Tripptrapp1 Skrevet 29. august 2022 #7041 Skrevet 29. august 2022 nose99 skrev (På 28.8.2022 den 10.29): Han har vært utro jo, han svarte henne ikke på to dager når han var på den gutteturen Wow, Sherlock! 2 dager uten svar kvalifiserer automatisk til at han er utro? Snakk om å anta i hytt og pine. 1
Gjest nose99 Skrevet 29. august 2022 #7042 Skrevet 29. august 2022 Tripptrapp1 skrev (1 minutt siden): Wow, Sherlock! 2 dager uten svar kvalifiserer automatisk til at han er utro? Snakk om å anta i hytt og pine. Sa aldri at han var utro fordi han ikke svarte på to dager. Du får lære deg å lese, folk elsker å overdramatisere her og melde ting som ikke engang har blitt sagt.
Tripptrapp1 Skrevet 29. august 2022 #7043 Skrevet 29. august 2022 Jaytee skrev (2 timer siden): Alle forhold er forskjellig, og det som er riktig for deg og mannen din er kanskje uvanlig for andre par. Uansett, så er det ingen rett og galt. Så lenge det funker, så er vel det dét viktigste? Nå er jo ikke poenget at folk er forskjellige. Poenget her er at flere brukere i denne tråden presterer å trekke den forhastede konklusjonen at utelukkende fordi han ikke svarer på to dager, så har han «gjort noe dumt». At han ikke svarer på to dager er overhode ikke et bevis for at han han har gjort noe som helst. Det blir bare for dumt. 1 1
Tripptrapp1 Skrevet 29. august 2022 #7044 Skrevet 29. august 2022 nose99 skrev (7 minutter siden): Sa aldri at han var utro fordi han ikke svarte på to dager. Du får lære deg å lese, folk elsker å overdramatisere her og melde ting som ikke engang har blitt sagt. Eller kanskje du skal lære deg å formidle på en måte som får frem det du egentlig mener. Quote av deg: »Han har vært utro jo, han svarte henne ikke på to dager når han var på den gutteturen » Her står det jo svart på hvitt at du beint frem konkluderer med at han har vært utro siden han ikke svarte henne på to dager. Djises. 1 2
Gjest Sunfl0wer Skrevet 29. august 2022 #7045 Skrevet 29. august 2022 En ting er sikkert,Jack og den nye flørten har null respekt for Isabel. Spesielt Jack,som garantert har fått med seg at Isabel havnet på sykehus,fortsetter å la videoer og bilder bli lagt ut av seg mens han fester og styrer. Det er ganske kvalmende. Greit at de ikke er sammen mer og Isabel egentlig ikke har noe hun skal ha sagt,men hadde han vært LITT mann så hadde han ville roet ned det han legger ut og bedt ny flørten la vær å legge ut akkurat av han til Isabel hadde kommet mer på beina. Men dette viser vel hvilken person han er og at det da er bra at de ikke er sammen mer.
Gjest nose99 Skrevet 29. august 2022 #7046 Skrevet 29. august 2022 (endret) Tripptrapp1 skrev (26 minutter siden): Eller kanskje du skal lære deg å formidle på en måte som får frem det du egentlig mener. Quote av deg: »Han har vært utro jo, han svarte henne ikke på to dager når han var på den gutteturen » Her står det jo svart på hvitt at du beint frem konkluderer med at han har vært utro siden han ikke svarte henne på to dager. Djises. Du får se på det jeg skrev etter det da. Verre er det ikke, jeg mener han har vært utro men det er av andre grunner som har kommet frem. Uansett, hvorfor tar du opp dette nå?. Du henger litt etter og burde se på det jeg har skrevet etter dette. Snakk om å være ute etter drama. Ser bare dumt ut å komme som du gjør nå, når det ble oppklart allerede i går. Du leser det du vil, ser det ut som. Du velger bevisst å kommentere det eldste jeg har skrevet bare for å lage kvalme. Skaff deg en hobby. Endret 29. august 2022 av nose99
Sunnivaha Skrevet 29. august 2022 #7047 Skrevet 29. august 2022 Tripptrapp1 skrev (22 minutter siden): Nå er jo ikke poenget at folk er forskjellige. Poenget her er at flere brukere i denne tråden presterer å trekke den forhastede konklusjonen at utelukkende fordi han ikke svarer på to dager, så har han «gjort noe dumt». At han ikke svarer på to dager er overhode ikke et bevis for at han han har gjort noe som helst. Det blir bare for dumt. Å ikke svare kjæresten sin på to dager er å gjøre noe dumt 11
elskersommer Skrevet 29. august 2022 #7048 Skrevet 29. august 2022 Sunfl0wer skrev (3 minutter siden): En ting er sikkert,Jack og den nye flørten har null respekt for Isabel. Spesielt Jack,som garantert har fått med seg at Isabel havnet på sykehus,fortsetter å la videoer og bilder bli lagt ut av seg mens han fester og styrer. Det er ganske kvalmende. Greit at de ikke er sammen mer og Isabel egentlig ikke har noe hun skal ha sagt,men hadde han vært LITT mann så hadde han ville roet ned det han legger ut og bedt ny flørten la vær å legge ut akkurat av han til Isabel hadde kommet mer på beina. Men dette viser vel hvilken person han er og at det da er bra at de ikke er sammen mer. Men mener du at han ikke skal dele livet sitt med ny dame på SoMe fordi det er slutt med Isabell? Når passer det for han å legge ut? Etter 1 mnd,2 mnd,1 år? 1
elskersommer Skrevet 29. august 2022 #7049 Skrevet 29. august 2022 Sunnivaha skrev (3 minutter siden): Å ikke svare kjæresten sin på to dager er å gjøre noe dumt Er jammen ikke rart noen mannfolk stikker før det blir for alvorlig når 2 dager med gutta uten og sende melding er det samme som utroskap. Forstår de godt 2
Gjest Sunfl0wer Skrevet 29. august 2022 #7050 Skrevet 29. august 2022 elskersommer skrev (3 minutter siden): Men mener du at han ikke skal dele livet sitt med ny dame på SoMe fordi det er slutt med Isabell? Når passer det for han å legge ut? Etter 1 mnd,2 mnd,1 år? Jo,men når han vet hvor mye hun sliter og havnet på sykehus synes jeg han kunne spart seg for det til ting har roet seg. Er ikke mange ukene siden det ble slutt. Er respektløst i mine øyne.
elskersommer Skrevet 29. august 2022 #7051 Skrevet 29. august 2022 Sunfl0wer skrev (1 minutt siden): Jo,men når han vet hvor mye hun sliter og havnet på sykehus synes jeg han kunne spart seg for det til ting har roet seg. Er ikke mange ukene siden det ble slutt. Er respektløst i mine øyne. Det er jo slutt .. han må jo få leve sitt liv videre 3
Gjest Sunfl0wer Skrevet 29. august 2022 #7052 Skrevet 29. august 2022 (endret) elskersommer skrev (8 minutter siden): Det er jo slutt .. han må jo få leve sitt liv videre Er klar over det. Men i mine øyne viser dette hvordan han er når han for det første går videre etter bare noen uker og at han ikke bryr seg om at hun har havnet på sykehus,for han er en del av grunnen til at hun havnet der. Hadde han brydd seg litt om henne hadde han roet ned å gni det inn at han har gått videre på ett millisekund til hun hadde kommet seg mer på beina. Endret 29. august 2022 av Sunfl0wer
Gjest Pheromosa Skrevet 29. august 2022 #7053 Skrevet 29. august 2022 Tripptrapp1 skrev (41 minutter siden): Nå er jo ikke poenget at folk er forskjellige. Poenget her er at flere brukere i denne tråden presterer å trekke den forhastede konklusjonen at utelukkende fordi han ikke svarer på to dager, så har han «gjort noe dumt». At han ikke svarer på to dager er overhode ikke et bevis for at han han har gjort noe som helst. Det blir bare for dumt. Altså, er fyren sammen med en jente som Isabel må han ha vært nærmest hjernedød for ikke å ha svart henne på to døgn. Til og med følgerne hennes vet at det er håpløst. Han kjente henne godt. Håper han forblir i minneboka og ikke klarer å innynde seg igjen. Hun fortjener bedre.
Sunnivaha Skrevet 29. august 2022 #7054 Skrevet 29. august 2022 elskersommer skrev (16 minutter siden): Er jammen ikke rart noen mannfolk stikker før det blir for alvorlig når 2 dager med gutta uten og sende melding er det samme som utroskap. Forstår de godt Er ikke det samme som utroskap, men det er jo stygt gjort å ikke svare kjæresten sin på to dager. Koster ikke så veldig mye å sende en melding eller ti i løpet av en dag selv om man er borte og koser seg med "gutta" 2
Gjest Sprite Skrevet 29. august 2022 #7055 Skrevet 29. august 2022 Sunfl0wer skrev (16 minutter siden): Jo,men når han vet hvor mye hun sliter og havnet på sykehus synes jeg han kunne spart seg for det til ting har roet seg. Er ikke mange ukene siden det ble slutt. Er respektløst i mine øyne. Hadde du ment det samme om det var omvendt ?
Gjest Sunfl0wer Skrevet 29. august 2022 #7056 Skrevet 29. august 2022 Sprite skrev (1 minutt siden): Hadde du ment det samme om det var omvendt ? Så klart!
Anonyym97 Skrevet 29. august 2022 #7057 Skrevet 29. august 2022 Lurer på om de møttes i virkeligheten når de slo opp, eller om det skjedde over telefon?
Gjest nose99 Skrevet 29. august 2022 #7058 Skrevet 29. august 2022 Anonyym97 skrev (10 minutter siden): Lurer på om de møttes i virkeligheten når de slo opp, eller om det skjedde over telefon? Over telefon, det ble slutt når han var på guttetur. Så hun var i Oslo og han Spania
Hjertestein Skrevet 29. august 2022 #7059 Skrevet 29. august 2022 Har ingen kjennskap til denne jenta, før nå for en liten stund siden. Får vondt av hun nå. Uansett: influenser eller ikke - sorg er helt jævlig vondt❤️ Håper hun har god familie og venner rundt seg. 12 1
Velinda Skrevet 29. august 2022 #7060 Skrevet 29. august 2022 Sunfl0wer skrev (1 time siden): Jo,men når han vet hvor mye hun sliter og havnet på sykehus synes jeg han kunne spart seg for det til ting har roet seg. Er ikke mange ukene siden det ble slutt. Er respektløst i mine øyne. Å du vet at hun havna på sykehus??eller antar du det også utifra noen bilder på Ig?? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå