Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Miggi skrev (9 minutter siden):

Jo. Rami har fått gul stjerne på snap nå. Da tjener han penger slik jeg har forstått det. Er ca en uke siden han fikk det, så han har nok ikke fått utbetalt noe enda. Skjønner ikke hvorfor folk misliker raad familien så mye. Er helt frivillig å følge de eller kjøpe produktene hennes. Synes hun er underholdende å følge jeg 😅 men jeg har aldri kjøpt noe. Liker henne mye bedre enn SE for eksempel. Isabel tør å drite seg ut og har mye selvironi. Lest den ene boken hennes og har et litt annet syn på henne nå. Hun har virkelig hatt en tøff barndom. 

Det er diverse andre kriterier også, antall følgere/antall snaps de legger ut/views pr måned osv. Han sier selv at han ikke tjener noe enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snurris skrev (6 minutter siden):

Det er diverse andre kriterier også, antall følgere/antall snaps de legger ut/views pr måned osv. Han sier selv at han ikke tjener noe enda.

Når sa han dette?  Jeg husker han sa dette for et par uker siden og da hadde han ingen gul stjerne enda. Gul stjerne har han jo fått veldig nylig og derfor har han nok ikke fått noe utbetalt enda. For å få gul stjerne og tjene penger må man blant annet ha minst 50 k følgere har jeg hørt. Det har han fått nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miggi skrev (3 minutter siden):

Når sa han dette?  Jeg husker han sa dette for et par uker siden og da hadde han ingen gul stjerne enda. Gul stjerne har han jo fått veldig nylig og derfor har han nok ikke fått noe utbetalt enda. For å få gul stjerne og tjene penger må man blant annet ha minst 50 k følgere har jeg hørt. Det har han fått nå. 

For å få stjerne må man ha minimum 50k følgere, men for å få på reklamer så må man ha minimum 28 mill visninger over 28 dager (mener jeg å huske)

Noen på snap har rundt 12.000 følgere og stjerne og også reklame, hvordan de har fått til det aner jeg ikke.

Nora Haukland feks har 50k følgere og stjerne, men ingen reklame ennå.

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spretteberta skrev (16 minutter siden):

For å få stjerne må man ha minimum 50k følgere, men for å få på reklamer så må man ha minimum 28 mill visninger over 28 dager (mener jeg å huske)

Noen på snap har rundt 12.000 følgere og stjerne og også reklame, hvordan de har fått til det aner jeg ikke.

Nora Haukland feks har 50k følgere og stjerne, men ingen reklame ennå.

Ok 🙂 det visste jeg ikke. Var en en mindre influenser med rundt 30-40 k følgere som sa at alle med gul stjerne tjente penger, selv om det gjerne er mindre summer for de med mindre følgere og visninger. Hun hadde søkt til snap men ikke fått det siden hun hadde få følgere. Husker ikke hva hun het 😅 følger henne ikke. Men du har sikkert rett. Jeg har ikke satt meg ordentlig inn i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miggi skrev (35 minutter siden):

Når sa han dette?  Jeg husker han sa dette for et par uker siden og da hadde han ingen gul stjerne enda. Gul stjerne har han jo fått veldig nylig og derfor har han nok ikke fått noe utbetalt enda. For å få gul stjerne og tjene penger må man blant annet ha minst 50 k følgere har jeg hørt. Det har han fått nå. 

Han har ikke reklame imellom snappene så han tjener ikke noe (enda) selvom han har fått gul stjerne.

Han sa senest i dag at han ikke tjener noe på snap. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (8 timer siden):

I gruppe på Facebook. Folk kommenterer mye nå. Det er ihvertfall en hel god del i gruppa der som kommenterer nå som er ganske oppegående ser det ut som. 

Vet du hvilken gruppe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ugresset skrev (47 minutter siden):

Han har ikke reklame imellom snappene så han tjener ikke noe (enda) selvom han har fått gul stjerne.

Han sa senest i dag at han ikke tjener noe på snap. 

Ok. Har ikke sett noe han har lagt ut i dag 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (2 minutter siden):

Sikkert raadsquad eller hva den heter

Ja det må vel være den gruppe siden isabel har kommentert under innlegget (ikke hennes eget)

Men synes samtidig at det er litt merkelig at et sånt innlegg slapp gjennom fordi alt må godkjennes av admin først🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Spretteberta said:

Ja det må vel være den gruppe siden isabel har kommentert under innlegget (ikke hennes eget)

Men synes samtidig at det er litt merkelig at et sånt innlegg slapp gjennom fordi alt må godkjennes av admin først🤔

Var det ikke noen følgere som starta gruppa da de er vel fortsatt admin? Isabel er sikkert ikke superaktiv på den gruppa så om hun er lagt til som admin rakk hun sikkert ikke se det før noen andre godtok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spretteberta skrev (9 minutter siden):

Ja det må vel være den gruppe siden isabel har kommentert under innlegget (ikke hennes eget)

Men synes samtidig at det er litt merkelig at et sånt innlegg slapp gjennom fordi alt må godkjennes av admin først🤔

Admin diskuterte like mye i tråden som de andre så der brydde hun seg ikke tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (6 timer siden):

Er folk virkelig så dumme? De tror de er venn med henne? 😄😄😄

Ja, så dumme er folk. Det er en grunn for at vi i Norge har så mye lover og regelverk. Folk må dessverre beskyttes mot seg selv. 

Men Dubai-Laila slipper både disse irriterende lovene, samt å betale skatt.

For min del kan hun bli i Dubai, og aldri komme tilbake. 

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miggi skrev (2 timer siden):

Når sa han dette?  Jeg husker han sa dette for et par uker siden og da hadde han ingen gul stjerne enda. Gul stjerne har han jo fått veldig nylig og derfor har han nok ikke fått noe utbetalt enda. For å få gul stjerne og tjene penger må man blant annet ha minst 50 k følgere har jeg hørt. Det har han fått nå. 

Jeg blander dagene, men det var etter at de kom til Dubai nå etter Maldivene. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snurris skrev (11 timer siden):

Jeg blander dagene, men det var etter at de kom til Dubai nå etter Maldivene. :) 

Ja det er bare noen dager siden han sa det. Jeg har også forstått det sånn at det må være x antall snap med x antall visninger over en gitt tid som må til for å få reklame inn. 

Men tilbake til Isabel. Hvem er denne jentegjengen hennes? Bare svensker? Influensere de og eller Dubaifolk? (det ene utelukker nok ikke det andre 😅

Må le litt av hvor basic man kan være selv med penger. Alle kommer med de samme merkene på kofferter og vesker. Det ser så teit ut, haha. 

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (49 minutter siden):

Ja det er bare noen dager siden han sa det. Jeg har også forstått det sånn at det må være x antall snap med x antall visninger over en gitt tid som må til for å få reklame inn. 

Men tilbake til Isabel. Hvem er denne jentegjengen hennes? Bare svensker? Influensere de og eller Dubaifolk? (det ene utelukker nok ikke det andre 😅

Må le litt av hvor basic man kan være selv med penger. Alle kommer med de samme merkene på kofferter og vesker. Det ser så teit ut, haha. 

De kjøper og går med de samme tingene, fordi det er det eneste som betyr noe for de. Å vise frem hvor mye penger de har. Og så er det visse merker og ting som tydeligvis er ekstra stas å bruke, som Cartier armring (er ikke de sååå 5 år siden… ?) og de stygge Van Cleaf smykkene (som hadde passa bedre til damer på 60+). Hun kan kjøpe hva slags smykker hun vil, men velger allikevel å kjøpe akkurat det samme som alle andre…  😅🙄 Hun kunne jo kjøpt seg en fet diamantring f.eks. Men den har jo ikke noe merke på seg, så da går ikke det, for da er det ingen som vet den er ekte og hva den koster… 😂😂😂

Tror ingen av de egentlig har noen personlig stil i det hele tatt. Så lenge det står et kjent (og dyrt) merke på klesplagget, bruker de det. Syns noe av klærne hennes er fine, men f.eks de Dior plaggene som har logo tett i tett på hele plagget, syns jeg ikke er mye fint. Men dette er min smak, og jeg har hverken lyst eller råd til å gå kledd i Dior 😅 

Jeg har ikke sett på Snapen hennes siden hun var i Dubai og pakket til turen. Da sa hun at hun kunne ikke ha med seg de dyrestes tingene, for det var endel ran der de er på Mykonos, spesielt de som bor i villa (så da tipper jeg hun har leid villa!?), også pakket hun med seg 4 Chanel vesker 😅😂

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser at faren hennes bor i leiligheten hennes sammen med Rami mens hun er borte. Mener Isabel har sagt at hun hater faren sin🤔 har hun virkelig sagt at det er greit…? Bor der og nyter godt av hennes penger?

Endret av Amber
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (1 time siden):

Ser at faren hennes bor i leiligheten hennes sammen med Rami mens hun er borte. Mener Isabel har sagt at hun hater faren sin🤔 har hun virkelig sagt at det er greit…? Bor der og nyter godt av hennes penger?

Faren var der vel også i julen og feiret med dem? Jeg vet ikke hva hun har sagt om faren, men kan vel være at hun tolererer at han er der for de andre sin del. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (14 timer siden):

Ser at faren hennes bor i leiligheten hennes sammen med Rami mens hun er borte. Mener Isabel har sagt at hun hater faren sin🤔 har hun virkelig sagt at det er greit…? Bor der og nyter godt av hennes penger?

De har ordnet opp, og har et helt okei forhold idag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skkert ikke lenge før disse venninnene går lei,sitter å skriker hvor kåt hun er hvert andre minutt,de andre virke som om de har litt klasse å sosiale antenner men hun bare brauter på,kjente henne først ikke igjen for alt filtert men den skrikingen gjør jo det enklere å vite hvem hun er

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...