Velinda Skrevet 25. oktober 2023 #9481 Skrevet 25. oktober 2023 BareSiri skrev (46 minutter siden): Grine av savn? Er ikke moren med hjem til Oslo? (Sorry, jeg nekter å se på hennes snap!) Hun sitter i Dubai ja,rart at hun ikke er med og hilser på de andre barna sine,noen her som mente det var ferie,ikke så sikker på det 4
Nana Skrevet 25. oktober 2023 #9482 Skrevet 25. oktober 2023 BareSiri skrev (3 timer siden): Grine av savn? Er ikke moren med hjem til Oslo? (Sorry, jeg nekter å se på hennes snap!) Med forbehold om feil: jeg mener det ble sagt at hun skulle være en uke (?) til fordi en slektning (mulig det var kusine) fra Irak (?) skulle komme på besøk. En eller annen i familien til moren skulle komme til Dubai og da fikk de være sammen, var forklaringen. Beklager, det var det beste jeg fikk til. Klikket meg gjennom alle snappene for et par dager siden, men ble så distrahert av at moren ble kalt pimp. Det kan ha skjedd forandringer i planene siden den tid. 1 1
Minipilla Skrevet 25. oktober 2023 #9483 Skrevet 25. oktober 2023 Jeg har to ungdommer som har flyttet ut, og hadde jeg gått gråtende rundt her hjemme fordi jeg savna dem så masse etter EN DAG tror jeg de hadde fått meg innlagt. Det er flott at de har et godt forhold men de er omtrent som et gift par som både starter og avslutter dagen sammen i senga. Virkelig ikke normalt. 10 6
Wald86 Skrevet 26. oktober 2023 #9484 Skrevet 26. oktober 2023 (endret) . Endret 9. november 2023 av Wald86 1 3
Wald86 Skrevet 27. oktober 2023 #9485 Skrevet 27. oktober 2023 (endret) . Endret 2. november 2023 av Wald86 16 10
Women123 Skrevet 27. oktober 2023 #9486 Skrevet 27. oktober 2023 (endret) Noen som vet hvem hun driver å dater i oslo for tiden. Hun har ikke postet på snap siden igår , antar hun sov over hos han🤣 «fuck alle menn» gikk raskt over Endret 27. oktober 2023 av Women123 2
Cocogirl Skrevet 27. oktober 2023 #9487 Skrevet 27. oktober 2023 Women123 skrev (4 timer siden): Noen som vet hvem hun driver å dater i oslo for tiden. Hun har ikke postet på snap siden igår , antar hun sov over hos han🤣 «fuck alle menn» gikk raskt over Hvem bryr seg?! 5
Wald86 Skrevet 27. oktober 2023 #9488 Skrevet 27. oktober 2023 (endret) . Endret 2. november 2023 av Wald86 1 1
Women123 Skrevet 27. oktober 2023 #9489 Skrevet 27. oktober 2023 (endret) 2 hours ago, Cocogirl said: Hvem bryr seg?! Jeg bare synes det er litt ironisk at da hun bodde i norge skulle hun kun date menn fra utlandet fordi dem var mere gentalmenn men nå som hun har flyttet til utlandet dater hun plutselig en som bor i norge🤣asså?😂før måtte hun pendle til utlandet for typen og nå må hun pendle til oslo for typen Endret 27. oktober 2023 av Women123 2
M.H85 Skrevet 27. oktober 2023 #9490 Skrevet 27. oktober 2023 Wald86 skrev (1 time siden): https://www.vg.no/rampelys/tv/i/l3RrP9/tv-anmeldelse-girls-of-oslo-utrettelig-overfladisk "TV-anmeldelse «Girls Of Oslo»: Utrettelig overfladisk og ubeskrivelig harry. «Girls Of Oslo» er søppel som mange vil se." Er serien gammel? Ikke sagt denne. Spør fordi her er Isabel ganske mye større enn nå. Trodde serien var ny🤔 1
Wald86 Skrevet 27. oktober 2023 #9491 Skrevet 27. oktober 2023 (endret) . Endret 2. november 2023 av Wald86 1 1
BareSiri Skrevet 27. oktober 2023 #9492 Skrevet 27. oktober 2023 M.H85 skrev (48 minutter siden): Er serien gammel? Ikke sagt denne. Spør fordi her er Isabel ganske mye større enn nå. Trodde serien var ny🤔 Alt sammen et spilt inn i sommer…. 2
SnartMammaLykke Skrevet 28. oktober 2023 #9493 Skrevet 28. oktober 2023 (endret) Hun har hatt en vond barndom og lider av dette. Psykologisk sett prøver hun å være «perfekt» for å spille på en fasade. Alt hun trenger er kjærlighet og stabilitet, men vil nok strebe etter dette. Sett bort i fra alt jaget om pent utseendet er hun er usikker jente som prøver hardt å få et normalt liv. Håper hun finner seg en kjæreste som er snill mot henne og som er «ekte». Jeg personlig får litt vondt av henne❤️ Endret 28. oktober 2023 av SnartMammaLykke 2 3
Wald86 Skrevet 28. oktober 2023 #9494 Skrevet 28. oktober 2023 (endret) . Endret 2. november 2023 av Wald86 3 1
Velinda Skrevet 28. oktober 2023 #9495 Skrevet 28. oktober 2023 SnartMammaLykke skrev (8 timer siden): Hun har hatt en vond barndom og lider av dette. Psykologisk sett prøver hun å være «perfekt» for å spille på en fasade. Alt hun trenger er kjærlighet og stabilitet, men vil nok strebe etter dette. Sett bort i fra alt jaget om pent utseendet er hun er usikker jente som prøver hardt å få et normalt liv. Håper hun finner seg en kjæreste som er snill mot henne og som er «ekte». Jeg personlig får litt vondt av henne❤️ Det er mangen som har har en trist barndom men er ganske uvanlig å profitere på det?Isabel bruker barndomen sin på en kynisk og slu måte,tror at om hun hadde hatt det så fælt så hadde hun brukt erstatnings pengene fra barnevernet på å få hjelp men neida hun og søsteren dro til Dubai og feira,hun spiller på det når hun trenger sympati 8
S0lstraalen Skrevet 30. oktober 2023 #9496 Skrevet 30. oktober 2023 Hva skal hu gjøre i Istanbul i 10 dager?
Zenhouse Skrevet 30. oktober 2023 #9497 Skrevet 30. oktober 2023 (endret) S0lstraalen skrev (3 timer siden): Hva skal hu gjøre i Istanbul i 10 dager? Kan ikke være sol og bading. Og tvilsomt om det er partytown numero uno. Så da gjenstår bare operasjons-klinikk da. ( ups- glemte at hun er en business-woman, kan såklart være noe med produksjon av Ivorie klær?) Endret 30. oktober 2023 av Zenhouse Tillegg 1 1
-Turtle Skrevet 30. oktober 2023 #9498 Skrevet 30. oktober 2023 I dag snakker hun om at hun er glad for at hun har flyttet fra kalde norge. Hun får gjort mer i varme land som Dubai. Mens her i norge er det så surt og kaldt hele høsten og vinteren at hun bare vil ligge i senga og se på serier. Nå følger ikke jeg Isabel hver dag. Ser bare litt nå og da. Men set jeg har sett fra tiden i Dubai var da stort sett fra sofaen/senga?! Veldig lite innholdsrike dager. Spør du meg så virker det som hun LEVER så mye mer nå som hun er i oslo. Hun er jo ute og gjør ting/møter folk stadig vekk. Kan ofte gå flere timer uten oppdateringer på snap. Virker som Oslo er mye bedre for henne altså... 10 4
VEGAN forever Skrevet 31. oktober 2023 #9499 Skrevet 31. oktober 2023 On 10/20/2023 at 7:22 PM, Velinda said: On 10/24/2023 at 11:04 AM, Nana said: Vet du om det er avhengig av at reklamene faktisk blir sett? De gangene jeg har kikket på Isabel sin snap så har hun veeeldig mye reklame, men alle har vært sånne som man bare kan trykke seg videre på uten å se hele. I motsetning til de reklamene som varer i 5-10 sekunder før man kan gå videre. Hadde vært litt interessant å vite. Logisk sett tenker jeg at man må se hele reklamen for at det skal generere inntekt, i stedet for å se at det er reklame og trykke seg forbi. Hadde aldri orket å kikke på snap’en hennes hvis det var «lange» reklamer, med den hyppigheten hun har av reklamer per antall snap. Nå er ikke jeg fast følger så kan hende at det er tilfeldig at det kun har vært «klikke forbi - reklamer» de gangene jeg har vært inne. Sa hun ikke forresten at moren skulle bli i Dubai lenger enn planlagt? Bra for Isabel i så fall, hun fremstår som veldig ensom. Noen som vet om hun har planer om å flytte Gucci også eller er han overtatt av søsteren permanent? Husker hun sa når hun kjøpte hunden at hun var klar til å slå seg til ro og reise mindre.
VEGAN forever Skrevet 31. oktober 2023 #9500 Skrevet 31. oktober 2023 (endret) Er det Newa som skal opereres nå da ? Siden hun dro til Tyrkia alene og ikke blir med I på premiære festen hennes. Så skal I komme etter for å hjelpe henne. Og hva er det med at I skal bestemme hvor resten av familien skal feire jul ? De trygler å ber I om å feire i Dubai, men siden I ikke vil, skal ingen av familien. Kan de ikke bare leie en leilighet å dra, så kan I sitte alene i Oslo. Hvorfor skal I bestemme over de andre ? Moren kommer til å bli i Dubai uansett, hun gidder ikke dra til Oslo for hverken premiere fest, bursdager til barna sine eller julefeiring. For moren er den viktigste henne selv ! Endret 31. oktober 2023 av VEGAN forever 4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå