Wald86 Skrevet 11. november 2023 #9621 Del Skrevet 11. november 2023 (endret) . Endret 12. november 2023 av Wald86 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meningsløs Skrevet 11. november 2023 #9622 Del Skrevet 11. november 2023 Altså, er det bare jeg som syntes at Isabel og Henrik Thodesen var litt søt i siste episode av Girls of Oslo?😂 hun skulle funnet seg en som han! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 12. november 2023 #9623 Del Skrevet 12. november 2023 meningsløs skrev (3 timer siden): Altså, er det bare jeg som syntes at Isabel og Henrik Thodesen var litt søt i siste episode av Girls of Oslo?😂 hun skulle funnet seg en som han! Stakkars Thodesen som ble lurt av produksjonen og Isabel til å tro at han sku lære Isabel å lage mat 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 12. november 2023 #9624 Del Skrevet 12. november 2023 (endret) . Endret 12. november 2023 av Wald86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meningsløs Skrevet 12. november 2023 #9625 Del Skrevet 12. november 2023 (endret) Velinda skrev (9 timer siden): Stakkars Thodesen som ble lurt av produksjonen og Isabel til å tro at han sku lære Isabel å lage mat Jeg så det etter jeg skrev her 😩 Stakkar!! Men hun skulle definitivt hatt en mer rolig, down to earth mann da ☺️ Endret 12. november 2023 av meningsløs 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 12. november 2023 #9626 Del Skrevet 12. november 2023 (endret) . Endret 12. november 2023 av Wald86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 12. november 2023 #9627 Del Skrevet 12. november 2023 Tråden er ryddet for krenkelser og bilder med opphavsrett. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSiri Skrevet 12. november 2023 #9628 Del Skrevet 12. november 2023 meningsløs skrev (23 timer siden): Altså, er det bare jeg som syntes at Isabel og Henrik Thodesen var litt søt i siste episode av Girls of Oslo?😂 hun skulle funnet seg en som han! Du har ikke lest den første boken til Sophie Elise, skjønner jeg. Han var ikke akkurat snill med henne… Dop brukte han også. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 12. november 2023 #9629 Del Skrevet 12. november 2023 50 minutter siden, BareSiri said: Du har ikke lest den første boken til Sophie Elise, skjønner jeg. Han var ikke akkurat snill med henne… Dop brukte han også. Kan man ta den boken der som en sikker kilde? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSiri Skrevet 12. november 2023 #9630 Del Skrevet 12. november 2023 Citha skrev (40 minutter siden): Kan man ta den boken der som en sikker kilde? Han har jo selv bekreftet at det er han hun skriver om. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 12. november 2023 #9631 Del Skrevet 12. november 2023 Anonymskies skrev (På 10.11.2023 den 16.09): Ugjenkjennelig….. 😳 Hvor dere bilder av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 13. november 2023 #9632 Del Skrevet 13. november 2023 Rufs skrev (På 11.11.2023 den 1.32): Shit, jeg har aldri sett Isabel før operasjoner, og hadde aldri tenkt at det var henne på det øverste bildet! 🤯 Er det lov å si at jeg syns hun hadde veldig pen nese pre op? Den var jo perfekt, hvorfor opererte hun den? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 13. november 2023 #9633 Del Skrevet 13. november 2023 7 hours ago, Motelvibes said: Er det lov å si at jeg syns hun hadde veldig pen nese pre op? Den var jo perfekt, hvorfor opererte hun den? I hatet seg selv grunnet at moren eksponerte henne for mishandling og svikt i oppveksten, så derfor forandret hun hele utseendet og navnet sitt. Handlet ikke om at hun var vakker eller ikke før, det var et resultat av selvhat. Nå forguder hun den personen som er ansvarlig for mishandlingen. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 13. november 2023 #9634 Del Skrevet 13. november 2023 VEGAN forever skrev (1 time siden): I hatet seg selv grunnet at moren eksponerte henne for mishandling og svikt i oppveksten, så derfor forandret hun hele utseendet og navnet sitt. Handlet ikke om at hun var vakker eller ikke før, det var et resultat av selvhat. Har Isabel Raad uttalt dette? At hun hatet seg selv? Hun var vakker før, og hun er vakker nå. (På snap sa hun at det hender hun angrer på inngrepene.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 13. november 2023 #9635 Del Skrevet 13. november 2023 (endret) 2 hours ago, Finlay said: Har Isabel Raad uttalt dette? At hun hatet seg selv? Hun var vakker før, og hun er vakker nå. (På snap sa hun at det hender hun angrer på inngrepene.) Ja mange ganger, med ord og handling. Selv om hun ikke hadde sagt det så hadde det vært veldig tydelig med handlingene hennes. Ingen med kjærlighet for seg selv ville gjort det hun har gjort/gjør. Hun angrer nok på mye hun har gjort, men det forandrer ikke selvhatet. Endret 13. november 2023 av VEGAN forever 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 13. november 2023 #9636 Del Skrevet 13. november 2023 VEGAN forever skrev (1 time siden): Ja mange ganger, med ord og handling. Selv om hun ikke hadde sagt det så hadde det vært veldig tydelig med handlingene hennes. Ingen med kjærlighet for seg selv ville gjort det hun har gjort/gjør. Hun angrer nok på mye hun har gjort, men det forandrer ikke selvhatet. Ok, hvor har hun sagt det? Har ikke fått det med meg. Poenget er at i midtøsten har neseplastikk vært vanlig i over 50 år. Hvert år opererer 200.000 iranere nesen. Det er også den nest vanligste kirurgiske operasjonen i USA. Et visst kroppsbilde-ideal er dominerende i nesten hele verden, (naturligvis ledet an av influencere.) Det fører dessverre til at folk opererer seg bort fra naturlig genetisk variasjon, enten det er brede vestafrikanske neser, “arabiske neser”, små eller store pupper og rumper, utstående ører eller asiatiske øyelokk. IR er nok minst like påvirket av andre, store influencere som det helt vanlige jenter er. Man må ikke HATE seg selv for å velge slike operasjoner😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 13. november 2023 #9637 Del Skrevet 13. november 2023 VEGAN forever skrev (6 timer siden): I hatet seg selv grunnet at moren eksponerte henne for mishandling og svikt i oppveksten, så derfor forandret hun hele utseendet og navnet sitt. Handlet ikke om at hun var vakker eller ikke før, det var et resultat av selvhat. Nå forguder hun den personen som er ansvarlig for mishandlingen. Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 13. november 2023 #9638 Del Skrevet 13. november 2023 4 hours ago, Finlay said: Ok, hvor har hun sagt det? Har ikke fått det med meg. Poenget er at i midtøsten har neseplastikk vært vanlig i over 50 år. Hvert år opererer 200.000 iranere nesen. Det er også den nest vanligste kirurgiske operasjonen i USA. Et visst kroppsbilde-ideal er dominerende i nesten hele verden, (naturligvis ledet an av influencere.) Det fører dessverre til at folk opererer seg bort fra naturlig genetisk variasjon, enten det er brede vestafrikanske neser, “arabiske neser”, små eller store pupper og rumper, utstående ører eller asiatiske øyelokk. IR er nok minst like påvirket av andre, store influencere som det helt vanlige jenter er. Man må ikke HATE seg selv for å velge slike operasjoner😄 Bytte fornavn er vanlig og, eller ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 13. november 2023 #9639 Del Skrevet 13. november 2023 VEGAN forever skrev (20 minutter siden): Bytte fornavn er vanlig og, eller ? Helt uvanlig er det vel ikke. IR forteller selv at det er så mye vondt knyttet til det navnet/den tiden, at det føltes riktig å bytte navn, dessuten at hun har valgt å la fortiden gjøre henne sterkere i stedet for å la den styre livet hennes negativt. Så - hvor har du det egentlig fra, at hun "hater seg selv"?? https://www.klikk.no/underholdning/isabel-raad-forteller-om-vanskelig-barndom-og-mishandling-6691875 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 13. november 2023 #9640 Del Skrevet 13. november 2023 VEGAN forever skrev (12 timer siden): I hatet seg selv grunnet at moren eksponerte henne for mishandling og svikt i oppveksten, så derfor forandret hun hele utseendet og navnet sitt. Handlet ikke om at hun var vakker eller ikke før, det var et resultat av selvhat. Nå forguder hun den personen som er ansvarlig for mishandlingen. Har du kilder på dette? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå