Citha Skrevet 29. desember 2023 #9801 Skrevet 29. desember 2023 23 minutter siden, VEGAN forever said: Hun prøver å overbevise alle inkludert seg selv at hun trives alene, men hun gjør ikke det. Hun har plutselig begynt å snake om hvor fantastiskt det er å bo alene fordi hun er flau over å ikke ha venner, mann, barn o.s.v. Det eneste hun ønsker seg er en mann og barn, som hun nevner hele tiden. Hun har nok ikke så mye invitasjoner som hun påstår, men det høres jo flott ut å si. Hun trenger nok Snapchat for mer enn bare penger, det er der hun har kontakt med folk. Uten Snapchat så har hun kanskje kontakt med folk et par timer om dagen. Hun er lett å gjennomskue. Ja Anniken kommer på besøk, men det blir nok Kun denne ene gangen, som med de fleste andre hun treffer. Det blir noen få møter, så trekker de seg unna. Rami kommer sannsynligvis ikke til å flytte til henne allikevel. Newa trakk seg vekke. Kusinen hennes trakk seg vekk. Alt du gjør er jo bare å spekulere. Uinteressant. 15 2
Gjest Unodostrez Skrevet 29. desember 2023 #9802 Skrevet 29. desember 2023 Håper ingen av dere klikker innom profilen hennes. Hinsides lønn. Galskap.
BareSiri Skrevet 29. desember 2023 #9803 Skrevet 29. desember 2023 Unodostrez skrev (9 minutter siden): Håper ingen av dere klikker innom profilen hennes. Hinsides lønn. Galskap. Enig!! Dere må seriøst slutte å se på. Hun filmer jo praktisk talt noe en fjortis kunne gjort. Det fins ikke noe spennende eller glamorøst. Hun tjener snart 1 million kroner pr mnd på Snap!!!!! Ikke rart hun eeeelsker snap «vennene» sine…. Jeg satt også tidligere å så på, fordi jeg var nysgjerrig. Men jeg har egentlig ingen grunner til å følge henne i det hele tatt, hun er helt uinteressant. Kutt henne ut, 3 dager senere er hun glemt 😅 14 3
cattleya Skrevet 29. desember 2023 #9804 Skrevet 29. desember 2023 Jeg syntes det er trist når selv folk som har nytt veldig godt av velferdsgoder (vært fosterbarn) snakker SÅ negativt om å betale skatt og at Dubai er så fantastisk for da slipper du å skatte🤢 19 3
Hatsumomo Skrevet 29. desember 2023 #9805 Skrevet 29. desember 2023 BareSiri skrev (14 minutter siden): Enig!! Dere må seriøst slutte å se på. Hun filmer jo praktisk talt noe en fjortis kunne gjort. Det fins ikke noe spennende eller glamorøst. Hun tjener snart 1 million kroner pr mnd på Snap!!!!! Ikke rart hun eeeelsker snap «vennene» sine…. Jeg satt også tidligere å så på, fordi jeg var nysgjerrig. Men jeg har egentlig ingen grunner til å følge henne i det hele tatt, hun er helt uinteressant. Kutt henne ut, 3 dager senere er hun glemt 😅 Tviler på om 2-3 stk her på KG slutter å følge henne får noe konsekvenser i form av mindre inntekt. 1
BareSiri Skrevet 29. desember 2023 #9806 Skrevet 29. desember 2023 Hatsumomo skrev (2 minutter siden): Tviler på om 2-3 stk her på KG slutter å følge henne får noe konsekvenser i form av mindre inntekt. Eh.. jeg snakker ikke om 2-3 stykker, smartass. Det er jo helt tydelig mange som følger henne, bare for å latterliggjøre og snakke dritt om henne etterpå. Eller som mest sannsynlig er nysgjerrige og litt interessert allikevel. Jo mer dere hater, jo mer penger får hun… 11
norw Skrevet 29. desember 2023 #9807 Skrevet 29. desember 2023 Helt utrolig at dere følger henne, gir henne disse enorme inntektene og har en tråd med mange tusen innlegg. At det er et marked for dette... 6 1
Hatsumomo Skrevet 29. desember 2023 #9808 Skrevet 29. desember 2023 BareSiri skrev (4 minutter siden): Eh.. jeg snakker ikke om 2-3 stykker, smartass. Det er jo helt tydelig mange som følger henne, bare for å latterliggjøre og snakke dritt om henne etterpå. Eller som mest sannsynlig er nysgjerrige og litt interessert allikevel. Jo mer dere hater, jo mer penger får hun… Eh ja, men jeg vil ikke tro det er særlig mange fra KG som følger henne, såååå å si her på tråden at man må slutte å følge henne vil da si at du snakker til et svært så lite publikum her i tråden som om de følger ditt råd, ikke kommer til å gjøre noe som helst forskjell på hennes inntekt.
BareSiri Skrevet 29. desember 2023 #9809 Skrevet 29. desember 2023 Hatsumomo skrev (4 minutter siden): Eh ja, men jeg vil ikke tro det er særlig mange fra KG som følger henne, såååå å si her på tråden at man må slutte å følge henne vil da si at du snakker til et svært så lite publikum her i tråden som om de følger ditt råd, ikke kommer til å gjøre noe som helst forskjell på hennes inntekt. Jeg er ikke så fryktelig opptatt av hva du tror eller ikke tror.. denne tråden har flere 1000 innlegg om Isabel, og det er 99 prosent negative kommentarer. Så jo, folk på KG følger med Isabell. Jeg kan jo bare lese her, så blir jeg helt oppdatert på hva Isabell fikk til jul, og hvor mange ganger søstera bæsja på julaften….. kjempe interessant… 6
Hatsumomo Skrevet 29. desember 2023 #9810 Skrevet 29. desember 2023 BareSiri skrev (6 minutter siden): Jeg er ikke så fryktelig opptatt av hva du tror eller ikke tror.. denne tråden har flere 1000 innlegg om Isabel, og det er 99 prosent negative kommentarer. Så jo, folk på KG følger med Isabell. Jeg kan jo bare lese her, så blir jeg helt oppdatert på hva Isabell fikk til jul, og hvor mange ganger søstera bæsja på julaften….. kjempe interessant… Hehe, ja hvorfor leser du her egentlig når du er så lite interessert? 😏 1
BareSiri Skrevet 29. desember 2023 #9811 Skrevet 29. desember 2023 Hatsumomo skrev (14 minutter siden): Hehe, ja hvorfor leser du her egentlig når du er så lite interessert? 😏 Ikke veldig mye her inne akkurat... jeg leste om inntekten på vg, gikk inn hit, scrollet noen sider ned, og er nå helt oppdatert på Isabels sitt spennende liv… 2
Hatsumomo Skrevet 29. desember 2023 #9812 Skrevet 29. desember 2023 BareSiri skrev (2 minutter siden): Ikke veldig mye her inne akkurat... jeg leste om inntekten på vg, gikk inn hit, scrollet noen sider ned, og er nå helt oppdatert på Isabels sitt spennende liv… ja, ikke sant 1
Korsihalsen Skrevet 29. desember 2023 #9813 Skrevet 29. desember 2023 Hatsumomo skrev (1 time siden): Tviler på om 2-3 stk her på KG slutter å følge henne får noe konsekvenser i form av mindre inntekt. Kan ikke skjønne at det kommer til å bli noen varighet den pengestrømmen fra snapchat. Så influensere hvor mye de tjente, nå går det nedover for mange av de. Får nyte det så lenge det varer 😊 4 1
VEGAN forever Skrevet 29. desember 2023 #9814 Skrevet 29. desember 2023 (endret) Spiller vel ingen rolle om I tjener hundretalls millioner og kjøper stor luksus villa med stor hage, luksus biler, reiser verden rundt med stor ben plass og madrass, kjøper masse gull og glitter og vesker med matchende punger 🤷 la nå I få ha noen gleder i livet siden hun ikke blir gift, ikke får barn og ikke har gode venner som velger å forbli venner over tid. Hun kommer til å bli alene i villaen bortsett fra besøk av moren og storesøsteren, så da er det jo fint hun har masse penger så hun kan fylle opp rommene med klær og vesker. Endret 29. desember 2023 av VEGAN forever 5
VEGAN forever Skrevet 30. desember 2023 #9815 Skrevet 30. desember 2023 Ja da er det påen igjen da, med å latterliggjøre og drite ut folk fordi de har en annen smak enn henne. Denne gangen er det Anniken sine sko som I ikke klarer la være å le av og kommentere. Det blir for mye for folk. I har avtalt å gå på konsert med noen andre folk i dag uten å spørre om Anniken har lyst. I sa hun håper Anniken vil bli med, men hvis ikke så drar I med de andre og lar Anniken sitte alene. Dette er siste gang Anniken besøker I, det kan Jeg love dere. Blir nok ikke mange dagene før Anniken drar hjem ! I sa at mange fra Norge sa ja til å besøke I når hun inviterte de, men at ingen kom, vel, det er det hun ikke skjønner, I er ikke en snill person og folk skjønner det. 5 1
Sharp75! Skrevet 30. desember 2023 #9816 Skrevet 30. desember 2023 VEGAN forever skrev (38 minutter siden): Ja da er det påen igjen da, med å latterliggjøre og drite ut folk fordi de har en annen smak enn henne. Denne gangen er det Anniken sine sko som I ikke klarer la være å le av og kommentere. Det blir for mye for folk. I har avtalt å gå på konsert med noen andre folk i dag uten å spørre om Anniken har lyst. I sa hun håper Anniken vil bli med, men hvis ikke så drar I med de andre og lar Anniken sitte alene. Dette er siste gang Anniken besøker I, det kan Jeg love dere. Blir nok ikke mange dagene før Anniken drar hjem ! I sa at mange fra Norge sa ja til å besøke I når hun inviterte de, men at ingen kom, vel, det er det hun ikke skjønner, I er ikke en snill person og folk skjønner det. Du fortsetter med synsingen din. Hvorfor skulle hun på konsert i dag, du unnlater en del der. Var det noe som plutselig dukket opp i dag? Angående de skoene, Anniken sa på sin snap. Nå skal jeg ta med meg noen sko som Isabel kommer til å hate/le av, husker ikke ordrett hva hun sa, men noe om at hun ikke kom til å like de. Så hva er da feil med at de to sitter sammen og filmer dette og deler, noe hun var forberedt på? Du jakter etter Isabel med lupe. Er det rart KG er som det er? Anniken blir nok der til returen er skal du se. 6 6
Hatsumomo Skrevet 30. desember 2023 #9817 Skrevet 30. desember 2023 (endret) VEGAN forever skrev (1 time siden): Ja da er det påen igjen da, med å latterliggjøre og drite ut folk fordi de har en annen smak enn henne. Denne gangen er det Anniken sine sko som I ikke klarer la være å le av og kommentere. Det blir for mye for folk. I har avtalt å gå på konsert med noen andre folk i dag uten å spørre om Anniken har lyst. I sa hun håper Anniken vil bli med, men hvis ikke så drar I med de andre og lar Anniken sitte alene. Tror ikke du burde følge henne på snap siden du virker å lage en egen vri på hva som skjer. Dette er voksne folk, de klarer helt fint å bestemme hva de vil gjøre med dagen sin uten å holde hverandre i hendene. Det som forøvrig er greit med Isabel, er at hun innrømmer glatt hun er harry som bare juling. Og da kan hun jo bare le av andres smak så mye hun vil, de gjør garantert det samme med hennes smak, det er nok en gjensidig greie og Isabel virker ikke å ta verken sin egen smak eller seg selv særlig høytidelig. Nå må jeg sette deg på Ignore for du virker utrolig umoden og barnslig i måten du omtaler personen på, det blir banalt å lese i lengden. Endret 30. desember 2023 av Hatsumomo 12 4
h/k Skrevet 30. desember 2023 #9818 Skrevet 30. desember 2023 cattleya skrev (På 29.12.2023 den 19.06): Jeg syntes det er trist når selv folk som har nytt veldig godt av velferdsgoder (vært fosterbarn) snakker SÅ negativt om å betale skatt og at Dubai er så fantastisk for da slipper du å skatte🤢 Moren hennes er vel også ufør. Hvordan hadde livet hennes vært uten velferdsstaten? 11 2
Gjest Spade Skrevet 30. desember 2023 #9819 Skrevet 30. desember 2023 h/k skrev (15 minutter siden): Moren hennes er vel også ufør. Hvordan hadde livet hennes vært uten velferdsstaten? Jeg leste en gang at hun ville jobbe i barnevernet for å redde andre barn, at det var så viktig for henne siden hun ble reddet🙄 er vel mer gøy å lage serie som jeg ikke gidder å se på
Zenhouse Skrevet 30. desember 2023 #9820 Skrevet 30. desember 2023 h/k skrev (1 time siden): Moren hennes er vel også ufør. Hvordan hadde livet hennes vært uten velferdsstaten? Tror ikke det var før de siste par årene at moren gikk på arbeidsavklaringspenger. Hun har arbeidet i alle år, muligens fra og til, og de siste årene har jo Isabel bidratt stort. Men uføretrygd har hun hvertfall ikke fått før nå nylig , om den er innvilget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå