Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Orly skrev (54 minutter siden):

Mener du det? Når vi her i huset er på jente/guttetur kan vi fint være to dager uten kontakt, helt uten å tenke at noe er galt.

Alle forhold er forskjellige. Hadde min mann vært bortreist og ikke svart på mine meldinger eller anrop på to døgn, da hadde det vært noe alvorlig galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koskos skrev (20 timer siden):

Han virket ikke særlig "god" mot henne i den siste youtube videoen, jeg fikk autentisk opplevelse av tidligere forhold med en

narsissistisk eks, det var derfor smertefult å se på det. 

Har du link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye jenta tagger J i stories, og er ikke særlig beskjeden når det kommer til å poste stories av J der de koser seg. En ting er jo å gå gjennom et brudd, men når man får det så «oppi trynet», og folk sender dette videre til henne, så skjønner jeg at man møter veggen. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (22 timer siden):

Om hun reiser til Mykonos å fester etter helgens sammenbrudd blir jeg overraska.....

Hun gjør vel ikke det?isåfall er all min sympati borte

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koskos skrev (21 timer siden):

Han virket ikke særlig "god" mot henne i den siste youtube videoen, jeg fikk autentisk opplevelse av tidligere forhold med en

narsissistisk eks, det var derfor smertefult å se på det. 

Er han også narsissistisk nå?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nose99 skrev (19 timer siden):

Når noen ikke svarer på to dager så er det tydelig at man har gjort noe man ikke skal, så hun konkluderte nok med at han var utro og ikke respekterte henne. Noe de fleste ville tenkt, fordi ingen lar det gå to dager uten å gi lyd fra seg på guttetur. 

Nå må du gi deg.. jeg eller gubben drar da ikke på tur for at vi må varsle hjemme hver time....vet om flere som har det slik. Drar på tur og koser seg med sine venner

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (Akkurat nå):

Nå må du gi deg.. jeg eller gubben drar da ikke på tur for at vi må varsle hjemme hver time....vet om flere som har det slik. Drar på tur og koser seg med sine venner

Alle forhold er forskjellig, og det som er riktig for deg og mannen din er kanskje uvanlig for andre par. Uansett, så er det ingen rett og galt. Så lenge det funker, så er vel det dét viktigste? 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julia Piñero skrev (På 28.8.2022 den 12.32):

Jack gir meg assosiasjoner til tinder svindleren. Sett bort i fra å stjele penger fra andre, så er det de samme trekkene. Overøsing med blomster, materialistiske ting, dyre luksusferier hele tiden. Typisk for psykopater for å få deg til å føle at du er alt i verden. Men når alt kom til alt var ikke dette ment til å vare. Dem prøvde aldri å ha en normal hverdag, og han har nok snakket med og hatt øye for andre damer gjennom forholdet. 

Jack hadde bare knapt tusen følgere på IG før dem ble sammen. Er godt mulig han brukte henne som et springbrett for berømmelse og for å bygge opp karrieren hans. Snakk om å utnytte henne. 

Håper Isabels neste forhold forblir et sunt et som varer livet ut. Vanskelig å si, men nå bør hun fokusere på bygge seg selv opp og vite hva hun trenger i livet sitt. Hva som er sunt og hva som ikke er. Tror dessverre barndommen hennes har formet henne altfor mye og påvirker henne i mange av de dårlige valgene hun har tatt.

Stabilitet, sunne verdier og ekte kjærlighet er det hun trenger. Ikke et overfladisk og materialistisk liv slik hun har fremstilt på hennes sosiale medier.

Jeg synes synd på henne, men er så glad for at hun er ute av det forholdet. Ønsker henne alt godt.

I en av episodene på Bloggerne var det jo en kjempekrangel, der han var sur for å ikke få innpass i «ivorie». Jeg husker ikke helt om det var snakk om å få betalt  eller om han ville ha eierandeler. Han surmulte og spilte på følelser. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pheromosa skrev (2 minutter siden):

Du tuller nå? 

Ene øyeblikket er hun utkjørt,er på sykehuset og må koble helt av. I neste øyeblikk er hun eventuelt i syden med fullt kjør... Drar hun med ett par veninner og tar alt med ro for og komme til seg selv så skjønner jeg det

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (20 minutter siden):

Nå får du gi deg selv, snakk om å overdrive og ta ting ut av kontekst. Jeg sa aldri at man skal gi  beskjed hver time. Men å gi lyd fra seg på ferie og svare typen/dama si i løpet av et døgn vil jeg si er vanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pheromosa
elskersommer skrev (15 minutter siden):

Ene øyeblikket er hun utkjørt,er på sykehuset og må koble helt av. I neste øyeblikk er hun eventuelt i syden med fullt kjør... Drar hun med ett par veninner og tar alt med ro for og komme til seg selv så skjønner jeg det

Var selv i et bemørkt brudd for noen år siden og jeg er veldig glad for at ting jeg foretok meg dengang ikke ble evaluert av andre. Det tok lang tid før jeg var i vadder og hadde kontroll på følelsene. Jeg vil ha forståelse for det meste når det gjelder Isabel framover tror jeg 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
Julia Piñero skrev (52 minutter siden):

Ikke sjenert med å tagge han i noe nei. 

356FFDCC-C992-4567-8E16-D266DF6E9083.png

Så søt han er, han hadde jeg ikke klart å slått opp med 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Storesøster said:

I en av episodene på Bloggerne var det jo en kjempekrangel, der han var sur for å ikke få innpass i «ivorie». Jeg husker ikke helt om det var snakk om å få betalt  eller om han ville ha eierandeler. Han surmulte og spilte på følelser. 

Der var vel i serien isabel, og han ville eie en del av firmaet.  Jeg skjønner det egentlig litt, for hun hadde ikke klart å lansere klesmerke så bra uten han. Hun har jo sagt det selv og. At han har lært henne så mye om faget og forskjellige materialer at det ikke ville blitt like bra uten han.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Dupers skrev (5 minutter siden):

Der var vel i serien isabel, og han ville eie en del av firmaet.  Jeg skjønner det egentlig litt, for hun hadde ikke klart å lansere klesmerke så bra uten han. Hun har jo sagt det selv og. At han har lært henne så mye om faget og forskjellige materialer at det ikke ville blitt like bra uten han.

Nå har vel han fått mye gratis reklame av henne… 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen legge ut hva han poster om henne og hva han svarer i kommentarer? han vil ikke akseptere følgerforespørselen min, han ser sikkert at jeg følger isabel

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

t1999 skrev (9 minutter siden):

Kan noen legge ut hva han poster om henne og hva han svarer i kommentarer? han vil ikke akseptere følgerforespørselen min, han ser sikkert at jeg følger isabel

Men herregud, la nå mannfolket være! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heike72
t1999 skrev (16 minutter siden):

Får nå virkelig håpe at han mister de følgerne han har fått pga Isabel. Men skal vel mye til med så ekstremt nysgjerrige nordmenn 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...