Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JuliaPinero skrev (3 timer siden):

Skal si hun har begynt å drikke mye

Hun nevnte at det var hennes måte å «cope» situasjonen/bruddet på. Det verste for henne var å være hjemme nå og være alene med tankene. For meg virker det som hun rømmer fra de vonde følelsene, men det er vel ingen fasit på hvordan man skal takle et brudd på. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JuliaPinero skrev (3 timer siden):

Synes mange influencere gjør det. SE poster daglig drikking, CBE også ofte.

Men så vet vi jo heller ikke om de bælmer i seg slik det kan se ut som, om de sitter en hel kveld og nipper til et halvt glass vin, eller om det er alkohol i drinkene for den saks skyld. Men det er det inntrykket de GIR, og det inntrykket de VIL gi, uvisst av hvilken grunn.

Uheldig normalisering av hverdagsdrikking etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JuliaPinero skrev (8 timer siden):

Er nok ikke så uvanlig å feste mye når man har kjærlighetssorg. Folk takler ting forskjellig. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara

Det er helt ok å takle kjærlighetssorg på ulike måter. Det jeg reagerer på er at hun, med sin påvirkningskraft, skal fremme så mye alkohol. Det går det faktisk an å være mer bevisst på. Har sett en trend jeg ikke liker, både hos andre influensers, og i tv programmer, hvor drikking fremmes ganske sterkt (Den store matfesten i Toscana, all vill jubel i Farmen hver gang en flaske øl eller snapps settes frem) Det finnes ganske så mange i vårt land med et problematisk forhold til alkohol, og IG burde kanskje også ta sitt ansvar og tone det ned. 

Meeeeen, jo høyere inntak av drikke med alkoprosent, jo raskere ser det ut til at vettet renner ut (bare se på en del hun har postet i det siste i fylla, som har blitt slettet senere når hun har tørket opp igjen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig bra timing at Pierre nettopp bekreftet at han er i et forhold 😆 Så da er det vel lite trøst å få der, for tviler sterkt på at Pierre tvinger sin kjereste til å henge med I slik som I tvang J til å henge med Pierre.

Makan til dame 🥴🤦

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er mye skadefryd ute og går her for tida. Man kan ha meninger om både livsstil og måten hun driver bedriften og SoMe-kanalene på, men det er unødvendig å godte seg over at hun gjennomgår et brudd. 

• Liker 18
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fju skrev (14 minutter siden):

Synes det er mye skadefryd ute og går her for tida. Man kan ha meninger om både livsstil og måten hun driver bedriften og SoMe-kanalene på, men det er unødvendig å godte seg over at hun gjennomgår et brudd. 

Signerer.❤️

Vær snille og ha litt empati.

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at hun er på vei i et farlig spor når det gjelder å drikke vekk følelsene sine. Ingenting blir bedre av å drikke alkohol. Jeg er litt urolig for henne nå og håper at hun har gode folk rundt seg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg støtter Isabel 100% og syntes oppriktig synd på henne. Men det blir for dumt å legge ut at hun ikke bryr seg om hva J gjør når hun for 1 uke gråt ut sjelen sin på IG over han. Selvsagt bryr hun seg og selvsagt gjør det ufattelig vondt. Hun poster myyye fra fester og annet for å vise han, få oppmerksomhet og hva han går glipp ah. En helt naturlig, men dog ikke en sunn reaksjon. Og når hun videre skriver at hun er lykkeligere enn hun har vært på lenge så lyger hun til seg selv, kan godt være hun er det for alt vi vet… Men ut ifra hvordan de hadde det for en mnd siden har jeg vanskeligheter for å tro på det. Men at 2 uker skal til for å kommer over noen man var så hodestups forelsket i vitner i bunn og grunn kanskje at det forholdet der var ikke basert på kjærlighet, men mer enn forelskelse som tok slutt.. Noe det gjør for alle, men det er da det «virkelige» forholdet begynner… Uansett er det synd, og uansett så vitner det om at Isabel kanskje ikke betydde så mye for J som hun håpet på, når han åpenbart menger seg med andre jenter som nå. Men sånne menn er ofte så selvopptatte at de i bunn og grunn kun bryr seg om seg selv.. Hun bør gå mer etter personlighet og ikke utseende som hun hittil har gjort. 

Endret av ztinelize
  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ztinelize skrev (39 minutter siden):

Jeg støtter Isabel 100% og syntes oppriktig synd på henne. Men det blir for dumt å legge ut at hun ikke bryr seg om hva J gjør når hun for 1 uke gråt ut sjelen sin på IG over han. Selvsagt bryr hun seg og selvsagt gjør det ufattelig vondt. Hun poster myyye fra fester og annet for å vise han, få oppmerksomhet og hva han går glipp ah. En helt naturlig, men dog ikke en sunn reaksjon. Og når hun videre skriver at hun er lykkeligere enn hun har vært på lenge så lyger hun til seg selv, kan godt være hun er det for alt vi vet… Men ut ifra hvordan de hadde det for en mnd siden har jeg vanskeligheter for å tro på det. Men at 2 uker skal til for å kommer over noen man var så hodestups forelsket i vitner i bunn og grunn kanskje at det forholdet der var ikke basert på kjærlighet, men mer enn forelskelse som tok slutt.. Noe det gjør for alle, men det er da det «virkelige» forholdet begynner… Uansett er det synd, og uansett så vitner det om at Isabel kanskje ikke betydde så mye for J som hun håpet på, når han åpenbart menger seg med andre jenter som nå. Men sånne menn er ofte så selvopptatte at de i bunn og grunn kun bryr seg om seg selv.. Hun bør gå mer etter personlighet og ikke utseende som hun hittil har gjort. 

Dette!! Aldri likt Jack fra starten så at det ble slutt var ikke overraskende.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic, men må bare si at Isabel ser helt nydelig ut på de photoshoot bildene sine de siste dagene. Og i dag sammen med moren sin. Så mye penere når sminken er litt tonet ned og klærne er med mer klasse, eleganse og litt mindre hud enn når hun har på seg en undertøys topp som skriker desperat etter oppmerksomhet. 
Håper hun går for dette fremover fordi hun strålte og var så nydelig.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare jeg som synes det virker som at veldig pene mennesker, spesielt menn, ofte ikke greier å være i forhold over lengre tid? Det virker som alt er SÅ flott i starten, så dabber det av og forelskelsen tar slutt eller utroskap. Litt som om de forelsker seg i utseendet, men ikke personligheten og så dabber det av når forelskelsen tar slutt. Alltid tenkt at jeg aldri kunne vært sammen med en veltjent hyperkjekk mann. Tenker alle sånne er utro, eller er det bare meg 😆

Det virker som om Isabel går mere etter utseendet, enn personlighet ihvertfall.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pew1 skrev (15 timer siden):

Er det bare jeg som synes det virker som at veldig pene mennesker, spesielt menn, ofte ikke greier å være i forhold over lengre tid? Det virker som alt er SÅ flott i starten, så dabber det av og forelskelsen tar slutt eller utroskap. Litt som om de forelsker seg i utseendet, men ikke personligheten og så dabber det av når forelskelsen tar slutt. Alltid tenkt at jeg aldri kunne vært sammen med en veltjent hyperkjekk mann. Tenker alle sånne er utro, eller er det bare meg 😆

Det virker som om Isabel går mere etter utseendet, enn personlighet ihvertfall.

Enig.....tror også hun går etter penger,pene menn er verste sort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JuliaPinero skrev (2 timer siden):

Litt off topic, men må bare si at Isabel ser helt nydelig ut på de photoshoot bildene sine de siste dagene. Og i dag sammen med moren sin. Så mye penere når sminken er litt tonet ned og klærne er med mer klasse, eleganse og litt mindre hud enn når hun har på seg en undertøys topp som skriker desperat etter oppmerksomhet. 
Håper hun går for dette fremover fordi hun strålte og var så nydelig.

dette er så backhanded. 🫣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cissacissa skrev (9 timer siden):

Det ser ut som J har kommet seg videre. Sjekk instastory til Nina.vogee

Hva var på storyen? Hun har privat profil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...