Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Frezia skrev (3 timer siden):

Har du fulgt med hva Isabel har fortalt om sie fosterforeldre og hennes opphold der,  så ja Isabel har hatt det helt fantastisk opphold! Men etter at boken kom ut så har det vært stille om det!

Ja, hun har sagt mange ganger tidligere at hun hadde det veldig bra der hun ble plassert som 11-åring. Da hun var 17 fikk hun lyst til å fjerne seg fra shirog og fikk hjelp til å finne seg et eget sted. 

IMG_0122.png

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frezia
Justlooking skrev (12 minutter siden):

Ja, hun har sagt mange ganger tidligere at hun hadde det veldig bra der hun ble plassert som 11-åring. Da hun var 17 fikk hun lyst til å fjerne seg fra shirog og fikk hjelp til å finne seg et eget sted. 

IMG_0122.png

Tusen takk,det var nettopp den jeg lette etter og ville vise frem🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frezia
Turkis Sau skrev (19 minutter siden):

Jeg skjønner. Selv har jeg lest begge bøkene hennes, og hr en utdannelse innen sosialfaglig felt.

Det Frezia skriver er selvsagt helt feil.

Ja, selvfølgelig tar jeg feil! Den utdannelsen burde du absolutt ta påbygg på🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frezia
Turkis Sau skrev (9 timer siden):

Jeg skjønner. Selv har jeg lest begge bøkene hennes, og hr en utdannelse innen sosialfaglig felt.

Det Frezia skriver er selvsagt helt feil.

Frezia skrev (9 timer siden):

Ja, selvfølgelig tar jeg feil! Den utdannelsen burde du absolutt ta påbygg på🥴

Jeg gidder ikke være med på en brukerdebatt da moderatorene ser sitt lille snitt til å slette og moderere Isabel sin tråd!  Når det er sagt så har virkelig Isabel hatt det bra hos fosterforeldrene. Isabel har fått oppleve mye alt fra hytteturer med slalåmkjøring , fått fullt utstyr, blitt fulgt opp med fotballen, vært på flere sydenturer med familien, hatt gårdsliv med fosterbestefoeldre. Hatt ett flott, trygt og fantastisk liv hos sine fosterforeldre. Dette er Isabels egne ord i blogg, TV-serien ,you tube og litt i boken hennes. Isabel lar vær å nevne dette men elendigheten og hvor forferdelig hun har hatt det,  raver hun til det uendelige for å forsvare sitt ubrukelige levesett! Ja, det er forferdelig hva mamma Raad og barna har opplevd men å bruke dette i enhver situasjon slik Isabel gjør er bare trasig!

Endret av Frezia
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frezia

Når jeg først har ordet😂😂 Så håper jeg disse influenserene går dukken. Disse ubrukelige influenserene er de verste av de verste, som bruker sine følgere, sine venninner , elsklinger og tyter de fulle med gud vet av idioti og tjener hinsides på disse hver dag! De lever sine glansdager pågrunn av enkeltes dumskap! Snapchat er noe av det verste! Hva er det med den dum/galskapen noen går på! Og stakkar de er jo så slitne av å snappe døgnet rundt at man må oppsøke psykologer , få sovemedisin , operere neser og rumper og gud vet hva! Orker ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frezia skrev (7 timer siden):

Har du fulgt med hva Isabel har fortalt om sie fosterforeldre og hennes opphold der,  så ja Isabel har hatt det helt fantastisk opphold! Men etter at boken kom ut så har det vært stille om det!

Nei, det har det faktisk ikke. Hun snakker godt om sin tid i fosterhjem. Følger du henne siden du skriver noe annet?

Er en uting her på KG når folk debatterer og ikke følger og ikke vet hva de snakker om!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frezia
Sharp75! skrev (9 minutter siden):

Nei, det har det faktisk ikke. Hun snakker godt om sin tid i fosterhjem. Følger du henne siden du skriver noe annet?

Er en uting her på KG når folk debatterer og ikke følger og ikke vet hva de snakker om!

Hva mener du? Jeg sier jo hun har snakket godt om sine fosterforeldre! Nei, jeg følger ikke Isabel men faller for fristelsen når jeg stadig får henne opp på snap!  Det er virkelig en uting når noen🙈 debatterer og ikke ser hva man snakker om…enig😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frezia skrev (7 minutter siden):

Hva mener du? Jeg sier jo hun har snakket godt om sine fosterforeldre! Nei, jeg følger ikke Isabel men faller for fristelsen når jeg stadig får henne opp på snap!  Det er virkelig en uting når noen🙈 debatterer og ikke ser hva man snakker om…enig😂

Du skriver at etter boken kom ut ble det stille? Hvordan kan du si det når du ikke følger henne???  Nei, du har feil!

Endret av Sharp75!
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frezia
Sharp75! skrev (9 minutter siden):

Du skriver at etter boken kom ut ble det stille? Hvordan kan du si det når du ikke følger henne???  Nei, du har feil!

Det ble stille om hvordan livet hennes som fosterbarn og hvor fint hun hadde det gode årene ble stille og det står jeg for!  Jeg har nok fulgt Isabel mer enn du tror, men snap er jo bare en narsissistisk , egoistisk  kanal så det gidder jeg ikke følge!  Men igjen så faller jeg for fristelsen når jeg får opp Isabel og det er jo bare ynkelig! Jeg kjenner jeg blir litt irritert, ser du ikke hvordan hun renter om sin bok og barndom hver gang hun trår feil? 

Endret av Frezia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frezia
Sharp75! skrev (55 minutter siden):

Fortell meg hvorfor jeg har feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frezia skrev (9 timer siden):

Fortell meg hvorfor jeg har feil!

Så hissig! Du har feil for det er ikke sant det du skriver. Det har ikke blitt stille om hvor fint hun hadde det. Folk må slutte å lage sin egen sannhet selv om de ikke liker en person eller innfluencer. Det er helt på trynet! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Piperen

Det er egentlig et enkelt regnestykke: grusom barndom og ungdom spilles på bra og gir sympati( noe man skal ha, ikke misforstå) , grusom barndom/litt stort barn. Bra fosterhjems oppvekst= litt mindre å spille på 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synte Isabell var morsom før og fulgte henne. Men dette venne opplegget hun kjører på med på snap er bare helt sykt. At så mange lar seg lure mens IR sin konto blir fylt på sånn at hun kan lage shein klær, skjønner jeg lite av. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Spretteberta

Jeg prøver å poste et bilde her, men jeg får det ikke til. Står at jeg må kopiere inn URL. Lite teknisk av meg så noen som kan forklare meg? 

Et raskt søk på shein så fant man tilsvarende topp fra det nye droppet bare med 2 roser.

Endret av Spretteberta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spretteberta skrev (16 minutter siden):

SHEIN X Jessie SHEIN BAE 3D Appliques Crop Tank Top & Mermaid Hem Skirt
I discovered amazing products on SHEIN.com, come check them out!
http://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appjump?link=VbdzgyHoie3&localcountry=NO&url_from=GM7524587437241282560

Toppen og skjørtet er helt likt. 

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Orgel skrev (32 minutter siden):

Toppen og skjørtet er helt likt. 

Er jo svindel,hun har også kopiert Dior bikiniene med rose på,duftlystet med kokos og ananas har jeg stående her i stua bare med en annen label,at hun får holde på sånn er jo helt utroligt

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (7 minutter siden):

Er jo svindel,hun har også kopiert Dior bikiniene med rose på,duftlystet med kokos og ananas har jeg stående her i stua bare med en annen label,at hun får holde på sånn er jo helt utroligt

Det er svindel, men squaden til Isabell ser ikke det. 

• Liker 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orgel skrev (2 timer siden):

Jeg synte Isabell var morsom før og fulgte henne. Men dette venne opplegget hun kjører på med på snap er bare helt sykt. At så mange lar seg lure mens IR sin konto blir fylt på sånn at hun kan lage shein klær, skjønner jeg lite av. 

Jeg tenker hvem er alle disse som lar seg lure av dette venninne pratet hennes og kjøper disse klærne hun selger? 

Endret av Oppland
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (8 minutter siden):

Jeg tenker hvem er alle disse som lar seg lure av dette venninne pratet hennes og kjøper disse klærne hun selger? 

Du er ikke alene.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...