde jo bare vært ett stort pluss om IR skrev hva hun gir og til hvem

For året 2023, har hun ikke gitt noe ennå. Hun har snakket om å besøke det stedet hun vil gi penger til. Det skal hun og noen fra teamet, gjøre til høsten. Det blir nok noen måneder til, før de 10% blir betalt til valgte mottaker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...