Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 hours ago, Motelvibes said:

Nei sjåføren deres ser det ut til.

Den nye stoooore kjærligheten dette vet dere 😆

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Flettfrid said:

Screenshot_20220821-211152_Instagram.jpg

Den nye stoooore kjærligheten som hun skal gifte seg og få barn med 😆🙃 la oss se hvor lang tid det tar før han skjønner at han bør løpe 😂

• Liker 2
Skrevet

Ett forsøk på å gjøre Jack sjalu! 😇

• Liker 9
Skrevet
VEGAN forever skrev (På 20.8.2022 den 6.02):

Han har klart planlagt sin fremtid uten henne, ved å utvide firma lokalene sine, kjøpe ny bil og kjøpe leilighet. Han hadde ikke gjort dette hvis han hadde planer om å flytte til et annet land.

Så han manifestet de samme tingene som henne, men uten henne.

Når en mann kjøper seg leilighet alene etter å ha vært i et forhold i nesten 2 år, så er det VELDIG klar tale.

Plenty med folk i dag er lykkelige og i et forhold med hverandre, men har hver sin boenhet. Det er om ikke annet moderne. Man ikke ha hverandre, men man ønsker å dele livet sammen med noen. Å påstå at å kjøpe hver for seg er «VELDIG klar tale» er temmelig 1950, spør du meg.

• Liker 9
Skrevet
25 minutter siden, Tripptrapp1 said:

Plenty med folk i dag er lykkelige og i et forhold med hverandre, men har hver sin boenhet. Det er om ikke annet moderne. Man ikke ha hverandre, men man ønsker å dele livet sammen med noen. Å påstå at å kjøpe hver for seg er «VELDIG klar tale» er temmelig 1950, spør du meg.

Hun vil ikke bo i hver sin bolig !! Hun vil ha ett felles hjem, så derfor var det veldig klar tale fra han når han fortsatte å etablere seg alene !!

Hun klagde hele tiden fordi de ikke bodde sammen !!

• Liker 3
Skrevet (endret)
1 hour ago, Flettfrid said:

Ett forsøk på å gjøre Jack sjalu! 😇

Ja og han blir sikkert kjempe sjalu der han er på Ibiza, omringet av masse super flotte og tilgjengelige damer 🥴🤦 

Han sjekker sikkert ikke Instaen hennes engang !

Endret av VEGAN forever
  • Liker 4
Skrevet (endret)
VEGAN forever skrev (1 time siden):

Den nye stoooore kjærligheten som hun skal gifte seg og få barn med 😆🙃 la oss se hvor lang tid det tar før han skjønner at han bør løpe 😂

Hvor mange ganger skal du skrive det? Vi leste det første gangen.

7B1A9D55-A6ED-49B8-AB50-48A2413132D8.png

Endret av t1999
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Tripptrapp1 skrev (3 timer siden):

Ikke heeelt vanlig er det vel??jeg kjenner et sånt par å de har et mer åpent forhold,tror du det var det Isabel var ute etter??sitte i Norge med Gucci og babyene til Jack mens han loker rundt borte i UK.....neppe

• Liker 5
Skrevet
VEGAN forever skrev (7 timer siden):

Hun vil ikke bo i hver sin bolig !! Hun vil ha ett felles hjem, så derfor var det veldig klar tale fra han når han fortsatte å etablere seg alene !!

Hun klagde hele tiden fordi de ikke bodde sammen !!

Du skrev ikke Jack eller spesifiserte det til denne spesifikke situasjonen. Du skrev «Når en mann kjøper seg leilighet alene etter å ha vært i et forhold i nesten 2 år, så er det VELDIG klar tale». 

Det var dét jeg responderte på, og ikke hva du eventuelt mente, men ikke klarte å formidle.

• Liker 1
Skrevet
VEGAN forever skrev (13 timer siden):

Påen igjen med ny type ! Dere kjenner jo henne nå, der hoppes det fra mann til mann til mann......

Her er den nye store kjærligheten hennes som hun og hele familien skal mase på om giftemål og barn. 🙃 

Screenshot_2022-08-21-23-06-43-71_1c337646f29875672b5a61192b9010f9.jpg

Den nye stoooore kjærligheten dette vet dere 😆

One more time for the people in the back..

Ellers alt bra?

• Liker 8
Skrevet
9 hours ago, Velinda said:

Ikke heeelt vanlig er det vel??jeg kjenner et sånt par å de har et mer åpent forhold,tror du det var det Isabel var ute etter??sitte i Norge med Gucci og babyene til Jack mens han loker rundt borte i UK.....neppe

Hun var veldig klar på at de snart måtte få et felles hjem !

• Liker 3
Skrevet
4 hours ago, Tripptrapp1 said:

Du skrev ikke Jack eller spesifiserte det til denne spesifikke situasjonen. Du skrev «Når en mann kjøper seg leilighet alene etter å ha vært i et forhold i nesten 2 år, så er det VELDIG klar tale». 

Det var dét jeg responderte på, og ikke hva du eventuelt mente, men ikke klarte å formidle.

🤦

• Liker 1
Skrevet

Hun svarte på en Q&A på Insta nå at det var hun selv som valgte å avslutte forholdet. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ærligtalt synd på henne. Kjærlighetssorg er ikke lett for noen. Men jeg tror hun desverre ble «too much» baby og giftemas er ikke turn on for noen som ikke lnsker det. 

men noen ting jeg husker henne si i podcast» trodde jeg hadde fortrent det»(fortiden sin) fortrengt?? Er ikke rart jenta sliter! Man skal ikke fortenge noe som helst man skal jobbe igjennom traumer. Før hun tar det steget å gjør den jobben og shadow work, så kommer ikke livet hennes til å bli bedre før hun gjør dette. 
festing, reising osv kommer bare til å gjøre henne trist. 
jeg tror ikke hun er klar for barn og mann i det hele tatt. Jeg syns ikke hun er særlig ansvarlig og kan glemme å leve i en koffert. Babyer kan være ganske utfordrende, spesielt om du har en som ikke sover. 
tåler psyken hennes dette? 
jeg vil henne alt vel men syns det er mye som skurrer. Hun må også jobbe med å takle kritikk bedre. Syns trendythings businessen var shady. Jeg tror nok Jack var forelsket, men så dappa det av og realiteten kom og virker ikke som de er kompitable. 
jeg har ptsd selv så jeg vet hva det går i. Jeg håper hun får det bedre snart

• Liker 5
Skrevet

Syns det blir veldig mye spekulasjoner i hvorfor forholdet tok slutt. Fordi vi som publikum har blitt bedre kjent med figuren Isabel Raad virker det som at mange er mer tilbøyelig for å tro at det er hun og hennes verdier, væremåte osv. som er årsaken til at det ble brudd. Vi må ikke glemme at dette er to mennesker som sett utenfra har veldig mange fellestrekk. De er begge håpløst forelsket i materialisme og har dyrket dette siden første stund. Vi har sjeldent sett de være et "vanlig" par, men istedet har de iscenesatt livene sine for content og mesteparten av innholdet de har delt sammen er fra ulike reiser.

Han har tilsynelatende hatt like mye behov for henne som hun for han for å fremstå som mer interessante og attraktive. Fjerner man alt glitteret og glamouren står man igjen med et par som virker å kjede seg noe voldsomt. Når to mennesker reiser til Marbella og leier en luksusvilla for deretter å ta ferie fra sin ferie for å reise til Italia, så vitner det ikke om et par som trives i hverandres selskap.

De har ridd på en bølge av popularitet i noen år, men det er grenser for hvor underholdende det er å se Isabel Raad reise på ferie med typen igjen. Det er også grenser for hvor lenge hennes og hans vanvittige forbruk vekker reaksjoner og oppmerksomhet. Folk går lei, naturligvis. I en bransje der det er mange om beinet og inntektene bare blir høyere, skal det godt gjøres å tiltrekke følgere kun ved å svi av noen tusen på designerartikler. At hun har mistet følgere jevnt og trutt en stund nå, også etter bruddet, er et faktum som hun er smertelig klar over. Det har vi forsåvidt også skjønt når hun har uttrykt sin frustrasjon over instagrams endringer i algoritmer og følgerflukten til Tiktok. Jeg tror det er et spørsmål om tid før Ivorie Studio også blir et skrinlagt prosjekt. Er det ett sikkert tegn på at businessen går trått så er det kjøp av falske følgere, illustrert den 19. august da hun åpenbart kjøpte seg 13000+ nye følgere etter at tallene har vært røde i lengre tid (kilde: Socialblade).

• Liker 20
  • Nyttig 3
Skrevet
Fizzypo skrev (1 time siden):

Syns det blir veldig mye spekulasjoner i hvorfor forholdet tok slutt. Fordi vi som publikum har blitt bedre kjent med figuren Isabel Raad virker det som at mange er mer tilbøyelig for å tro at det er hun og hennes verdier, væremåte osv. som er årsaken til at det ble brudd. Vi må ikke glemme at dette er to mennesker som sett utenfra har veldig mange fellestrekk. De er begge håpløst forelsket i materialisme og har dyrket dette siden første stund. Vi har sjeldent sett de være et "vanlig" par, men istedet har de iscenesatt livene sine for content og mesteparten av innholdet de har delt sammen er fra ulike reiser.

Han har tilsynelatende hatt like mye behov for henne som hun for han for å fremstå som mer interessante og attraktive. Fjerner man alt glitteret og glamouren står man igjen med et par som virker å kjede seg noe voldsomt. Når to mennesker reiser til Marbella og leier en luksusvilla for deretter å ta ferie fra sin ferie for å reise til Italia, så vitner det ikke om et par som trives i hverandres selskap.

De har ridd på en bølge av popularitet i noen år, men det er grenser for hvor underholdende det er å se Isabel Raad reise på ferie med typen igjen. Det er også grenser for hvor lenge hennes og hans vanvittige forbruk vekker reaksjoner og oppmerksomhet. Folk går lei, naturligvis. I en bransje der det er mange om beinet og inntektene bare blir høyere, skal det godt gjøres å tiltrekke følgere kun ved å svi av noen tusen på designerartikler. At hun har mistet følgere jevnt og trutt en stund nå, også etter bruddet, er et faktum som hun er smertelig klar over. Det har vi forsåvidt også skjønt når hun har uttrykt sin frustrasjon over instagrams endringer i algoritmer og følgerflukten til Tiktok. Jeg tror det er et spørsmål om tid før Ivorie Studio også blir et skrinlagt prosjekt. Er det ett sikkert tegn på at businessen går trått så er det kjøp av falske følgere, illustrert den 19. august da hun åpenbart kjøpte seg 13000+ nye følgere etter at tallene har vært røde i lengre tid (kilde: Socialblade).

Dette🙏

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, Fizzypo said:

Du syns det var mye spekukasjoner, men spekulerer mer enn de fleste her virker det som

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Emily1234 skrev (2 timer siden):

Du syns det var mye spekukasjoner, men spekulerer mer enn de fleste her virker det som

Hva er det du mener er spekulasjon i mitt innlegg? Utdyp gjerne uoppfordret neste gang istedenfor å komme med en tom påstand. Forøvrig vil jeg understreke at det er stor forskjell på å skrive rett ut at forholdet tok slutt fordi Jack gikk lei/ikke orket divanykkene til Isabel og å påpeke ting slik de blir fremstilt. Det er derfor jeg ofte bruker ord som "virker", "fremstår", "tilsynelatende" osv. Det er heller ikke spekulasjon å trekke en konklusjon basert på sannsynlighet, f.eks at hun etter alt å bedømme har kjøpt seg følgere. Informasjon hun har delt nylig bygger også opp et bilde av en person som er redd for at IGs endringer vil gjøre henne mindre synlig for følgere. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Nå bruker Jack plutselig klær fra andre produsenter hele tiden, men når han var sammen I så brukte han konsekvent kun sitt eget merke 🤔

Og hun postet gratis for han stadig vekk, til en markedsverdi av flere millioner kroner, og så var hun fornøyd med å få blomsterkvaster tilbake  🤦🥴

Endret av VEGAN forever
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
VEGAN forever skrev (1 time siden):

Nå bruker Jack plutselig klær fra andre produsenter hele tiden, men når han var sammen I så brukte han konsekvent kun sitt eget merke 🤔

Og hun postet gratis for han stadig vekk til en markedsverdi av flere millioner kroner, og så var hun fornøyd med blomsterkvaster tilbake  🤦🥴

😂😂

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...