Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Spretteberta skrev (1 time siden):

SHEIN X Jessie SHEIN BAE 3D Appliques Crop Tank Top & Mermaid Hem Skirt
I discovered amazing products on SHEIN.com, come check them out!
http://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appjump?link=VbdzgyHoie3&localcountry=NO&url_from=GM7524587437241282560

Kleint.
At folk gidder å kjøpe klær fra henne skjønner jeg ikke. Syntes det har vært lite fint det meste hun har i Ivorie og det er temmelig dyrt i mine øyne for klær som ikke er fra et kjent merke, men hennes eget.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spretteberta skrev (1 time siden):

SHEIN X Jessie SHEIN BAE 3D Appliques Crop Tank Top & Mermaid Hem Skirt
I discovered amazing products on SHEIN.com, come check them out!
http://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appjump?link=VbdzgyHoie3&localcountry=NO&url_from=GM7524587437241282560

Legg det ut på Raadsquad på Face og se om du får noen reaksjoner 😜

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spretteberta
Hatsumomo skrev (19 minutter siden):

Legg det ut på Raadsquad på Face og se om du får noen reaksjoner 😜

Da blir jeg nok utestengt og da får jeg jo ikke med meg hva de hodeløse fansene driver med🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spretteberta skrev (6 minutter siden):

Da blir jeg nok utestengt og da får jeg jo ikke med meg hva de hodeløse fansene driver med🤪

Du kommer til å bli utestengt ja 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (2 timer siden):

Er jo svindel,hun har også kopiert Dior bikiniene med rose på,duftlystet med kokos og ananas har jeg stående her i stua bare med en annen label,at hun får holde på sånn er jo helt utroligt

Korriger meg gjerne, men var ikke dette samme type scheme som hun og eksen dro for flere år siden? Kjøpe masse billig ræl fra type Wish, rebrande det og selge det med voldsom avanse? 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere det er jo mote nå med topper og bikini med stoffblomster og rysjkant på. Og lange og korte smale skjørt med rynker i siden. Det er mange klesmerker som har det nå. Det er sånn klesbransjen er. De kopiere og blir inspirert av hverandre. Det er ikke svindel. Det er sånn moter og trender starter.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tripptrapp1 skrev (1 time siden):

Korriger meg gjerne, men var ikke dette samme type scheme som hun og eksen dro for flere år siden? Kjøpe masse billig ræl fra type Wish, rebrande det og selge det med voldsom avanse? 

Det minner veldig,må jo være litt flaut tenker jeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (21 minutter siden):

Men dere det er jo mote nå med topper og bikini med stoffblomster og rysjkant på. Og lange og korte smale skjørt med rynker i siden. Det er mange klesmerker som har det nå. Det er sånn klesbransjen er. De kopiere og blir inspirert av hverandre. Det er ikke svindel. Det er sånn moter og trender starter.

Det er forskjell på å være inspirert av de samme elementene, og å regelrett kopiere andre designeres styles. Det første er «slik bransjen er», det siste er i sin mest alvorlige grad lovbrudd.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ganger skal disse turene til Maldivene være så gjevt for følgere å se på?
Det er samme innholdet på hver tur, dørgende kjedelig å skulle se samme frokosten, samme utsikten, samme sykkelturen osv 😳 men virker som folk ikke får nok?

Merker for min egen del at det er null interessant. Innholdet hennes er underholdning når hun dater disse smått tragiske mannfolka og hva som kommer utav det. Men alt annet av shoppinghaul, mathaul, kaffeinntak, rer sengen, morens frokost, når hun kjøper veske nr 43 av type Chanel etc etc er snork uten like og skjer det ikke noe datingfronten så gidder jeg ikke klikke meg inn på dagens snapper, det er jo bare det samme repetitive innholdet dag etter dag🙄

Endret av Hatsumomo
  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (36 minutter siden):

Det er forskjell på å være inspirert av de samme elementene, og å regelrett kopiere andre designeres styles. Det første er «slik bransjen er», det siste er i sin mest alvorlige grad lovbrudd.

Hun får vel presentert noe fra en «katalog» satt sammen av teamet hennes og så velger hun ut det hun vil fra det, kanskje fjerner eller legger til noe ekstra og vips, så er på Ivorie. 

Så hvem som helst kan vel det har de litt penger i ryggen fra investorer som hun har, men noe større lansering i Dubai med den slags utvelgelse av katalogklær man får kjøpt billigere andre steder kan jeg ikke skjønne skal slå ann i utlandet.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (15 minutter siden):

Hvor mange ganger skal disse turene til Maldivene være så gjevt for følgere å se på?
Det er samme innholdet på hver tur, dørgende kjedelig å skulle se samme frokosten, samme utsikten, samme sykkelturen osv 😳 men virker som folk ikke får nok?

Merker for min egen del at det er null interessant. Innholdet hennes er underholdning når hun dater disse smått tragiske mannfolka og hva som kommer utav det. Men alt annet av shoppinghaul, mathaul, kaffeinntak, rer sengen, morens frokost, når hun kjøper veske nr 43 av type Chanel etc etc er snork uten like og skjer det ikke noe datingfronten så gidder jeg ikke klikke meg inn på dagens snapper, det er jo bare det samme repetitive innholdet dag etter dag🙄

Er så underholdning/ fasinerende å se de meldingene hun får fra folk som hun deler på snap. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (5 timer siden):

Jeg tenker hvem er alle disse som lar seg lure av dette venninne pratet hennes og kjøper disse klærne hun selger? 

Folk med lite IQ.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enkelt&Komplisert skrev (7 timer siden):

Er så underholdning/ fasinerende å se de meldingene hun får fra folk som hun deler på snap. 

Det er så cringe når hun poster meldinger av type «så gira på å reise på tur med deg, har pakket kofferten og sitter med Fantarose klar. Gleder meg til at vi våkner opp til hvite strender imorgen».  
At ikke folk blir flau av skrive dette tåpelige «jeg er med» meldingene, dette er voksne mennesker, mange av dem langt opp i årene.
Ja, de får bare glede seg da til å se det samme innholdet for n’te gang mens hun reklamerer i vei for duftlys og klær 🤦🏼‍♀️

Endret av Hatsumomo
  • Liker 9
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spretteberta
Hatsumomo skrev (7 timer siden):

Fordi hun skriver av reisen som jobb. Hun promoterer jo alltid ivorie når hun er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spretteberta skrev (2 minutter siden):

Fordi hun skriver av reisen som jobb. Hun promoterer jo alltid ivorie når hun er der.

Ja, jeg skjønner det. Men at folk «gleder seg sånn» til hun drar på nok en tur med det samme repetetive innholdet fatter jeg bare ikke. 

For meg virker hun også som hun ikke klarer å reise andre steder enn Dubai, Maldivene, Mykonos, Paris og Italia. Skulle hun virkelig vært interessant og skapt innhold verdt å se så hadde hun reist nye steder, men neida.. 

Endret av Hatsumomo
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Spretteberta
rosaregnbuen skrev (5 timer siden):

Jeg blir ikke sjokkert. Isabel har jo vært ærlig at hun kikker på hva andre har og at sånt må hun jo lage for ivorie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spretteberta
Hatsumomo skrev (2 minutter siden):

Ja, jeg skjønner det. Men at folk «gleder seg sånn» til hun drar på nok en tur med det samme repetetiv innholdet fatter jeg bare ikke. 

Ikke jeg heller. Første gang ja, men 2 og 3 gang nei. Rett og slett kjedelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke reiser et annet sted. Hun har jo muligheten til å oppleve SÅ mye. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aintnofun skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke reiser et annet sted. Hun har jo muligheten til å oppleve SÅ mye. 

Men hun orker vel ikke akkurat å dra på noe opplevelser🤭 Det må jo være en fin plass der hun kan stasjonere seg på hotellet/ resorten uten å bevege seg, men samtidig kan skape innhold med fin bakgrunn. Alt hun trenger er solseng eller paris og shopping.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...