Anonyym97 Skrevet 3. januar 2023 #7861 Del Skrevet 3. januar 2023 Hvordan vet dere at de er sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 3. januar 2023 #7862 Del Skrevet 3. januar 2023 Anonyym97 skrev (Akkurat nå): Hvordan vet dere at de er sammen? Lol glem det, så akkurat de nyeste bildene hennes..😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 3. januar 2023 #7863 Del Skrevet 3. januar 2023 Anonyym97 skrev (16 minutter siden): Lol glem det, så akkurat de nyeste bildene hennes..😂 Fortell fortell fortell!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3. januar 2023 #7864 Del Skrevet 3. januar 2023 Jobbermedbarn skrev (1 time siden): Jeg synes ikke det ser ut som IR har det bra i det hele tatt. Synes hun har mistet gløden og ser trist ut på de fleste bildene. Det er hun skyld i selv. Hva med og komme seg ned på landjorda og leve ett bra liv her hjemme uten fest og alkohol ca 300 av 365 dager i året 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bulletproofhoware Skrevet 3. januar 2023 #7865 Del Skrevet 3. januar 2023 Hun drar til Maldivene, Dubai og veldig kostbare reisemål som om det skulle vært en tur til Granca. Hun kjøper det hun vil, har vært «alle steder» og operert det som opereres kan. Ikke rart hun er trist, det er ikke mer å hente, ingen av disse tingene vil lenger gi henne et rush- det samme når det kommer til britiske mannfolk. For et tomt liv, alt handler om å stirre inn i en skjerm og dele alt som deles kan, stadig på jakt etter nytt content. 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 4. januar 2023 #7866 Del Skrevet 4. januar 2023 Ååh ❤️ Viser en sårbar side av seg i kveld. Sier at følgere alltid kan skrive til henne om de trenger det. Synes det var fint. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 4. januar 2023 #7867 Del Skrevet 4. januar 2023 Bulletproofhoware skrev (På 3.1.2023 den 21.59): Hun drar til Maldivene, Dubai og veldig kostbare reisemål som om det skulle vært en tur til Granca. Hun kjøper det hun vil, har vært «alle steder» og operert det som opereres kan. Ikke rart hun er trist, det er ikke mer å hente, ingen av disse tingene vil lenger gi henne et rush- det samme når det kommer til britiske mannfolk. For et tomt liv, alt handler om å stirre inn i en skjerm og dele alt som deles kan, stadig på jakt etter nytt content. Enig . Begynner å bli veldig lei av de influenserene som er så forelsket i seg selv . Håper det vil dukke opp fler og fler med gode verdier . 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 5. januar 2023 #7868 Del Skrevet 5. januar 2023 NiceOrNothing skrev (11 timer siden): Enig . Begynner å bli veldig lei av de influenserene som er så forelsket i seg selv . Håper det vil dukke opp fler og fler med gode verdier . Det finnes ingen influencere med gode verdier. Alt dreier seg om klikk og salg, de sponses fra A-Å. Her er en interessant artikkel som reflekterer over bransjen og dens betydning. det er ganske så entydig negativt, selv når det kommer til de "sunne" influencerne: https://www.womenshealthmag.com/health/a41946590/influencer-content-creation-hurting-mental-health/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 5. januar 2023 #7869 Del Skrevet 5. januar 2023 IreneV skrev (31 minutter siden): Det finnes ingen influencere med gode verdier. Alt dreier seg om klikk og salg, de sponses fra A-Å. Her er en interessant artikkel som reflekterer over bransjen og dens betydning. det er ganske så entydig negativt, selv når det kommer til de "sunne" influencerne: https://www.womenshealthmag.com/health/a41946590/influencer-content-creation-hurting-mental-health/ Selvfølgelig finnes det influencere med gode verdier. Å få lønn for jobben man gjør er ikke ensbetydende med å ha dårlige verdier, isåfall er det nesten ingen yrkesaktive i landet vårt som kan si de har gode verdier. Noen influencere har hatt en vanskelig oppvekst, en tøff bakgrunn eller helseutfordringer som kan være til hjelp for mange å høre om. Den svenske influenceren Kenza sin historie med ufrivillig barnløshet og behov for IVF er en av de. Det blir ikke kunstig fordi om hun er influencer. Isabel sin historie tror jeg oppriktig mange har hatt nytte av å lese om. På akkurat det området tror jeg på henne og at hun virkelig ønsker å bidra med det hun kan. 1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 5. januar 2023 #7870 Del Skrevet 5. januar 2023 Fizzypo skrev (17 minutter siden): Selvfølgelig finnes det influencere med gode verdier. Å få lønn for jobben man gjør er ikke ensbetydende med å ha dårlige verdier, isåfall er det nesten ingen yrkesaktive i landet vårt som kan si de har gode verdier. Noen influencere har hatt en vanskelig oppvekst, en tøff bakgrunn eller helseutfordringer som kan være til hjelp for mange å høre om. Den svenske influenceren Kenza sin historie med ufrivillig barnløshet og behov for IVF er en av de. Det blir ikke kunstig fordi om hun er influencer. Isabel sin historie tror jeg oppriktig mange har hatt nytte av å lese om. På akkurat det området tror jeg på henne og at hun virkelig ønsker å bidra med det hun kan. Helt uenig. Når man blander personlige historier med kjøp og salg og sponsing, et liv på nett som en merkevare, så blir det ikke til hjelp for noen. Det er en lite bærekraftig livsstil, en skadelig livsstil, som skaper avhengighet i begge ender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julia Piñero Skrevet 7. januar 2023 #7871 Del Skrevet 7. januar 2023 Håper Isabel får hjelp… hvor lenge skal hun fortsatte i det samme mønsteret? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 9. januar 2023 #7872 Del Skrevet 9. januar 2023 Er vel ikke så lenge til hun møter veggen igjen.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 9. januar 2023 #7873 Del Skrevet 9. januar 2023 Hvor lenge skal hun være i dubai? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 9. januar 2023 #7874 Del Skrevet 9. januar 2023 Anonyym97 skrev (2 minutter siden): Hvor lenge skal hun være i dubai? Virker jo nesten som hun har flytta inn siden de handler inn interiør og alt mulig.. Hun brenner seg vel denne gangen også. Men det er jo pengene som råder. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 9. januar 2023 #7875 Del Skrevet 9. januar 2023 Hun har vel selv sagt at hun reiser for å slippe å gå inn i seg selv. Hun har fått erstatning for å hatt det vanskelig, tror pengene gikk til gaver til familien og reiser. Hvis hun møter seg selv i døra kan sammenbruddet ødelegge henne helt. Eneste som kan hjelpe er å kutte livet nå 100%, ikke få barn med en ‘skadelig’ mann, og vie resten av livet på de som har det vanskelig. Slutte å bruke penger, bare på gode formål. Og ikke få en mann før hun skjønner at ingen er ‘prinsesser’, det eneste sikre i livet er at de fleste vil ha det ganske vanskelig deler av livet, særlig hvis man ‘har hatt alt materielt’. Mitt liv besto av vesker, reiser, alkohol og å ‘jobbe livet av meg’ bokstavlig talt. Jeg døde nesten, og ble helt forandret. Klarer ikke drikke, har funnet en veldig snill (men rar..) mann, for min første (og eneste, som knuste hjertet mitt) er død. Nå hjelper jeg andre som har det vanskelig. Tror ikke hun kommer dit, men det hadde vært fint. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havnefogden Skrevet 9. januar 2023 #7876 Del Skrevet 9. januar 2023 Jeg stuper uti det med en teori jeg har. Med tanke på at Isabel er så ødelagt, utrygg og uten i stand til å ta ordentlig vare på seg selv, tror jeg faktisk at en litt sterk mann, som bestemmer, men er kjærlig mot henne, er det rette. Mot nesten hvem som helst ellers ville jeg selvfølgelig anbefalt å stole på seg selv, være sterk, lage sitt eget liv før man involverer seg med noen som helst mann, men jeg tror ikke det er mulig for henne. Dessverre. Kanskje er denne James/situationship noe. Det er selvfølgelig alt for tidlig å si, men man kan jo drodle litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 9. januar 2023 #7877 Del Skrevet 9. januar 2023 Havnefogden skrev (25 minutter siden): Jeg stuper uti det med en teori jeg har. Med tanke på at Isabel er så ødelagt, utrygg og uten i stand til å ta ordentlig vare på seg selv, tror jeg faktisk at en litt sterk mann, som bestemmer, men er kjærlig mot henne, er det rette. Mot nesten hvem som helst ellers ville jeg selvfølgelig anbefalt å stole på seg selv, være sterk, lage sitt eget liv før man involverer seg med noen som helst mann, men jeg tror ikke det er mulig for henne. Dessverre. Kanskje er denne James/situationship noe. Det er selvfølgelig alt for tidlig å si, men man kan jo drodle litt. Det feiler gang på gang. De hun faller for er aldri av den typen. Og hun sier selv hun vil bli behandlet som prinsesse. Sorry, verden er ikke sånn. Hun hadde trengt en kjedelig jordnær type, motsatt henne, og helt uten sans for luksus og overflatiskhet. F eks aylar Lie klarte å gå ut av medias søkelys og er nå en som redder dyr. Hun første bloggeren har utdannet seg innen ernæring. Så lenge Isabel ikke klarer å lande i seg selv - så er hun en tidsinnstilt bombe, for seg selv. Jeg er ikke misunnelig. Har vært i ‘hennes sko’ 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 10. januar 2023 #7878 Del Skrevet 10. januar 2023 (endret) Havnefogden skrev (11 timer siden): Jeg stuper uti det med en teori jeg har. Med tanke på at Isabel er så ødelagt, utrygg og uten i stand til å ta ordentlig vare på seg selv, tror jeg faktisk at en litt sterk mann, som bestemmer, men er kjærlig mot henne, er det rette. Mot nesten hvem som helst ellers ville jeg selvfølgelig anbefalt å stole på seg selv, være sterk, lage sitt eget liv før man involverer seg med noen som helst mann, men jeg tror ikke det er mulig for henne. Dessverre. Kanskje er denne James/situationship noe. Det er selvfølgelig alt for tidlig å si, men man kan jo drodle litt. Hun er ikke ødelagt. Men hun har et destruktivt mønster.Som det er fullt mulig å bryte. Jeg gjentar meg kanskje til det kjedsommelige, men et liv på nett, som en merkevare, det er ikke veien å gå. Det bryter deg ned. Endret 10. januar 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 10. januar 2023 #7879 Del Skrevet 10. januar 2023 Så på story nå at hun hadde laget proteinshake til typen; «baby can you make me a protein shake» Tenkte umiddelbart på utsagnet til Andrew Tate om at kvinnen skal lage kaffe til mannen - to kopper selv om han bare drikker den ene. Lurer på om det er kun for å demonstrere - en voksen mann klarer vanligvis å lage sin egen proteinshake. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havnefogden Skrevet 10. januar 2023 #7880 Del Skrevet 10. januar 2023 IreneV skrev (14 timer siden): Hun er ikke ødelagt. Men hun har et destruktivt mønster.Som det er fullt mulig å bryte. Jeg gjentar meg kanskje til det kjedsommelige, men et liv på nett, som en merkevare, det er ikke veien å gå. Det bryter deg ned. Jo, hun er antakelig ganske ødelagt gjennom den oppveksten hun har hatt. Siden den aldri er bearbeidet sammen med fagfolk, vil angsten for å miste, vanskeligheter med å stole på folk, dårlig selvbilde etc etc sitte fast så lenge hun lever. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå