Gjest Heike72 Skrevet 23. mars 2023 #8181 Del Skrevet 23. mars 2023 Motelvibes skrev (På 22.3.2023 den 19.07): Skal hun flytte til Dubai? Regner med det er dit hun skal flytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 23. mars 2023 #8182 Del Skrevet 23. mars 2023 HVORFOR fikk hun ikke stylet leiligheten sin før salg?? Møblene hennes appellerer ikke til gjennomsnittskjøperen, men til spesielt interesserte og gamle damer med pelskåpe. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sk57 Skrevet 23. mars 2023 #8183 Del Skrevet 23. mars 2023 VEGAN forever skrev (På 18.3.2023 den 6.11): En singel person kan mer enn gjerne bo i en stor leilighet og villa, det er kjempefint det hvis det gjør personen fornøyd med livet. Det Jeg mener er at hvis det å bo stort er på bekostning av egen mental eller fysisk helse og at personen må ha et liv som kanskje ikke er forenelig med livskvalitet for å oppnå det, så er det ikke verdt det. Og Jeg mener at folk ikke må se det som et nederlag at de ikke har penger til mer enn en liten leilighet, men heller fokusere på andre verdier i livet. At man ikke må tenke at vellykkethet skal måles i hvor stor bolig man har råd til å bo i eller hvor dyr bil man har råd til. Hvis noen bor i store boliger alene så er det helt greit, men hvis man bor i en liten leilighet så er det helt greit også. Så hvis Du har en stor bolig så skal du selvfølgelig kose deg med den med god samvittighet 👍 Jeg tenkte mer på mennesker som blir avhengig av omsorgsbolig og blir tilbudt en "leilighet"på 35 kw.Som om de ikke har et levd liv fra før og har behov for for å ha tingene sine hos seg.+Eventuelle hjelpemidler.Min huseier ble tilbudt akkurat det,litt under 30 kw,og som han sa:han hadde knapt nok fått plass til sin 50 tommer tv..Det er som om mange eldre må kvitte seg med alt de har og nøye seg med sovealkove,minikjøkken og i heldigstefall er det plass til en mikrobølgeovn så de får varmet opp maten fra storkjøkkenet.Det er ikke lett å fokusere på andre verdier i livet da. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candykiss Skrevet 23. mars 2023 #8184 Del Skrevet 23. mars 2023 Jobber moren hennes eller betaler Isabell for husleien og hele pakka for moren og søsknene hennes? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chi Skrevet 24. mars 2023 #8185 Del Skrevet 24. mars 2023 Ligger leiligheten ute på finn.no nå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 24. mars 2023 #8186 Del Skrevet 24. mars 2023 chi skrev (17 minutter siden): Ligger leiligheten ute på finn.no nå? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=295878104&ci=2&fbclid=PAAaaj3K_Q345wUZTQVNmrqc20Y12AYITu4CVy3dyVui27vBWvFHB4umAvKXQ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 24. mars 2023 #8187 Del Skrevet 24. mars 2023 (endret) 8 hours ago, Sk57 said: Jeg tenkte mer på mennesker som blir avhengig av omsorgsbolig og blir tilbudt en "leilighet"på 35 kw.Som om de ikke har et levd liv fra før og har behov for for å ha tingene sine hos seg.+Eventuelle hjelpemidler.Min huseier ble tilbudt akkurat det,litt under 30 kw,og som han sa:han hadde knapt nok fått plass til sin 50 tommer tv..Det er som om mange eldre må kvitte seg med alt de har og nøye seg med sovealkove,minikjøkken og i heldigstefall er det plass til en mikrobølgeovn så de får varmet opp maten fra storkjøkkenet.Det er ikke lett å fokusere på andre verdier i livet da. Når Jeg sa "liten leilighet" så ser jeg nå at det tolkes så mangt. Jeg tenker at er man singel og har ett soverom, bad, kjøkken, stue, kanskje til og med et vaskerom og et gjesterom så er vel det nok for de fleste. Noen vil være fornøyd med mindre andre med mer. Men det som var poenget mitt var å ikke fokusere kun på ting og vurdere hvor vellykket man er opp mot hvor dyr bil, hus etc. man har, men heller prøve å finne lykke i hva man kan bidra med til verden og til andre. Selv har Jeg en leilighet på 107 m2. med 2 soverom, 2 bad o.s.v. hvor det ene soverommet er for katter Jeg har reddet fra gaten. ( Jeg bor i Dubai) og for meg er det passe stort. Trenger ikke noe mer enn det for å ha det bra. Jeg anser dette for "en liten" leilighet siden Jeg har så mange katter, så jeg kunne ikke hatt mindre enn dette. Endret 24. mars 2023 av VEGAN forever 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 24. mars 2023 #8188 Del Skrevet 24. mars 2023 8 hours ago, candykiss said: Jobber moren hennes eller betaler Isabell for husleien og hele pakka for moren og søsknene hennes? Moren hennes har aldri jobbet. Kun mottatt soaial penger, trygd og nå penger fra I. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 24. mars 2023 #8189 Del Skrevet 24. mars 2023 8 hours ago, Fotballfluen said: HVORFOR fikk hun ikke stylet leiligheten sin før salg?? Møblene hennes appellerer ikke til gjennomsnittskjøperen, men til spesielt interesserte og gamle damer med pelskåpe. Og gamle damer vil neppe kjøpe leilighet i 4. etg. uten heis. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 24. mars 2023 #8190 Del Skrevet 24. mars 2023 Fotballfluen skrev (13 timer siden): HVORFOR fikk hun ikke stylet leiligheten sin før salg?? Møblene hennes appellerer ikke til gjennomsnittskjøperen, men til spesielt interesserte og gamle damer med pelskåpe. Utfra bildene på Finn, hadde det ikke fristet meg (gammel dame med pelskåpe) å kjøpe denne. En annen ting jeg lurer på i denne annonsen, er hvorfor er det så mye bilder av rosebukett, stearinlys og det ene bordet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 24. mars 2023 #8191 Del Skrevet 24. mars 2023 (endret) 2 hours ago, Honey Dew said: Utfra bildene på Finn, hadde det ikke fristet meg (gammel dame med pelskåpe) å kjøpe denne. En annen ting jeg lurer på i denne annonsen, er hvorfor er det så mye bilder av rosebukett, stearinlys og det ene bordet? Ja det var en dårlig fotograf. Bildene av badet er kuttet. Endret 24. mars 2023 av VEGAN forever 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløvereng Skrevet 24. mars 2023 #8192 Del Skrevet 24. mars 2023 Fotballfluen skrev (17 timer siden): HVORFOR fikk hun ikke stylet leiligheten sin før salg?? Møblene hennes appellerer ikke til gjennomsnittskjøperen, men til spesielt interesserte og gamle damer med pelskåpe. Møblene er pene og klassiske, og passer godt til leiligheten med stukkaturer osv. Jeg tror absolutt ingen som er interessert i leiligheten lar være å kjøpe den, fordi de ikke klarer å se for seg sin egen IKEA sofa der. 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 24. mars 2023 #8193 Del Skrevet 24. mars 2023 (endret) Kløvereng skrev (24 minutter siden): Møblene er pene og klassiske, og passer godt til leiligheten med stukkaturer osv. Jeg tror absolutt ingen som er interessert i leiligheten lar være å kjøpe den, fordi de ikke klarer å se for seg sin egen IKEA sofa der. Pen leilighet. Boligstyling er jeg så lei...så utrolig unødvendig og lite bærekraftig. Finnes masse programmer der man kan finne egne løsninger. Denne leiligheten har vel mulighet for et større kjøkken hvis man dropper det bittelille soverommet? Rådyre materialvalg, lekker synes jeg. Høyt under taket, klassiske detaljer , store vindusflater og fiskebensparkett. Her kan man flytte rett inn. Spent på hva den vil gå for. Endret 24. mars 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 24. mars 2023 #8194 Del Skrevet 24. mars 2023 Honey Dew skrev (4 timer siden): Utfra bildene på Finn, hadde det ikke fristet meg (gammel dame med pelskåpe) å kjøpe denne. En annen ting jeg lurer på i denne annonsen, er hvorfor er det så mye bilder av rosebukett, stearinlys og det ene bordet? Lysekrone og gammeldags fløyelssofa appellerer gjerne mer til kvinne 70+ enn yngre og begrenser derfor målgruppen betraktelig. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breakeven Skrevet 24. mars 2023 #8195 Del Skrevet 24. mars 2023 (endret) Fotballfluen skrev (4 timer siden): Lysekrone og gammeldags fløyelssofa appellerer gjerne mer til kvinne 70+ enn yngre og begrenser derfor målgruppen betraktelig. Lysekroner er kun for folk på 70+? Hæ? Syns den stilen er mye finere enn den samme moderne stilen «alle» har. Dessuten så er jo møblene hennes så man kan innrede den sånn man vil uansett, og det at man ikke liker sofaen til forrige eier er ikke nok til at kjøper ikke er interessert. Endret 24. mars 2023 av Breakeven 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 24. mars 2023 #8196 Del Skrevet 24. mars 2023 Leiligheten er veldig fin den, men overpriset etter min mening siden det er 4.etasje uten heis og ikke minst UTEN balkong. Kunne ned fordel ryddet vekk noen av tingene før fotografering ( speil stående opp mot veggen osv), men noe mer styling var ikke nødvendig Nå kjenner ikke jeg prisnivået generelt i området da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariamagdalena_ Skrevet 24. mars 2023 #8197 Del Skrevet 24. mars 2023 Synes ikke den var noe spesielt fin, eller leiligheten er sikkert grei nok den, men liker ikke innredningen og det trekker ned inntrykket. Ikke min stil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 25. mars 2023 #8198 Del Skrevet 25. mars 2023 Fotballfluen skrev (6 timer siden): Lysekrone og gammeldags fløyelssofa appellerer gjerne mer til kvinne 70+ enn yngre og begrenser derfor målgruppen betraktelig. Sofaen er langt fra gammeldags. Heller klassisk. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 25. mars 2023 #8199 Del Skrevet 25. mars 2023 Motelvibes skrev (7 timer siden): Sofaen er langt fra gammeldags. Heller klassisk. Hun selger møblene med leiligheten, hvis noen ønsker det, så da er det ikke rart de er plassert der. Jeg er en dame på 50+ og jeg hadde ikke kjøpt leiligheten, men ikke grunnet stilen. Den er litt liten, uten balkong, for sentral og uten heis. Denne leiligheten er perfekt for et ungt par uten barn, eller en enslig. Muligheter for stort herlig kjøkken hvis man dropper det minste soverommet. Boligstyling er for meg noe unødvendig fjas, jeg klarer fint se mulighetene selv. Men selvsagt noen som liker å se løsningene en interiørarkitekt ville valgt, se "potensialet" leiligheten har. Liker man ikke fiskebensparkett, marmor og gulldetaljer blir den i dyreste laget, her ligger nok oppussingen i prisen. Men IR eier ikke stort synes jeg, etter så mange år med massiv utlevering av seg selv. Det at hun må selge denne lille leiligheten for å finansiere et nytt liv i utlandet lover ikke så godt økonomisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 25. mars 2023 #8200 Del Skrevet 25. mars 2023 IreneV skrev (26 minutter siden): Hun selger møblene med leiligheten, hvis noen ønsker det, så da er det ikke rart de er plassert der. Jeg er en dame på 50+ og jeg hadde ikke kjøpt leiligheten, men ikke grunnet stilen. Den er litt liten, uten balkong, for sentral og uten heis. Denne leiligheten er perfekt for et ungt par uten barn, eller en enslig. Muligheter for stort herlig kjøkken hvis man dropper det minste soverommet. Boligstyling er for meg noe unødvendig fjas, jeg klarer fint se mulighetene selv. Men selvsagt noen som liker å se løsningene en interiørarkitekt ville valgt, se "potensialet" leiligheten har. Liker man ikke fiskebensparkett, marmor og gulldetaljer blir den i dyreste laget, her ligger nok oppussingen i prisen. Men IR eier ikke stort synes jeg, etter så mange år med massiv utlevering av seg selv. Det at hun må selge denne lille leiligheten for å finansiere et nytt liv i utlandet lover ikke så godt økonomisk. Ja du sier noe der- hun kunne jo leid den ut, hadde sikkert fått dekket utgiftene hun har på den. Men det frigir nok ikke midler til nytt kjøp nei. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå