BareSiri Skrevet 19. november 2023 #9661 Del Skrevet 19. november 2023 ToneVie skrev (4 timer siden): Ganske ironisk at det blir pratet om HVOR lite interessant det er å følge med på hennes Snapchat, å at det ikke kan være SÅÅ mange som faktisk gidder. Men det blir en oppstandelse når en random dame skriver : «har så lyst til å skrive det jeg vet» Hvor det renner inn med : «send meg melding også» Ingen tvil om at dama har nyhetsverdi 😅🙋♀️ Det er tydeligvis et eller annet «hemmelig» som hun vet da. Eller later som hun vet. Det ble stille, og jeg tipper ingen fikk privat melding… 🤥 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 19. november 2023 #9662 Del Skrevet 19. november 2023 Ingen fikk melding.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. november 2023 #9663 Del Skrevet 19. november 2023 ToneVie skrev (17 timer siden): Ganske ironisk at det blir pratet om HVOR lite interessant det er å følge med på hennes Snapchat, å at det ikke kan være SÅÅ mange som faktisk gidder. Men det blir en oppstandelse når en random dame skriver : «har så lyst til å skrive det jeg vet» Hvor det renner inn med : «send meg melding også» Ingen tvil om at dama har nyhetsverdi 😅🙋♀️ Og nysgjerrigheten leeenge leve 😂 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøkkelost77 Skrevet 19. november 2023 #9664 Del Skrevet 19. november 2023 Det ser fryktelig ensomt ut i Dubai.. 🙄 men hun drar vel snart «hjem» til jul🤷🏻♀️ 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BittenTei Skrevet 21. november 2023 #9665 Del Skrevet 21. november 2023 Får shoppa en del da i det minste… fornuftige ting som tre par boots osv 🙂 … men har hun ikke blitt VELDIG tynn (tynnere enn vanlig-tynn?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 21. november 2023 #9666 Del Skrevet 21. november 2023 8 hours ago, BittenTei said: Får shoppa en del da i det minste… fornuftige ting som tre par boots osv 🙂 … men har hun ikke blitt VELDIG tynn (tynnere enn vanlig-tynn?) Tynnere enn 44 kg mener du? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adirf Skrevet 22. november 2023 #9667 Del Skrevet 22. november 2023 64(!) Snutter med reklameinnhold i siste snap story, der hun hadde shopping haul. Ikke rart hun hover inn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 22. november 2023 #9668 Del Skrevet 22. november 2023 adirf skrev (4 timer siden): 64(!) Snutter med reklameinnhold i siste snap story, der hun hadde shopping haul. Ikke rart hun hover inn. Den er visst sletta nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 22. november 2023 #9669 Del Skrevet 22. november 2023 Hvorfor flytta hun egentlig til Dubai?har hun sagt noe om det?ser utroligt stusseligt ut 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 22. november 2023 #9670 Del Skrevet 22. november 2023 Velinda skrev (14 minutter siden): Hvorfor flytta hun egentlig til Dubai?har hun sagt noe om det?ser utroligt stusseligt ut Hun etablerer seg der med Nude og Ivorie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 22. november 2023 #9671 Del Skrevet 22. november 2023 Pust skrev (33 minutter siden): Hun etablerer seg der med Nude og Ivorie? oki,ska hun åpne butikker?er ikke mye som skjer annet en shopping 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 23. november 2023 #9672 Del Skrevet 23. november 2023 (endret) Tomt og meningsløst liv! Endret 23. november 2023 av Cocogirl 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 23. november 2023 #9673 Del Skrevet 23. november 2023 Hun ser så trist ut, har jo helt mistet gløden. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveMoschino Skrevet 23. november 2023 #9674 Del Skrevet 23. november 2023 Jeg tror hun savner Norge, men det kommer hun aldri til å innrømme 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 26. november 2023 #9675 Del Skrevet 26. november 2023 Jeg har vært MYE fyllesyk i mitt liv, men ikke f*en om jeg hadde gitt fra meg muligheten til å se F1 i Abu Dabi om jeg så lå døden nær. Gir henne cred for å lytte til kroppen å bli hjemme, men jeg tror kroppen hennes er veldig sliten nå så hun trenger det virkelig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 26. november 2023 #9676 Del Skrevet 26. november 2023 Ugresset skrev (1 time siden): Jeg har vært MYE fyllesyk i mitt liv, men ikke f*en om jeg hadde gitt fra meg muligheten til å se F1 i Abu Dabi om jeg så lå døden nær. Hun har jo vært der før,så da er det vel ikke så spennende. Også er det jo snakk om hvor interessant man synes sånt er selv og ikke,noe holder jo å oppleve én gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 26. november 2023 #9677 Del Skrevet 26. november 2023 Ugresset skrev (1 time siden): Jeg har vært MYE fyllesyk i mitt liv, men ikke f*en om jeg hadde gitt fra meg muligheten til å se F1 i Abu Dabi om jeg så lå døden nær. Gir henne cred for å lytte til kroppen å bli hjemme, men jeg tror kroppen hennes er veldig sliten nå så hun trenger det virkelig. Sliten av hva?? Shopping og selfies?! Vær så snill! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 26. november 2023 #9678 Del Skrevet 26. november 2023 Cocogirl skrev (1 time siden): Sliten av hva?? Shopping og selfies?! Vær så snill! Av underernæring! Vær så snill! 13 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 26. november 2023 #9679 Del Skrevet 26. november 2023 3 hours ago, Ugresset said: Av underernæring! Vær så snill! I spiser og drikker bare dritt !! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne.h.e. Skrevet 30. november 2023 #9680 Del Skrevet 30. november 2023 I går snakket hun om å fjerne fillers nå før nyttår og sånt, så hun slapp "å se helt jæ*** idiot ut", og i neste snapper sa hun at hun kommer til å "ha null lepper, fordi hun har veldig små lepper egentlig naturlig", og at hun kanskje ville få dårlig selvtillit og snappe mindre. Til å tilsynelatende ha selvironi på visse ting, er selvbildet hennes en skjør ting. Jeg syns der er betegnende at mye selvtillit ligger i utseendet, og når hun må ta ut noe plastikk, akter hun å kun ha det ute i 1-2 uker før noe nytt skal inn. Tenker hun ikke over hva hun sier eller påvirkningskraften sin lenger? Hun sa på debatten at hun hadde lært, men tror hun egentlig er kynisk. Hun nevnte hun ville "bygge opp naturlig", men det er jo ikke Naturlig lenger så fort du tar injeksjoner og sprøyter inn alle de kjemikaliene. Så fort du har endret dine naturlige lepper bare en gang eller i årevis, kan du ikke bruke ordet naturlig lenger! Selv når hun fjerner fillers og restylane osv. kan nok leppene ikke se ut som de gjorde da de var uendret for haugevis av år siden, sikkert deformerte. Hun indirekte sier at alle med tynne lepper ser idiotiske ut? At det ikke "var noe galt i det, men hun bare liker at det er litt mer volum". Jeg vil si at det idiotiske er å ha den lille nesen og gigantiske migrated fillers i leppene, og et stort hode på en svært tynn, undervektig "barnekropp", og gå rundt og late som om livet er topp og at det ikke er noen problemer med psyken. Det er lite glamorøst ved å være så undervektig, og mange negative bivirkninger, som f. eks. være konstant kald og jeg ser hun har dannet lyse dun på de armene, men hun later som om livet er suverent. Det er tydelig at hun sliter med noe heavy. 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå