Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

2 hours ago, Fizzypo said:

Prøv å legg ved dokumentasjon du. Det er tross alt det som er årsaken til avsporingen!😅

Oj du sliter fortsatt, prøv igjen.

Er det noe nytt spennende med Isabel eller ??

Endret av VEGAN forever
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, VEGAN forever said:

Hun er vel ikke i kategorien "ung" er ikke det sånn rundt 20 !? For meg er det hun og de mennene har helt ordinært 🤷

Jadajada, vi skjønner at du har mye penger. Hva det har med tema i denne tråden å gjøre, skjønner jeg ikke.

(forresten burde du lære deg multisitering, om du skal svare på hvert eneste innlegg.)

Endret av Citha
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Citha said:

Jadajada, vi skjønner at du har mye penger. Hva det har med tema i denne tråden å gjøre, skjønner jeg ikke.

Jeg synes ikke Isabel har mye, hun bor i en gammel liten leilighet i 5. etg. uten heis. Det er ikke fantastiskt til å være 29 år. Mener du noe annet så er det helt greit!

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, VEGAN forever said:

Jeg synes ikke Isabel har mye, hun bor i en gammel liten leilighet i 5. etg. uten heis. Det er ikke fantastiskt til å være 29 år. Mener du noe annet så er det helt greit!

God dag mann, økseskaft :) 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heike72 skrev (1 time siden):

Det handlet vel ikke om å ikke ha råd til de flybillettene, men det var jo svindyrt. 30000 kr en vei. Tjener du flere millioner i året også? Det er ikke normalt når man er i den alderen. Så å normalisere det her blir drøyt. 

Jeg tar meg i å tvile om det var så dyrt på vanlige billetter feks. I jula hvor det var spesielt dyrt kostet billettene en brøkdel av dette, 10-12 tusen tur/retur per person. Er ganske sikker på at søsknene ville reist på billigste måte om de kunne ha reist overhodet. Men med hennes inntekt ville jeg uansett ha betalt hva det enn kostet for å holde hva jeg hadde lovet. Det er i grunn ikke de store beløpene i forhold til hennes inntekt og generelt forbruk. Jeg er veldig enig i at hun tjener gode penger. Spesielt på den type «enkel» jobb. Hun tjener nok godt over snittet for sin alder.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heike72

Uansett hva enkelte her skryter på seg, er det ikke normalen i Norge å tjene over 3,9 mill i året når man er 26 år (2021), kjøpe leilighet til over 5 mill når man er 25 år og pusse den opp for 1 mill og bruke så mye penger på reiser. Selvfølgelig tjener hun godt på sponsorer og de samarbeidene hun har. Mulig hun ikke har tjent så mye på Ivorie, for det ser ut til å kun ha vært en kortvarig greie. Ingen driver vel business med klær uten dropp i de ulike sesongene. Var et «blaff» pga Jack. Masterclass har jeg null tro på at blir noe seriøst. «Blaff» pga James.  Jeg er bare så overrasket over hvor påvirket hun faktisk blir av disse forholdene sine 🙈🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heike72
Justlooking skrev (14 minutter siden):

Jeg tar meg i å tvile om det var så dyrt på vanlige billetter feks. I jula hvor det var spesielt dyrt kostet billettene en brøkdel av dette, 10-12 tusen tur/retur per person. Er ganske sikker på at søsknene ville reist på billigste måte om de kunne ha reist overhodet. Men med hennes inntekt ville jeg uansett ha betalt hva det enn kostet for å holde hva jeg hadde lovet. Det er i grunn ikke de store beløpene i forhold til hennes inntekt og generelt forbruk. Jeg er veldig enig i at hun tjener gode penger. Spesielt på den type «enkel» jobb. Hun tjener nok godt over snittet for sin alder.

Ikke sikkert det var så dyrt. Mulig hun bare bruker det som unnskyldning. Ikke sikkert James vil ha leiligheten full av den «kråkete» familien hennes heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heike72 skrev (1 time siden):

Ikke sikkert det var så dyrt. Mulig hun bare bruker det som unnskyldning. Ikke sikkert James vil ha leiligheten full av den «kråkete» familien hennes heller.

Jeg tror også hun bruker det som en unnskyldning. Men likevel dumt å love de en tur og ikke holde det. Da er det bedre å ikke si noe ….

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som hun skal ta det rolig de neste ukene eller månedene. Jetset- livet fortsetter, og hun har som alltid mange spennende prosjekter kommende 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaytee skrev (13 timer siden):

Ser ikke ut som hun skal ta det rolig de neste ukene eller månedene. Jetset- livet fortsetter, og hun har som alltid mange spennende prosjekter kommende 😂

Frøken Raad burde endre profil, og bli en ren bedrift, der privatliv og den evige strømmen av helt like selfies legges på hylla.,
Hun kunne tatt studier i feks interiørdesign, og gjort karriere med det, både i Norge og i utlandet. Hun har en viss teft der, innen en stil mange liker. Masse penger å tjene på det. Hard arbeid, og mye reising, men det er hun jo vant til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heike72 skrev (På 26.2.2023 den 16.25):

Nå er jo han noe eldre også, så han gidder vel ikke kaste bort tida si på dramaqueens. 

Jeg får helt vondt av henne. Noe må ha skjedd med henne i oppveksten siden ingen av kjærestene tar henne på alvor. Skulle ønske at hun kunne se seg selv litt fra utsiden og finne ut hva hun kunne ta tak i for å blir tryggere både på seg selv og andre.

Hun fortjener en mann som gjør henne trygg på seg selv.

Endret av Honey Dew
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (1 time siden):

Jeg får helt vondt av henne. Noe må ha skjedd med henne i oppveksten siden ingen av kjærestene tar henne på alvor. Skulle ønske at hun kunne se seg selv litt fra utsiden og finne ut hva hun kunne ta tak i for å blir tryggere både på seg selv og andre.

Hun fortjener en mann som gjør henne trygg på seg selv.

Det er vel en forholdsvis kjent sak at Isabel hadde en oppvekst som var langt fra normal. Hun omtaler seg selv som løvetannbarn fra tid til annen, og ut fra det jeg kjenner til om oppveksten, er det nok en riktig betegnelse. Da er det ikke bare bare å "ta seg sammen". Hun burde søke hjelp til å bearbeide alle traumene, selvsagt, men siden hun ikke er vurdert som utilregnelig, må hun ta skrittet selv.

James har postet mange stories på IG de siste dagene, og bildene følges av sangtekster som handler om lengsel og kjærlighet. Svært underlig alt sammen. Jeg tror Isabel spiller kostbar, og kanskje er hun tilbake i Dubai om kort tid. Som om alle problemer da blir løst...

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har troen på James. Virker som en stødig fyr for henne. Men, hun må søke hjelp til å bearbeide traumene sine. Skal hun få et forhold til å fungere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at hun stiller mange usannsynlige og høye krav til en mann. Livsmottoet hennes er jo «don’t settle for less» og det er jo greit nok, men en mann etter hennes bok eksisterer ikke i den virkelige verden, og det virker som hun ikke forstår det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er "slutt" mellom hun og James nå bekrefter Isabel på Tiktok. Situationship som hun så fint kalte det😂

Hvorfor kalte hun det ikke bare for et forhold?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forferdelig dame. Ser bra ut,men alt kan jo kjøpes for penger. Virker å være heldig med forretninger. Men har jo 0 å komme med. Sophie Elise kategori. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (9 minutter siden):

Forferdelig dame. Ser bra ut,men alt kan jo kjøpes for penger. Virker å være heldig med forretninger. Men har jo 0 å komme med. Sophie Elise kategori. 

Smaken er jo forskjellig. Jeg synes hun så bedre ut før alle operasjonene og all den forferdelige sminken. På coveret av boken var nesen operert men minimalt av sminke ellers så det ut til. Nydelig syntes jeg 😊

(Men er generelt ikke fan av all den sminken unge og søte jenter styrer med …)

Endret av Justlooking
Jenter - ikke jente 😊
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julia Piñero skrev (1 time siden):

Det er "slutt" mellom hun og James nå bekrefter Isabel på Tiktok. Situationship som hun så fint kalte det😂

Hvorfor kalte hun det ikke bare for et forhold?

Hun la jo nettopp ut videoer om «housewife» livsstilen hennes i Dubai. Når ting er så «perfekt» på sosiale medier, er det ofte stikk motsatt i virkeligheten kan det virke som

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heike72

Hun ventet vel i det lengste i håp om at han skulle komme etter henne. Han er nok for voksen og for seriøs for slik tull.

Hun var vel ganske så fake med sine grønne juicer, tennis, trening tidlig på morgenen osv i den relasjonen der. Sykt at en person skal endre seg så etter den mannen hun er med. Det holder jo ikke i lengden.

Ser ut til at hun Nina (hun som overtok både Josh og Jack) kan være klar for å overta igjen, så vi får vente i spenning 😂

Endret av Heike72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...