J.. Skrevet 15. januar 2024 #9901 Del Skrevet 15. januar 2024 Gladidagogså skrev (44 minutter siden): uffda...håper du kjøpte kjolen for at du likte den og ikke for at du syns synd i Isabel Hun er jo stinn i penger og sløser som om verden skal gå under neste uke 😛 Selv om man er kunde,har man ingen råderett over hvordan hun skal bruke pengene hun tjener på klærne hun selger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VaniIIe Skrevet 15. januar 2024 #9902 Del Skrevet 15. januar 2024 52 minutter siden, Gladidagogså said: uffda...håper du kjøpte kjolen for at du likte den og ikke for at du syns synd i Isabel Hun er jo stinn i penger og sløser som om verden skal gå under neste uke 😛 Nå er jeg ingen fan av verken henne eller forbruket hennes, eller livet hennes for den saks skyld, men hun sløser vel egentlig ikke sånn sett. Med tanke på at hun nok tjener en million i måneden eller mer. Så om hun bruker en halv mill i måneden sparer hun fremdeles 50% av lønningene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 15. januar 2024 #9903 Del Skrevet 15. januar 2024 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 15. januar 2024 #9904 Del Skrevet 15. januar 2024 Hva hadde hun kjøpt seg i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordaførr Skrevet 15. januar 2024 #9905 Del Skrevet 15. januar 2024 Anneisabell skrev (1 minutt siden): Hva hadde hun kjøpt seg i kveld? Hørtes ut som hun sa Patek? Hvis jeg hørte riktig så er det kanskje Patek Phillipe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornett Skrevet 15. januar 2024 #9906 Del Skrevet 15. januar 2024 Altså!!!!!! Det er fan galskap!!! Hvilket samfunn lever vi i????? Blir oppriktig bekymret for de som vokser opp nå og ser hvilke verdier mennesker har i seg😠 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken79 Skrevet 15. januar 2024 #9907 Del Skrevet 15. januar 2024 1.1 mill!!! Galskap. For en klokke 🤷♀️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. januar 2024 #9908 Del Skrevet 15. januar 2024 Cornett skrev (19 minutter siden): Altså!!!!!! Det er fan galskap!!! Hvilket samfunn lever vi i????? Blir oppriktig bekymret for de som vokser opp nå og ser hvilke verdier mennesker har i seg😠 Man har ikke dårlige verdier,fordi man har dyr smak.. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 15. januar 2024 #9909 Del Skrevet 15. januar 2024 J.. skrev (4 timer siden): Selv om man er kunde,har man ingen råderett over hvordan hun skal bruke pengene hun tjener på klærne hun selger. Eg prøvde meg på litt humor;) det slo kanskje ikke helt an😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 15. januar 2024 #9910 Del Skrevet 15. januar 2024 Jaja hver sin smak. Hadde aldri turt å bevege meg i offentligheten med 1.1 million på armen 👀 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 15. januar 2024 #9911 Del Skrevet 15. januar 2024 Cornett skrev (25 minutter siden): Altså!!!!!! Det er fan galskap!!! Hvilket samfunn lever vi i????? Blir oppriktig bekymret for de som vokser opp nå og ser hvilke verdier mennesker har i seg😠 Frøken79 skrev (14 minutter siden): 1.1 mill!!! Galskap. For en klokke 🤷♀️ Vet ikke hvilken modell det dreier seg om, men en Patek kan fort vise seg å gi en like god avkastning som en smart aksjehandel eller eiendomskjøp. Det er ikke som en bil, som hugges opp som skrap om 10-15 år. En klokke i den klassen kan ikke ses på som "crazy" forbruk, men en investering. Samtidig kan hun ha glede av den hver eneste dag. Har hun pengene, så gratulerer jeg med ny klokke, jeg. 9 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. januar 2024 #9912 Del Skrevet 15. januar 2024 gladidag skrev (9 minutter siden): Eg prøvde meg på litt humor;) det slo kanskje ikke helt an😅 Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken79 Skrevet 15. januar 2024 #9913 Del Skrevet 15. januar 2024 Påkrevd skrev (19 minutter siden): Vet ikke hvilken modell det dreier seg om, men en Patek kan fort vise seg å gi en like god avkastning som en smart aksjehandel eller eiendomskjøp. Det er ikke som en bil, som hugges opp som skrap om 10-15 år. En klokke i den klassen kan ikke ses på som "crazy" forbruk, men en investering. Samtidig kan hun ha glede av den hver eneste dag. Har hun pengene, så gratulerer jeg med ny klokke, jeg. Ja for all del. Er klar over at dette er en investering. Men jeg tenker det er galskap uansett. Hun kan jo ikke bruke denne klokka uten livvakt? Den lille jenta blir jo nå et mål for kriminelle som ønsker seg kjappe penger. Hadde ikke turt å ha den i safen hjemme en gang. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 15. januar 2024 #9914 Del Skrevet 15. januar 2024 Frøken79 skrev (1 minutt siden): Ja for all del. Er klar over at dette er en investering. Men jeg tenker det er galskap uansett. Hun kan jo ikke bruke denne klokka uten livvakt? Den lille jenta blir jo nå et mål for kriminelle som ønsker seg kjappe penger. Hadde ikke turt å ha den i safen hjemme en gang. Man har den ikke nødvendigvis på seg i Johannesburgs townships. Tipper hun har vett nok til å bruke den vettugt, og at den selvfølgelig blir forsikret. Det er mange som går med like dyre og dyrere klokker rundtomkring. Det går som regel helt fint. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 16. januar 2024 #9915 Del Skrevet 16. januar 2024 Jeg kan kjøpe meg en Patek kontant,men aldri om jeg hadde gjort det. Hadde aldri turt å hå med den og da er jo poenget litt borte. Bortsett fra investering da. Har en Certina i gull og stål med 8 diamanter. Veldig flott og fin. Elsker den klokka😊 Men er faktisk litt forsiktig med å vise den frem enkelte steder for en vet jo ikke om noen følger med. Har forsikring da,men uansett ikke lyst å bli ranet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 16. januar 2024 #9916 Del Skrevet 16. januar 2024 (endret) . Endret 23. januar 2024 av Wald86 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 16. januar 2024 #9917 Del Skrevet 16. januar 2024 Wald86 skrev (2 minutter siden): Kjøp av ny klokke vil ikke hjelpe på selvfølelsen. Men det gir et dopamin rush der og da. Og hun får bekreftelse og engasjement på sine kanaler. Men som mange er inne på, hun bør være forsiktig. Klokker har blitt populært på det svarte markedet siste årene for å hvitvaske profitt fra straffbare handlinger. Det har vært flere ran i Oslo siste tiden. Som investering kan noen typer klokker gi avkastning over tid, men markedet går veldig opp og ned. Gullmodeller stiger ikke, de taper seg, spesielt damemodeller taper seg. Stålmodeller i Patek og Rolex. har holdt seg bra, for det meste herreur. Noen 36mm, såkalte unisex holder seg i pris, men ingen investering å snakke om. Urverk i kvarts synker, så hvis det skal være investering må det være automatisk eller manuelt. Nå er markedet kraftig ned. "Prices of high-end Rolex and Patek Philippe watches hit a new 2-year low." https://fortune.com/europe/2023/11/14/high-end-rolex-patek-philippe-watches-2-year-low-luxury-slump-lvmh-gucci/ Nå kan jeg ingenting om klokker. Men når det er en ny low på klokker, er ikke det et bra tidspunkt å kjøpe? Det ser jo ut som nedgangen i verden vil stoppe og renten vil gå noe ned igjen på sikt. Hun må jo ikke låne penger for å kjøpe, så da bør det være en grei investering? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 16. januar 2024 #9918 Del Skrevet 16. januar 2024 (endret) . Endret 23. januar 2024 av Wald86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 16. januar 2024 #9919 Del Skrevet 16. januar 2024 Wald86 skrev (6 minutter siden): Det spørs på klokken. Damemodeller holder seg absolutt ikke i pris, spesielt ikke gull. Men hun slite ikke økonomisk, så regner ikke med at dette er ment som en investering, men noe hun skal benytte og ha glede av. Chanel-vesker er bedre investering for en kvinne,hvis du kjøper den brukt. Kvinner kjøper mer av dette, og de stiger jevnt. Men igjen, det er ikke noe man egentlig. bør investere i, men kjøpe fordi man skal benytte det og ha glede av. Penger på høyrentekonto eller aksjefond gir mer, og er sikrere. Feks må en automatisk klokke ha service ca hvert 5. år, og det koster ca 10k. En veske må på "spa", og det kan koste noe av det samme. Aha, takk for svar! En del av shopping verden jeg aner lite om å sannsynligvis aldri blir å erfare så da lærte jeg noe nytt 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 16. januar 2024 #9920 Del Skrevet 16. januar 2024 (endret) . Endret 23. januar 2024 av Wald86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå