Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Oppland skrev (4 minutter siden):

Ikke har jeg sett noen andre med mye penger som kan kjøpe seg rådyre klær kaster klærne i kofferten i vilt kaos, slenger de på gulvet osv. Så......

Enig! 
Huff, det har vært gøy å følge henne pga hun har hatt mye humor og selvironi, men kjenner at nå blir det bare mer og mer desperat virker det som. Som du sier, kaster tøy til mange tusen kroner rundt på gulvet og her om dagen klipte hun bare av et skjørt. Hun burde jo egentlig bare bruke sitt eget tøy. 
Kjenner at jeg blir trist på hennes vegne nå, virker så desperat. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fulgt Isabell et par uker på snap nå, utelukkende for underholdningsverdiens skyld. Likte en del av snappene fra Maldivene, gøy å drømme seg bort i et liv man aldri kan få. Syntes derimot at snappene nå fra Mykonos hvor vi ser mer til Suzi enn til Isabell er litt «over the top» for min del, men nå er jeg neppe heller målgruppen. 

Men helt seriøst: Stemmer det at folk oppriktig tror hun er venninnen deres og at hun oppriktig mener at de er elsklinger og «hennes damer» 😳 Er folk virkelig så blåst? Så klart er dette kunn et salgstriks og jeg forstår så ufattelig godt at hun innimellom «trenger en shot» for å komme seg gjennom alle kommentarene 😅 Ærlig talt, er folk så dumme? Nå må jeg nesten finne den Raadsquaadgruppa på Facebook merker jeg, men det er kanskje litt flaut å være medlem der 🤣

Ang broren så virker han som en trivelig og sympatisk fyr, gøy å se noen andre sider av Dubai enn bare Dubai Mall. Men jeg må innrømme at ikke snappene hans fenger meg på helt samme måte 😅

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (39 minutter siden):

Jeg har fulgt Isabell et par uker på snap nå, utelukkende for underholdningsverdiens skyld. Likte en del av snappene fra Maldivene, gøy å drømme seg bort i et liv man aldri kan få. Syntes derimot at snappene nå fra Mykonos hvor vi ser mer til Suzi enn til Isabell er litt «over the top» for min del, men nå er jeg neppe heller målgruppen. 

Men helt seriøst: Stemmer det at folk oppriktig tror hun er venninnen deres og at hun oppriktig mener at de er elsklinger og «hennes damer» 😳 Er folk virkelig så blåst? Så klart er dette kunn et salgstriks og jeg forstår så ufattelig godt at hun innimellom «trenger en shot» for å komme seg gjennom alle kommentarene 😅 Ærlig talt, er folk så dumme? Nå må jeg nesten finne den Raadsquaadgruppa på Facebook merker jeg, men det er kanskje litt flaut å være medlem der 🤣

Ang broren så virker han som en trivelig og sympatisk fyr, gøy å se noen andre sider av Dubai enn bare Dubai Mall. Men jeg må innrømme at ikke snappene hans fenger meg på helt samme måte 😅

Jeg var på FB RaadSquad litt i starten for å se hva det var. Ja, folk tror oppriktig de er venninnene hennes, voksne damer i alle aldre. Se bare kommentarene hun får på snap (de hun legger ut). Folk setter på vekkerklokka for å hamstre når hun lanserer. De gråter av glede når hun tar de med på «jentetur» til Maldivene. De gråter  fordi de ikke fikk kjøpt et overpriset duftlys før det ble utsolgt. «Alle» spiser pimpens fronost og drikker oversukret iskaffe til frokost. De går med Raad Squad t skjorter. Det er faktisk helt sinnsykt at disse damene tro de faktisk er venninnene hennes. 
Enig i at Rami er supersøt da ☺️

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (9 minutter siden):

Jeg var på FB RaadSquad litt i starten for å se hva det var. Ja, folk tror oppriktig de er venninnene hennes, voksne damer i alle aldre. Se bare kommentarene hun får på snap (de hun legger ut). Folk setter på vekkerklokka for å hamstre når hun lanserer. De gråter av glede når hun tar de med på «jentetur» til Maldivene. De gråter  fordi de ikke fikk kjøpt et overpriset duftlys før det ble utsolgt. «Alle» spiser pimpens fronost og drikker oversukret iskaffe til frokost. De går med Raad Squad t skjorter. Det er faktisk helt sinnsykt at disse damene tro de faktisk er venninnene hennes. 
Enig i at Rami er supersøt da ☺️

Jeg syntes det er helt fantastisk merker jeg 😅 Så klart er jo hele «venninnegreia» et spill for galleriet! Er det teknisk mulig lissom. Men for all del, hun tjener seg søkkrik på det så hvorfor ikke 🤷‍♀️

Så kan vi andre sitte på sidelinjen og nyte underholdningen 😁

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (12 minutter siden):

Jeg syntes det er helt fantastisk merker jeg 😅 Så klart er jo hele «venninnegreia» et spill for galleriet! Er det teknisk mulig lissom. Men for all del, hun tjener seg søkkrik på det så hvorfor ikke 🤷‍♀️

Så kan vi andre sitte på sidelinjen og nyte underholdningen 😁

Enig! For underholdning er det, ingen tvil om det. 
Men, RaadSquad på FB måtte jeg ut av, det ble for vilt. Snap får holde. 
Blir spennende nå å se hvor lang tid det tar før sminke vesken  som ble lansert kl.10:00 er utsolgt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teflonhjernen skrev (6 minutter siden):

Enig! For underholdning er det, ingen tvil om det. 
Men, RaadSquad på FB måtte jeg ut av, det ble for vilt. Snap får holde. 
Blir spennende nå å se hvor lang tid det tar før sminke vesken  som ble lansert kl.10:00 er utsolgt. 

Helt enig 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så kjedelig det har vært på følge henne på Mykonos turen, hjemme i Dubai syns jeg det var gøy å følge med på dating livet da hun prøvde å finne en seriøs forhold. Men dere gjøk praten og å sikle etter greske guder og snakking om hvor kåt hun er syns jeg ikke er så spennende å se  

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (2 timer siden):

Jeg har fulgt Isabell et par uker på snap nå, utelukkende for underholdningsverdiens skyld. Likte en del av snappene fra Maldivene, gøy å drømme seg bort i et liv man aldri kan få. Syntes derimot at snappene nå fra Mykonos hvor vi ser mer til Suzi enn til Isabell er litt «over the top» for min del, men nå er jeg neppe heller målgruppen. 

Men helt seriøst: Stemmer det at folk oppriktig tror hun er venninnen deres og at hun oppriktig mener at de er elsklinger og «hennes damer» 😳 Er folk virkelig så blåst? Så klart er dette kunn et salgstriks og jeg forstår så ufattelig godt at hun innimellom «trenger en shot» for å komme seg gjennom alle kommentarene 😅 Ærlig talt, er folk så dumme? Nå må jeg nesten finne den Raadsquaadgruppa på Facebook merker jeg, men det er kanskje litt flaut å være medlem der 🤣

Ang broren så virker han som en trivelig og sympatisk fyr, gøy å se noen andre sider av Dubai enn bare Dubai Mall. Men jeg må innrømme at ikke snappene hans fenger meg på helt samme måte 😅

Nå tok det litt av i den gruppa i går fordi Isabell skulle starte pop up butikk i Kristiansand 8 juli og hun skal være der den dagen🙈 vi har sett lange køer ved åpning av Therese Lien og Sara Emilie sine butikker men tror det vil ta helt av den dagen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (12 minutter siden):

Nå tok det litt av i den gruppa i går fordi Isabell skulle starte pop up butikk i Kristiansand 8 juli og hun skal være der den dagen🙈 vi har sett lange køer ved åpning av Therese Lien og Sara Emilie sine butikker men tror det vil ta helt av den dagen

Hahaha huff stakkars, får håpe hun har med seg livvakter 🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (1 time siden):

Jeg syntes det er helt fantastisk merker jeg 😅 Så klart er jo hele «venninnegreia» et spill for galleriet! Er det teknisk mulig lissom. Men for all del, hun tjener seg søkkrik på det så hvorfor ikke 🤷‍♀️

Så kan vi andre sitte på sidelinjen og nyte underholdningen 😁

Tror dere virkelig noen tror på alvor mener de er venninnen hennes, fordi hun skriver nå skal vi på tur. Jeg forstår ikke det, ei de aldri har møtt eller snakket med. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (19 minutter siden):

Nå tok det litt av i den gruppa i går fordi Isabell skulle starte pop up butikk i Kristiansand 8 juli og hun skal være der den dagen🙈 vi har sett lange køer ved åpning av Therese Lien og Sara Emilie sine butikker men tror det vil ta helt av den dagen

Jeg bor i Kristiansand, kan skje jeg skal tuste ned å se på galskapen. 
Blir vel mange tilreisende av Isabel sine «»venninner» . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (4 minutter siden):

Tror dere virkelig noen tror på alvor mener de er venninnen hennes, fordi hun skriver nå skal vi på tur. Jeg forstår ikke det, ei de aldri har møtt eller snakket med. 

 

Når folk er så opptatt av dama att de nesten sender ut redningstjenesten, ettersøkshund og politi fordi hun ikke sender snap på 6 timer så har det faktisk gått litt langt.. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (1 minutt siden):

Jeg bor i Kristiansand, kan skje jeg skal tuste ned å se på galskapen. 
Blir vel mange tilreisende av Isabel sine «»venninner» . 

Tror mange fra f.eks oslo kjører nedover for å se sin veninne

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

elskersommer skrev (2 minutter siden):

Når folk er så opptatt av dama att de nesten sender ut redningstjenesten, ettersøkshund og politi fordi hun ikke sender snap på 6 timer så har det faktisk gått litt langt.. 

Gått for langt ja. Hadde det  bare vært noen, men det er tusenvis. For meg er dette helt uforståelig.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (10 minutter siden):

Tror dere virkelig noen tror på alvor mener de er venninnen hennes, fordi hun skriver nå skal vi på tur. Jeg forstår ikke det, ei de aldri har møtt eller snakket med. 

 

Jeg håper virkelig ikke de tror det på ekte, men utifra kommentarene så virker det jo sånn 😬

 

Teflonhjernen skrev (5 minutter siden):

Jeg bor i Kristiansand, kan skje jeg skal tuste ned å se på galskapen. 
Blir vel mange tilreisende av Isabel sine «»venninner» . 

Det syntes jeg nesten du skal og så oppdatere oss etterpå 😅

Jeg skal også til Kristiansand i sommer, kanskje jeg skal flytte på datoen 🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (3 minutter siden):

Oppdater meg: har hun arrangert tur til mykonos hvor folk kan melde seg på?

Nei hun er på Mykonos selv, men squaden tror jo at de er der sammen med henne 🙈 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...