Margit777 Skrevet 16. juni 2024 #10681 Del Skrevet 16. juni 2024 Sharp75! skrev (4 timer siden): Ganske heftig påstand det. Disse også da. https://www.zilialeather.com/shop/teddy-bag-l/ 46 kr på temu, løp og kjøp 🤣🤣 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 16. juni 2024 #10682 Del Skrevet 16. juni 2024 Margit777 skrev (1 minutt siden): 46 kr på temu, løp og kjøp 🤣🤣 Heller det enn å kjøpe fra en influencer 🙈 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 16. juni 2024 #10683 Del Skrevet 16. juni 2024 (endret) Sharp75! skrev (2 minutter siden): Heller det enn å kjøpe fra en influencer 🙈 Jepp. Fortjener ikke en kr. Endret 16. juni 2024 av Margit777 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frezia Skrevet 16. juni 2024 #10684 Del Skrevet 16. juni 2024 Sharp75! skrev (42 minutter siden): Heller det enn å kjøpe fra en influencer 🙈 Dessverre er det blitt slik. Setter de fleste influensere på lik linje med Temu, Whish, Alibabba😉 med flere useriøse . Det har man da flere eksempler på , en av de er Isabel Raad. Jeg grøsser av folk som blir så blindet av influensere og ikke eier noen som helts form for kritisk omdømme av hva de kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alexandrine Skrevet 17. juni 2024 #10685 Del Skrevet 17. juni 2024 Frezia skrev (19 timer siden): Har fulgt Annjior og er enig at hun er opptatt av kvalitet. Liker henne og syns hun har mye bra. Håper bare ikke hun blir påvirket av Isabel og går den letteste veien. Jeg kikket på smykkene og de er jo vanvittig overpriste. Dere kan jo søke opp tilsvarende sølvsmykker (goldplated silver) og sammenligne priser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frezia Skrevet 17. juni 2024 #10686 Del Skrevet 17. juni 2024 Alexandrine skrev (46 minutter siden): Jeg kikket på smykkene og de er jo vanvittig overpriste. Dere kan jo søke opp tilsvarende sølvsmykker (goldplated silver) og sammenligne priser. Enig i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 17. juni 2024 #10687 Del Skrevet 17. juni 2024 Sharp75! skrev (På 16.6.2024 den 21.13): Her har du en og den er tidligst fra 2021, så hvem plagierer hva? Teddystoff er er ikke noe nytt. Har hatt toalettveske i det tidligere. https://www.influenster.com/reviews/victorias-secret-travel-bag-cosmetic-train-case-tote-black-lace-2-piece-set Seriøst? Mener du at formen på en toalettmappen er det som avgjør om det plagiat eller ikke? Isåfall kunne ikke en eneste veske blitt designet uten at det ene motehuset etter det andre saksøkte hverandre. Det er jo nettopp sammensetningen av stoffer, farger, materialer og ja - fasong som gjør et produkt unikt. Det er ikke fasongen på en toalettmappe som hevdes å være plagiert, men hele kombinasjonen av de overnevnte tingene. Og nei, teddystoff er ikke nytt, men det er først de senere årene at det har blitt populært igjen å bruke det i andre ting enn klær. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 19. juni 2024 #10688 Del Skrevet 19. juni 2024 Aintnofun skrev (På 16.6.2024 den 9.29): Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke reiser et annet sted. Hun har jo muligheten til å oppleve SÅ mye. Hun har muligheten til å gjøre hva hun vil. Men så er hun egentlig ikke så spennende? Har hun noen interesser? Liker hun egentlig å utforske eller å lære noe nytt? Jeg spør fordi jeg genuint undres. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 19. juni 2024 #10689 Del Skrevet 19. juni 2024 Kjenner jeg har lyst til å skrive noe skarpt på enkelte av trådene i RaadSquad, men det slår meg at mange av disse folka antagelig er ensomme mennesker som sikkert finner et slags felleskap i den gruppa. Det er trist at det er slik, og betenkelig om denne ensomheten får mange i denne gruppa til å kjøpe Raad sine ting pga det skaper et fellesskap rundt det å eie det samme. 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 19. juni 2024 #10690 Del Skrevet 19. juni 2024 (endret) Tripptrapp1 skrev (1 time siden): Hun har muligheten til å gjøre hva hun vil. Men så er hun egentlig ikke så spennende? Har hun noen interesser? Liker hun egentlig å utforske eller å lære noe nytt? Jeg spør fordi jeg genuint undres. Virker ikke slik. Hun er jo rimelig bedagelig av seg, og virker å helst bare ville shoppe og sole seg. Så jo det når Rami og Sidra var på besøk i Dubai, deres interesser i aktiviteter med å oppleve noe annet enn å shoppe og spise, var helt tydelig ikke hennes interesser. Generelt sett syntes jeg både hun og moren ligger mye i senga hver dag... Endret 19. juni 2024 av Hatsumomo 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orgel Skrevet 19. juni 2024 #10691 Del Skrevet 19. juni 2024 Hatsumomo skrev (31 minutter siden): Kjenner jeg har lyst til å skrive noe skarpt på enkelte av trådene i RaadSquad, men det slår meg at mange av disse folka antagelig er ensomme mennesker som sikkert finner et slags felleskap i den gruppa. Det er trist at det er slik, og betenkelig om denne ensomheten får mange i denne gruppa til å kjøpe Raad sine ting pga det skaper et fellesskap rundt det å eie det samme. Det sto på Jodel at det er flere som er blitt kastet ut av squad-gruppen på Facebook uten å vite hva de har gjort galt. Squaden til Raad er ekstreme. Bare se hvordan duftlyset hun lanserte ble hypet opp og alt ble utsolgt. Det er et duftlys som du sikkert kan få kjøpt på KID. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FaizaHarBaiza Skrevet 19. juni 2024 #10692 Del Skrevet 19. juni 2024 Hatsumomo skrev (2 timer siden): Virker ikke slik. Hun er jo rimelig bedagelig av seg, og virker å helst bare ville shoppe og sole seg. Så jo det når Rami og Sidra var på besøk i Dubai, deres interesser i aktiviteter med å oppleve noe annet enn å shoppe og spise, var helt tydelig ikke hennes interesser. Generelt sett syntes jeg både hun og moren ligger mye i senga hver dag... Helt sant at de tilbringer mye tid i senga. Og en ting jeg reagerte på, fra Rami sin snap. Dette er bare et par dager siden. Han kom hjem fra jobb i 3-tida på natta, rett inn på mammas rom for å gi klem. Og hun ligger våken kl 3, trykker på telefonen eller ser på tv 🤔 Nå vil jeg ikke diskutere arbeidsledighet, for det er mange grunner til det. Men jeg tror ikke det å gå arbeidsledig er heldig for noen i denne familien. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catnip Skrevet 19. juni 2024 #10693 Del Skrevet 19. juni 2024 Hvem tror dere kommer på besøk på Maldivene på fredag? Jeg står mellom broren eller Naboen 🤔 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spretteberta Skrevet 19. juni 2024 #10694 Del Skrevet 19. juni 2024 Catnip skrev (6 minutter siden): Hvem tror dere kommer på besøk på Maldivene på fredag? Jeg står mellom broren eller Naboen 🤔 Tror det er noen hun kan vise frem på snap, boren eller kanskje pierre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catnip Skrevet 19. juni 2024 #10695 Del Skrevet 19. juni 2024 Spretteberta skrev (1 minutt siden): Tror det er noen hun kan vise frem på snap, boren eller kanskje pierre? Ja, kanskje kjedelig å måtte skjule gjesten på snap under hele turen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 19. juni 2024 #10696 Del Skrevet 19. juni 2024 Catnip skrev (17 minutter siden): Hvem tror dere kommer på besøk på Maldivene på fredag? Jeg står mellom broren eller Naboen 🤔 Tror det samme som deg. Jeg skreiv det til henne også, men fikk selvsagt ikke noe svar.🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 19. juni 2024 #10697 Del Skrevet 19. juni 2024 Orgel skrev (2 timer siden): Det sto på Jodel at det er flere som er blitt kastet ut av squad-gruppen på Facebook uten å vite hva de har gjort galt. Squaden til Raad er ekstreme. Bare se hvordan duftlyset hun lanserte ble hypet opp og alt ble utsolgt. Det er et duftlys som du sikkert kan få kjøpt på KID. Ja jeg fatter det ikke. Folk i den gruppen var jo helt i fra seg over å ikke få tak i lyset pga det var utsolgt, og det uten å ha luktet på det. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 19. juni 2024 #10698 Del Skrevet 19. juni 2024 Risvannet lanseres kl.00.00 i natt, nettsiden kneler allerede… Folk har på vekkerklokke i natt, de skal hamstre. Tror det blir villere enn med lysene. Det er bestilt inn 10 tusen flasker med risvann. Isabel er flink reklamedame, morsom som bare det.Følger henne på snap og ler godt innimellom.Men, har ikke kjøpt noen av produktene og syntes ikke parfymene lukter godt. RaadSquad er skumnel, enkelte er jo totalt besatte. Noen av meldingene er jo rene kjærlighetserklæringer. Hele livet dreier seg rundt Isabel. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 19. juni 2024 #10699 Del Skrevet 19. juni 2024 Teflonhjernen skrev (27 minutter siden): Risvannet lanseres kl.00.00 i natt, nettsiden kneler allerede… Folk har på vekkerklokke i natt, de skal hamstre. Tror det blir villere enn med lysene. Det er bestilt inn 10 tusen flasker med risvann. Isabel er flink reklamedame, morsom som bare det.Følger henne på snap og ler godt innimellom.Men, har ikke kjøpt noen av produktene og syntes ikke parfymene lukter godt. RaadSquad er skumnel, enkelte er jo totalt besatte. Noen av meldingene er jo rene kjærlighetserklæringer. Hele livet dreier seg rundt Isabel. Og det til tross for at Isabel flere ganger har poengtert at Risvannet blir FAST i sortimentet. Nei gid a meg, man må jo være FØRST til å få tak i dette produktet!!! Jeg begynner å tenke mitt ift sekt-lignende tilstander her. Og det er fansen til Isabel som er forskrudd her, ikke Isabel. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. juni 2024 #10700 Del Skrevet 19. juni 2024 Hatsumomo skrev (4 timer siden): Kjenner jeg har lyst til å skrive noe skarpt på enkelte av trådene i RaadSquad, men det slår meg at mange av disse folka antagelig er ensomme mennesker som sikkert finner et slags felleskap i den gruppa. Det er trist at det er slik, og betenkelig om denne ensomheten får mange i denne gruppa til å kjøpe Raad sine ting pga det skaper et fellesskap rundt det å eie det samme. Da må du være rask skal du skrive flere innlegg for der kaster de ut folk bare du sier bø 🤣🤣 Den gruppa er tragisk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå