Gjest Finlay Skrevet 5. oktober 2023 #9181 Skrevet 5. oktober 2023 BareSiri skrev (48 minutter siden): Hun får daglige klager over at hun ser syk ut, familien hennes får klager for at de ikke passer på henne. Allikevel legger hun hele tiden ut videoer av moren som kommer med mat og ber henne spise. «Mamma sier jeg må spise mer, haha». Du hører det rumler i magen hennes når hun filmer. Å få tilbakemeldinger på hvor tynn hun er, er nok dessverre musikk i IRs ører, og å høre (eller lese) at hun må spise mer, er bensin på bålet for å spise enda mindre. Bildet av henne i solsengen får jo puslespillbrikkene til å falle på plass, helt av seg selv. Her SER man jo forklaringen på at hun nærmest bor i sengen, mageproblemer, svimmelhet, og at de kjører rundt i “bil” på kjøpesenter (ja, vet hun skylder på mamma Raad.) Uendelig trist, hele opplegget.
Wald86 Skrevet 5. oktober 2023 #9182 Skrevet 5. oktober 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 6
Hallepalle2 Skrevet 5. oktober 2023 #9183 Skrevet 5. oktober 2023 Jeg kommer sent til festen, men kan noen forklare meg hvordan i all verden hun har penger til å betale 900’ i husleie i året, kjøpe seg Birkinbag, og generelt leve som en mangemillionær? Hun gjør jo ingening, og er kjent for å være kjent. 6
Ugresset Skrevet 5. oktober 2023 #9184 Skrevet 5. oktober 2023 Har hun blitt sperret på Insta? Jeg får ikke opp noe som helst..
Ugresset Skrevet 5. oktober 2023 #9185 Skrevet 5. oktober 2023 Hallepalle2 skrev (16 minutter siden): Jeg kommer sent til festen, men kan noen forklare meg hvordan i all verden hun har penger til å betale 900’ i husleie i året, kjøpe seg Birkinbag, og generelt leve som en mangemillionær? Hun gjør jo ingening, og er kjent for å være kjent. Er du klar over hvor mye man tjener bare på snap med å ha reklame på? Det er ville summer. Pluss alt annet hun reklamerer for, og egne merker og kolleksjoner. Jeg er overhodet ikke sjokkert over hvor mye hun tjener, prioriteringene derimot.. 4 1
BareSiri Skrevet 5. oktober 2023 #9186 Skrevet 5. oktober 2023 Hallepalle2 skrev (1 time siden): Jeg kommer sent til festen, men kan noen forklare meg hvordan i all verden hun har penger til å betale 900’ i husleie i året, kjøpe seg Birkinbag, og generelt leve som en mangemillionær? Hun gjør jo ingening, og er kjent for å være kjent. Det er vel fordi hun har en haug med fjortiser som forguder henne, og kjøper alt rælet hun får produsert i sitt navn, som sminkekoster, parfyme, betakaroten, hårvitaminer og klær… 3
BareSiri Skrevet 5. oktober 2023 #9187 Skrevet 5. oktober 2023 Ugresset skrev (52 minutter siden): Har hun blitt sperret på Insta? Jeg får ikke opp noe som helst.. Hmmm…. Jeg får henne heller ikke opp 🤔 Tipper en del har rapportert disse anorektiske bildene hun har lagt ut det siste døgnet, og hun fikk vel en klar advarsel sist de sperret kontoen hennes. 5
Ugresset Skrevet 5. oktober 2023 #9188 Skrevet 5. oktober 2023 BareSiri skrev (8 minutter siden): Hmmm…. Jeg får henne heller ikke opp 🤔 Tipper en del har rapportert disse anorektiske bildene hun har lagt ut det siste døgnet, og hun fikk vel en klar advarsel sist de sperret kontoen hennes. Hun får den nok åpnet igjen.. Da det er sagt, snappen er mye "verre" enn Instaen p.d.d.. er det ingen regler på snap? 1
Mina 2 Skrevet 6. oktober 2023 #9189 Skrevet 6. oktober 2023 Hallepalle2 skrev (4 timer siden): Jeg kommer sent til festen, men kan noen forklare meg hvordan i all verden hun har penger til å betale 900’ i husleie i året, kjøpe seg Birkinbag, og generelt leve som en mangemillionær? Hun gjør jo ingening, og er kjent for å være kjent. Hun jobber masse. Så tydelig at du er sent ute til festen. 3 1
Mperle Skrevet 6. oktober 2023 #9190 Skrevet 6. oktober 2023 5 hours ago, Ugresset said: Hun får den nok åpnet igjen.. Da det er sagt, snappen er mye "verre" enn Instaen p.d.d.. er det ingen regler på snap? Det hadde nok «svidd» mer for henne å få snap stengt i noen dager. Jeg rapporterte 2 av bildene også der men fikk (standard?) mail fra snap om at innholdet ikke var i strid med deres retningslinjer (!). 2
Cocogirl Skrevet 6. oktober 2023 #9191 Skrevet 6. oktober 2023 Ugresset skrev (5 timer siden): Hun får den nok åpnet igjen.. Da det er sagt, snappen er mye "verre" enn Instaen p.d.d.. er det ingen regler på snap? Bilde bevis?
cHg Skrevet 6. oktober 2023 #9192 Skrevet 6. oktober 2023 Får henne heller ikke opp på Instagram når jeg søker. Hun er jo "kronisk" utslitt på snap og "må hvile" hele tiden, grå i fjeset, glemmer ting hele tiden og blikket er sløvt og øynene ruller bak flere ganger. Dét er ikke spekulasjoner.. Det er observasjoner på hva som faktisk skjer. Videre spekulasjoner blir da Hvorfor hun er så sliten. Og der tror jeg de fleste av oss er enige. Både fordi flere av oss kjenner så godt igjen tegnene og vi er voksne mennesker som ikke lar oss gaslighte av klassiske bortforklaringer. Men jeg er enig i at vi bør se over hva vi skriver ifht hvordan vi kommenterer kropp. Mtp vekt, størrelse og hva vi selv syntes om hvordan dette ser ut. Én ting er å være bekymret. Det tenker jeg de fleste av oss faktisk er. Men å lire av oss slengbemerkninger er veldig uheldig. 11
BareSiri Skrevet 6. oktober 2023 #9193 Skrevet 6. oktober 2023 Cocogirl skrev (54 minutter siden): Bilde bevis? Bildebevis av hva??? 2
Wald86 Skrevet 6. oktober 2023 #9194 Skrevet 6. oktober 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 3
Bb1995 Skrevet 6. oktober 2023 #9195 Skrevet 6. oktober 2023 Er det noen som har skjermbilde av det innlegget hun la ut i går med den nye rompa? 1
galmamma Skrevet 6. oktober 2023 #9196 Skrevet 6. oktober 2023 Hatsumomo skrev (19 timer siden): Igjen valgte hun kaffe, og når de var ferdig på kaffesjappen så hadde hun fortsatt 90% igjen av sin kaffe. Det er mye klaging på hvor sliten hun føler seg nå, og ja, "flyttingen" med alle koffertene har nok vært hektisk, men stort sett har hun gått på visininger, på kjøpesenter og vært inne der hun bor. Hvor sliten kan man bli i grunn? Men hvis hun ikke har næring i kroppen, så vil jeg tro hun er veldig sliten, det skal vel ikke så mye til i den tilstanden. Nå reiser visst familien tilbake til Norge igjen snart, så håper hun klarer seg alene. Hvis hun fortsetter å tyne kroppen så mye som hun gjør nå så smeller det før eller siden, jeg håper virkelig ikke at det går så langt. vi trenger ikke å analysere hva hun spiser og drikker. Tipper at hun lar være å dokumentere alt. Wald86 skrev (17 timer siden): Vi skal ikke spekulere i sykdom. Men hva synes du om det Isabel Raad legger ut til sin målgruppe? Isabel R har selv sagt at hun har slitt med spiseforstyrrelser , og at hun blir trigget av bilder av tynne kropper, blandet med mye bilder av mat, og spesielt hvis det legges ut vekt og mål. Men nå gjør hun det. Til sine mange følgere. Følgere som selv har sagt ifra at de blir trigget av det hun har lagt ut siste tiden. Hva synes du om at hun la ut bilder av døren som ble brutt opp etter overdose av tabletter, og poster fra sykehus senere? Hva tenker du om fagpersoners vurderinger av at dette kan ha en skadelig smitteeffekt? enig!
Hatsumomo Skrevet 6. oktober 2023 #9197 Skrevet 6. oktober 2023 galmamma skrev (14 minutter siden): vi trenger ikke å analysere hva hun spiser og drikker. Tipper at hun lar være å dokumentere alt. enig! Når hun dokumenterer mat og drikke flere ganger daglig så er det jo nettopp den type innhold hun ønsker å fronte, da er det naturlig at man kommenterer det. Forøvrig trenger du ikke å gjøre noen ting, men hva andre gjør er opp til dem, som flere i tråden demonstrerer. Sier som Wald sitt svar, bare til å ignorere 😉 5 1
Gjest Finlay Skrevet 6. oktober 2023 #9198 Skrevet 6. oktober 2023 Ugresset skrev (8 timer siden): Da det er sagt, snappen er mye "verre" enn Instaen Ikke enig. I mine øyne er bildet fra solsengen kanskje det mest groteske jeg har sett en norsk influencer dele, noensinne. Har ikke sett noe tilsvarende på hennes snap (selv om hun er ille nok der også!)
Ugresset Skrevet 6. oktober 2023 #9199 Skrevet 6. oktober 2023 Cocogirl skrev (6 timer siden): Bilde bevis? Jeg screenshotter ikke snappen hennes for å bevise noe.. Snappen er verre fordi hun legger ut 100 ganger mer innhold der enn på insta. Hun luker ikke ut spesielle bilder for insta, alt hun legger ut der blir lagt ut på snap, bare mye, mye mer av det. 2
Jaytee Skrevet 6. oktober 2023 #9200 Skrevet 6. oktober 2023 (endret) Ser nok ut som noen har rapportert profilen hennes på Insta for kroppsfokus Endret 6. oktober 2023 av Jaytee 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå