Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

FaizaHarBaiza skrev (2 timer siden):

Helt sant at de tilbringer mye tid i senga. Og en ting jeg reagerte på, fra Rami sin snap. Dette er bare et par dager siden. Han kom hjem fra jobb i 3-tida på natta, rett inn på mammas rom for å gi klem. Og hun ligger våken kl 3, trykker på telefonen eller ser på tv 🤔 Nå vil jeg ikke diskutere arbeidsledighet, for det er mange grunner til det. Men jeg tror ikke det å gå arbeidsledig er heldig for noen i denne familien.  

Han slutter på jobb 7 om morgenen har han sagt. Og er det mye trafikk så tar det en stund før han er hjemme hos mora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk handler risvann for å støtte Isabel som ligger å ruller rundt i en seng på Maldivene,er de spik spenna gal,jeg har jobbet som frisør i 16 år å kan med hånden på hjerte si at risvann i håret ikke gir noen synlig eller merkbar effekt,hun er såpass slu at pysjamasen som ska lanseres snart har hun tatt på for anledningen uten å merke med reklame,spyr

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catnip skrev (4 timer siden):

Hvem tror dere kommer på besøk på Maldivene på fredag? Jeg står mellom broren eller Naboen 🤔

Broren var på Lyko å hentet 4 poser med produkter til henne så han er nok snart på vei nedover

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står nok mellom broren, Pierre, Dubaigjøken eller at det er naboen som kommer på Maldivene.Har mest troen at det kan være Broren men man vet jo aldri 🤭

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hutredje
Hatsumomo skrev (10 timer siden):

Kjenner jeg har lyst til å skrive noe skarpt på enkelte av trådene i RaadSquad, men det slår meg at mange av disse folka antagelig er ensomme mennesker som sikkert finner et slags felleskap i den gruppa. Det er trist at det er slik, og betenkelig om denne ensomheten får mange i denne gruppa til å kjøpe Raad sine ting pga det skaper et fellesskap rundt det å eie det samme.  

Gjør det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hutredje

Er jo ikke tvil om at det er broren😂 Isabel prøver å holde det hemmelig og broren sanker inn lykostuff så det holder😂😂 Er så innihelvettes dumt😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hutredje

Skal vi tippe på hvor lang tid det tar til at 10000 risvann blir utsoltgt😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hutredje skrev (16 minutter siden):

Gjør det!

Ser ikke vitsen, ingen får lest det før det er slettet og jeg kastet ut av gruppen uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FaizaHarBaiza skrev (9 timer siden):

Helt sant at de tilbringer mye tid i senga. Og en ting jeg reagerte på, fra Rami sin snap. Dette er bare et par dager siden. Han kom hjem fra jobb i 3-tida på natta, rett inn på mammas rom for å gi klem. Og hun ligger våken kl 3, trykker på telefonen eller ser på tv 🤔 Nå vil jeg ikke diskutere arbeidsledighet, for det er mange grunner til det. Men jeg tror ikke det å gå arbeidsledig er heldig for noen i denne familien.  

MammaRaad er ufør, dette har blitt skrevet flere ganger i denne tråden OG de har selv vært åpne om det! Hvorfor hun er det har vi ingenting med tenker jeg😊

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hutredje
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Ser ikke vitsen, ingen får lest det før det er slettet og jeg kastet ut av gruppen uansett.

Jeg skjønner. Er ikke inne på den siden og fatter og begriper ikke hva disse følgerne er laget av. Det er jo skikkelig sekttendenser det jeg ser på snapen til Isabel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hutredje skrev (42 minutter siden):

Jeg skjønner. Er ikke inne på den siden og fatter og begriper ikke hva disse følgerne er laget av. Det er jo skikkelig sekttendenser det jeg ser på snapen til Isabel.

Ja, det begynner å bli en kult dette. Jeg er der for jeg syntes det er helt sprøtt, men nå har jeg forlatt gruppen. Har ikke lyst å bli assosiert med den gjengen der som printer t-shirter av quotes fra Isabel, lager sang til henne, stalker henne og eventuelle mannfolk de klarer å finne frem til, hyper hverandre opp til å kjøpe alt hun kommer med og hvor det ikke tåles en eneste kritisk kommentar om dette. De regelrett hyller henne, det er ikke bra.  At mange er damer over 50 gjør ikke saken bedre, de burde da søren meg vite bedre!

Endret av Hatsumomo
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå for gøy, risvannet er utsolgt de fleste steder. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (8 timer siden):

Han slutter på jobb 7 om morgenen har han sagt. Og er det mye trafikk så tar det en stund før han er hjemme hos mora.

Nei, denne snappen han la ut var med tidspunkt på skjermen. Synd jeg ikke screena for her må man vel ha bevis for alle påstander. Han jobba ikke natt, men sikkert kveldsvakt hvor han var ferdig rundt kl 3.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spesielt at duftlyset skal være i soyavoks som skal være så bra men hårproduktet er stappfull av silikoner og annet.Gikk igjennom alle ingrediensene og de fleste slo ut på oransje i skalaen der grønn er bra, gul ok. Oransje og rød dårlig 🙈 fant forøvrig et produkt med ris vann etter 15 min letting på Lyko så så unikt var det altså ikke 🤭😅 375 kr for over 200 ml og mye bedre ingredienser og alt (stort sett kun grønne ingredienser) 😁

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granneman82 skrev (1 time siden):

MammaRaad er ufør, dette har blitt skrevet flere ganger i denne tråden OG de har selv vært åpne om det! Hvorfor hun er det har vi ingenting med tenker jeg😊

Nei, vi har ingenting med det. Det er ingen her som er interessert i en diskusjon om dette, hvor i all verden får du det fra? Les innlegget igjen, det handler IKKE om arbeidsledighet og evt grunnen til dette. Poenget er at det ikke er godt for noens helse, å ikke ha arbeid å ta seg til hvis det resulterer i å være våken midt på natta og sove til langt utpå dagen 😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

J.k skrev (43 minutter siden):

Veldig spesielt at duftlyset skal være i soyavoks som skal være så bra men hårproduktet er stappfull av silikoner og annet.Gikk igjennom alle ingrediensene og de fleste slo ut på oransje i skalaen der grønn er bra, gul ok. Oransje og rød dårlig 🙈 fant forøvrig et produkt med ris vann etter 15 min letting på Lyko så så unikt var det altså ikke 🤭😅 375 kr for over 200 ml og mye bedre ingredienser og alt (stort sett kun grønne ingredienser) 😁

Noen timer etter lansering er det kommet inn fire anmeldelser der risvannet har fått terningkast fem 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FaizaHarBaiza skrev (42 minutter siden):

Nei, vi har ingenting med det. Det er ingen her som er interessert i en diskusjon om dette, hvor i all verden får du det fra? Les innlegget igjen, det handler IKKE om arbeidsledighet og evt grunnen til dette. Poenget er at det ikke er godt for noens helse, å ikke ha arbeid å ta seg til hvis det resulterer i å være våken midt på natta og sove til langt utpå dagen 😊 

Men mamma Raad er jo ikke arbeidsledig, og hun nevnes jo i dette innlegget?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer ?? Har virkelig noen i den gruppa gått hen og laget proff sang om Raadsquaad??? :o

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...