Velinda Skrevet 23. oktober 2023 #9441 Del Skrevet 23. oktober 2023 brynejente skrev (4 minutter siden): det har endret seg, mange influencere har snakket om at man kan tjene enorme mengder på snapchat, og at det er derfor mange av de legger ut veldig mange ting på en dag, på snapchat er det reklame ca hver 1-3 snap man trykker gjennom, og de får betalt pr reklame en person trykker gjennom, så mange legger ut 100+ snapper på en dag for å tjene mest mulig Pengene må jo komme fra noen som ikke har helt peilig på hvem de betaler ut til??en som ligger i sengen fronter,Pro-ana og shopper uhemma,hadde ikke sponsa henne med en krone 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 23. oktober 2023 #9442 Del Skrevet 23. oktober 2023 (endret) . Endret 9. november 2023 av Wald86 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvins Skrevet 23. oktober 2023 #9443 Del Skrevet 23. oktober 2023 Velinda skrev (36 minutter siden): Er rart om ikke noen journalister graver litt i hva hun driver med,man kan jo stille spørsmål til det meste,skatteflyktning mens moren sitter i Dubai med henne og mottar trygd fra Norge?jeg mener ikke noe stygt mot moren men Isabel er virkelig slu,håper at de som kjøper rælet hennes og ser på snappene tenker litt på hva de bidrar til og ikke minst samarbeidspartnere som Lyko,usj Så uføretrygdede skal ikke få dra på ferie? Da må de si ifra seg trygden? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 23. oktober 2023 #9444 Del Skrevet 23. oktober 2023 Kvins skrev (4 minutter siden): Så uføretrygdede skal ikke få dra på ferie? Da må de si ifra seg trygden? Jo det kan de men her er det vel ikke snakk om ferie?hun sa moren sku bo med henne,har heller ikke nevnt at hun må si fra seg trygden,hvor skriver jeg det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 23. oktober 2023 #9445 Del Skrevet 23. oktober 2023 Velinda skrev (3 minutter siden): Jo det kan de men her er det vel ikke snakk om ferie?hun sa moren sku bo med henne,har heller ikke nevnt at hun må si fra seg trygden,hvor skriver jeg det? Sist jeg hørte dette ble snakket om, så sa hun at moren kom til å reise mellom Oslo og Dubai, pga småsøsknene. Hun har ikke sagt at hun og skal flytte til Dubai. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 23. oktober 2023 #9446 Del Skrevet 23. oktober 2023 Dottie skrev (6 minutter siden): Sist jeg hørte dette ble snakket om, så sa hun at moren kom til å reise mellom Oslo og Dubai, pga småsøsknene. Hun har ikke sagt at hun og skal flytte til Dubai. er det ferie? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 23. oktober 2023 #9447 Del Skrevet 23. oktober 2023 rundtomkring skrev (På 21.10.2023 den 19.00): Igjen; hun sa en sunnere - IKKE tynnere - kropp. Mye er kritikkverdig men såpass tonedøv er hun ikke. Ja hun sa en SUNNERE og ikke en TYNNERE kropp!! 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 23. oktober 2023 #9448 Del Skrevet 23. oktober 2023 (endret) . Endret 29. oktober 2023 av Wald86 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Women123 Skrevet 23. oktober 2023 #9449 Del Skrevet 23. oktober 2023 Nå har hun fått seg birkin, emirates ID , mangler kun en Rolex nå får å bli en ekte emirate🤣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 23. oktober 2023 #9450 Del Skrevet 23. oktober 2023 (endret) . Endret 2. november 2023 av Wald86 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 23. oktober 2023 #9451 Del Skrevet 23. oktober 2023 Wald86 skrev (6 minutter siden): Må opp et par hakk tenker jeg, Vacheron constantin. Med så mye snapchat stories 🫠 Jøje meg for et liv. Nesten så det er tragikomisk🙈penger kan kjøpe mye men hun der er det ikke mye klasse over 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 23. oktober 2023 #9452 Del Skrevet 23. oktober 2023 (endret) . Endret 9. november 2023 av Wald86 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 23. oktober 2023 #9453 Del Skrevet 23. oktober 2023 Wald86 skrev (1 time siden): Så får vi håpe hun poster sunnere innhold på sine sosiale medier fremover. Ikke bare selvopptatte thinspo bilder som rammer en sårbar målgruppe. Ja kan være enig der. Men det at jeg kansje ikke klarer å se hennes thinspo må være Caroline Berg. For hun dama har dratt det sikkelig så de andre med thinspo blir bleknet i forhold. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 23. oktober 2023 #9454 Del Skrevet 23. oktober 2023 (endret) . Endret 12. november 2023 av Wald86 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 23. oktober 2023 #9455 Del Skrevet 23. oktober 2023 Wald86 skrev (1 minutt siden): Huff. Og hun har to døtre... Så uendelig trist. Det blir bare mer og mer av sånt innhold. Det kaprer sårbar målgruppe som kjøper og kjøper. Regler kommer ikke før noen med pondus kobler dette sammen, viser verden hvordan pengemaskineriet tjener penger på at folk blir syke og avhengige, og politikere går mot sosiale medier og deres samarbeidspartnere, bombarderer dem med anklager og regler. Slik de har gjort med legemiddelindustrien. Håper mangen leser og får med seg det du skriver,du ordlegger deg så bra og får frem alle de kritikkverdige og uetiske tingene disse influensere driver med uten at det får noen som helst konsekvenser for de 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 23. oktober 2023 #9456 Del Skrevet 23. oktober 2023 Hmm, men jeg har ikke noe reklame mellom snappene nå.. Har hun slått det av fordi det er så mye reklame for Nude og Lyko for tiden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 23. oktober 2023 #9457 Del Skrevet 23. oktober 2023 (endret) . Endret 12. november 2023 av Wald86 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 23. oktober 2023 #9458 Del Skrevet 23. oktober 2023 JuneR skrev (På 22.10.2023 den 11.15): Helt vanvittige tall! Må jo ha enorme inntekter på dette? AnnaLovise skrev (19 timer siden): Minimum 123 000, - pr dag bare på snap 😬🙃 Hatsumomo skrev (12 timer siden): Så hun tjener 3.5 millioner Kr på snap på en mnd? 😯 JuneR skrev (8 timer siden): Hun gjør seg altså nesten 45 MILLIONER (!!!!) kroner i året, kun på Snap! Godt betalt for å sminke seg og på å vise frem mat og kropp. Men for all del, hun skal ha at hun har truffet Jackpot med opplegget sitt! Ikke helt sikker på om dette regnestykket stemmer. For hennes 86 mill visninger på story er jo kanskje 50 stories per dag? Og det er reklame på hver 7.(?) story eller noe sånt? Vet ikke helt hvordan regnestykket blir, men 45 mill i året høres helt feil ut. Kanskje snap opererer med en max per dag eller måned og? La oss si ca 50 snaps/storyoppdelinger per dag = 7 automatiske reklamer og 200.000 seere. Da blir det 200.000*7*0,04kr = 56.000 per dag * 28 dager = 1.568.000 *12 mnd = 18.860.000 per år. Synes også dette høres veldig mye ut. Og vi vet jo ikke hvor mange som ser hver av reklamene selv om hun har hatt 600.000 unike seere i løpet av måneden. Kan ko hende 450.000 av disse kun har sett 2 reklamesnutter for alt vi vet. Vet ikke om det er noen som har noe mer innsikt i dette? De som reklamerer betaler jo ikke titalls millioner for reklamene vil jeg tro. Og snap gjør vel heller ikke det. Da hadde både snap og de som reklamerer gått konk på et par måneder. Det finnes jo veldig mange større influensere enn Isabel rundt i verden. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 24. oktober 2023 #9459 Del Skrevet 24. oktober 2023 brynejente skrev (18 timer siden): det har endret seg, mange influencere har snakket om at man kan tjene enorme mengder på snapchat, og at det er derfor mange av de legger ut veldig mange ting på en dag, på snapchat er det reklame ca hver 1-3 snap man trykker gjennom, og de får betalt pr reklame en person trykker gjennom, så mange legger ut 100+ snapper på en dag for å tjene mest mulig Vet du om det er avhengig av at reklamene faktisk blir sett? De gangene jeg har kikket på Isabel sin snap så har hun veeeldig mye reklame, men alle har vært sånne som man bare kan trykke seg videre på uten å se hele. I motsetning til de reklamene som varer i 5-10 sekunder før man kan gå videre. Hadde vært litt interessant å vite. Logisk sett tenker jeg at man må se hele reklamen for at det skal generere inntekt, i stedet for å se at det er reklame og trykke seg forbi. Hadde aldri orket å kikke på snap’en hennes hvis det var «lange» reklamer, med den hyppigheten hun har av reklamer per antall snap. Nå er ikke jeg fast følger så kan hende at det er tilfeldig at det kun har vært «klikke forbi - reklamer» de gangene jeg har vært inne. Sa hun ikke forresten at moren skulle bli i Dubai lenger enn planlagt? Bra for Isabel i så fall, hun fremstår som veldig ensom. Noen som vet om hun har planer om å flytte Gucci også eller er han overtatt av søsteren permanent? Husker hun sa når hun kjøpte hunden at hun var klar til å slå seg til ro og reise mindre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuneR Skrevet 24. oktober 2023 #9460 Del Skrevet 24. oktober 2023 (endret) Jeg synes dette er litt trist å se. Her kan man egentlig lett tenke seg hvordan kroppen hadde sett ut uten «tilsatte» bryst og rumpe. Ikke en veldig sunn kropp, mener i alle fall jeg. Og dette vil dessverre fungere som ganske effektiv thinspo for de som absolutt ikke trenger det 😔 Spoiler Endret 24. oktober 2023 av JuneR 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå