Kattedama Skrevet 11. juli 2023 #8501 Del Skrevet 11. juli 2023 IreneV skrev (12 timer siden): Men det står levering 2-5 dager, samt fraktpriser. Vi får bare vente på tilbakemeldingene. Så mye utsolgt, og så rask leveringstid må jo bety at hundrevis har fått sine varer nå. De renner ut av lageret. Det må våre fake, det er samme modus operandi hos Tandberg og Careless. Dette er fishy. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 12. juli 2023 #8502 Del Skrevet 12. juli 2023 Lill skrev (7 timer siden): Det må våre fake, det er samme modus operandi hos Tandberg og Careless. Dette er fishy. Håper noen kan finne ut av det. Skal tipse noen innen media, det er i vinden om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 12. juli 2023 #8503 Del Skrevet 12. juli 2023 Hun har jo identiske kjoler med Monica Nyhus, bare et annet print. Det tragiske her er medias manglende graving i disse bedriftene. Hvorfor dette hemmeligholdet om alt er på stell? Sengeliggende i LA må jo bare bety en ting. Nye inngrep. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 12. juli 2023 #8504 Del Skrevet 12. juli 2023 Fru G skrev (2 timer siden): Hun har jo identiske kjoler med Monica Nyhus, bare et annet print. Det tragiske her er medias manglende graving i disse bedriftene. Hvorfor dette hemmeligholdet om alt er på stell? Sengeliggende i LA må jo bare bety en ting. Nye inngrep. Ja, hvor er media...? Samme med klesmerket Hést. Overpriset syntetisk fast fashion som sprer mikroplast og elendighet. Samtidig som de lener seg på en trist historie hos kvinnen bak, og kopierer Hermès i stor grad, for å skape en illusjon av noe ekslusivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 12. juli 2023 #8505 Del Skrevet 12. juli 2023 Fru G skrev (3 timer siden): Hun har jo identiske kjoler med Monica Nyhus, bare et annet print. Det tragiske her er medias manglende graving i disse bedriftene. Hvorfor dette hemmeligholdet om alt er på stell? Sengeliggende i LA må jo bare bety en ting. Nye inngrep. Vil tro hun har fått fjernet de farlige implantatene hun har/hadde i rompa og fått satt inn riktig type. Hun skulle egentlig reise sammen med en venninne, som skulle være "sykepleier" til henne. (IR sine egne ord) Men venninnen fikk ikke innreisevisum, så da måtte søskenene bli med i stede. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 12. juli 2023 #8506 Del Skrevet 12. juli 2023 Nå kommer jeg ikke inn på nettsiden til Ivorie, må melde seg inn via mail... Hemmelig klubb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 12. juli 2023 #8507 Del Skrevet 12. juli 2023 IreneV skrev (1 time siden): Nå kommer jeg ikke inn på nettsiden til Ivorie, må melde seg inn via mail... Hemmelig klubb? Kommer inn jeg uten å melde meg inn via mail, har aldri registrert meg der eller handlet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 12. juli 2023 #8508 Del Skrevet 12. juli 2023 Sharp75! skrev (2 minutter siden): Kommer inn jeg uten å melde meg inn via mail, har aldri registrert meg der eller handlet Ja, der var var jeg inne igjen jeg og. Merkelig. Nå var det ingenting utsolgt mer, men den "nye kolleksjonen" som det var countdown til, den er jo helt lik det som var? Jaja. Jeg skal ikke ha noe der, vil bare følge med på om det kommer tilbakemeldinger fra disse "noen" som kjøper hele tiden 🤠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 12. juli 2023 #8509 Del Skrevet 12. juli 2023 IreneV skrev (4 minutter siden): Ja, der var var jeg inne igjen jeg og. Merkelig. Nå var det ingenting utsolgt mer, men den "nye kolleksjonen" som det var countdown til, den er jo helt lik det som var? Jaja. Jeg skal ikke ha noe der, vil bare følge med på om det kommer tilbakemeldinger fra disse "noen" som kjøper hele tiden 🤠 De setter utsolgt på nye varer som kommer, samme som resten av Reme sine folk, som det er fortalt i innlegg lengre opp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 12. juli 2023 #8510 Del Skrevet 12. juli 2023 Sharp75! skrev (1 minutt siden): De setter utsolgt på nye varer som kommer, samme som resten av Reme sine folk, som det er fortalt i innlegg lengre opp. Ja, har skjønt spillet nå, og at det er mange influencere under samme mann. Men prøver å finne tilbakemeldinger, også på de andre nevnte, Vendela Wear feks. Intet å finne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 12. juli 2023 #8511 Del Skrevet 12. juli 2023 Det kan virke som om ForbrukerTilsynet burde få et tips om både salgsmetoder og «design»? 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 12. juli 2023 #8512 Del Skrevet 12. juli 2023 Pust skrev (46 minutter siden): Det kan virke som om ForbrukerTilsynet burde få et tips om både salgsmetoder og «design»? De får daglig tips om brudd på markedsføringsloven fra Sara Tandberg, Therese Lien, Vendela Kirsebom, Monica Nyhus og nå Isabel Raad. Alle under Reme sine vinger. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 12. juli 2023 #8513 Del Skrevet 12. juli 2023 Lill skrev (10 minutter siden): De får daglig tips om brudd på markedsføringsloven fra Sara Tandberg, Therese Lien, Vendela Kirsebom, Monica Nyhus og nå Isabel Raad. Alle under Reme sine vinger. Virker som en slu og grisk type,tipper han tar noen snarveier hit og dit,bare det at de ikke sier hvor disse overprisa klærene er produsert er noe shady,fatter ikke hvem som handler på disse sidene,man ser jo at det egentlig er sparkjøp klær,ser jeg noen i en sånn kjole kommer jeg til å tenke stakkars der var du gått på en smell ja 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 12. juli 2023 #8514 Del Skrevet 12. juli 2023 (endret) Lill skrev (21 minutter siden): De får daglig tips om brudd på markedsføringsloven fra Sara Tandberg, Therese Lien, Vendela Kirsebom, Monica Nyhus og nå Isabel Raad. Alle under Reme sine vinger. Håper de ser nøye på det. Jeg har ikke tenkt til å kjøpe noe, og vet ærlig talt ikke om det er noe å rapportere, utover å tipse om at de bør ta en titt på businessmodellen de benytter. Endret 12. juli 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 12. juli 2023 #8515 Del Skrevet 12. juli 2023 (endret) Velinda skrev (13 minutter siden): Virker som en slu og grisk type,tipper han tar noen snarveier hit og dit,bare det at de ikke sier hvor disse overprisa klærene er produsert er noe shady,fatter ikke hvem som handler på disse sidene,man ser jo at det egentlig er sparkjøp klær,ser jeg noen i en sånn kjole kommer jeg til å tenke stakkars der var du gått på en smell ja Bikiniene til Raad dekker knapt brystene og str til Careless (Sara Tandberg sin greie hun eier 50% av) har de kokt sammen slik at man knapt kan forstå hvilken str man trenger. Morgenkåpene er i str tabell M-XKL for en og samme morgenkåpe. Jeg som er M drukner i de. Riktig str er XL-XXL. Og la meg ikke starte på ByLien, så jeg er enig i alt du skriver her. Endret 12. juli 2023 av Lill :) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 12. juli 2023 #8516 Del Skrevet 12. juli 2023 Lill skrev (4 minutter siden): Bikiniene til Raad dekker knapt brystene og str til Careless (Sara Tandberg sin greie hun eier 50% av) har de kokt sammen slik at man knapt kan forstå hvilken str man trenger. Morgenkåpene er i str tabell M-XKL for en og samme morgenkåpe. Jeg som er M drukner i de. Riktig str er XL-XXL. Og la meg ikke starte på ByLien, så jeg er enig i alt du skriver her. Håper folk returnerer hvis det viser seg å være elendig kvalitet. Men bildene på Raad nettsiden lover jo ikke akkurat gull og grønne skoger..., så akkurat de er ikke så villedende. Ser jo ikke ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 13. juli 2023 #8517 Del Skrevet 13. juli 2023 On 7/11/2023 at 3:36 PM, Aintnofun said: De blomstrete kjolene syns jeg var helt grusomme. Kan liksom ikke tenke meg noen som kler en sånn kjole. Jeg synes det mænstret er fantastisk, og det ser ikke like pysjamas ut som de sara emilie selger. Kunne gjerne tenkt meg kjole eller skjørt med det mønsteret om hun hadde hatt noen design som var pene og passet meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 13. juli 2023 #8518 Del Skrevet 13. juli 2023 Dupers skrev (7 minutter siden): Jeg synes det mænstret er fantastisk, og det ser ikke like pysjamas ut som de sara emilie selger. Kunne gjerne tenkt meg kjole eller skjørt med det mønsteret om hun hadde hatt noen design som var pene og passet meg Med riktig prisklasse også... Det er ikke merke klær den dama selger! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveMoschino Skrevet 13. juli 2023 #8519 Del Skrevet 13. juli 2023 Bikinien er jo helt like de Cubus selger 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 13. juli 2023 #8520 Del Skrevet 13. juli 2023 (endret) Cocogirl skrev (56 minutter siden): Med riktig prisklasse også... Det er ikke merke klær den dama selger! Med en symaskin og noen billige gardiner fra Ikea i rayon/polyester/bomull kan du kjapt sy deg noe lignende Endret 13. juli 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå