miss spjåk Skrevet 27. september 2023 #9021 Del Skrevet 27. september 2023 Honey Dew skrev (På 26.9.2023 den 19.57): Da reiser en ikke til Dubai. En finner seg et annet ferieland, men la de som reiser til Dubai få gjøre det uten å få en pekefinger i ansiktet. Det er jo ingen som rekker en pekefinger i ansiktet -det som kommer frem om Dubai er rene fakta. Om man blir krenket av det må man nesten holde seg vekk fra diskusjonsforum. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 27. september 2023 #9022 Del Skrevet 27. september 2023 Håper bare hun ikke blir lurt, forbruker seg blakk, eller blir utsatt for noe fælt der fordi som kvinne alene er man sårbar, spesielt i Midtøsten… 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneSusanne Skrevet 27. september 2023 #9023 Del Skrevet 27. september 2023 Maijuni skrev (2 timer siden): Jeg får litt dårlige vibber av moren til Isabell på snappene fra Dubai nå. Skal hun bo gratis hos Isabell i en leilighet som koster 900.000kr å leie i året og hun må binde seg for et års kontrakt? Skal Isabell bruke opp all egenkapital fra leiligheten hun solgte på et års husleie? Så kommer mat og shopping i tillegg. Men hun skal forsørge moren sin? Moren skal bo der fast sier Isabell og være der alene når Isabel er i Norge innimellom så viktig det er et trygt område. Så moren flytter bare fra de to andre hjemmeboende barna i Norge, greit de begynner å bli store og yngste går på vgs, men det er jo vanlig å støtte barn på vgs også. Isabell betaler førerkort og bil for søskenene sine også. Redd dette blir personlig konkurs og utnyttelse for henne, moren virker å være mest opptatt av å få ta del i luksusen som Isabell skal betale. Mener mora til Isabel sa på snap at hun skal være der å støtte datra og bo sammen med henne i 3 mnd. Så reiser hun til Norge og er der noen mnd'er og så tilbake til Dubai igjen. Rett og slett pendling. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 27. september 2023 #9024 Del Skrevet 27. september 2023 (endret) Maijuni skrev (3 timer siden): Jeg får litt dårlige vibber av moren til Isabell på snappene fra Dubai nå. Skal hun bo gratis hos Isabell i en leilighet som koster 900.000kr å leie i året og hun må binde seg for et års kontrakt? Skal Isabell bruke opp all egenkapital fra leiligheten hun solgte på et års husleie? Så kommer mat og shopping i tillegg. Men hun skal forsørge moren sin? Moren skal bo der fast sier Isabell og være der alene når Isabel er i Norge innimellom så viktig det er et trygt område. Så moren flytter bare fra de to andre hjemmeboende barna i Norge, greit de begynner å bli store og yngste går på vgs, men det er jo vanlig å støtte barn på vgs også. Isabell betaler førerkort og bil for søskenene sine også. Redd dette blir personlig konkurs og utnyttelse for henne, moren virker å være mest opptatt av å få ta del i luksusen som Isabell skal betale. Hadde hun ansett flytting til Dubai som en ren utgiftspost ville hun ikke ha solgt leiligheten og tatt det steget. For henne er dette åpenbart en investering for hun har planer om å bygge videre på sitt brand, da ser hun neppe på 1 million i årlige leieutgifter som et tap. En av hennes fineste egenskaper er at hun er så raus med sine nærmeste. Hun har gjort dette i årevis uten å ha gått "personlig konkurs". Om de utnytter hennes raushet kan godt være, men så langt har hun iallefall ikke hatt noe grunn til å bekymre seg for at det vil ruinere henne økonomisk. For alt som renner ut av kontoen renner det åpenbart en god del inn også. Det som derimot blir spennende fremover er hvorvidt hun klarer å holde på interessen til publikumet. Hun virker å tro at det å bo i Dubai er content i seg selv og noe som automatisk vil skape masse nysgjerrighet og klikk. Det tror ikke jeg. Til forskjell fra Sophie Elise som spiller stjernen i sitt eget liv der menneskene rundt kun er kulisser, så er mye av interessen for Isabel skapt nettopp av menneskene i livet hennes. Alle typene hun har vært sammen med f.eks har vært en gjenstand for nysgjerrighet både her og blant følgerne. Vennene og familien likeså. De er med på å gi henne et image og masse content, derfor tror jeg ikke det holder å simpelthen "bare" være Isabel. Endret 27. september 2023 av Fizzypo 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LedigNavn Skrevet 28. september 2023 #9025 Del Skrevet 28. september 2023 Isabel har flyttet til Dubai for å slippe å betale skatt. Hun har selv sagt at hun har flyttet for å spare penger. Hun har også selv forklart at hun måtte selge leiligheten i Oslo for å regnes som emigrert fra Norge. Dette er vesentlig for å være skattemessig utflyttet. Jeg har ikke sjekket hvor mye hun har betalt årlig i skatt i Norge, men jeg antar at det er mer enn den millionen det koster å leie i Dubai. Spørsmålet er likevel om hun klarer å begrense shoppingen i Dubai nok til at flyttingen lønner seg totalt sett. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSiri Skrevet 28. september 2023 #9026 Del Skrevet 28. september 2023 (endret) LedigNavn skrev (2 timer siden): Isabel har flyttet til Dubai for å slippe å betale skatt. Hun har selv sagt at hun har flyttet for å spare penger. Hun har også selv forklart at hun måtte selge leiligheten i Oslo for å regnes som emigrert fra Norge. Dette er vesentlig for å være skattemessig utflyttet. Jeg har ikke sjekket hvor mye hun har betalt årlig i skatt i Norge, men jeg antar at det er mer enn den millionen det koster å leie i Dubai. Spørsmålet er likevel om hun klarer å begrense shoppingen i Dubai nok til at flyttingen lønner seg totalt sett. Flytte til Dubai for å spare penger?? Dette blir jo bare verre og verre.. Tenk å være så opptatt av penger, at man flytter fra familie og venner for å spare penger! 😳 Kan forsåvidt ikke skjønne at hun sparer penger på dette, når man ser forbruket hun har. Og IGJEN må hun skryte av hvor mye penger hun har, ved å fortelle hvor mye hun må betale i leie for å bo i Dubai. Hun sa det i allefall 3 ganger på 3 timer. Hun tror vi alle er misunnelige….. 😂🙈😵💫 Endret 28. september 2023 av BareSiri 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 28. september 2023 #9027 Del Skrevet 28. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 6 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 28. september 2023 #9028 Del Skrevet 28. september 2023 Women123 skrev (På 26.9.2023 den 18.20): Ja, hva forventer du. Det er et muslims land 😉er vel ikke riktig land for dere☺️ 🤷🏻♀️ Riktig land for dere?? De driver jo med menneskerettighetsbrudd - muslimer eller ei! Handler ikke om at det er riktig land eller ei…. Sånne land bør boikottes! 8 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 28. september 2023 #9029 Del Skrevet 28. september 2023 Women123 skrev (På 26.9.2023 den 22.42): Ville fremdels dratt dit, har ingenting imot homofile men bryr meg selv heller ikke om dems strenge regler for homofili, not my issue. igjen er jo et muslims land…da kan man heller dra til et annet land Not my issue? Du vet det finnes homofile som er født og oppvokst i muslimske land, som blir mishandlet og plaget osv, og som ikke bare kan reise til et annet land?! Men - tragedier rundt om er jo ikke din «issue». Heldigvis er det andre som brur seg om menneskerettigheter og prøver å stoppe drap og mishandling av uskyldige, så kan andre lukke øynene og leve i luksus 12 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 28. september 2023 #9030 Del Skrevet 28. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheromosa Skrevet 28. september 2023 #9031 Del Skrevet 28. september 2023 Jeg heier på Isabels satsing i Dubai! You go girl!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 28. september 2023 #9032 Del Skrevet 28. september 2023 LedigNavn skrev (14 timer siden): Isabel har flyttet til Dubai for å slippe å betale skatt. Hun har selv sagt at hun har flyttet for å spare penger. Hun har også selv forklart at hun måtte selge leiligheten i Oslo for å regnes som emigrert fra Norge. Dette er vesentlig for å være skattemessig utflyttet. Jeg har ikke sjekket hvor mye hun har betalt årlig i skatt i Norge, men jeg antar at det er mer enn den millionen det koster å leie i Dubai. Spørsmålet er likevel om hun klarer å begrense shoppingen i Dubai nok til at flyttingen lønner seg totalt sett. Den kjøpingen av dyre klær og ting er det som er MINST interessant med å følge henne for min del. Men sikkert artig for noen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 28. september 2023 #9033 Del Skrevet 28. september 2023 (endret) Når hun poster på snap, en snap fra en som skriver at hun "ser helt syk ut, bare skinn og bein, og at hun har fått spiseforstyrrelsen tilbake" - hvorfor poster hun offentlig en slik melding fra en som følger henne? Hva er poenget? Er det noe hun ser på som skryt? Blir hun stolt av å lese at noen skriver slik til henne? Jeg sliter litt med å forstå hvorfor hun viser slike meldinger uten noen kommentar til det, noen tanker fra dere andre her? Endret 28. september 2023 av Hatsumomo 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 28. september 2023 #9034 Del Skrevet 28. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 28. september 2023 #9035 Del Skrevet 28. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 28. september 2023 #9036 Del Skrevet 28. september 2023 (endret) M.H85 skrev (På 29.6.2023 den 13.24): Alle var pene naturlige unntatt S.E som var helt ordinær. Dessverre kan man ikke kjenne igjen S.E fra dette bilde til nå. Helt utrolig hva plastikk operasjoner gjør. Helt det samme med khloe i Kardashian ....ugjenkjennelig Hvordan kan du si at hun ikke var naturlig pen? Endret 28. september 2023 av Fru Uperfekt Ikke var falt ut 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillyvally Skrevet 28. september 2023 #9037 Del Skrevet 28. september 2023 Litt på siden. Tror dere merker som Hermès lider av at folk som kanskje ikke er så naturlig classy bruker veskene deres? Jeg prøver ikke å være ekkel her altså virkelig ikke, men det er flere Luxury Brands som har mistet helt status etter at de er sett på Gud og hvermann. Og jeg tenker at Hermes egentlig kanskje ser for seg å bli assosiert med et klientell med stil og klasse framfor noen som sitter å fjaser med høylytt snapbonansa på business class…anyway Isabel er artig og søt hun, veldig morsom på snap, det skal hun ha. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 28. september 2023 #9038 Del Skrevet 28. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Women123 Skrevet 28. september 2023 #9039 Del Skrevet 28. september 2023 Birkin er nok en investering men den ser ut som en bestmor veske og den modellen isabell har er alt for stor for hennes kropps ramme, ser ut som at det er vesken som bærer henne. hun hadde kledd den minste strørrelsen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 28. september 2023 #9040 Del Skrevet 28. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå