Honey Dew Skrevet 9. juni 2023 #8361 Del Skrevet 9. juni 2023 Cornett skrev (3 timer siden): Jo selvfølgelig, det er ikke det det handler om!!! Mååå vise alle hvor mye hun har handlet for, sikkert smykker, kremer o.l Gnir det inn, uten å leve i virkeligheten. Når det i dag er familier som sliter med å få handle seg Basic ting. Hun viser bare hva hun har kjøpt. Folk må slutte å bli krenket over alt mulig. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 9. juni 2023 #8362 Del Skrevet 9. juni 2023 Hun må gjerne bruke alle pengene sine på vesker og sko for min del (selv om jeg synes det er å sløse vekk penger som hun heller kunne investert), men det er ganske smakløst den snappen med å viser hvor mye hun handlet for. Nyrik russer-smakløst liksom. Harry rett og slett. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 10. juni 2023 #8363 Del Skrevet 10. juni 2023 Det er så tonedøvt og vulgært av frøken Raad. Både å skulle kvitte seg med ALT innholdet i leiligheten og samtidig shoppe for 91 000. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 10. juni 2023 #8364 Del Skrevet 10. juni 2023 Ebbeliten skrev (1 time siden): Det er så tonedøvt og vulgært av frøken Raad. Både å skulle kvitte seg med ALT innholdet i leiligheten og samtidig shoppe for 91 000. Det jeg reagerte mest på, selger klær som hun har fått for 100-1000 kr... trangsynte menneske.... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 10. juni 2023 #8365 Del Skrevet 10. juni 2023 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 10. juni 2023 #8366 Del Skrevet 10. juni 2023 Cocogirl skrev (4 timer siden): Lurer på hvem som vil ha Harry rotet hennes😂er det lov å selge sponsa produkter å klær??de bildene er vel også sponseræl? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 10. juni 2023 #8367 Del Skrevet 10. juni 2023 Velinda skrev (1 time siden): Lurer på hvem som vil ha Harry rotet hennes😂er det lov å selge sponsa produkter å klær??de bildene er vel også sponseræl? Kunne aldri tenkt meg noe av det som er avfotografert. Det eneste som var ok var teppet, men ville aldri kjøpt det brukt. Tilsvarende koster vel 1000 -1500 nytt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 10. juni 2023 #8368 Del Skrevet 10. juni 2023 Pølsevann skrev (På 9.6.2023 den 14.52): Hun må gjerne bruke alle pengene sine på vesker og sko for min del (selv om jeg synes det er å sløse vekk penger som hun heller kunne investert), men det er ganske smakløst den snappen med å viser hvor mye hun handlet for. Nyrik russer-smakløst liksom. Harry rett og slett. Enig👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 12. juni 2023 #8369 Del Skrevet 12. juni 2023 (endret) Velinda skrev (På 10.6.2023 den 15.48): Lurer på hvem som vil ha Harry rotet hennes😂er det lov å selge sponsa produkter å klær??de bildene er vel også sponseræl? Altfor dyrt. Ligger masse sånt til salgs på nett nå, og mye mer vil komme. Det er nedre middelklasse som bruker mest penger på sånt, og de har fått dårligere råd og selger unna. Endret 12. juni 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 12. juni 2023 #8370 Del Skrevet 12. juni 2023 (endret) Det å selge sine ting er en fin ting å gjøre, Det er bærekraftig. Samtidig er det særdeles smakløst å flashe på denne måten, ikke bare sin rikdom, men sløseriet. Spesielt i en tid med krig, miljøkamp og resesjon. Hvis hun kan sløse bort nær 100k på en dag, så kunne hun kanskje donert bort møbler, vesker og klær? Men jeg har mine mistanker om at hun trenger pengene. Hun er ikke en formuende kvinne med mange strenger å spille på. Ingen utdannelse, ingen arv som venter, ingen eiendomsinvesteringer utover leiligheten som nå er solgt, og prisene stiger raskt, mens krona faller. Og en kropp som er så operert vil trenge masse vedlikehold i årene som kommer. Om 15+ år vil nese, pupper og rumpe gi henne problemer som må fikses, og det vil ikke dekkes av det offentlige, selv om det vil være høyst nødvendige inngrep. https://e24.no/boers-og-finans/i/mQpAdv/inntektsfall-for-isabel-raad Endret 12. juni 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shavasa Skrevet 12. juni 2023 #8371 Del Skrevet 12. juni 2023 IreneV skrev (1 time siden): Det å selge sine ting er en fin ting å gjøre, Det er bærekraftig. Samtidig er det særdeles smakløst å flashe på denne måten, ikke bare sin rikdom, men sløseriet. Spesielt i en tid med krig, miljøkamp og resesjon. Hvis hun kan sløse bort nær 100k på en dag, så kunne hun kanskje donert bort møbler, vesker og klær? Men jeg har mine mistanker om at hun trenger pengene. Hun er ikke en formuende kvinne med mange strenger å spille på. Ingen utdannelse, ingen arv som venter, ingen eiendomsinvesteringer utover leiligheten som nå er solgt, og prisene stiger raskt, mens krona faller. Og en kropp som er så operert vil trenge masse vedlikehold i årene som kommer. Om 15+ år vil nese, pupper og rumpe gi henne problemer som må fikses, og det vil ikke dekkes av det offentlige, selv om det vil være høyst nødvendige inngrep. https://e24.no/boers-og-finans/i/mQpAdv/inntektsfall-for-isabel-raad 1,3 mill er mindre enn jeg og min mann har i året. Vi har IKKE mulighet til å leve som henne, ikke i nærheten. Så lurer på hvordan hun får det til? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 12. juni 2023 #8372 Del Skrevet 12. juni 2023 Shavasa skrev (1 time siden): 1,3 mill er mindre enn jeg og min mann har i året. Vi har IKKE mulighet til å leve som henne, ikke i nærheten. Så lurer på hvordan hun får det til? Jeg skjønner det heller ikke. Mye er sponset, eller "gaver", men det skal vel registreres som skattepliktig inntekt? Raad har holdt på med dette i ca 10 år, og jeg må si det er skuffende å se hvordan disse kvinnene bare sløser bort pengene, uten å kunne vise til mer formue. Influencer er ikke noe de kan leve av med tiden tror jeg, det blir ekstremt mange om beinet, og snart kommer forhåpentligvis strengere regelverk på plass, som vil gjøre det mye mindre lukurativt. De har operert i gråsoner siste 10 årene, med kun en smekk på fingeren ved brudd på det lille som har vært av regelverk. Tenk så mye Raad kunne ha spart seg opp hvis hun hadde investert i eiendom fra start. Og nå selger hun den ene lille leiligheten hun har? Galskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 12. juni 2023 #8373 Del Skrevet 12. juni 2023 Om hun virkelig tar med hunden gjenstår å se, for da blir hun mer bundet. Om hun bruker pengene fra leilighetssalget blir de fort borte om hun skal leie eksklusive steder i utlandet. Men det er selvsagt opp til henne 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 13. juni 2023 #8374 Del Skrevet 13. juni 2023 Isabel og moren skal «..signere de 1000 første bøkene som ble bestilt» (ref.dagens snap) og så signeres det på et kort (som formodentlig skal legges inn i boken)?🤨 Aldri hørt om denne varianten, er det ikke vanlig, og mer stas for de som har kjøpt, å signere i selve boken?? Var også en snap med tv-innspilling så mulig signeringen skulle/måtte være en del av det og derfor de har gått for den kort-løsningen..? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 13. juni 2023 #8375 Del Skrevet 13. juni 2023 Hele greia er så sirkus kramp aktig... 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 13. juni 2023 #8376 Del Skrevet 13. juni 2023 (endret) Cocogirl skrev (57 minutter siden): Hele greia er så sirkus kramp aktig... Det blir litt mange bøker... Hun har en historie å fortelle, men den har hun fortalt nå. Endret 13. juni 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. juni 2023 #8377 Del Skrevet 13. juni 2023 IreneV skrev (1 time siden): Det blir litt mange bøker... Hun har en historie å fortelle, men den har hun fortalt nå. Mange bøker? 2 er ikke akkurat mange.. La være å lese den,da vel. IR er den eneste norske influenceren som faktisk har en historie å fortelle som ikke bare er en helt normal ungdomstid,som feks SE. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 13. juni 2023 #8378 Del Skrevet 13. juni 2023 Jeg synes det er litt fint å lese om bakgrunnen til moren til Isabel. Og kanskje forstå hvorfor det ble som det ble. Og om hvordan de har funnet tilbake til hverandre og har et sterkt forhold idag. Det jeg derimot ikke finner interresant er hvordan hun hadde det etter bruddet med Jack og hun havnet på sykehus etter å ha inntatt div piller og offentliggjorde det på IG. Men ok- hvis det er en rød tråd her som hun klarer å reflektere over, og dermed klarer å gjøre den historien relevant for en el annen egenvekst, så greit, jeg dømmer ikke før jeg har lest alt. For lese boka, det skal jeg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 13. juni 2023 #8379 Del Skrevet 13. juni 2023 (endret) Zenhouse skrev (29 minutter siden): Jeg synes det er litt fint å lese om bakgrunnen til moren til Isabel. Og kanskje forstå hvorfor det ble som det ble. Og om hvordan de har funnet tilbake til hverandre og har et sterkt forhold idag. Det jeg derimot ikke finner interresant er hvordan hun hadde det etter bruddet med Jack og hun havnet på sykehus etter å ha inntatt div piller og offentliggjorde det på IG. Men ok- hvis det er en rød tråd her som hun klarer å reflektere over, og dermed klarer å gjøre den historien relevant for en el annen egenvekst, så greit, jeg dømmer ikke før jeg har lest alt. For lese boka, det skal jeg. Den første boken var definitivt leseverdig. Og jeg finner hennes historie både rørende og interessant. At oppveksten har preget henne mentalt er meget forståelig. Men en tredje bok, om kjærlighetssorgen etter en relativt kort romanse, som allerede er behørig dokumentert på hennes sosiale medier, det blir tynn suppe er jeg redd. Det lukter "raske penger". For mange lojale følgere vil selvsagt kjøpe den, uansett kvalitet. Endret 13. juni 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 13. juni 2023 #8380 Del Skrevet 13. juni 2023 Her sitter alle å skrive negative ting så plutselig ut av det blå.. "jeg skal kjøpe boka" come on, make up your mind! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå