Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Zenhouse skrev (33 minutter siden):

Tror ikke det var før de siste par årene at moren gikk på arbeidsavklaringspenger. Hun har arbeidet i alle år, muligens fra og til, og de siste årene har jo Isabel bidratt stort. Men uføretrygd har hun hvertfall ikke fått før nå nylig , om den er innvilget. 

Hun har hatt MULIGHETEN til å bidra stort, fordi velferdsstaten hjalp henne da hun trengte det som mest. Fellesskapet stilte opp for henne, men hun gidder ikke gjøre det samme. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, Zenhouse said:

Tror ikke det var før de siste par årene at moren gikk på arbeidsavklaringspenger. Hun har arbeidet i alle år, muligens fra og til, og de siste årene har jo Isabel bidratt stort. Men uføretrygd har hun hvertfall ikke fått før nå nylig , om den er innvilget. 

Moren har aldri jobbet ! 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
cattleya skrev (2 timer siden):

Hun har hatt MULIGHETEN til å bidra stort, fordi velferdsstaten hjalp henne da hun trengte det som mest. Fellesskapet stilte opp for henne, men hun gidder ikke gjøre det samme. 

Hva har det med saken å gjøre? Jeg svarte på noe vedrørende om moren har uføretrygd eller ikke. 

• Liker 2
Skrevet
norw skrev (På 29.12.2023 den 19.25):

Helt utrolig at dere følger henne, gir henne disse enorme inntektene og har en tråd med mange tusen innlegg. At det er et marked for dette...

BareSiri skrev (På 29.12.2023 den 19.58):

Ikke veldig mye her inne akkurat... jeg leste om inntekten på vg, gikk inn hit, scrollet noen sider ned, og er nå helt oppdatert på Isabels sitt spennende liv…

Altså. Jeg er godt voksen, har en god jobb og et «voksent» liv. Jeg synes også det kan være flaut/kjipt/whatever å innrømme for kolleger eller eldre venner/familiemedlemmer at jeg ser på henne. Jeg abonnerer ikke, men kikker innom snap her og der. Ikke fordi jeg mener det er kvalitetsunderholdning eller at jeg nødvendigvis blir klokere (tvert imot). Men etter 12-timers arbeidsdager når man bare vil ligge på sofaen og scrolle tankeløs så fungerer denne snapkontoen overraskende bra. Og jeg sier heller ikke at dette er særlig spennende .Men jeg tror vi er mange, og kanskje deg inkludert (?), som leser/følger med mer enn det en skulle like å tro selv. Eller i alle fall påstå ovenfor andre.

VEGAN forever skrev (På 29.12.2023 den 20.52):

Spiller vel ingen rolle om I tjener hundretalls millioner og kjøper stor luksus villa med stor hage, luksus biler, reiser verden rundt med stor ben plass og madrass, kjøper masse gull og glitter og vesker med matchende punger 🤷 la nå I få ha noen gleder i livet siden hun ikke blir gift, ikke får barn og ikke har gode venner som velger å forbli venner over tid.

Hun kommer til å bli alene i villaen bortsett fra besøk av moren og storesøsteren, så da er det jo fint hun har masse penger så hun kan fylle opp rommene med klær og vesker.

Man trenger ikke å «kompensere» for å ikke ha det mange mener er meningen med livet. Målet. Det er faktisk ikke - helt genuint - ikke alle som drømmer om å bli gift og få barn. Meg selv inkludert, som du sikkert forstod. Jeg føler at mange ofte forsøker å fraskrive enkeltpersoners ansvar for egen atferd og prioriteringer. Og ære være deg for det - det er jo i utgangspunktet en positiv ting. Men samtidig får jeg en litt uggen magefølelse når de «åh jeg forstår og er empatisk, men det er fordi jeg synes synd på vedkommende» for det første tar alle single og barnløse i samme kategori, og nummer to; antar at alle eeeegentlig ønsker det samme som deg, men de finner/forstår det ikke bare selv…

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Besserwisser skrev (36 minutter siden):

Man trenger ikke å «kompensere» for å ikke ha det mange mener er meningen med livet. Målet. Det er faktisk ikke - helt genuint - ikke alle som drømmer om å bli gift og få barn. Meg selv inkludert, som du sikkert forstod. Jeg føler at mange ofte forsøker å fraskrive enkeltpersoners ansvar for egen atferd og prioriteringer. Og ære være deg for det - det er jo i utgangspunktet en positiv ting. Men samtidig får jeg en litt uggen magefølelse når de «åh jeg forstår og er empatisk, men det er fordi jeg synes synd på vedkommende» for det første tar alle single og barnløse i samme kategori, og nummer to; antar at alle eeeegentlig ønsker det samme som deg, men de finner/forstår det ikke bare selv…

Nå har vel dama vært rimelig klar på at at hovedmålet hennes er å få barn…

• Liker 6
Skrevet

EDAFE847-51BB-4098-8462-5247117BCB92.thumb.jpeg.d41bc56562ef2e55b727b8d3b8ed21f3.jpeg

Flere som har merket at i visse øyeblikk og vinkler på snapchat, så ser det ut som at nesa hennes har begynt å bli skeiv eller blitt en sånn bue eller bøy i?🤔 Fillersene i leppene har sklidd og flyttet på seg, nå nesa? Hm

• Liker 3
Skrevet
Synne.h.e. skrev (13 minutter siden):

EDAFE847-51BB-4098-8462-5247117BCB92.thumb.jpeg.d41bc56562ef2e55b727b8d3b8ed21f3.jpeg

Flere som har merket at i visse øyeblikk og vinkler på snapchat, så ser det ut som at nesa hennes har begynt å bli skeiv eller blitt en sånn bue eller bøy i?🤔 Fillersene i leppene har sklidd og flyttet på seg, nå nesa? Hm

Hun har ikke fillers i leppene lengre.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Sharp75! skrev (23 minutter siden):

Det er jo fint det i så fall. men så hun hadde en enorm rumpe på et bilde i vg, den er vel ny? Samme med silikonen i brystene? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Sharp75! skrev (1 time siden):

Jeg vet. Men siden hun har konstant fylt på siden 2015 uten å fjerne, hadde de migrert. Når hun fjernet før jul har hun slitt ut amorbuen og har konstant "snusleppe", og faktisk fått tynnere lepper nå enn det hun hadde naturlig da de var urørte.

• Liker 4
Skrevet
6 hours ago, Synne.h.e. said:

Jeg vet. Men siden hun har konstant fylt på siden 2015 uten å fjerne, hadde de migrert. Når hun fjernet før jul har hun slitt ut amorbuen og har konstant "snusleppe", og faktisk fått tynnere lepper nå enn det hun hadde naturlig da de var urørte.

Huff, dette er så trist, at de ødelegger seg selv. Jeg ser at huden over leppene er løs og ikke sitter fast til ansiktet. Vil det alltid være slik ?

• Liker 1
Skrevet (endret)
8 hours ago, Synne.h.e. said:

Trist, de ødelegger seg selv. Problemet er at dette ikke kan rettes opp i, fortsette å operere nese er ekstremt farlig. I har allerede pusteproblemer, hun både sier det og man kan høre det

Håper folk slutter med nese operasjoner, leppe fillers, rumpe og puppe implantater etc. 

Damer blir ikke finere allikevel. I var så vakker med et nydelig ansikt og en flott kropp.

Håper jenter og damer kan fokusere på andre ting enn hva de må endre på ved utseendet sitt.

Og selvsagt slutte å kritisere andre folk for det naturlige utseendet de har.

Det er et problem med Kim K. og I fordi de har så stor påvirkningskraft, så de ufarliggjør disse inngrepene.

I vil bli som Kim K. og andre vil bli som I 🤬😭

Endret av VEGAN forever
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
VEGAN forever skrev (2 timer siden):

Huff, dette er så trist, at de ødelegger seg selv. Jeg ser at huden over leppene er løs og ikke sitter fast til ansiktet. Vil det alltid være slik ?

Det vil jeg tro. Jeg har observert og fått med meg likedan. Den er veldig flat og tynn, overleppen. Om selve leppen er blitt tynnere per i dag enn da den var naturlig er vanskelig å si sikkert, er få bilder av henne fra den tiden kontra med plastikk. Litt ironisk at de gjør utgangspunktet større og større, og så, etter flere år, har det blitt "verre" enn det var fordi området blir utvidet. Det er jo helt unaturlig for kroppen. Ingen er født som and, he he

• Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
VEGAN forever skrev (2 timer siden):

Trist, de ødelegger seg selv. Problemet er at dette ikke kan rettes opp i, fortsette å operere nese er ekstremt farlig. I har allerede pusteproblemer, hun både sier det og man kan høre det

Håper folk slutter med nese operasjoner, leppe fillers, rumpe og puppe implantater etc. 

Damer blir ikke finere allikevel. I var så vakker med et nydelig ansikt og en flott kropp.

Håper jenter og damer kan fokusere på andre ting enn hva de må endre på ved utseendet sitt.

Og selvsagt slutte å kritisere andre folk for det naturlige utseendet de har.

Det er et problem med Kim K. og I fordi de har så stor påvirkningskraft, så de ufarliggjør disse inngrepene.

I vil bli som Kim K. og andre vil bli som I 🤬😭

Helt enig med deg. Når har hun sagt at hun har pusteproblemer? Jeg mener bare det er litt artig med den lille mj nesa, til så store øyne og munn (før). Og hennes høyre nesebor er også mindre enn det venstre. Jeg høres veldig kritisk og pirkete ut, men ting er jo så synlig. Plastisk kirurgi kan gå alle veier, spesielt når det er gjort på unge kropper. Nesen vokser jo hele livet naturlig, sies det, kanskje den stopper når du har tatt kirurgi, lol

Personlig tror jeg hun holder tilbake om noen operasjoner. Jeg tror hun har tatt øyelokksoperasjon (blepharoplasty). Denne kan også, ironisk nok, få deg til å se eldre ut og radikalt endre uttrykket i ansiktet. Hun har abnormalt store øyelokk, altså.

• Liker 2
Skrevet (endret)
24 minutter siden, Synne.h.e. said:

Helt enig med deg. Når har hun sagt at hun har pusteproblemer? Jeg mener bare det er litt artig med den lille mj nesa, til så store øyne og munn (før). Og hennes høyre nesebor er også mindre enn det venstre. Jeg høres veldig kritisk og pirkete ut, men ting er jo så synlig. Plastisk kirurgi kan gå alle veier, spesielt når det er gjort på unge kropper. Nesen vokser jo hele livet naturlig, sies det, kanskje den stopper når du har tatt kirurgi, lol

Personlig tror jeg hun holder tilbake om noen operasjoner. Jeg tror hun har tatt øyelokksoperasjon (blepharoplasty). Denne kan også, ironisk nok, få deg til å se eldre ut og radikalt endre uttrykket i ansiktet. Hun har abnormalt store øyelokk, altså.

I har flere ganger sagt hun sliter med pusten etter nese operasjonen og man kan høre at hun konstant er snufsete. I sa det allikevel var verdt det.

Jeg tror hun har tatt ansikt/øyenbrynsløft, fordi hun har 2 områder over pannen uten hår. Hun sa hun farget de hårløse områdene men at hun ikke ville si hvorfor de er hårløse. Øyenbrynene er også høyere nå enn tidligere.

Man får 2 områder uten hår over pannen etter slikt løft fordi det er der det kirurgiske snittet blir gjort for å løfte musklene.

Sikkert mye annet hun har gjort også.

Endret av VEGAN forever
  • Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, VEGAN forever said:

I har flere ganger sagt hun sliter med pusten etter nese operasjonen og man kan høre at hun konstant er snufsete. I sa det allikevel var verdt det.

Jeg tror hun har tatt ansikt/øyenbrynsløft, fordi hun har 2 områder over pannen uten hår. Hun sa hun farget de hårløse områdene men at hun ikke ville si hvorfor de er hårløse. Øyenbrynene er også høyere nå enn tidligere.

Man får 2 områder uten hår over pannen etter slikt løft fordi det er der det kirurgiske snittet blir gjort for å løfte musklene.

Sikkert mye annet hun har gjort også.

Skrevet (endret)
Wald86 skrev (På 3.1.2024 den 9.31):

Bløtvevet inneholder kollagen, og kollagen brytes ned over tid. Dette betyr at enhver nese til slutt vil henge, strekke seg og endre form. Disse endringene kan virke mer signifikante på en nese som tidligere har gjennomgått neseplastikk, da den indre strukturen i nesen allerede er kompromittert.
Problemet er at når kirurger gjør nesen mindre ved å fjerne bein og brusk, fjerner de noe av strukturen i nesen. Resultatet kan bli at nesen deres kollapser over tid. Disse endringene kan ta 10, 15 eller 20 år før de begynner å vises - men i noen tilfeller ser man tegn på "kollaps" så snart som 5 år etter en så radikal reduktiv neseplastikk.

Leppene til Raad er mye penere uten all fillers synes jeg. Men hun har skadet vev med så mange år med stadige injeksjoner. Det kan bli bedre, hun har tros alt nettopp fjernet det. Håper hun har følelse som før i dem, og det er antagelig mye mer behagelig for henne uten disse overfylte leppene.
Tippen på nesen er  løftet kirurgisk, noe som  nå skaper større avstand til leppen, enn hun hadde naturlig. Hun hadde sett bedre ut med sin opprinnelige nese. Men gjort er gjort. Hun er en vakker dame, og jeg håper hun unngår flere inngrep nå. Ikke lett når man lever av å poste selfies av seg selv 24 timer i døgnet, med alle tilbakemeldinger dette gir. Et skadelig fokus på alle måter. 

Bra forklaring. Hun sier selv hun var "ung og dum", så hun kan takke seg selv, egentlig. Hvis hun hadde blitt født på 17-18- el. tidlig 1900-tallet var sånne neser sett på som status og adel, overklasse. Det som kaltes "very high eller high aquiline nose", med en sterk bue og mye bein og brusk. Ørnenese, m.a.o..Det gir karakter til ansiktet og er jo et genetisk og familiært kjennetegn; ofte arver man lik nese som en av foreldrene. Så utrolig trist at folk vil skape en liten dukkenese, sånn at alle ser like ut.

Over til noe annet, så hadde noen av venninnene til moren nylig kommentert på at hodet hennes nå var mindre enn kroppen. I tillegg gjør hun av og til narr og uttrykker misnøye for dette "kartet" i pannen, og later som hun ikke skjønner hvorfor det er der eller dukker opp. Hun lager humor ut av det. Hun stiller seg også uforstående til hvorfor hun får så mye hat på tiktok, men takket gjengen eller damene, ladies osv. på snap for støtten. Når man sjekker, ser man at det på innlegg referert til kun var vektkommentarer. Spiller hun dum? Vi vet alle at hun har og er svært glad i speil. Det eneste som ikke kan slankes, er hodet. Dvs. at når folk har sf i form av vektnedgang som anoreksi eller anoreksia, som er den vanligste, og dødeligste, vil de presse kroppen ned til en barnekropp. For noen som allerede er godt voksen, gir det illusjonen av stort hode, på bitte liten kropp. Og ang. dette med synlig blodåre i pannen, som nesten deler ansiktet i to, er det et tegn på ekstremt vekttap, undervekt og lite fett på kroppen. Det får man også på armene og andre steder, inkludert lyse dun. Kroppen gjør hva den kan for å holde de varme, men de er konstant kalde grunnet for lite fett. En slik økning i synlige blodårer er ofte et resultat av fysisk overanstrengelse.

Til ei som har HATT anoreksi før, bør hun være totalt klar over hvorfor dette skjer og symptomene, hva som følger med, og dermed hvor kritikken kommer fra. Enten er hun dum eller så later hun som at dama ikke vet hva hun gjør. Har lyst til å skrike det ut. Hun blir tynnere og tynnere, og jeg tror hun nå veier mindre enn på dette infamøse print screenet hun la ut. Tenker mest på de lett-påvirkelige, formbare unge jentene som bruker dette som thinspo.

Endret av Synne.h.e.
  • Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
39 minutter siden, Wald86 said:

Bløtvevet inneholder kollagen, og kollagen brytes ned over tid. Dette betyr at enhver nese til slutt vil henge, strekke seg og endre form. Disse endringene kan virke mer signifikante på en nese som tidligere har gjennomgått neseplastikk, da den indre strukturen i nesen allerede er kompromittert.
Problemet er at når kirurger gjør nesen mindre ved å fjerne bein og brusk, fjerner de noe av strukturen i nesen. Resultatet kan bli at nesen deres kollapser over tid. Disse endringene kan ta 10, 15 eller 20 år før de begynner å vises - men i noen tilfeller ser man tegn på "kollaps" så snart som 5 år etter en så radikal reduktiv neseplastikk.

Leppene til Raad er mye penere uten all fillers synes jeg. Men hun har skadet vev med så mange år med stadige injeksjoner. Det kan bli bedre, hun har tros alt nettopp fjernet det. Håper hun har følelse som før i dem, og det er antagelig mye mer behagelig for henne uten disse overfylte leppene.
Tippen på nesen er  løftet kirurgisk, noe som  nå skaper større avstand til leppen, enn hun hadde naturlig. Hun hadde sett bedre ut med sin opprinnelige nese. Men gjort er gjort. Hun er en vakker dame, og jeg håper hun unngår flere inngrep nå. Ikke lett når man lever av å poste selfies av seg selv 24 timer i døgnet, med alle tilbakemeldinger dette gir. Et skadelig fokus på alle måter. 

Ja dette er forklaringen på hvorfor mange får så stygge neser og pusteproblemer flere år etter nese operasjoner. Håper ikke I får mere pusteproblemer enn hun allerede har og håper I ikke gjør noe som helst mer med kropp og ansikt, men sikkert vanskelig å la være når det er det eneste fokuset hun har.

• Liker 3
Skrevet

Jeg forstår så godt at Isabel er Norges største på den type snapping alle skal tjene penger på nå. En merker det så godt hvor gjennomsiktig og ærlig hun er. Alt kommer rett fra levra, om hun er sminket, usminket, sitter på dass eller i møter eller hvaenn. Hun fortjener nesten egentlig de pengene ved å være så ekte, sammenlignet med mange andre som gjør alt så oppstilt, som etter et manus omtrent. Oppstilt manus blir dørgende kjedelig å følge med på i lengden. 

Det er som en venninne av meg sa; hele livet til Isabel er så overdrevet, så harry og så veldig uoppnåelig for oss vanlige folk flest, så det blir så tydelig en form for underholdning og space'a at en føler seg ikke dårlig over det en selv ikke har, om det gir mening. 😄

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
PissiPus skrev (29 minutter siden):

Jeg forstår så godt at Isabel er Norges største på den type snapping alle skal tjene penger på nå. En merker det så godt hvor gjennomsiktig og ærlig hun er. Alt kommer rett fra levra, om hun er sminket, usminket, sitter på dass eller i møter eller hvaenn. Hun fortjener nesten egentlig de pengene ved å være så ekte, sammenlignet med mange andre som gjør alt så oppstilt, som etter et manus omtrent. Oppstilt manus blir dørgende kjedelig å følge med på i lengden. 

Det er som en venninne av meg sa; hele livet til Isabel er så overdrevet, så harry og så veldig uoppnåelig for oss vanlige folk flest, så det blir så tydelig en form for underholdning og space'a at en føler seg ikke dårlig over det en selv ikke har, om det gir mening. 😄

Tro meg, ingenting med henne er ekte. Vet ikke hvor du kommer med alt dette 🤡

• Liker 6
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...