delias Skrevet 28. august 2022 #7001 Skrevet 28. august 2022 Er ikke Isabel og Golnaz venner lenger? De er vel (biologisk) familie? Var jo sammen hele tiden før, og nå følger de hverandre ikke på SoMe eller noe lenger?! Trodde de var nære…
Julia Piñero Skrevet 28. august 2022 #7002 Skrevet 28. august 2022 Jeg lurer nesten på hvordan Isabel fant Jack. Virker jo som at både Josh og Jack nesten er i samme omgangskrets når begge er med samme dame etter bruddet med Isabel. Virker som en toxic shady mennesker alle sammen. Jaja, Jack og Nina passer vel sikkert fint sammen. What goes around comes around 5
Endutror Skrevet 28. august 2022 #7003 Skrevet 28. august 2022 Julia Piñero skrev (8 minutter siden): Jeg lurer nesten på hvordan Isabel fant Jack. Virker jo som at både Josh og Jack nesten er i samme omgangskrets når begge er med samme dame etter bruddet med Isabel. Virker som en toxic shady mennesker alle sammen. Jaja, Jack og Nina passer vel sikkert fint sammen. What goes around comes around De virker alle sammen henge en del i Dubai. Det kan se ut som det perfekte liv, penger, luksus og pene mennesker overalt. Men hvem blir sånn på ekte lykkelig av den overfladiske livsstilen? Jeg skjønner at Isabel føler seg lurt og at alt var fake fra Jack sin side. Håper hun har lært seg at hun kanskje skal satse på en mer jordnære fyr om hun nå vil ha et ekte forhold der begge i forholdet vil satse på et liv sammen og ikke bara fokusere på utseende, merkeklær, luksusreiser osv. Merker jo det at hun virker mest som seg selv og lykkeligst når hun er rundt familien uten all sminke og dyre klær. 3
J.. Skrevet 28. august 2022 #7004 Skrevet 28. august 2022 Julia Piñero skrev (42 minutter siden): Jeg lurer nesten på hvordan Isabel fant Jack. Hun fant han på IG og sendte han en DM,så følgte de hverandre i 2 år før de møttes. 1 1
Julia Piñero Skrevet 28. august 2022 #7005 Skrevet 28. august 2022 J.. skrev (5 minutter siden): Hun fant han på IG og sendte han en DM,så følgte de hverandre i 2 år før de møttes. I mens hun og Josh var sammen?
J.. Skrevet 28. august 2022 #7006 Skrevet 28. august 2022 Julia Piñero skrev (1 minutt siden): I mens hun og Josh var sammen? Startet når hun var nysingel.
Velinda Skrevet 28. august 2022 #7007 Skrevet 28. august 2022 Om hun reiser til Mykonos å fester etter helgens sammenbrudd blir jeg overraska..... 2
Breakeven Skrevet 28. august 2022 #7008 Skrevet 28. august 2022 Nå vet jeg ikke hva som har skjedd, men jeg tenkte alltid det forholdet var for godt til å være sant. Dyre gaver og luksusreiser er ikke bærekraftig i lengden, tilslutt kommer hverdagen. Ingen av dem ville flytte, det er ikke forenlig med fremtidige barn. Livsstilen de hadde er spennende en stund, men når du har vært på Maldivene for n’te gang og fått et dusin roser for n’te gang så er det ikke så spesielt lenger eller? Litt som å spise på Michelin restaurant hver dag, det spesielle med det forsvinner. 19 2
Coiljente Skrevet 28. august 2022 #7009 Skrevet 28. august 2022 delias skrev (4 timer siden): Er ikke Isabel og Golnaz venner lenger? De er vel (biologisk) familie? Var jo sammen hele tiden før, og nå følger de hverandre ikke på SoMe eller noe lenger?! Trodde de var nære… Lurer på det samme..! 2
Bulletproofhoware Skrevet 28. august 2022 #7010 Skrevet 28. august 2022 Det Jack skriver er at Isabel forlot han pga. egne årsaker, ikke pga. utroskap. Han hadde prøvd å kjempe for forholdet ved flere anledninger, men hun ville ikke lenger. Han sier han var god mot henne, og at dette ikke skjedde over natta. Når hun begynte å poste festevideoer med andre gutter og kryptiske meldinger o.l så hadde han fortsatt nok respekt for henne til å ikke si noe, men nå ønsker han å gå videre med livet sitt. Alt dette skriver han som kommentarer under eget bilde på insta, og ber folk slutte å spekulere. 13 2
Koskos Skrevet 28. august 2022 #7011 Skrevet 28. august 2022 Bulletproofhoware skrev (20 minutter siden): Det Jack skriver er at Isabel forlot han pga. egne årsaker, ikke pga. utroskap. Han hadde prøvd å kjempe for forholdet ved flere anledninger, men hun ville ikke lenger. Han sier han var god mot henne, og at dette ikke skjedde over natta. Når hun begynte å poste festevideoer med andre gutter og kryptiske meldinger o.l så hadde han fortsatt nok respekt for henne til å ikke si noe, men nå ønsker han å gå videre med livet sitt. Alt dette skriver han som kommentarer under eget bilde på insta, og ber folk slutte å spekulere. Han virket ikke særlig "god" mot henne i den siste youtube videoen, jeg fikk autentisk opplevelse av tidligere forhold med en narsissistisk eks, det var derfor smertefult å se på det. 1
Velinda Skrevet 28. august 2022 #7012 Skrevet 28. august 2022 Koskos skrev (1 minutt siden): Han virket ikke særlig "god" mot henne i den siste youtube videoen, jeg fikk autentisk opplevelse av tidligere forhold med en narsissistisk eks, det var derfor smertefult å se på det. Så du mener du sitter på en fasitt her???jeg mener Isabel er like narsisstisk som han....du kan uansett ikke utale deg på bakgrunn av en yt video 2 1
Koskos Skrevet 28. august 2022 #7013 Skrevet 28. august 2022 Velinda skrev (14 minutter siden): Så du mener du sitter på en fasitt her???jeg mener Isabel er like narsisstisk som han....du kan uansett ikke utale deg på bakgrunn av en yt video Jeg ser mye på den siste youtube videoen som ikke alle andre ser..men også over tid med idealisering&devaluering.. Ikke rart IR ikke ville mer, hun var et overgangsobjekt.
Gjest nose99 Skrevet 28. august 2022 #7014 Skrevet 28. august 2022 Bulletproofhoware skrev (54 minutter siden): Det Jack skriver er at Isabel forlot han pga. egne årsaker, ikke pga. utroskap. Han hadde prøvd å kjempe for forholdet ved flere anledninger, men hun ville ikke lenger. Han sier han var god mot henne, og at dette ikke skjedde over natta. Når hun begynte å poste festevideoer med andre gutter og kryptiske meldinger o.l så hadde han fortsatt nok respekt for henne til å ikke si noe, men nå ønsker han å gå videre med livet sitt. Alt dette skriver han som kommentarer under eget bilde på insta, og ber folk slutte å spekulere. Tenker at han prøver å redde seg inn. Han svarte henne ikke på to dager på guttetur og derfor valgte hun å avslutte forholdet. Og når han hele tiden har likt bildene til Nina igjennom forholdet med Isabel, så virker det som han har vært litt små Shady.
BuffyTheVampire Skrevet 28. august 2022 #7015 Skrevet 28. august 2022 J.. skrev (7 timer siden): Er faktisk ikke vanskelig å ikke sende henne oppdateringer hun klart og tydelig ikke vil ha,når hun psykisk allerede er langt nede. Handler jo ikke om tilbakemeldinger på yrket hennes,men hva folk sender henne på DM.. Ja som jeg skrev er jeg enig i at hun burde få være i fred. Men det er ikke slik det fungerer dessverre, ikke når man er en offentlig person. Da vil det alltid være noen som ikke klarer oppføre seg. 2
Gjest Heike72 Skrevet 28. august 2022 #7016 Skrevet 28. august 2022 Bulletproofhoware skrev (1 time siden): Det Jack skriver er at Isabel forlot han pga. egne årsaker, ikke pga. utroskap. Han hadde prøvd å kjempe for forholdet ved flere anledninger, men hun ville ikke lenger. Han sier han var god mot henne, og at dette ikke skjedde over natta. Når hun begynte å poste festevideoer med andre gutter og kryptiske meldinger o.l så hadde han fortsatt nok respekt for henne til å ikke si noe, men nå ønsker han å gå videre med livet sitt. Alt dette skriver han som kommentarer under eget bilde på insta, og ber folk slutte å spekulere. Ja, vi vet jo ikke alt. Vi har bare sett glansbilde fra begge sider på insta. Det må jo ha vært noe mer enn at han ikke svarte henne på to dager som gjorde at hun avsluttet. Hun har sine sider hun også og hun var kjapt ute med festing og partyreise etter bruddet + kommentarer om at hun hadde det bedre enn på lenge. Hevn løser aldri noe. Hadde vært bedre om hun bare hadde tatt seg en chill periode. De er nok begge årsak til at det ble som det ble. Viktig å ta tiden til hjelp og komme seg videre i livet uten å dra hverandre ned i dritt.
Gjest nose99 Skrevet 28. august 2022 #7017 Skrevet 28. august 2022 Heike72 skrev (38 minutter siden): Ja, vi vet jo ikke alt. Vi har bare sett glansbilde fra begge sider på insta. Det må jo ha vært noe mer enn at han ikke svarte henne på to dager som gjorde at hun avsluttet. Hun har sine sider hun også og hun var kjapt ute med festing og partyreise etter bruddet + kommentarer om at hun hadde det bedre enn på lenge. Hevn løser aldri noe. Hadde vært bedre om hun bare hadde tatt seg en chill periode. De er nok begge årsak til at det ble som det ble. Viktig å ta tiden til hjelp og komme seg videre i livet uten å dra hverandre ned i dritt. Når noen ikke svarer på to dager så er det tydelig at man har gjort noe man ikke skal, så hun konkluderte nok med at han var utro og ikke respekterte henne. Noe de fleste ville tenkt, fordi ingen lar det gå to dager uten å gi lyd fra seg på guttetur.
Orly Skrevet 28. august 2022 #7018 Skrevet 28. august 2022 nose99 skrev (7 minutter siden): Når noen ikke svarer på to dager så er det tydelig at man har gjort noe man ikke skal, så hun konkluderte nok med at han var utro og ikke respekterte henne. Noe de fleste ville tenkt, fordi ingen lar det gå to dager uten å gi lyd fra seg på guttetur. Mener du det? Når vi her i huset er på jente/guttetur kan vi fint være to dager uten kontakt, helt uten å tenke at noe er galt. 6
Gjest Heike72 Skrevet 28. august 2022 #7019 Skrevet 28. august 2022 nose99 skrev (17 minutter siden): Når noen ikke svarer på to dager så er det tydelig at man har gjort noe man ikke skal, så hun konkluderte nok med at han var utro og ikke respekterte henne. Noe de fleste ville tenkt, fordi ingen lar det gå to dager uten å gi lyd fra seg på guttetur. Trenger ikke å ha gjort noe selv om man ikke får kontakt på et par dager. Kanskje hun maset og han ble lei? Hun sa jo selv at hun er sjalu og crazy. Litt space må man gi hverandre uten å gå helt av hengslene. Han måtte jo finne seg i at hun drog på jenteturer, men tror hun sleit når det var hans tur til å dra på tur uten henne.
Gjest nose99 Skrevet 28. august 2022 #7020 Skrevet 28. august 2022 (endret) Orly skrev (35 minutter siden): Mener du det? Når vi her i huset er på jente/guttetur kan vi fint være to dager uten kontakt, helt uten å tenke at noe er galt. Handler mer om at han ikke svarte henne på to dager, det i seg selv er ganske merkelig. Forskjell på å ikke ha kontakt og ikke svare. De fleste hadde nok begynt å lure da. Nå har sikkert folk forskjellige forhold, men for meg og mange andre er det normalt å kommunisere og gi oppdateringer en gang i blant selv om man er på guttetur eller jentetur. Endret 28. august 2022 av nose99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå