Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Svært overrasket over å høre at Isabel promoterer Hello Fresh. Kan noen bekrefte at dette stemmer? Evt har dokumentasjon på reklamen? 

Jeg har vært kunde hos de lenge, og ønsker å ta det opp med de. Som person syns jeg IR virker som en veldig fin jente, men det er åpenbart at Hello Fresh IKKE leverer til Dubai (total mangel på troverdighet mao) videre syns jeg hun fremmer et usunt kroppspress og overforbruk. Matvanene hun viser handler stort sett om restaurantbesøk, drinker og godteri. 

Jeg forsøkte å komme i kontakt med Hello Fresh, men det var ikke så lett. Veldig ansvarsfraskrivende svar og ikke behjelpelige med å komme i kontakt med noen som kan svare. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isild skrev (30 minutter siden):

Svært overrasket over å høre at Isabel promoterer Hello Fresh. Kan noen bekrefte at dette stemmer? Evt har dokumentasjon på reklamen? 

Jeg har vært kunde hos de lenge, og ønsker å ta det opp med de. Som person syns jeg IR virker som en veldig fin jente, men det er åpenbart at Hello Fresh IKKE leverer til Dubai (total mangel på troverdighet mao) videre syns jeg hun fremmer et usunt kroppspress og overforbruk. Matvanene hun viser handler stort sett om restaurantbesøk, drinker og godteri. 

Jeg forsøkte å komme i kontakt med Hello Fresh, men det var ikke så lett. Veldig ansvarsfraskrivende svar og ikke behjelpelige med å komme i kontakt med noen som kan svare. 

Hun spilte inn samarbeidet før hun flytta. Virker som de bare vil nå ut til mange og ikke bryr seg om de som reklamerer genuint liker/bruker produktet deres. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (2 timer siden):

Hun spilte inn samarbeidet før hun flytta. Virker som de bare vil nå ut til mange og ikke bryr seg om de som reklamerer genuint liker/bruker produktet deres. 

Svært kritikkverdig av de. Ennå mer kritikkverdig at de ikke har noe sted man kan henvende seg med tilbakemeldinger på slikt. Selve tjenesten er helt topp. Alt blir levert til riktig tid, all mat er god og fresh. 

Men nå ble jeg usikker på om jeg ønsker å fortsette kundeforholdet. All pr er IKKE god pr. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (2 timer siden):

Jeg skrev at hun har samarbeid med Hello Fresh. 
Jeg har kun sett det på Snapchat, også en gang etter hun flyttet til Dubai. Ferdig innspilt videoe hun har sendt flere ganger.

Om du tror på det eller ikke, får bli opp til deg…. 

Jeg sendte Mail til de for 2 dager siden, men fikk ingen svar. Har også sagt opp hos de! 

[email protected]

[email protected]

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BareSiri skrev (Akkurat nå):

Jeg skrev at hun har samarbeid med Hello Fresh. 
Jeg har kun sett det på Snapchat, også en gang etter hun flyttet til Dubai. Ferdig innspilt videoe hun har sendt flere ganger.

Om du tror på det eller ikke, får bli opp til deg…. 

Jeg sendte Mail til de for 2 dager siden, men fikk ingen svar. Har også sagt opp hos de! 

[email protected]

[email protected]

Jeg tror det altså, misforstå meg rett :)  Ønsket bare å se det selv. 

De mister meg også nå. Desverre må jeg si, for jeg har vært veldig fornøyd med kassene. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man burde tenke seg godt om før man reklamerer for noe. Penger er ikke det aller viktigste, men i slike situasjoner så vises det at jo… penger er det aller viktigste for influencere. At Isabel reklamerer for Hello fresh er bare patetisk. Hun spiser ingen grønnsaker jo!! Og er superkresen i matveien, som en 5-åring (hennes ord på Snapchat). Det moren hennes spiser kaller hun for skummel mat. Så hvorfor i helvete reklamerer hun da for Hello fresh? Hun er jo redd den maten 🙄

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TorneroseAurora skrev (8 minutter siden):

Man burde tenke seg godt om før man reklamerer for noe. Penger er ikke det aller viktigste, men i slike situasjoner så vises det at jo… penger er det aller viktigste for influencere. At Isabel reklamerer for Hello fresh er bare patetisk. Hun spiser ingen grønnsaker jo!! Og er superkresen i matveien, som en 5-åring (hennes ord på Snapchat). Det moren hennes spiser kaller hun for skummel mat. Så hvorfor i helvete reklamerer hun da for Hello fresh? Hun er jo redd den maten 🙄

Hva spiser hun da bare kjøtt og ris feks? Høres tørt og kjedelig ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korsihalsen skrev (3 minutter siden):

Hva spiser hun da bare kjøtt og ris feks? Høres tørt og kjedelig ut. 

Drikker kaffe med melk og 6 rør med sukker 🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får litt vond smak i munnen av alt som skrives om IR og kroppen hennes her inne. Hvis hun formodentlig er syk med anorexia, hvorfor gjør dere deres beste for å ødelegge for henne ved å kontakte samarbeidspartnere for å stoppe samarbeidet som de har med IR? Hun er syk og syke mennesker trenger støtte og hjelp. Ikke kjeft.

Hun trenger folk som støtter henne. Hun har ikke fått (evt.) anoreksi fordi hun har lyst til å ha det.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (15 minutter siden):

Jeg får litt vond smak i munnen av alt som skrives om IR og kroppen hennes her inne. Hvis hun formodentlig er syk med anorexia, hvorfor gjør dere deres beste for å ødelegge for henne ved å kontakte samarbeidspartnere for å stoppe samarbeidet som de har med IR? Hun er syk og syke mennesker trenger støtte og hjelp. Ikke kjeft.

Hun trenger folk som støtter henne. Hun har ikke fått (evt.) anoreksi fordi hun har lyst til å ha det.

Det er ingen som kommer til å stoppe samarbeidet med henne. Men de kan få beskjed om å bli mer kritisk. Du skjønner vel at det ikke tar seg så bra ut at menneske med spiseforstyrrelser er ansiktet til Hello Fresh. 
Det er heller ikke bra hvis fler unge får spiseforstyrrelser fordi de ser opp til henne. 
Isabel har flere ganger fått beskjed om å slutte å legge ut bilder som kan trigge ungjenter, men hun gjør det bare mer og mer. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Honey Dew skrev (52 minutter siden):

IR velger å legge ut utallige bilder av kroppen sin hver eneste dag, når hun tar bilde i speil suger hun inn magen slik at ribbeinene vises, legger ut gang på gang at klærne hennes er for store for henne. Hun vet godt at det er mange jenter og kvinner følger med på henne som kommer til å tenke at kroppen hennes er noe de ønsker selv. Hun later som at hun spiser massevis av fettete og sukkerholdig mat, hun lurer følgerene sine som ikke vet bedre. Hun er mest sannsynlig syk ja, men hun velger likevel å legge ut alt dette her selv om hun vet godt hvordan det vil påvirke mange av seerne hennes.

Kan ikke ha sympati for en muligens syk person når de vet godt hvordan de påvirker andre og likevel velger å fortsette og poste slikt.

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

brynejente skrev (7 minutter siden):

IR velger å legge ut utallige bilder av kroppen sin hver eneste dag, når hun tar bilde i speil suger hun inn magen slik at ribbeinene vises, legger ut gang på gang at klærne hennes er for store for henne. Hun vet godt at det er mange jenter og kvinner følger med på henne som kommer til å tenke at kroppen hennes er noe de ønsker selv. Hun later som at hun spiser massevis av fettete og sukkerholdig mat, hun lurer følgerene sine som ikke vet bedre. Hun er mest sannsynlig syk ja, men hun velger likevel å legge ut alt dette her selv om hun vet godt hvordan det vil påvirke mange av seerne hennes.

Kan ikke ha sympati for en muligens syk person når de vet godt hvordan de påvirker andre og likevel velger å fortsette og poste slikt.

Hun liker vel det hun ser i speilet da. Fint at hun er fornøyd selv.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (3 minutter siden):

Hun liker vel det hun ser i speilet da. Fint at hun er fornøyd selv.

det er dessverre tydelig at hun er veldig fornøyd, derfor blir det nok ikke bedre før hun innser at hun ødelegger helsen sin:/

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...