Justlooking Skrevet 4. mai 2023 #8301 Del Skrevet 4. mai 2023 Zenhouse skrev (20 minutter siden): https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/leiligheten-ble-lagt-ut-for-andre-gang-na-er-den-solgt/15713660/ 200 000 ned i pris, men nå er leiligheten solgt. Så bra da, er jo en grei pris tror jeg - for den var vel uten balkong? Det hadde blitt et fengsel for meg men det er sikkert mange som ikke bryr seg om det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. mai 2023 #8302 Del Skrevet 4. mai 2023 Zenhouse skrev (46 minutter siden): https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/leiligheten-ble-lagt-ut-for-andre-gang-na-er-den-solgt/15713660/ 200 000 ned i pris, men nå er leiligheten solgt. 200K er jo én ferie for henne,så neppe noe stress.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jøyemeg Skrevet 11. mai 2023 #8303 Del Skrevet 11. mai 2023 Den siste storyen hennes, hun virker dopet eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 11. mai 2023 #8304 Del Skrevet 11. mai 2023 Jøyemeg skrev (3 timer siden): Den siste storyen hennes, hun virker dopet eller? Hun sa hun tar sovemedisiner ved behov for et par ukers tid siden. Jeg blir sånn som det når jeg tar stilnoct (innsovingstablett) og ikke sovner innen en time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtLiteTroll Skrevet 11. mai 2023 #8305 Del Skrevet 11. mai 2023 dårligbrukernavn skrev (På 24.4.2023 den 5.28): Hvordan er moren toxic? (Altså, jeg er bare nysgjerrig da jeg ikke følger henne selv eller har fått med meg dette.) Ut fra boken hennes, så var moren veldig manipulerende når Isabel bodde i fosterhjem. Gråt og kom med trusler, og skulle hele tiden spille på Isabels samvittighet. Og etter Isabel ble voksen har det vert perioder (på uker eller måneder) der hun ikke har vert på talefot med moren. En hund vil alltid elske sin eier som slår, og slik er det med barn også. Også når barna er blitt voksne. Behovet for anerkjennelse fra foreldre er alltid der. I boken ble også Isabel tvunget til å være mor til lillebroren sin. Det var hun som stod opp med ham og matet ham om nettene. Isabels mor har hatt det fælt, men ut fra boken får man ikke akkurat inntrykk av at hun prøvde å beskytte barna sine. Og i Isabels TV-serie kunne man se hvordan Isabel prøvde å få moren til å anerkjenne all smerten Isabel og søsteren ble påført. 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 18. mai 2023 #8306 Del Skrevet 18. mai 2023 (endret) EtLiteTroll skrev (På 11.5.2023 den 21.24): Ut fra boken hennes, så var moren veldig manipulerende når Isabel bodde i fosterhjem. Gråt og kom med trusler, og skulle hele tiden spille på Isabels samvittighet. Og etter Isabel ble voksen har det vert perioder (på uker eller måneder) der hun ikke har vert på talefot med moren. En hund vil alltid elske sin eier som slår, og slik er det med barn også. Også når barna er blitt voksne. Behovet for anerkjennelse fra foreldre er alltid der. I boken ble også Isabel tvunget til å være mor til lillebroren sin. Det var hun som stod opp med ham og matet ham om nettene. Isabels mor har hatt det fælt, men ut fra boken får man ikke akkurat inntrykk av at hun prøvde å beskytte barna sine. Og i Isabels TV-serie kunne man se hvordan Isabel prøvde å få moren til å anerkjenne all smerten Isabel og søsteren ble påført. Stort av IR å tilgi sin mor og far. Det krever mye. Håper de viser seg å være tilgivelsen verdig. Dette gir en større forståelse av IR sitt store behov for kontroll og økonomisk sikkerhet. Men mestringsfølelse og trygghet vil hun ikke finne som influencer. Det er et psykisk skadelig yrke, som skaper avhengighet, og ødelegger selvfølelsen på sikt. Enormt forbruk og ekstrem fiksering på eget utseende er et symptom på dette. Jeg håper hun finner motet til å logge av, investere sine oppsparte midler klokt, legge fasaden på hylla, og ta skrittet inn i den virkelige verden. Endret 18. mai 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celineisbrave Skrevet 23. mai 2023 #8307 Del Skrevet 23. mai 2023 Isabel og Jack er på samme sted nå, San Beach Dubai. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Psykolillmissy Skrevet 23. mai 2023 #8308 Del Skrevet 23. mai 2023 celineisbrave skrev (5 timer siden): Isabel og Jack er på samme sted nå, San Beach Dubai. Jepp, så det jeg også 🫣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kathyzz Skrevet 23. mai 2023 #8309 Del Skrevet 23. mai 2023 Psykolillmissy skrev (1 time siden): Jepp, så det jeg også 🫣 Ut ifra bildene dems.. er de ikke på nesten eksakt samme sted? Ser slik ut på bildene at de egentlig er i samme solseng 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunfl0wer Skrevet 23. mai 2023 #8310 Del Skrevet 23. mai 2023 kathyzz skrev (6 minutter siden): Ut ifra bildene dems.. er de ikke på nesten eksakt samme sted? Ser slik ut på bildene at de egentlig er i samme solseng 🤔 Ser ut som hun sitter en rad foran han. På hans bilde er det 2 rader med stoler foran han,mens på hennes bilde er det en rad med stoler før bassenget🕵♀️🕵♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kathyzz Skrevet 23. mai 2023 #8311 Del Skrevet 23. mai 2023 Sunfl0wer skrev (6 minutter siden): Ser ut som hun sitter en rad foran han. På hans bilde er det 2 rader med stoler foran han,mens på hennes bilde er det en rad med stoler før bassenget🕵♀️🕵♀️ Ahh, ser det nå. Men det vil jo si at de to er veldig nærme hverandre når man ser på hekken, palmene og bygningene foran. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunfl0wer Skrevet 23. mai 2023 #8312 Del Skrevet 23. mai 2023 kathyzz skrev (Akkurat nå): Ahh, ser det nå. Men det vil jo si at de to er veldig nærme hverandre når man ser på hekken, palmene og bygningene foran. Ja,det er de absolutt🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mummy1 Skrevet 24. mai 2023 #8313 Del Skrevet 24. mai 2023 Da var hun hjemme igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heike72 Skrevet 24. mai 2023 #8314 Del Skrevet 24. mai 2023 (endret) Ikke mye som skal til før folk går bananas og tolker hit og dit. Folk sender til og med meldinger til henne for å spørre. Digger storyen Isabel la ut nå med tidenes «støgge» filter 😆 Endret 24. mai 2023 av Heike72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celineisbrave Skrevet 24. mai 2023 #8315 Del Skrevet 24. mai 2023 Kan noe forklare det Isabel sier på IG stories? Jeg sliter litt til å forstår dialekten hennes... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meningsløs Skrevet 25. mai 2023 #8316 Del Skrevet 25. mai 2023 celineisbrave skrev (13 timer siden): Kan noe forklare det Isabel sier på IG stories? Jeg sliter litt til å forstår dialekten hennes... Hun er dritlei menn basically haha. Hun vil 🍆-blokke seg selv fremmover og holde seg laaangt unna alt som har en 🍆. hun var like overrasket som oss over at Jack var på samme beachclub som hun. Ooog hun vil ha sæddonor, haha. Hvor seriøst det var vet jeg ikke, men jeg håper hun gjør det som er best for henne ☺️ 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diosa Skrevet 25. mai 2023 #8317 Del Skrevet 25. mai 2023 Haha den storyen med det ansiktet 😂 Jeg dør. Hun er så søt. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mummy1 Skrevet 25. mai 2023 #8318 Del Skrevet 25. mai 2023 Stakkars...Jeg syns faktisk synd på henne...Tidenes dårlige avgjørelse å dra hjem til Oslo for å dra på tur som blir avlyst... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 26. mai 2023 #8319 Del Skrevet 26. mai 2023 Diosa skrev (20 timer siden): Haha den storyen med det ansiktet 😂 Jeg dør. Hun er så søt. Søt?!?! Den jenta trenger hjelp ASAP!!! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julia Piñero Skrevet 26. mai 2023 #8320 Del Skrevet 26. mai 2023 Hun er cringe…. Tydelig at det er hun selv som er problemet, men hvor er selvinnsikten? Stakkars menn. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå