Minipilla Skrevet 19. oktober 2023 #9381 Del Skrevet 19. oktober 2023 Hvordan er dette seriøst interessant. Nå har jeg sett noen dager og det er sen morgen / formiddag i senga. Lage kaffe. To timer foran speilet. Så litt soling og posering. Så vise alt man bruker usannsynlig mye penger på….som i seg selv er kvalmende og tror hun at hun treffer publikum med det? Avsluttet med noen timer foran speil igjen. Fy fader det er som å se maling tørke. Ja for ikke å glemme reposting av alle smiske meldinger hun får. 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 19. oktober 2023 #9382 Del Skrevet 19. oktober 2023 Hun sier, gjenntatte ganger, at hun prøver å gå opp i vekt. Men nå trener hun altså kardio/kondis (elipsemaskin) kl 23.40 lokal tid.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vally112 Skrevet 19. oktober 2023 #9383 Del Skrevet 19. oktober 2023 Ugresset skrev (1 time siden): Hun sier, gjenntatte ganger, at hun prøver å gå opp i vekt. Men nå trener hun altså kardio/kondis (elipsemaskin) kl 23.40 lokal tid.. og rett i sauna for å svette heier virkelig på at hun overvinner hva en hun kjemper 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 19. oktober 2023 #9384 Del Skrevet 19. oktober 2023 Vally112 skrev (15 minutter siden): og rett i sauna for å svette heier virkelig på at hun overvinner hva en hun kjemper Ja, så det nå! 😱😱😱 Håper moren ble med i badstua selvom det ikke er filmet noe av moren. Håper virkelig ikke hun satt i badstua alene for å svette ut etter trening klokken 01 på natta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuDer Skrevet 19. oktober 2023 #9385 Del Skrevet 19. oktober 2023 Minipilla skrev (8 timer siden): Hvordan er dette seriøst interessant. Nå har jeg sett noen dager og det er sen morgen / formiddag i senga. Lage kaffe. To timer foran speilet. Så litt soling og posering. Så vise alt man bruker usannsynlig mye penger på….som i seg selv er kvalmende og tror hun at hun treffer publikum med det? Avsluttet med noen timer foran speil igjen. Fy fader det er som å se maling tørke. Ja for ikke å glemme reposting av alle smiske meldinger hun får. Ja ikke sant, er jo helt fantastisk at disse fanatiske jenter og «damer» som tilber Isabel og gud nåde oss som gir tilbake tilbakemeldinger på konstruktiv kritikk! Da kommer alle forsvarsgjengen til Isabel og kaller oss stygge KGgjeng for mobbere .Huff jeg kunne sagt mye, mye mer men den jenta stoler jeg ikke på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuDer Skrevet 19. oktober 2023 #9386 Del Skrevet 19. oktober 2023 HuDer skrev (18 minutter siden): Ja ikke sant, er jo helt fantastisk at disse fanatiske jenter og «damer» som tilber Isabel og gud nåde oss som gir tilbake tilbakemeldinger på konstruktiv kritikk! Da kommer alle forsvarsgjengen til Isabel og kaller oss stygge KGgjeng for mobbere .Huff jeg kunne sagt mye, mye mer men den jenta stoler jeg ikke på! Skal vi se hvor lenge den tråden blir stengt om vi sier hvordan det virkelig er🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 20. oktober 2023 #9387 Del Skrevet 20. oktober 2023 HuDer skrev (8 timer siden): Skal vi se hvor lenge den tråden blir stengt om vi sier hvordan det virkelig er🥴 Blitt banna da 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuDer Skrevet 20. oktober 2023 #9388 Del Skrevet 20. oktober 2023 Cocogirl skrev (3 timer siden): Blitt banna da 😅 Å ja🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 20. oktober 2023 #9389 Del Skrevet 20. oktober 2023 (endret) . Endret 12. november 2023 av Wald86 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 20. oktober 2023 #9390 Del Skrevet 20. oktober 2023 Når man leser på hvilken ingredienser de har brukt i lip oil så er det ingen ting som forsvarer den høye prisen,skikkeligt dritt produkt tilogmed tilsatt parfyme,Limonene og sauefett,paketeringen er simpel og billig,hadde heller gått for kvalitet som Clarins billigere og bedre for huden(leppene) 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 20. oktober 2023 #9391 Del Skrevet 20. oktober 2023 Wald86 skrev (8 timer siden): Lyko AS svarer at de har hennes varemerke koblet til seg som de selger. Dette fører til at hun av og til linker til dem. De har hatt dialog med både Isabel Raad og de som er leverandør for hennes merke. De kan ikke påvirke hva influencerne de samarbeider med poster på sin fritid, men de skal se ekstra nøye på samarbeidet fremover. De mener videre at det har blitt endring på innholdet hennes siste tiden... Hva skal man si? Lyko har selvsagt mulighet til å påvirke innholdet til influencere de samarbeider med. Ren løgn at de ikke kan det. De vil bare ikke ta ansvar. Videre mener de at de ikke kan kontrollere det influenceren poster på sin "fritid". Altså...for noe vrøvl! Dette er bedrifter, og de har ikke "fritid". Deres sosiale medier er offentlige, og rene kommersielle kanaler. De har sine egne private kontoer til sin fritid. Og så, til slutt vil de presisere at det har vært "positive endringer" i innhold hos Isabel Raad AS siste tiden. Det er bare til å måpe av... De følger tydelig ikke med! Jeg vil igjen oppfordre alle til å skrive inn til samarbeidspartnere. Det fungerer hvis mange nok klager. Lyko AS: [email protected] Har ikke fått svar fra Hello Fresh og Balion. Fikk akkurat samme svar fra Lyko som deg. Jeg har heller ikke fått svar fra andre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 20. oktober 2023 #9392 Del Skrevet 20. oktober 2023 (endret) . Endret 12. november 2023 av Wald86 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 21. oktober 2023 #9393 Del Skrevet 21. oktober 2023 Wald86 skrev (20 timer siden): Lyko AS svarer at de har hennes varemerke koblet til seg som de selger. Dette fører til at hun av og til linker til dem. De har hatt dialog med både Isabel Raad og de som er leverandør for hennes merke. De kan ikke påvirke hva influencerne de samarbeider med poster på sin fritid, men de skal se ekstra nøye på samarbeidet fremover. De mener videre at det har blitt endring på innholdet hennes siste tiden... Hva skal man si? Lyko har selvsagt mulighet til å påvirke innholdet til influencere de samarbeider med. Ren løgn at de ikke kan det. De vil bare ikke ta ansvar. Videre mener de at de ikke kan kontrollere det influenceren poster på sin "fritid". Altså...for noe vrøvl! Dette er bedrifter, og de har ikke "fritid". Deres sosiale medier er offentlige, og rene kommersielle kanaler. De har sine egne private kontoer til sin fritid. Og så, til slutt vil de presisere at det har vært "positive endringer" i innhold hos Isabel Raad AS siste tiden. Det er bare til å måpe av... De følger tydelig ikke med! Jeg vil igjen oppfordre alle til å skrive inn til samarbeidspartnere. Det fungerer hvis mange nok klager. Lyko AS: [email protected] Har ikke fått svar fra Hello Fresh og Balion. Jeg har sendt henvendelse nr 3 til Hello Fresh, ingen respons. Så jeg håper andre vurderer om de virkelig ønsker å være kunde hos et firma som gir så flatt f i kundene sine. De er samme ulla som influencerne de velger! 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 21. oktober 2023 #9394 Del Skrevet 21. oktober 2023 På snap sa hun at hun viille trene for helsen, å få muskler, og at hun ville ha en litt tynnere kropp! Hæ??? Jeg måtte se den om igjen for å høre at hun virkelig sa det!😨 Jeg Kan fortsatt ikke tro hun sa det, noen andre som kan bekrefte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 21. oktober 2023 #9395 Del Skrevet 21. oktober 2023 Hatsumomo skrev (15 minutter siden): På snap sa hun at hun viille trene for helsen, å få muskler, og at hun ville ha en litt tynnere kropp! Hæ??? Jeg måtte se den om igjen for å høre at hun virkelig sa det!😨 Jeg Kan fortsatt ikke tro hun sa det, noen andre som kan bekrefte? Håper virkelig ikke hun sa det, at hun trener for en tynnere kropp. Det er i tilfelle et illevarslende signal å sende følgerne sine. Treningstightsen henger og slenger på henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 21. oktober 2023 #9396 Del Skrevet 21. oktober 2023 Wald86 skrev (12 timer siden): Det er ganske utrolig dårlige svar fra dem. De kan lett velge bort influencere som aggressivt går etter sårbar målgruppe og poster skadelig kroppsfokus. Det er bare å velge de som ikke gjør det. Og sånn kan de påvirke. At de samarbeider med Isabel Raad betyr at de er grådige og kyniske. De vet at den målgruppen hun går etter kjøper mye av det de selger. Sånn er det med den saken. At de mener det har vært en positiv endring siste tiden er helt bak mål. Selvmål. Det har aldri vært verre. Og på toppen av kransekaka bor hun nå i Dubai, som hun også promoterer. For å skjule formue og ikke betale skatt og slippe innsyn. Det er bare å gratulere Lyko med elendige svar. Aldri skal jeg kjøpe noe fra dem. Litt irritert på meg selv nå for at jeg nylig har sendt avgårde en ganske betydelig bestilling til Lyko. Positiv endring? Hun er en versting innen overforbruk, har ingen moralske kompass ift Dubai, og har nå bikket helt over til proana og thinspo (hun også!) Hva er de syns er så positivt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zizi Skrevet 21. oktober 2023 #9397 Del Skrevet 21. oktober 2023 Lurte på en ting. Må hun merke ting på samme måte som norske influensere nå? Siden hun har flyttet til Dubai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 21. oktober 2023 #9398 Del Skrevet 21. oktober 2023 Zizi skrev (32 minutter siden): Lurte på en ting. Må hun merke ting på samme måte som norske influensere nå? Siden hun har flyttet til Dubai? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 21. oktober 2023 #9399 Del Skrevet 21. oktober 2023 Zizi skrev (40 minutter siden): Lurte på en ting. Må hun merke ting på samme måte som norske influensere nå? Siden hun har flyttet til Dubai? Hun er Norsk, og reklamerer for mange Norske merkevarer - mot et Norskt publikum, så ja - jeg tror det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtomkring Skrevet 21. oktober 2023 #9400 Del Skrevet 21. oktober 2023 Hatsumomo skrev (2 timer siden): På snap sa hun at hun viille trene for helsen, å få muskler, og at hun ville ha en litt tynnere kropp! Hæ??? Jeg måtte se den om igjen for å høre at hun virkelig sa det!😨 Jeg Kan fortsatt ikke tro hun sa det, noen andre som kan bekrefte? Jeg gikk inn og så, og hun sier "en sunnere kropp" 😊 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå