Anonyym97 Skrevet 2. august 2023 #8581 Del Skrevet 2. august 2023 Velinda skrev (På 30.7.2023 den 15.07): Litt rart at hun ikke bruker sitt eget klesmerke på ferie,det beach settet fks? Her klager alle på Sara Emilie som bruker sine egne klær støtt og stadig, også klager vi på Isabel som ikke gjør det. Blir dere aldri fornøyd? 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koskos Skrevet 2. august 2023 #8582 Del Skrevet 2. august 2023 Min favorittblogger☀️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 2. august 2023 #8583 Del Skrevet 2. august 2023 Anonyym97 skrev (7 minutter siden): Her klager alle på Sara Emilie som bruker sine egne klær støtt og stadig, også klager vi på Isabel som ikke gjør det. Blir dere aldri fornøyd? er vel ingen som klager på at Sara E bruker klærene sine men at hun ikke merker riktig,syns det er helt naturlig at man bruker sin egen koleksjon,litt rar komentar,tror du har misforstått litt 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kremmerhus Skrevet 3. august 2023 #8584 Del Skrevet 3. august 2023 Herregud så nydelig og naturlig vakker hennes søster Shehed Yasmine er! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 4. august 2023 #8585 Del Skrevet 4. august 2023 Jeg vet ikke hva hun var planlagt å gjøre når hun flytter utenlands, men hvis det hun viser på SoMe om dagen representerer det i noe som helst grad ser jeg mørkt på fremtiden til hennes bedrift. Smak og behag selvsagt, men for meg er hennes content aldri kjedeligere enn når hun reiser. Så repetitivt og stereotypisk. Hun har null interesse for å utforske landet hun befinner seg i. Jeg kan ikke skjønne at majoriteten syns det er interessant å se henne og en gjeng med andre voksne mennesker vri seg rundt på dansegulvet, posere foran kameraet mens de stirrer forførende enten i speilet eller til siden og ikke minst den premature jubelen som utløses hver gang en champagneflaske åpnes. Man skulle trodd de alle gikk på ungdomsskolen og dette var første fest uten foreldre. Mitt inntrykk er at hennes følgere er desidert mest underholdt når hun bare er seg selv og deler fra hverdagslivet. 18 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 4. august 2023 #8586 Del Skrevet 4. august 2023 Fizzypo skrev (50 minutter siden): Jeg vet ikke hva hun var planlagt å gjøre når hun flytter utenlands, men hvis det hun viser på SoMe om dagen representerer det i noe som helst grad ser jeg mørkt på fremtiden til hennes bedrift. Smak og behag selvsagt, men for meg er hennes content aldri kjedeligere enn når hun reiser. Så repetitivt og stereotypisk. Hun har null interesse for å utforske landet hun befinner seg i. Jeg kan ikke skjønne at majoriteten syns det er interessant å se henne og en gjeng med andre voksne mennesker vri seg rundt på dansegulvet, posere foran kameraet mens de stirrer forførende enten i speilet eller til siden og ikke minst den premature jubelen som utløses hver gang en champagneflaske åpnes. Man skulle trodd de alle gikk på ungdomsskolen og dette var første fest uten foreldre. Mitt inntrykk er at hennes følgere er desidert mest underholdt når hun bare er seg selv og deler fra hverdagslivet. 🎯 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 998 Skrevet 5. august 2023 #8587 Del Skrevet 5. august 2023 Heike72 skrev (På 31.7.2023 den 20.27): Kan det se ut som at rumpa hennes er mindre? Kanskje hun fikk satt inn implantat som var flatere denne gangen? Og selvfølgelig sikkert implantat som passer rumpe og ikke pupper. Ser bedre ut. Føler hun har lagt inn fett fremfor implantat, hun har blitt mye tynnere etter den LA turen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 5. august 2023 #8588 Del Skrevet 5. august 2023 (endret) anonym 998 skrev (1 time siden): Føler hun har lagt inn fett fremfor implantat, hun har blitt mye tynnere etter den LA turen Syntes det opplegget med at man kan se ribbena hennes stikke ut nå, er svært usunt. Armene er jo snart fyrstikker. Med tanke på hennes tidligere historie med mat, så burde det ringe noe varselbjeller hos dem rundt henne. Det er noe rart ved at hun deler all den drittmaten hun spiste i LA i 2 uker mens hun var der, snappet jo maten i ett kjør samtidig mens hun omtrent ikke beveget seg noe - hun lå jo på magen i to uker, så er det jo litt spesielt at den komboen med inaktivtetet og fett mat ikke gjør at hun får litt mer på fett på kroppen. Endret 5. august 2023 av Hatsumomo 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 998 Skrevet 5. august 2023 #8589 Del Skrevet 5. august 2023 Hatsumomo skrev (1 time siden): Syntes det opplegget med at man kan se ribbena hennes stikke ut nå, er svært usunt. Armene er jo snart fyrstikker. Med tanke på hennes tidligere historie med mat, så burde det ringe noe varselbjeller hos dem rundt henne. Det er noe rart ved at hun deler all den drittmaten hun spiste i LA i 2 uker mens hun var der, snappet jo maten i ett kjør samtidig mens hun omtrent ikke beveget seg noe - hun lå jo på magen i to uker, så er det jo litt spesielt at den komboen med inaktivtetet og fett mat ikke gjør at hun får litt mer på fett på kroppen. Helt enig med deg. Synes det er veldig ekstremt nå, men i og med at rumpa ser såpass ‘’naturlig’’ ut nå. Så føler jeg at det heller er lagt inn fett, det er ikke uvanlig å gjøre. Fordi hun ble drastisk tynn etter den LA turen. Og såpass tynn blir man ikke på 2-3 uker. Det er en drastisk endring. Kanskje derfor hun har spist såpass ‘’mye’’ tidligere, for å legge på seg litt til det så kirurgen har noe å ta fra. Mange som fettsuger så sprøytes det inn i rumpa. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 5. august 2023 #8590 Del Skrevet 5. august 2023 anonym 998 skrev (3 timer siden): Føler hun har lagt inn fett fremfor implantat, hun har blitt mye tynnere etter den LA turen Du ….. føler…? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 998 Skrevet 5. august 2023 #8591 Del Skrevet 5. august 2023 Fjugur skrev (14 minutter siden): Du ….. føler…? Ja, det gjør jeg. Er det ulovlig å føle ting?. Er bare å ta en titt på hvordan hun ser ut nå sammenlignet med rett før operasjonen. Kanskje hun har det, kanskje hun ikke har det. Men det er min mening og det er fult lov til å ha. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 6. august 2023 #8592 Del Skrevet 6. august 2023 anonym 998 skrev (På 5.8.2023 den 15.35): Ja, det gjør jeg. Er det ulovlig å føle ting?. Er bare å ta en titt på hvordan hun ser ut nå sammenlignet med rett før operasjonen. Kanskje hun har det, kanskje hun ikke har det. Men det er min mening og det er fult lov til å ha. Du føler ikke. Du tror og mener. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 998 Skrevet 6. august 2023 #8593 Del Skrevet 6. august 2023 (endret) Ebbeliten skrev (1 time siden): Du føler ikke. Du tror og mener. Jeg vet vel best når det gjelder meg, du har mye å gjøre på en søndag ser jeg. Mener gjør jeg i hvert fall ikke. Heller føler og tror, hvis man skal være så eksakt som deg. Skjønner ikke at du gidder å ta deg tid til noe så dumt. Endret 6. august 2023 av anonym 998 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heike72 Skrevet 6. august 2023 #8594 Del Skrevet 6. august 2023 (endret) anonym 998 skrev (På 5.8.2023 den 12.16): Føler hun har lagt inn fett fremfor implantat, hun har blitt mye tynnere etter den LA turen Etter innlegg på insta nå i kveld ser i hvertfall rumpa mer naturlig ut. Kan jo være at hun nå har noen flatere implantat, som passer rumpe bedre? Mye finere og mer naturlig enn slik SE sin ser ut etter hennes tur til LA. Ikke sikkert hun har fått i seg så mye mat av all maten hun har vist fram under healingprosessen. Hun filmer jo alle andre sin mat også, så det ser jo hele tiden ut som mye mat. Endret 6. august 2023 av Heike72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sovinello Skrevet 7. august 2023 #8595 Del Skrevet 7. august 2023 (endret) Er det bare jeg som ikke skjønner poenget med å bruke bikinitopper som ikke er store nok? 🙃 Er ikke hele vitsen med bikini med spiler å gi god støtte? Hjelper jo lite når den ikke dekker hele brystet? Har hun ikke en bikinilinje hun selger - og er ikke såpass dårlig passform dårlig reklame? 🤷🏼♀️ Endret 7. august 2023 av Sovinello Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 7. august 2023 #8596 Del Skrevet 7. august 2023 Hva er greia med at rumpa alltid skal være bar? Er trusene hennes alltid inn i rassen-truser eller? Stygt og ekkelt er det. Ser virkelig ikke bra ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 7. august 2023 #8597 Del Skrevet 7. august 2023 anonym 998 skrev (15 timer siden): Jeg vet vel best når det gjelder meg, du har mye å gjøre på en søndag ser jeg. Mener gjør jeg i hvert fall ikke. Heller føler og tror, hvis man skal være så eksakt som deg. Skjønner ikke at du gidder å ta deg tid til noe så dumt. For noe fjas. Man FØLER ikke at folk har tatt implantater med mindre man faktisk har FØLT på rumpa/puppene. Du er ikke Lilli Bendriss som føler spøkelser heller. Du tror og mener. Lær deg riktig bruk av ord og begreper. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 7. august 2023 #8598 Del Skrevet 7. august 2023 Ja dette var viktig, hakke i vei på om en person føler noe eller ei. 🙄 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 7. august 2023 #8599 Del Skrevet 7. august 2023 Hun har vel tidligere skrevet noe om at hun mest liker å ta bilde av maten. (Ikke spise mye av den). Det er ikke bra for de som følger henne, for de er det oppskrift på spiseforstyrrelse, bulimi eller anorexia også. De er gjerne usikre på seg selv og å kontrollere mat er en mestringsstrategi, der kan man selv kontrollere. Følgerne henne, ihvertfall mange av de er unge og lett påvirkelige. Strengt tatt burde de slippe å se sånt, men hun er som fluepapir. (Selv jeg som ‘godt voksen’ må titte innom, selv om jeg verken kjøper produktene eller føler at hun er noe å se opp til (synes heller synd på henne, som ikke har kontakt med ekte følelser. Hun har også sagt at hun gjør noe hele tiden (for å slippe å få tid til å kjenne på følelser) . Det at hun skriver bøker og har fått erstatning fra kommunen tar ikke bort traumene) 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 7. august 2023 #8600 Del Skrevet 7. august 2023 Humas skrev (10 minutter siden): Hun har vel tidligere skrevet noe om at hun mest liker å ta bilde av maten. (Ikke spise mye av den). Det er ikke bra for de som følger henne, for de er det oppskrift på spiseforstyrrelse, bulimi eller anorexia også. De er gjerne usikre på seg selv og å kontrollere mat er en mestringsstrategi, der kan man selv kontrollere. Følgerne henne, ihvertfall mange av de er unge og lett påvirkelige. Strengt tatt burde de slippe å se sånt, men hun er som fluepapir. (Selv jeg som ‘godt voksen’ må titte innom, selv om jeg verken kjøper produktene eller føler at hun er noe å se opp til (synes heller synd på henne, som ikke har kontakt med ekte følelser. Hun har også sagt at hun gjør noe hele tiden (for å slippe å få tid til å kjenne på følelser) . Det at hun skriver bøker og har fått erstatning fra kommunen tar ikke bort traumene) Ja det er mildt sagt meget spesielt at hun nå etter LA tur ( selv om den var medisinsk) og Mykonos, bare etter en halv dag hjemme er deprimert og syns alt er kjedelig. Ny tur til Mykonos om få dager er allerede bestilt. Skal bare jobbe en masse(!) disse dagene først. Lurer veldig på hva som blir det nye bostedet hennes, og hvordan hun tenker legge opp livet sitt der. For hverdagen kommer jo alltid, uansett hvor man er. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå