Gjest HuDer Skrevet 14. oktober 2023 #9341 Del Skrevet 14. oktober 2023 AnnaLovise skrev (2 timer siden): Om 500000 ser hver dag er det jo svimlende beløp hun tjener på å ligge i sengen og skravle. Hun ler jo hele veien til banken på å være hyggelig venninne 🤭😊 Nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSiri Skrevet 14. oktober 2023 #9342 Del Skrevet 14. oktober 2023 (endret) HuDer skrev (5 minutter siden): Nettopp! Jeg ser på snapen hennes innimellom. Ikke fordi jeg er interessert i henne i det hele tatt, men fordi jeg må se hvor «dum» hun er. Men det er jo vi som ser på som er dumme. Ikke rart hun produserer tomt innhold dag ut og inn, hvis dette er hva hun tjener. Jeg er ferdig med å se på henne, hun et ikke verdt det!! Endret 14. oktober 2023 av BareSiri 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuDer Skrevet 14. oktober 2023 #9343 Del Skrevet 14. oktober 2023 (endret) . Endret 21. oktober 2023 av HuDer . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 14. oktober 2023 #9344 Del Skrevet 14. oktober 2023 (endret) BareSiri skrev (1 time siden): Jeg ser på snapen hennes innimellom. Ikke fordi jeg er interessert i henne i det hele tatt, men fordi jeg må se hvor «dum» hun er. Men det er jo vi som ser på som er dumme. Ikke rart hun produserer tomt innhold dag ut og inn, hvis dette er hva hun tjener. Jeg er ferdig med å se på henne, hun et ikke verdt det!! Er normalt svært forsiktig med å kalle andre dum. Men leser man aviser og ulike medier så får man med seg det meste om de fleste, og influecenere popper opp hele tiden. Og hvem kan vel ikke ha fått seg med Mads Hansen vs Isabell Raad osv... Og for den yngre garde biter nok denne type influencere på rett i hjertet, men for oss den- eldre garde så handler det vel mer om hva vi ikke ønsker at våre barn skal ha som forbilde, og dette gjerne i forbindelse av hva som blir formidlet i forhold til kropp og utseende generelt. At IR har lagt ut en vekt på 44 kg med tekst om at nå starter sommeren. (har ikke sett det selv, men lest det her inne) er for å si det mildt er farlig, skadelig, og alarmerende. Og det er ikke bare skadelig for henne, for hun kan velge å ikke poste denne type innhold, men hun velger å gjøre det og når kritikken hagler så kommer det unnskyldninger. Og det er under enhver kritikk. Nytter ikke å skylde på feilposting når bilde og tekst blir lagt ut, og når man vet hvor kalkulert og kynisk influencere er så var det neppe et feilgrep. Men dette er mest skadelig for hennes følgere og de som er sårbare som tilfeldigvis humper inn på hennes konto. Dette tjener hun da penger på , og at noen våger å komme med påstander om at de som påpeker dette som farlig eller usunt, er misunnelig eller har noe imot henne for å være tynn, de vet søren ikke hva de snakker om, 44 kg er barnevekt, en vekt jeg hadde som et ekstremt undervektig og psykisk sykt menneske på 171 cm med spiseforstyrrelser og som jeg trengte hjelp for å komme meg ut av, men en gang spiseforstyrret, alltid spiseforstyrret. Det er masse arbeid som kreves for å komme ut av det, men ikke bagatelliser det eller ansvarliggjør de som stiller spørsmålstegn. Den eneste her som er ansvarlig er IR som velger hva hun formidler videre. Endret 14. oktober 2023 av K_mb 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuDer Skrevet 15. oktober 2023 #9345 Del Skrevet 15. oktober 2023 K_mb skrev (6 timer siden): Er normalt svært forsiktig med å kalle andre dum. Men leser man aviser og ulike medier så får man med seg det meste om de fleste, og influecenere popper opp hele tiden. Og hvem kan vel ikke ha fått seg med Mads Hansen vs Isabell Raad osv... Og for den yngre garde biter nok denne type influencere på rett i hjertet, men for oss den- eldre garde så handler det vel mer om hva vi ikke ønsker at våre barn skal ha som forbilde, og dette gjerne i forbindelse av hva som blir formidlet i forhold til kropp og utseende generelt. At IR har lagt ut en vekt på 44 kg med tekst om at nå starter sommeren. (har ikke sett det selv, men lest det her inne) er for å si det mildt er farlig, skadelig, og alarmerende. Og det er ikke bare skadelig for henne, for hun kan velge å ikke poste denne type innhold, men hun velger å gjøre det og når kritikken hagler så kommer det unnskyldninger. Og det er under enhver kritikk. Nytter ikke å skylde på feilposting når bilde og tekst blir lagt ut, og når man vet hvor kalkulert og kynisk influencere er så var det neppe et feilgrep. Men dette er mest skadelig for hennes følgere og de som er sårbare som tilfeldigvis humper inn på hennes konto. Dette tjener hun da penger på , og at noen våger å komme med påstander om at de som påpeker dette som farlig eller usunt, er misunnelig eller har noe imot henne for å være tynn, de vet søren ikke hva de snakker om, 44 kg er barnevekt, en vekt jeg hadde som et ekstremt undervektig og psykisk sykt menneske på 171 cm med spiseforstyrrelser og som jeg trengte hjelp for å komme meg ut av, men en gang spiseforstyrret, alltid spiseforstyrret. Det er masse arbeid som kreves for å komme ut av det, men ikke bagatelliser det eller ansvarliggjør de som stiller spørsmålstegn. Den eneste her som er ansvarlig er IR som velger hva hun formidler videre. Mye tekst her og jeg er så enig i at den eneste som er ansvarlig er IR som velger hva hun formidler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 15. oktober 2023 #9346 Del Skrevet 15. oktober 2023 HuDer skrev (2 timer siden): Mye tekst her og jeg er så enig i at den eneste som er ansvarlig er IR som velger hva hun formidler! Ja, og dette bildet viser at hun velger bevisst å fremheve det «ikke selvvalgte» vekttapet. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 15. oktober 2023 #9347 Del Skrevet 15. oktober 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svennis Skrevet 15. oktober 2023 #9348 Del Skrevet 15. oktober 2023 Er det en god forklaring på vekta hennes? Altså hun ser direkte syk ut. Hva er de syltynne armene? 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 15. oktober 2023 #9349 Del Skrevet 15. oktober 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svennis Skrevet 15. oktober 2023 #9350 Del Skrevet 15. oktober 2023 Wald86 skrev (7 minutter siden): De ser ekstra tynne ut grunnet vinkel på photo. Dette er trend i sosiale medier blant kvinner som enten er syke, eller ønsker å fremstå syke/skape spekulasjoner. De retter seg mot sårbar "thinspo" og pro ana" målgruppe. Gjerne unge kvinner som sliter med selvfølelse og spiseforstyrrelser. Denne målgruppen kjøper mye produkter, og er lukurativ for influencere som Isabel Raad. Joda. Men poenget er at dama ser syk ut. Får hun hjelp for spiseforstyrrelsen hun har? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 15. oktober 2023 #9351 Del Skrevet 15. oktober 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princess_81 Skrevet 15. oktober 2023 #9352 Del Skrevet 15. oktober 2023 (endret) Dette er sykt at ett trenings merke vil ha Isabel som reklame for seg da det er åpenbart at ho har spise forstyrrelser ikke bra at en så syk person trener heller mener nå jeg… beina er som pipstilker 😫 hun legger ut mat HELE TIDEN godis og junkfood men hun spiser det ikke det skjønner jo hvem som helst sånn som hun har rast ned i vekt 🥺🥺🥺 Endret 15. oktober 2023 av Princess_81 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 15. oktober 2023 #9353 Del Skrevet 15. oktober 2023 Kan hun ikke bare bli cancelled snart! Fått mer enn nok av hun der!! 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 15. oktober 2023 #9354 Del Skrevet 15. oktober 2023 (endret) . Endret 17. oktober 2023 av Wald86 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 15. oktober 2023 #9355 Del Skrevet 15. oktober 2023 Har de siste årene kjøpt mye av treningsklærene mine hos Balion,sku faktisk legge inn en bestilling nå i kveld men når de velger å bruke Isabel som promoterer spiseforstyrrelser og proana så kjøper jeg ikke en dritt der lenger,supeskuffa 8 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princess_81 Skrevet 15. oktober 2023 #9356 Del Skrevet 15. oktober 2023 Jeg blir nesten provosert hun legger ut bare om mat og kaker osv konstant trigger følgerne delux 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 15. oktober 2023 #9357 Del Skrevet 15. oktober 2023 (endret) Princess_81 skrev (36 minutter siden): Jeg blir nesten provosert hun legger ut bare om mat og kaker osv konstant trigger følgerne delux Det er vel det hun selv tenker på konstant kan jeg tenke meg, alt hun har lyst til å spise, men ikke klarer å spise noe særlig av. Så derfor poster hun bilder av det i stedet. Trener hun kun fordi hun fronter Balion nå? Hun som tidligere har sagt hvor mye hun hater å trene. Altså det BLIR FOR DUMT!!! Den treningsvideoen på snap, jeg får fysisk vondt av å se hun trene med den skjøre kroppen.😟 Endret 15. oktober 2023 av Hatsumomo 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 16. oktober 2023 #9358 Del Skrevet 16. oktober 2023 (endret) . Endret 2. november 2023 av Wald86 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingen Skrevet 16. oktober 2023 #9359 Del Skrevet 16. oktober 2023 Ser at inne på nettsiden til Balion er nesten alle treningsklær i str x small utsolgt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 16. oktober 2023 #9360 Del Skrevet 16. oktober 2023 (endret) . Endret 17. oktober 2023 av Wald86 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå