Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

BareSiri skrev (22 minutter siden):

Har du fått med Premiumtek?
Hello fresh burde hun jo i alle fall ikke ha samarbeid med!! Det er jo helt opplagt at hun ikke mottar disse kassene og lager den maten selv (bortsett fra den ene gangen)…

Har hun samarbeid med Hello fresh...?!? Helt villt jo !

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

spirå12 skrev (15 minutter siden):

Har hun samarbeid med Hello fresh...?!? Helt villt jo !

Ja!! Hun reklamerte på Snap og la ut bilder av en rett hun tilsynelatende hadde lagd selv. Og hun kjørte samme video en gang til, som jeg har sett, etter hun kom til Dubai også. Og de leverer vel neppe til Dubai… 😂 Hello not fresh 😅

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BareSiri skrev (56 minutter siden):

Ja!! Hun reklamerte på Snap og la ut bilder av en rett hun tilsynelatende hadde lagd selv. Og hun kjørte samme video en gang til, som jeg har sett, etter hun kom til Dubai også. Og de leverer vel neppe til Dubai… 😂 Hello not fresh 😅

Da har jeg skrevet melding til dem også. Virkelig det dummeste samarbeidet jeg har hørt om !

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BareSiri skrev (8 timer siden):

Det samarbeidet er jo fascinerende teit, senest i går sa hun at hun spiste aldri grønnsaker, hadde ikke gjort det på 29 år og hadde ikke tenkt å begynne med det nå (moren hadde kjøpt inn litt grønnsaker). 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes folk virkelig at skyskrapere er vakre bygg? Kunne aaaldri tenkt med å bo i betongbyer som Dubai. Alt er så orkestrert og kunstig, til og med bakevarene ser unaturlige ut.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (21 minutter siden):

Lite kott av en leilighet i en skyskraper...sjelløst og trist spør du meg. Men passer godt for en kynisk influencer. Og er vel mest for å spare skatt og avgifter enn noe annet at hun flytter til dubai.  Ser ensomt ut.

Sa hun ikke at leiligheten er hundre kvadrat?  

Men ikke en tilværelse for alle det dær nei, holder meg til Norges bygdeliv jeg 🤪

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (1 time siden):

Lite kott av en leilighet i en skyskraper...sjelløst og trist spør du meg. Men passer godt for en kynisk influencer. Og er vel mest for å spare skatt og avgifter enn noe annet at hun flytter til dubai.  Ser ensomt ut.

Det et pga skatt ja. Dubai har jo 0 skatt. Tenk å være så opptatt av penger, at du velger vekk familie og venner

også tror hun jo at hun skal slå igjennom med Nude beauty der… 😅

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, arnoyb said:

Sa hun ikke at leiligheten er hundre kvadrat?  

Men ikke en tilværelse for alle det dær nei, holder meg til Norges bygdeliv jeg 🤪

Du, jeg stilte deg et spørsmål på side 455, kunne du svart? Jeg lurer seriøst på om du synes det er ok. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Wald86 said:

Det svermer av influencere i Dubai nå, av nettopp denne grunn, 0 skatt. Og lite innsyn. alle med birkin, louis vuitton og chanel. Og egne sminkeprodukter og billige produserte klær. 

Så fint om de alle kan dra dit og bli glemt!
Men fascinerende at Dubai nærmest får en egen influencer-økonomi. Jeg tror ikke dette kommer til
å lønne seg i lengden. Influencere har tjent mye på å være den glamourøse girl next door, en følgerne kan speile seg litt i.
Når alle bor i Dubai fjerner de seg veldig langt fra markedet sitt, samtidig gjør det alle likere.
Tror det er langt lettere å bli glemt når man bor så langt unna.
Men vi får se. Vedder på at hun flytter tilbake innen et år.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser på serien hennes på Tv2 nå, har ikke sett den før jeg…… 😅 faktisk rørende scener når hun, mora og storesøstra reiser tilbake til barndomshjemmet 🥺 er veldig lite inne i hva de egentlig har gått gjennom, bare fått med meg at hun bodde i fosterhjem….. 

men- hva skjedde med Golnaz?? Er de ikke med hverandre lengre? Er de ikke kusiner?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (11 minutter siden):

Sitter og ser på serien hennes på Tv2 nå, har ikke sett den før jeg…… 😅 faktisk rørende scener når hun, mora og storesøstra reiser tilbake til barndomshjemmet 🥺 er veldig lite inne i hva de egentlig har gått gjennom, bare fått med meg at hun bodde i fosterhjem….. 

men- hva skjedde med Golnaz?? Er de ikke med hverandre lengre? Er de ikke kusiner?? 

De er kusiner ja. Men det er ikke noe nytt at Isabel kutter bånd hvis det er noe hun misliker. Man skulle ikke tro hun straks er 30 år!! 
Golnaz sa opp jobben sin for å være assistenten til Isabel. Og de startet podcast sammen. Men så vil ikke Isabel mer, og da tipper jeg det gikk galt. Mye likheter mellom disse to og SE og Fetisha…. Den mest «vellykkede» bestemmer og kjører over den andre. Isabel sa jo samtidig opp managementet sitt fordi hun ville ha alle pengene sine selv….
Det er jo bare et par år siden hun kuttet vennskapet med «bestevenninnen» Newa også. Og da var det også Isabel som kuttet båndet. Nå er de bestevenner igjen, i alle fall for 2023 ;)

Umoden oppførsel…. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
BareSiri skrev (3 timer siden):

De er kusiner ja. Men det er ikke noe nytt at Isabel kutter bånd hvis det er noe hun misliker. Man skulle ikke tro hun straks er 30 år!! 
Golnaz sa opp jobben sin for å være assistenten til Isabel. Og de startet podcast sammen. Men så vil ikke Isabel mer, og da tipper jeg det gikk galt. Mye likheter mellom disse to og SE og Fetisha…. Den mest «vellykkede» bestemmer og kjører over den andre. Isabel sa jo samtidig opp managementet sitt fordi hun ville ha alle pengene sine selv….
Det er jo bare et par år siden hun kuttet vennskapet med «bestevenninnen» Newa også. Og da var det også Isabel som kuttet båndet. Nå er de bestevenner igjen, i alle fall for 2023 ;)

Umoden oppførsel…. 

Oi- har hun vært uvenner med henne (newa) også ja?? Synes Golnaz virker så kul i serien- så synd hun ikke er «med» lengre….. merkelig oppførsel av ei voksen dame ja🙄

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

antikaren skrev (På 5.10.2023 den 15.10):

"De beina er anorektisk"??? Som om du kan sitte bak skjermen din der og mene om noen har en spisefortsyrrelse. Bena er tynne åpenbart - og mange har tynne ben naturlig og går både opp og ned i vekt i ulike perioder i livet hvor man f.eks i en stressende periode går ufrivillig ned i vekt. Isabel har ALLTID vært slank. Jeg har alltid vært veldig tynn til det punkt hvor jeg også har fått stygge kommentarer hvor folk påstår jeg har en spiseforstyrrelse når jeg spiser like mye som de, om ikke mer. Kommentarer som at jeg er anorektisk og må få hjelp. Hjelp til hva? Legge på meg unaturlig fett for min kroppstype? Skjerp dere alle sammen. ALLE kropper er ulike. For meg er min vekt normalt, og for deg er sikkert din vekt normal. En "sunn" kropp har ingen fasit på vekt eller utseende. Og om Isabel sliter med næring er det ikke opp til befolkningen å diagnosere det. Noen ganger er det greit å bare holde tanker inne i hodet sitt og stille seg seg spørsmål om hvorfor du har så behov for å kommentere på andre sin kropp og vekt :)  Virker som det er de som henger seg mest opp i andre sitt utseende som sliter mest selv. 

Hun har jo sagt hun sliter med spiseforstyrrelser🙈 Du sliter med å legge på deg. Du klarer ikke se forskjell🤔 Hun er et forbilde og influenser. Derfor er slike bilder triggende. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...