Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Det er mye som skurrer med den familien. Det er mye som ikke ikke blir fortalt i full sannhet. Min tante er naboen til moren og er kjent med hva denne familien driver med fordi de er fra samme land. De er dessverre ikke så snille og godhjertet som de viser. Alt handler om penger. At Isabel i det hele tatt kan kalle sin mor for en pimp, et ord som er ikke på noe som helst positivt og hele familien, inkludert moren ler og smiler av det sier veldig mye om de. At voksne mennesker løper og kjøper en airfryer fordi de har blitt gitt en så perfekt frokost som er så enkel som å steke egg og slenge på en lompe - det er hårreisende. At de setter på alarm på mobilen for å rekke å kjøpe det hun selger, som hun kun bruker når hun skal promotere og som alltid blir utsolgt - igjen hårreisende. 

Alt dette er et spill og kynisk. Isabel bryr seg lite om andre enn seg selv og kanskje familien. Det sier mye om en når man stadig mister venneskaper og skaper nye fordi de andre ikke orket å holde ut med deg. Det sier mye om en mor som drar til Dubai for å filme med Isabel mens den ikke så populær datteren er alene i Tyrkia etter en neseoperasjon og senere sliter med panikk anfall. 

Det vulgære språket som både mor og datter bruker er ikke noe som helst tegn på at de har et godt bond. Min datter kunne ikke snakke sånn til meg. Moren virker lite intelligent og drar det kortet med at hun er innvandre og å lære seg språket er vanskelig. Tull! Mine foreldre kom hit som innvandrer med meg og mine søsken og vi integrerte oss og lærte språket slik man burde. Hun bruker sin dårlig og vanskelig barndom som en unnskyldning på hennes ikke forståelig oppførsel.

  • Liker 15
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ayesha2 skrev (47 minutter siden):

Det er mye som skurrer med den familien. Det er mye som ikke ikke blir fortalt i full sannhet. Min tante er naboen til moren og er kjent med hva denne familien driver med fordi de er fra samme land. De er dessverre ikke så snille og godhjertet som de viser. Alt handler om penger. At Isabel i det hele tatt kan kalle sin mor for en pimp, et ord som er ikke på noe som helst positivt og hele familien, inkludert moren ler og smiler av det sier veldig mye om de. At voksne mennesker løper og kjøper en airfryer fordi de har blitt gitt en så perfekt frokost som er så enkel som å steke egg og slenge på en lompe - det er hårreisende. At de setter på alarm på mobilen for å rekke å kjøpe det hun selger, som hun kun bruker når hun skal promotere og som alltid blir utsolgt - igjen hårreisende. 

Alt dette er et spill og kynisk. Isabel bryr seg lite om andre enn seg selv og kanskje familien. Det sier mye om en når man stadig mister venneskaper og skaper nye fordi de andre ikke orket å holde ut med deg. Det sier mye om en mor som drar til Dubai for å filme med Isabel mens den ikke så populær datteren er alene i Tyrkia etter en neseoperasjon og senere sliter med panikk anfall. 

Det vulgære språket som både mor og datter bruker er ikke noe som helst tegn på at de har et godt bond. Min datter kunne ikke snakke sånn til meg. Moren virker lite intelligent og drar det kortet med at hun er innvandre og å lære seg språket er vanskelig. Tull! Mine foreldre kom hit som innvandrer med meg og mine søsken og vi integrerte oss og lærte språket slik man burde. Hun bruker sin dårlig og vanskelig barndom som en unnskyldning på hennes ikke forståelig oppførsel.

👍👍👍 Er vel samme følelsen som du beskriver her jeg har. Å jeg skjønner ikke hva som er så artig ved at du kaller mamman sin for pimpen? Eller du kaller alle dine sengepartnere for gjøkfaan..

Jeg finnes ikke prippen men er mye av oppførselen til IR som jeg ikke skjønner

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ayesha2 skrev (1 time siden):

Det er mye som skurrer med den familien. Det er mye som ikke ikke blir fortalt i full sannhet. Min tante er naboen til moren og er kjent med hva denne familien driver med fordi de er fra samme land. De er dessverre ikke så snille og godhjertet som de viser. Alt handler om penger. At Isabel i det hele tatt kan kalle sin mor for en pimp, et ord som er ikke på noe som helst positivt og hele familien, inkludert moren ler og smiler av det sier veldig mye om de. At voksne mennesker løper og kjøper en airfryer fordi de har blitt gitt en så perfekt frokost som er så enkel som å steke egg og slenge på en lompe - det er hårreisende. At de setter på alarm på mobilen for å rekke å kjøpe det hun selger, som hun kun bruker når hun skal promotere og som alltid blir utsolgt - igjen hårreisende. 

Alt dette er et spill og kynisk. Isabel bryr seg lite om andre enn seg selv og kanskje familien. Det sier mye om en når man stadig mister venneskaper og skaper nye fordi de andre ikke orket å holde ut med deg. Det sier mye om en mor som drar til Dubai for å filme med Isabel mens den ikke så populær datteren er alene i Tyrkia etter en neseoperasjon og senere sliter med panikk anfall. 

Det vulgære språket som både mor og datter bruker er ikke noe som helst tegn på at de har et godt bond. Min datter kunne ikke snakke sånn til meg. Moren virker lite intelligent og drar det kortet med at hun er innvandre og å lære seg språket er vanskelig. Tull! Mine foreldre kom hit som innvandrer med meg og mine søsken og vi integrerte oss og lærte språket slik man burde. Hun bruker sin dårlig og vanskelig barndom som en unnskyldning på hennes ikke forståelig oppførsel.

Såååå... Fordi du/dine foreldre er gode til å lære språk, så "skurrer det" om andre ikke er like gode? 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurris skrev (1 time siden):

Såååå... Fordi du/dine foreldre er gode til å lære språk, så "skurrer det" om andre ikke er like gode? 

Så du synes det er greit og kalle mamma'n din for en pimp?

Og  sine sengekompisser for gjøkfaan?

Bilde fra Google 

Screenshot_20240630-165731.png

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurris skrev (1 time siden):

Såååå... Fordi du/dine foreldre er gode til å lære språk, så "skurrer det" om andre ikke er like gode? 

nå er det vel mye annet som også skurrer,hun er god på å banne da,det ska hun ha

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (53 minutter siden):

Så du synes det er greit og kalle mamma'n din for en pimp?

Og  sine sengekompisser for gjøkfaan?

Bilde fra Google 

Screenshot_20240630-165731.png

Ja, hvorfor ikke. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (1 time siden):

Så du synes det er greit og kalle mamma'n din for en pimp?

Og  sine sengekompisser for gjøkfaan?

Bilde fra Google 

Screenshot_20240630-165731.png

Mora kaller henne for reklamehore, så  er pimpen. De tar seg ikke selv så høytidelig, hvorfor skal andre gjøre da? 🤷‍♀️ Gjøkfaen, hvorfor ikke.

Endret av Sharp75!
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (7 minutter siden):

Mora kaller henne for reklamehore, så  er pimpen. De tar seg ikke selv så høytidelig, hvorfor skal andre gjøre da? 🤷‍♀️ Gjøkfaen, hvorfor ikke.

Vulgært språk da, oppførselen kan jo være årsaken til at hun er evig singel 

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (32 minutter siden):

Mora kaller henne for reklamehore, så  er pimpen. De tar seg ikke selv så høytidelig, hvorfor skal andre gjøre da? 🤷‍♀️ Gjøkfaen, hvorfor ikke.

For å si det sånn... Jeg er så glad jeg har fostret opp to døtre som ikke kaller verken meg som mamma for pimp eller sine kompiser for gjøkfaan...

Men man kan kanskje ikke forvente noe annet

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (26 minutter siden):

Vulgært språk da, oppførselen kan jo være årsaken til at hun er evig singel 

Så klart det er en grunn til att hun er alene..

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (59 minutter siden):

For å si det sånn... Jeg er så glad jeg har fostret opp to døtre som ikke kaller verken meg som mamma for pimp eller sine kompiser for gjøkfaan...

Men man kan kanskje ikke forvente noe annet

Hvorfor skal må man alltid sammenligne seg med andre? Er du bedre enn henne pga det?

Er heldig/glad jeg ikke har hatt den oppveksten hun har hatt. Har lest første boka, hun har hatt det helt jævlig.

Endret av Sharp75!
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (51 minutter siden):

Hvorfor skal må man alltid sammenligne seg med andre? Er du bedre enn henne pga det?

Er heldig/glad jeg ikke har hatt den oppveksten hun har hatt. Har lest første boka, hun har hatt det helt jævlig.

Ja jeg vet hun har hatt en ille oppvekst.. men skal man pga det synes det er ok att hun kaller sin mamma for en hallik og kammerater/xkjærester for gjøkfaan? 

Så klart skal ingen måtte ha en oppvekst som henne

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (19 minutter siden):

Ja jeg vet hun har hatt en ille oppvekst.. men skal man pga det synes det er ok att hun kaller sin mamma for en hallik og kammerater/xkjærester for gjøkfaan? 

Så klart skal ingen måtte ha en oppvekst som henne

Du sammenlignet og skrev jeg er glad jeg gjorde det og det med mine barn.

Tror du mora er stolt over sin oppdragelse av Isabel? Eller tror du mora er stolt over at Isabel har klart seg trossalt det hun har opplevd i sin oppvekst?

Ser det ut som mora tar det ille opp og bli kalt pimpen? Blir du krenka på mora sine vegne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (1 time siden):

Du sammenlignet og skrev jeg er glad jeg gjorde det og det med mine barn.

Tror du mora er stolt over sin oppdragelse av Isabel? Eller tror du mora er stolt over at Isabel har klart seg trossalt det hun har opplevd i sin oppvekst?

Ser det ut som mora tar det ille opp og bli kalt pimpen? Blir du krenka på mora sine vegne?

Så klart hun er stolt av sin datter. Alle er stolt over barna sine.

Men jeg synes fortsatt det er uforskammet og kalle sin mamma for hallik. Å særlig med tanke på hvordan mamma'n har hatt det i mange år .

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebbeliten skrev (21 minutter siden):

Det er jo åpenbart at Isabel strever med relasjoner, tilknytning og personlighet etter den oppveksten. 

Å det er kanskje ikke rart.. mange sliter etter en slik oppvekst.

Å Isabell burde omtale sin mamma på en skikkelig måte. Ikke omtale henne som en hallik

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

elskersommer skrev (7 minutter siden):

Å det er kanskje ikke rart.. mange sliter etter en slik oppvekst.

Å Isabell burde omtale sin mamma på en skikkelig måte. Ikke omtale henne som en hallik

Men er det ikke dét hun er, i realiteten? Isabel prostituerer jo livet sitt. Ikke sex for penger, men hun selger seg absolutt. Og det nyter moren og broren godt av. 

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde noe med holdningen til IR etter at første boka om oppveksten kom ut. Plutselig ble folk mildere stemt. Stakkars Isabel ble omkvedet og kritikken avtok. 
 

Personlig synes jeg det er rart. For uavhengig av hennes historie så er hennes rolle som influencer den samme. Kroppsfokuset hennes er fortsatt det samme, de siste årene har hun også frontet en mager kropp og dermed blitt et enda farligere forbilde. Og forbilde er hun, for mange unge jenter som identifiserer seg med henne både som minoritetstilhørende og/eller med tilsvarende beinhard oppvekst. 
 

Noen i tråden ser ut til å tenke at IR sin oppvekst skal være et frikort, og det synes jeg folk skal slutte med. Det er mulig å ha to tanker i hodet. For dårlig oppvekst fritar deg ikke for å opptre som et ansvarlig menneske yrkesmessig.  Det hun fremviser av livsførsel i SoMe burde ikke være til inspirasjon for noen. Det burde være det eneste fokuset i tråden. 

  • Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (10 timer siden):

Å det er kanskje ikke rart.. mange sliter etter en slik oppvekst.

Å Isabell burde omtale sin mamma på en skikkelig måte. Ikke omtale henne som en hallik

Sikker på hun har tenkt over betydningen av ordet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (1 time siden):

Sikker på hun har tenkt over betydningen av ordet da?

Hun burde ha tenkt over det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...