pew1 Skrevet 17. august 2022 #6861 Skrevet 17. august 2022 Hørte på en story på IG som Newa la ut, søstra til Isabel snakket i bakgrunn og sa noe sånn som at «når du er 29år og det har gått 2 år og du enda ikke vet hva du vil». Ikke ordrett, men hun sa noe sånt. Har alltid skjønt at forholdet deres ikke varte. Alt er fint og flott de første 1-2 årene når forelskelsen står på og alt er nytt. Men så kommer hverdagen og man må tenke litt lenger enn å reise på ferie hele tiden. Man må jo begynne å tenke på hvor de vil bo. Han bor i NC og hun i Oslo. Han har hele sitt liv der med jobbstudio og familie. Og Isabel hele sin familie og samarbeidspartnere i Oslo. Det er ikke bare å flytte, ingen av dem ville jo det. De skulle liksom bo i Spania en stund, men hvor realistisk er det med tanke på barn osv i fremtiden? Det gikk jo til helvete det også, da.. Hun må nok prøve finne seg en rik gentleman i Norge istedet! 7 1
Tripptrapp1 Skrevet 17. august 2022 #6862 Skrevet 17. august 2022 pew1 skrev (2 timer siden): Hørte på en story på IG som Newa la ut, søstra til Isabel snakket i bakgrunn og sa noe sånn som at «når du er 29år og det har gått 2 år og du enda ikke vet hva du vil». Ikke ordrett, men hun sa noe sånt. Har alltid skjønt at forholdet deres ikke varte. Alt er fint og flott de første 1-2 årene når forelskelsen står på og alt er nytt. Men så kommer hverdagen og man må tenke litt lenger enn å reise på ferie hele tiden. Man må jo begynne å tenke på hvor de vil bo. Han bor i NC og hun i Oslo. Han har hele sitt liv der med jobbstudio og familie. Og Isabel hele sin familie og samarbeidspartnere i Oslo. Det er ikke bare å flytte, ingen av dem ville jo det. De skulle liksom bo i Spania en stund, men hvor realistisk er det med tanke på barn osv i fremtiden? Det gikk jo til helvete det også, da.. Hun må nok prøve finne seg en rik gentleman i Norge istedet! Hvem er dette Newa-mennesket? Hilsen en som bare følger IR på Kvinneguiden. 1
Bulletproofhoware Skrevet 17. august 2022 #6863 Skrevet 17. august 2022 Tripptrapp1 skrev (33 minutter siden): Hvem er dette Newa-mennesket? Hilsen en som bare følger IR på Kvinneguiden. Newa er igjen bestevenninna til IR, etter å ha vært stengt ut i kulden i perioden hvor Golnaz var bestevenninna. Akkurat nå er det Golnaz som er ut og Newa som er in. 9
Kjerringrokk Skrevet 17. august 2022 #6864 Skrevet 17. august 2022 Tripptrapp1 skrev (1 time siden): Hvem er dette Newa-mennesket? Hilsen en som bare følger IR på Kvinneguiden. Seriøst!? Diskuter du Isabel(og Jack)utfra sladderet her inne? Ikkje lese boka heller om livet hennes heller? Aldri hørt henne fortelle om sine tanker og følelser... får neste lyst og be deg om å ...... .....
Tripptrapp1 Skrevet 17. august 2022 #6865 Skrevet 17. august 2022 Kjerringrokk skrev (54 minutter siden): Seriøst!? Diskuter du Isabel(og Jack)utfra sladderet her inne? Ikkje lese boka heller om livet hennes heller? Aldri hørt henne fortelle om sine tanker og følelser... får neste lyst og be deg om å ...... ..... Er dette er forsøk på humor, eller hva? 🙃 7
Gjest Keikolina Skrevet 17. august 2022 #6866 Skrevet 17. august 2022 Tripptrapp1 skrev (2 timer siden): Er dette er forsøk på humor, eller hva? 🙃 Må være det
Iso1 Skrevet 18. august 2022 #6867 Skrevet 18. august 2022 Jeg tror Isabel og Jack finner tilbake til hverandre jeg. 2
CMHuser Skrevet 18. august 2022 #6868 Skrevet 18. august 2022 Iso1 skrev (5 timer siden): Jeg tror Isabel og Jack finner tilbake til hverandre jeg. Jeg og! 2
Jaytee Skrevet 18. august 2022 #6869 Skrevet 18. august 2022 Lagt ut bilde på Snap; på tur i Cannes ser det ut som. 2
bibi123 Skrevet 18. august 2022 #6870 Skrevet 18. august 2022 Jaytee skrev (3 minutter siden): Lagt ut bilde på Snap; på tur i Cannes ser det ut som. Med Jack eller? Håper det. 😄
Cocogirl Skrevet 18. august 2022 #6871 Skrevet 18. august 2022 bibi123 skrev (1 time siden): Med Jack eller? Håper det. 😄 Newa og ei annen 1
Gjest Siri 4 Skrevet 19. august 2022 #6872 Skrevet 19. august 2022 Stakkars Isabell som gir alt ikveld i Cannes med bestevenninner 😂
Julia Piñero Skrevet 19. august 2022 #6873 Skrevet 19. august 2022 Siri 4 skrev (12 minutter siden): Stakkars Isabell som gir alt ikveld i Cannes med bestevenninner 😂 La henne få litt fred a…. Forstår godt at hun trenger å få kommet seg litt ut igjen og kjenne på livet. Kjærlighetssorg er en berg og dalbane, og hun har sittet lenge hjemme alene og sørget i mange dager. Nå fortjener hun å dra ut, feste litt med venninner og slippe å kjenne på alt det vonde akkurat nå. 8
Gjest Siri 4 Skrevet 19. august 2022 #6874 Skrevet 19. august 2022 JuliaPinero skrev (3 timer siden): La henne få litt fred a…. Forstår godt at hun trenger å få kommet seg litt ut igjen og kjenne på livet. Kjærlighetssorg er en berg og dalbane, og hun har sittet lenge hjemme alene og sørget i mange dager. Nå fortjener hun å dra ut, feste litt med venninner og slippe å kjenne på alt det vonde akkurat nå. Jaha, Isabell har da kost seg her hjemme med gutte/jentegjengen sin samtidig hvor hun sørger på Instagram. Slutt å forherlige den dama!
Gjest Sunfl0wer Skrevet 19. august 2022 #6875 Skrevet 19. august 2022 Siri 4 skrev (7 minutter siden): Jaha, Isabell har da kost seg her hjemme med gutte/jentegjengen sin samtidig hvor hun sørger på Instagram. Slutt å forherlige den dama! Har du vært igjennom ett brudd noen gang? Du vet at man kan føle masse på en gang? Også øyeblikk av glede selv om man går igjennom noe tungt?
Gjest Siri 4 Skrevet 19. august 2022 #6876 Skrevet 19. august 2022 Sunfl0wer skrev (4 minutter siden): Har du vært igjennom ett brudd noen gang? Du vet at man kan føle masse på en gang? Også øyeblikk av glede selv om man går igjennom noe tungt? Jada, vært igjennom både ett og to brudd men aldri melket det for alt det er verdt.
Svennis Skrevet 19. august 2022 #6877 Skrevet 19. august 2022 Isabel på fylletur i Frankrike ja. Verste du gjør etter et langt brudd er og drikke bort sorgene, gjør det verre. 1 2
VEGAN forever Skrevet 19. august 2022 #6878 Skrevet 19. august 2022 (endret) Ser ikke ut som I er fornøyd i Frankrike med tanke på klagingen på story 😆 Hun går rundt i gjennomsiktig undertøy på restaurant og bar, hvor absolutt hele brystvortene vises, skikkelig elegant dame 🥴 Jeg sa for 1,5 år siden at det ville bli slutt med de og at han ALDRI ville flytte sammen med henne og langt fra gifte seg med henne. Tegnene har vært der hele tiden men hun har ikke villet forholde seg til realitetene. Han utvidet firma lokalet sitt. Han kjøpte ny bil. Han kjøpte ny leilighet. Ergo ingen planer om å flytte til et annet land! Han ville bare reise rundt med henne for å promotere firmaet sitt. Han hadde ingen fremtids planer med henne. Ser på storyen hans at han er skikkelig glad for å gå videre nå! Endret 19. august 2022 av VEGAN forever 5 2
VEGAN forever Skrevet 19. august 2022 #6879 Skrevet 19. august 2022 Jack er skikkelig glad for å flytte inn i drømmeboligen sin og gleder seg til å feire med vennene sine 😂 Ja I betydde mye hahaha 1
Ugresset Skrevet 19. august 2022 #6880 Skrevet 19. august 2022 VEGAN forever skrev (14 minutter siden): Jack er skikkelig glad for å flytte inn i drømmeboligen sin og gleder seg til å feire med vennene sine 😂 Ja I betydde mye hahaha Det er jo ikke akkurat noe å le rått av.. Hun var blind i kjærlighet, og fyren må også ha lov til å gå videre. Men hun kunne droppet å gå rundt med gjennomsiktig undertøy og stive nipler. Jeg tror dog. hun gjør det som en slags protest av et slag. Minner meg i hvert fall om da jeg var ung og dum, og skulle gjøre eksen min sjalu. Hun er bedre enn som så. 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå