Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Snurris skrev (19 timer siden):

Såååå... Fordi du/dine foreldre er gode til å lære språk, så "skurrer det" om andre ikke er like gode? 

Hvis det er alt du fikk ut av det jeg skrev så tror jeg du burde lese det på nytt. De har bodd her i 30 år!! 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (20 timer siden):

👍👍👍 Er vel samme følelsen som du beskriver her jeg har. Å jeg skjønner ikke hva som er så artig ved at du kaller mamman sin for pimpen? Eller du kaller alle dine sengepartnere for gjøkfaan..

Jeg finnes ikke prippen men er mye av oppførselen til IR som jeg ikke skjønner

Alle de kalle ordene hun har til andre enn seg selv er negativt ladet. Hun er prinsesse, moren er en halik,  søsteren er Karen som er betegnelsen på en hissig dame som klager alltid, broren er en baddie som er en rundbrenner og søsteren er en bimbo som kan betegnes som en med kropp og ingen hjerne. Den familien snakker så mye om hvor mye deres røtter fra Midtøsten betyr for dem, men sier ikke et ord om det folkemordet som skjer der.

Det at hun har voksne mennesker som følger henne, lager klær og sanger som virkelig tror at de er venner - det er skremmende. 

  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (17 timer siden):

Mora kaller henne for reklamehore, så  er pimpen. De tar seg ikke selv så høytidelig, hvorfor skal andre gjøre da? 🤷‍♀️ Gjøkfaen, hvorfor ikke.

De kan godt gjøre det seg imellom uten å ha flere hundre tusener følgere som tror det er normalt. Om min mor hadde kalt meg hore og jeg hadde kalt henne for en halik så hadde det vært definisjon på et veldig destruktiv forhold. Og hvis jeg hadde sett på alle menn som ditten og datten 'faen' men jeg har et manisk behov for å finne en selvom jeg ikke liker dem - da hadde gått inn i meg selv og funnet ut hva mitt problem er.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ayesha2 skrev (7 minutter siden):

Alle de kalle ordene hun har til andre enn seg selv er negativt ladet. Hun er prinsesse, moren er en halik,  søsteren er Karen som er betegnelsen på en hissig dame som klager alltid, broren er en baddie som er en rundbrenner og søsteren er en bimbo som kan betegnes som en med kropp og ingen hjerne. Den familien snakker så mye om hvor mye deres røtter fra Midtøsten betyr for dem, men sier ikke et ord om det folkemordet som skjer der.

Det at hun har voksne mennesker som følger henne, lager klær og sanger som virkelig tror at de er venner - det er skremmende. 

Ja... Jeg tenker att det er bra en familie ikke er så høytidelig og kan tulle med hverandre. Men det finnes liksom en grense. Jeg hadde blitt opprinnelig lei meg dersom min datter kalte meg hallik😞

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (Akkurat nå):

Ja... Jeg tenker att det er bra en familie ikke er så høytidelig og kan tulle med hverandre. Men det finnes liksom en grense. Jeg hadde blitt opprinnelig lei meg dersom min datter kalte meg hallik😞

Alle familier har sin egen humor og måten de forholder seg til hverandre, men privat. De velger å dele dette med så mange og jeg ser ikke humor i dette. Det er fint å ha et åpent forhold med sitt barn der man kan snakke trygt til hverandre,  jeg har det med min datter. Men det finnes grenser. Jeg hadde ikke likt dersom min datter har det maniske behovet for å finne en mann og det er hennes største fokus i livet, kaller dem alt mulig rart, dater flere samtidig, blir forelsket med annenhver mann ila kort tid og blir deprimert når mannen ikke svarer en sms. Hun forteller sine unge følgere at hun har hatt samleie med en hun nettopp møtte og måtte ta angrepille dagen derpå og det vil si at hun ikke brukte prevensjon. Hun sier også til sine følgere at hun skal ligge rundt denne sommeren med forskjellige folk. Fatter ikke hun eller familien at dette ligger ute på nett og hvem som helst kan se det? Jeg skjønner heller ikke hva som er så interessant for følgere å se henne steke egg med lompe og lage iskaffe. Jeg blir kvalm av det enorme forbruket hun har og stolt skyter av at hun har brukt 200k på en shopping dag. Dette er summer som kunne ha hjulpet enormt mange mennesker som er i nød.

  • Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke heller bidra til å styrke selvfølelsen til dine familiemedlemmer? Hvorfor tildele de kallenavn og roller som «pimp», «hallik», «karen»? Og deg selv som prinsesse? Som mor ønsker du vel å lære barna dine respekt for andre, og for deg selv? Eller er det dansen rundt gullkalven (pengesekken) som gjør til at en finner seg i alt og ikke protesterer?

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anno19 skrev (2 minutter siden):

Hvorfor ikke heller bidra til å styrke selvfølelsen til dine familiemedlemmer? Hvorfor tildele de kallenavn og roller som «pimp», «hallik», «karen»? Og deg selv som prinsesse? Som mor ønsker du vel å lære barna dine respekt for andre, og for deg selv? Eller er det dansen rundt gullkalven (pengesekken) som gjør til at en finner seg i alt og ikke protesterer?

Det er pengene det er snakk om. Hun bruker søskene sine som rekvisitter og hjelperne hennes. Så de må gjøre helt unødvendige ting som hun lett kunne gjort selv (som å lukke sin egen koffort) for å skape innhold på Snapchat for å vise hvor close de er som søsken. Hun filmer de når de sover og legger det ut til 300k følgere. Men hun også ble sint og løy da hun forleden kom med den lange unnskyldning om at hun ikke snakket negativt om sine følgere. Noe som ble tatt opp av hennes bror på Snapchat.

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ayesha2 skrev (8 minutter siden):

Det er pengene det er snakk om. Hun bruker søskene sine som rekvisitter og hjelperne hennes. Så de må gjøre helt unødvendige ting som hun lett kunne gjort selv (som å lukke sin egen koffort) for å skape innhold på Snapchat for å vise hvor close de er som søsken. Hun filmer de når de sover og legger det ut til 300k følgere. Men hun også ble sint og løy da hun forleden kom med den lange unnskyldning om at hun ikke snakket negativt om sine følgere. Noe som ble tatt opp av hennes bror på Snapchat.

Å nå er det ikke annet fyll på snapchat.. Er litt av ett forbilde den dama

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som gir noen rett til å undertrykke andre? Ydmyke noen og dele det med verden for egen vinnings skyld? Er det historie som gjentar seg? Makt, hersking, undertrykking og sosial kontroll, bare med finere innpakking?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ayesha2 skrev (2 timer siden):

Det er pengene det er snakk om. Hun bruker søskene sine som rekvisitter og hjelperne hennes. Så de må gjøre helt unødvendige ting som hun lett kunne gjort selv (som å lukke sin egen koffort) for å skape innhold på Snapchat for å vise hvor close de er som søsken. Hun filmer de når de sover og legger det ut til 300k følgere. Men hun også ble sint og løy da hun forleden kom med den lange unnskyldning om at hun ikke snakket negativt om sine følgere. Noe som ble tatt opp av hennes bror på Snapchat.

Ikke for å forsvare Isabel, men dette var vel bare et jodel påfunn av noen? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ayesha2 skrev (2 timer siden):

Alle familier har sin egen humor og måten de forholder seg til hverandre, men privat. De velger å dele dette med så mange og jeg ser ikke humor i dette. Det er fint å ha et åpent forhold med sitt barn der man kan snakke trygt til hverandre,  jeg har det med min datter. Men det finnes grenser. Jeg hadde ikke likt dersom min datter har det maniske behovet for å finne en mann og det er hennes største fokus i livet, kaller dem alt mulig rart, dater flere samtidig, blir forelsket med annenhver mann ila kort tid og blir deprimert når mannen ikke svarer en sms. Hun forteller sine unge følgere at hun har hatt samleie med en hun nettopp møtte og måtte ta angrepille dagen derpå og det vil si at hun ikke brukte prevensjon. Hun sier også til sine følgere at hun skal ligge rundt denne sommeren med forskjellige folk. Fatter ikke hun eller familien at dette ligger ute på nett og hvem som helst kan se det? Jeg skjønner heller ikke hva som er så interessant for følgere å se henne steke egg med lompe og lage iskaffe. Jeg blir kvalm av det enorme forbruket hun har og stolt skyter av at hun har brukt 200k på en shopping dag. Dette er summer som kunne ha hjulpet enormt mange mennesker som er i nød.

Kunne ikke vært mer enig med deg.

Er helt tragisk å følge henne nå. I begynnelsen synes jeg det var ålright å følge med på hennes hverdag i Dubai. Men etter å ha fått snabel av naboen gikk det bare en vei, og feil vei. Jeg tror ikke at det er bare hun som ikke vil ha gjøkene,jeg tror også det er andre veien. Hvem vil vel ha ei som er falsk fra topp til tå? Hun legger ut skjermbilde av meldingene, hvorfor? Fordi følgerne skal se hvor "idioter" de er som hun påstår, men det står nok garantert mye mer der som de ikke får se. Men alt for å få sympati. Jo mer engasjement jo mer penger renner inn. 

Hun kommer aldri til å finne den rette mannen hvis hun fortsetter som hun gjør. 

Og den forferdelige sommer turen hun har startet på nå. Neitakk, den fulgte jeg bare starten på første kvelden og ferdig med det. Er hun 30 eller er hun 18?

Et forferdelig forbilde er hun for følgerne sine sånn som hun oppfører seg. 

Og den raadsquad gruppen er farlig blitt, de tilber henne som en dronning,nåde den som sier imot.

Jeg er evig takknemlig for at hverken min datter på 25 år og jeg ikke snakker sånn til hverandre, noe så utrolig flaut. 

Min datter har fortalt meg at ingen hennes venner følger henne og at hun har dårlig rykte på seg i Oslo pga oppførsel, hva hun står for og dårlig kvalitet på det hun produserer.

  • Liker 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så utrolig glad jeg slettet henne fra snap noe jeg skrev før her en dag også. Jeg følger broren hennes nå, det er noe helt annet. I går viste hans oss en helt annen side av Dubai, veldig fint innlegg. Han har også fortalt sine følgere at han vil ikke skrive noe om sitt kjærlighetsliv. For en fin og sympatisk ung gutt.

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (16 minutter siden):

Jeg er så utrolig glad jeg slettet henne fra snap noe jeg skrev før her en dag også. Jeg følger broren hennes nå, det er noe helt annet. I går viste hans oss en helt annen side av Dubai, veldig fint innlegg. Han har også fortalt sine følgere at han vil ikke skrive noe om sitt kjærlighetsliv. For en fin og sympatisk ung gutt.

Bare ikke fall i fella. Han er sikkert fin og sympatisk, det tror jeg absolutt på. Men til syvende og sist er du noen han tjener penger på. Om ikke nå, så i framtiden når følgerskaren er bygget. 

Folk kan være fine og sympatiske uten av vi må være en følger. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ayesha2 skrev (13 timer siden):

Alle de kalle ordene hun har til andre enn seg selv er negativt ladet. Hun er prinsesse, moren er en halik,  søsteren er Karen som er betegnelsen på en hissig dame som klager alltid, broren er en baddie som er en rundbrenner og søsteren er en bimbo som kan betegnes som en med kropp og ingen hjerne. Den familien snakker så mye om hvor mye deres røtter fra Midtøsten betyr for dem, men sier ikke et ord om det folkemordet som skjer der.

Det at hun har voksne mennesker som følger henne, lager klær og sanger som virkelig tror at de er venner - det er skremmende. 

Det at ingen i familien snakker om folkemordet i Gaza stemmer ikke. Jeg følger Shehed på snap og hun snakker ofte om det. Har sett Isabel snakke om det et par ganger.

Shehed og Rami er jordnære og opptatt av hva som skjer i verden. Shehed er i Irak nå på besøk til familien til sine søsken og sin fars familie. Mens Isabel velger å feste med de såkalte vennene i Mykonos. Hun vil ikke dra til Irak for å bli kjent med sin familie der da hun kan få problemer med å reise til Usa. 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (13 timer siden):

Det at ingen i familien snakker om folkemordet i Gaza stemmer ikke. Jeg følger Shehed på snap og hun snakker ofte om det. Har sett Isabel snakke om det et par ganger.

Shehed og Rami er jordnære og opptatt av hva som skjer i verden. Shehed er i Irak nå på besøk til familien til sine søsken og sin fars familie. Mens Isabel velger å feste med de såkalte vennene i Mykonos. Hun vil ikke dra til Irak for å bli kjent med sin familie der da hun kan få problemer med å reise til Usa. 

Isabel tenker bare på seg selv,det som er greia her er at hverken Reme eller Lyko støtter Gaza så hun velger å gjøre som de,jeg har ikke sett at hun har støtta noe som helst,nå ska hun sikkert snart selge kopitoalettveskene og glass,så da blir det fort det som skjer i verden

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Velinda skrev (39 minutter siden):

Isabel tenker bare på seg selv,det som er greia her er at hverken Reme eller Lyko støtter Gaza så hun velger å gjøre som de,jeg har ikke sett at hun har støtta noe som helst,nå ska hun sikkert snart selge kopitoalettveskene og glass,så da blir det fort det som skjer i verden

Selv om du ikke har sett det så er det ikke dermed rett at hun ikke har gjort det.

Hun har snakket om dette.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å ha lest hos en annen influenser at personen fikk advarsel fra enten Instagram eller snapchat (husker ikke hvem eller om det var begge to akkurat nå) om at hvis de skrev mer om det eller publiserte bilder eller videoer angående krigen så ble de utestengt. 

Kan ha noe med det å gjøre at mange influensere ikke velger å dele så mye?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid likt Isabel og har stor resept for hennes barndom og hva hun har opplevd. 
Men, disse snappene fra Mykobos er forferdelige. Utrolig kjedelige og hun hadde betalt 50.000 for et bord og kjøpt Tequila for 3500 Euro. Huset kostet vel over 100.000 i leie en uke. Da begynner det å bli usmakelig pengebruk syntes jeg. 
Vesker, klokker og smykker er jo i orden, men de penge summene hun bruker nå er jo hinsides. Samme med summen hun brukte på Maldivene i regnvær. 
Skjønner hun tjener veldig godt, men tjener hun virkelig så sinnsykt mye? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (4 minutter siden):

Jeg har alltid likt Isabel og har stor resept for hennes barndom og hva hun har opplevd. 
Men, disse snappene fra Mykobos er forferdelige. Utrolig kjedelige og hun hadde betalt 50.000 for et bord og kjøpt Tequila for 3500 Euro. Huset kostet vel over 100.000 i leie en uke. Da begynner det å bli usmakelig pengebruk syntes jeg. 
Vesker, klokker og smykker er jo i orden, men de penge summene hun bruker nå er jo hinsides. Samme med summen hun brukte på Maldivene i regnvær. 
Skjønner hun tjener veldig godt, men tjener hun virkelig så sinnsykt mye? 

Ikke har jeg sett noen andre med mye penger som kan kjøpe seg rådyre klær kaster klærne i kofferten i vilt kaos, slenger de på gulvet osv. Så......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...