Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Er det lov å si at det er ganske mye hat her? Sånn uavhengig av hva man må mene om dama? 

  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

et nebb skrev (1 time siden):

Er det lov å si at det er ganske mye hat her? Sånn uavhengig av hva man må mene om dama? 

Jeg skal innrømme jeg har vært kritisk til henne før men gurimalla som jeg ler av snappene hennes.

Kanskje noen er sjalu for at hun kan reise på impuls til Maldivene uten å tenke budsjett mens de selv skal til campingplassen i Trøgstad i helga, spille Candy Crush i spikerteltet men gjøk-Truls prøver å fyre opp grillen..

Who knows?😏

  • Liker 13
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

et nebb skrev (1 time siden):

Er det lov å si at det er ganske mye hat her? Sånn uavhengig av hva man må mene om dama? 

Besøk Sophie Elise sin tråd så skal du se hat. 
 

jeg har ingenting imot Isabel. Følger henne fordi hun morsom med selvironi i massevis. Jeg har derimot masse imot de crazy folka som hyller henne.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aintnofun skrev (29 minutter siden):

https://www.minmote.no/mote/tilbehoer/vesker/a/KMzqdo/anklager-isabel-raad-for-kopiering

"– Dette er en blodkopi av produktet mitt som jeg har brukt ekstremt lang tid på å designe, sier Louvelle."

Syns det er rart at man har brukt ekstremt lang tid på det designet der...

Jeg mener hun ikke kan kjenne sitt eget merke når hun sier blodkopi. Det er det ikke. Raad sin er jo rundere og mere slaskete i formen og har et annerledes håndtak. Selve utformingen av formen på toalettmappen har eksistert i en mannsalder. 

Toaleppmapper i teddystoff er ingen av de oppfinnere på. 

Men, all pr er god pr. Aldri hørt om Louvelle tidligere. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aintnofun skrev (27 minutter siden):

https://www.minmote.no/mote/tilbehoer/vesker/a/KMzqdo/anklager-isabel-raad-for-kopiering

"– Dette er en blodkopi av produktet mitt som jeg har brukt ekstremt lang tid på å designe, sier Louvelle."

Syns det er rart at man har brukt ekstremt lang tid på det designet der...

Jeg skjønner veldig godt at hun reagerer. De er veldig like de to produktene. Har hørt Isabel si flere ganger at, denne liker jeg og den må vi produsere. Skulle jeg gitt ut et produkt, så hadde jeg også brukt lang tid på å designe og vurdere produktet, før jeg tok det endelig valget. Finnes det fra før på markedet, så er saken mye enklere. Da bare gjøres, en liten forandring, så er produktet ferdig og klar for å produseres.

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns hun er litt morsom, men jeg blir helt kvalm av forbruket hennes. Og hva skjer med moren hennes som banner hele tiden?

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvpilen skrev (1 time siden):

Jeg skjønner veldig godt at hun reagerer. De er veldig like de to produktene. Har hørt Isabel si flere ganger at, denne liker jeg og den må vi produsere. Skulle jeg gitt ut et produkt, så hadde jeg også brukt lang tid på å designe og vurdere produktet, før jeg tok det endelig valget. Finnes det fra før på markedet, så er saken mye enklere. Da bare gjøres, en liten forandring, så er produktet ferdig og klar for å produseres.

Jeg håper Veliboo velger å gå videre med dette, selvom det ikke er tro kopi så er likheten veldig stor. Men her "spytter" Isabel på norsk designer. Isabel kopierer alt og alle. Også pysjene som noen påpekte her inne. Jeg så de sist på Gina Tricot i dag, kirsebær og hjerter der også, bare i krepp lignende stoff. Jeg har også hørt Isabel si dette flere ganger om at sånn og sånn må vi lage på ivorie. Nå kopierer hun jo skims også. 

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

et nebb skrev (4 timer siden):

Er det lov å si at det er ganske mye hat her? Sånn uavhengig av hva man må mene om dama? 

Synes ikke det er mye hat her✌️ 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvpilen skrev (3 timer siden):

Har hørt Isabel si flere ganger at, denne liker jeg og den må vi produsere. 

Den til hun som mener hun har fått stjålet sitt eget design? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så jævla smart hun dama der. Og folk går på. Hun er vel ikke «venninne» med de i Raad squad. Dess mere klikk dess mere inntekt. Og de kjøper produktene, klikker på snap slik at hun kan bruke 100 000kr!!!!!! på 3 netter på en resort. Skulle ønske jeg også hadde vært like lur. Hadde ikke sagt nei takk til å leve livet hennes. Reise, shoppe, feste, ligge i senga osv

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnaLovise skrev (4 timer siden):

Jeg mener hun ikke kan kjenne sitt eget merke når hun sier blodkopi. Det er det ikke. Raad sin er jo rundere og mere slaskete i formen og har et annerledes håndtak. Selve utformingen av formen på toalettmappen har eksistert i en mannsalder. 

Toaleppmapper i teddystoff er ingen av de oppfinnere på. 

Men, all pr er god pr. Aldri hørt om Louvelle tidligere. 

Enig i at de ikke er blodkopi, begge er bare helt standard makeupbagger med teddystoff som det finnes utallige ganske like varianter av verden over. Så jeg stiller meg litt uforstående at Louvelle har brukt lang tid på det designet der, for den ser jo akkurat ut som alle andre tilsvarende makeupbager. Det er ingenting nytt eller revolusjonerende med hennes makeupbag, som man kan påstå at Raad har kopiert. Hadde jo skjønt det om det var spesielle detaljer som Louvelle hadde gjort med sin makeupbag, som Raad hadde kopiert, men det har ikke skjedd i dette tilfellet. 
 

Men om noe fikk hun jo skapt blest om egen bedrift, for jeg hadde heller ikke hørt om henne før. 

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama filmer i bokstavelig talt 16 timer i døgnet av livet sitt. Jeg unner henne alle pengene hun drar inn på Snap. Her er det jo "ingen" son følger henne, men "alle" har en mening om henne. Jeg synes hun er morsom, og hun kan virkelig få sagt det. Selvironi til de grader!

Moro at hun har flydd Rami ned. Han er en flink fotograf og det er gøy å se de to sammen. 

Haters gonna hate..

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarer ikke la være, og journalisten burde ha korrigert.

Blodkopi?

Fra store norske leksikon: Blåkopi er et ord som i dag mest brukes som språklig uttrykk for at noe er en tro kopi, eller en ordrett gjentakelse.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gazza skrev (2 timer siden):

Hadde ikke sagt nei takk til å leve livet hennes. Reise, shoppe, feste, ligge i senga osv

Jeg hadde takket pent nei.

Maldivene har jeg vært på, betalt av egen lommebok. Fint, vært der, drar ikke tilbake. 

Jeg har besøkt halve verden av egen lommebok, og er takknemlig for at jeg kan gjøre det på mine premisser, uten å dele til andre enn nære familie og venner.

Nei takk.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (7 timer siden):

Besøk Sophie Elise sin tråd så skal du se hat. 

Og... sa noen Caroline Berg Eriksen? 😅 Der inne er det helt koko stemning til tider!

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ugresset skrev (1 time siden):

Dama filmer i bokstavelig talt 16 timer i døgnet av livet sitt. Jeg unner henne alle pengene hun drar inn på Snap. Her er det jo "ingen" son følger henne, men "alle" har en mening om henne. Jeg synes hun er morsom, og hun kan virkelig få sagt det. Selvironi til de grader!

Moro at hun har flydd Rami ned. Han er en flink fotograf og det er gøy å se de to sammen. 

Haters gonna hate..

Er jo flere her som følger henne 🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (3 timer siden):

Dama filmer i bokstavelig talt 16 timer i døgnet av livet sitt. Jeg unner henne alle pengene hun drar inn på Snap. Her er det jo "ingen" son følger henne, men "alle" har en mening om henne. Jeg synes hun er morsom, og hun kan virkelig få sagt det. Selvironi til de grader!

Moro at hun har flydd Rami ned. Han er en flink fotograf og det er gøy å se de to sammen. 

Haters gonna hate..

Jeg følger henne og har skrevet flere ganger her at jeg syntes hun er morsom som bare det og at jeg har veldig respekt for henne hvor langt hun har nådd med den barndommen hun har hatt. 
Det jeg syntes er creepy, er en del Raadsquad gjengen. Lager sang, alle skal tenne duftlyset kl.21 her en kveld, de sender meldinger som virker helt besettende, de gråter når nyeste lanseringen et utsolgt, de gråter når de skal på «jentetur» , de går med merch mer Raadsquad osv. osv. Det virker noget spesielt! 
Men, jeg digger Isabel, hun er en svært dyktig forretningskvinne, hun er morsom og flott. Eneste er at jeg syntes hun har et pengeforbruk som grenser til galskap. Men, igjen hun har tjent disse pengene, virker som om hun er god til å spare i tillegg, så da må hun, som alle oss andre gjøre hva hun vil med dem. 

  • Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (31 minutter siden):

Jeg følger henne og har skrevet flere ganger her at jeg syntes hun er morsom som bare det og at jeg har veldig respekt for henne hvor langt hun har nådd med den barndommen hun har hatt. 
Det jeg syntes er creepy, er en del Raadsquad gjengen. Lager sang, alle skal tenne duftlyset kl.21 her en kveld, de sender meldinger som virker helt besettende, de gråter når nyeste lanseringen et utsolgt, de gråter når de skal på «jentetur» , de går med merch mer Raadsquad osv. osv. Det virker noget spesielt! 
Men, jeg digger Isabel, hun er en svært dyktig forretningskvinne, hun er morsom og flott. Eneste er at jeg syntes hun har et pengeforbruk som grenser til galskap. Men, igjen hun har tjent disse pengene, virker som om hun er god til å spare i tillegg, så da må hun, som alle oss andre gjøre hva hun vil med dem. 

Jeg er helt med på at hun er underholdende å følge med på og hun har god humor til tider. Men at hun er god til å spare vil jeg ikke påstå. Hun kunne vel kjøpt seg bolig for lenge siden om det ikke var for det enorme forbruket.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke hun har noen venner utenom familien. Ikke ekte venner. Hva har skjedd mellom henne og Newa? 

Hun lever absolutt et luksusliv, men det er et sabla trist og fattig luksusliv. 

  • Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...