Gjest Sunfl0wer Skrevet 15. august 2022 #6841 Del Skrevet 15. august 2022 Velinda skrev (7 minutter siden): å Ønske oppmerksomhet rundt et brudd er da ikke helt normalt,ligge å hulke for åpen sene...sier litt om at han ska være glad han kom seg ut av det forholdet,sjukt flaut"se på" Influencere deler det meste. Ikke lenge siden Kristin Gjelsvik gråt på video over hennes brudd. Er ikke flaut å se,men det er absolutt speiselt å filme seg selv mens man gråter ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julia Piñero Skrevet 15. august 2022 #6842 Del Skrevet 15. august 2022 Sunfl0wer skrev (Akkurat nå): Influencere deler det meste. Ikke lenge siden Kristin Gjelsvik gråt på video over hennes brudd. Er ikke flaut å se,men det er absolutt speiselt å filme seg selv mens man gråter ja. Hun delte ikke at hun satt og gråt uten å si noe, men hun snakka om bruddet i videoen MENS hun gråt. Det er ganske vanlig å gjøre hvis man deler noe vondt og det er vanskelig å holde tårene tilbake. Ganske spesielt å sette opp et kamera også legge seg ned og gråte akkurat som om det skulle vært å se en film. Blir så «fake», eller bare for å få sympati 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 15. august 2022 #6843 Del Skrevet 15. august 2022 JuliaPinero skrev (2 minutter siden): Hun delte ikke at hun satt og gråt uten å si noe, men hun snakka om bruddet i videoen MENS hun gråt. Det er ganske vanlig å gjøre hvis man deler noe vondt og det er vanskelig å holde tårene tilbake. Ganske spesielt å sette opp et kamera også legge seg ned og gråte akkurat som om det skulle vært å se en film. Blir så «fake», eller bare for å få sympati Det er jo åpenbart for å få sympati. Ingen som sier noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 15. august 2022 #6844 Del Skrevet 15. august 2022 (endret) Av det lille jeg har sett, har det fremstått som om hun var mye mer forelsket i ham enn omvendt. Han var ikke med å tulle/fleipe om det der «baby daddy» utsagnene hennes, og det samme når det gjaldt potensielt frieri. Det kan jo ha med personlighet å gjøre, men han virket både flau og oppgitt. Han kan umulig være så privat som han påstår - da hadde han ikke vært med i det realityprogrammet (noe med shore?). I begynnelsen la jeg merke til at han postet mye mindre om/av henne enn omvendt - noe hun forklarte med at han var mer privat. Likevel hadde han ingen problemer med å poste fra byturer med kompiser og fra reiser (bare ikke av henne). De to tingene jeg har reagert mest på er 1. at de kranglet på nyttårsaften, hun ble tydeligvis veldig opprørt og i stedet for å være der å trygge henne og ordne opp, så gikk han ut med venneparet hans. Med hennes fortid (og divanykker av en annen verden der noe kan nok forklares med en ustabil oppvekst), så burde han strengt tatt fokusere på å møte henne på hennes følelser og evt trygge henne på det hun reagerte på - og vice versa selvfølgelig. Regner med at han i det minste vet litt om bakgrunnen hennes sånn at han kan hjelpe henne hvis hun opplever triggere. Mulig de kunne løst problemene på 10 min med riktig kommunikasjon. Uansett, det kommer flere nyttårsaftener, så det å prioritere bytur mens partneren gråter og det vondt, er ikke tegn på et solid forhold uansett grunn. Nr 2 - og dette har jeg bare hørt om, ikke sett, var at han ble rasende og frekk med både hennes regnskapsfører og henne, da han fikk nei til å kjøpe seg inn i firmaet hennes. I følge podcasten så snakket de ikke sammen på to dager pga det. Syns altså at det er mye som tyder på at de ikke var på helt samme sted i forholdet. For ordens skyld - jeg mener ikke å unnskylde henne og legge alt på ham. Vil bare nyansere bildet litt, hvis mulig. Endret 16. august 2022 av Nana Rettet skrivefeil 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjerringrokk Skrevet 16. august 2022 #6845 Del Skrevet 16. august 2022 Må dåkke slutta! Hadde hu ikkje vist følelser så hadde det også vært feil! Klart hjertet hennes e knust! Med litt empati innabords så burde det være lett å sjå og gjenkjenne. Kanskje det e så enkelt at han fortsatt elsker henne, men har innsett at han ønsker å bosette seg i NC med sin familie rundt seg, og ikkje Oslo, å ser at det er smart men smertefullt å bare avslutte nå. Isabel skal igjennom alle trinn å føle på både sjokk og sorg. Gi henne omsorg istede. 5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 16. august 2022 #6846 Del Skrevet 16. august 2022 Kjerringrokk skrev (51 minutter siden): Må dåkke slutta! Hadde hu ikkje vist følelser så hadde det også vært feil! Klart hjertet hennes e knust! Med litt empati innabords så burde det være lett å sjå og gjenkjenne. Kanskje det e så enkelt at han fortsatt elsker henne, men har innsett at han ønsker å bosette seg i NC med sin familie rundt seg, og ikkje Oslo, å ser at det er smart men smertefullt å bare avslutte nå. Isabel skal igjennom alle trinn å føle på både sjokk og sorg. Gi henne omsorg istede. Alle opplever breakups get over it! Med å vise en planlagt gråte video er bare tull! Alle har forskjellige meninger. Det jeg ser, vil hun ha oppmerksomhet fra sine "elsklinger" og media... 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ztinelize Skrevet 16. august 2022 #6847 Del Skrevet 16. august 2022 Cocogirl skrev (1 time siden): Alle opplever breakups get over it! Med å vise en planlagt gråte video er bare tull! Alle har forskjellige meninger. Det jeg ser, vil hun ha oppmerksomhet fra sine "elsklinger" og media... Vet du hva! Nå må folk faen meg slutte. Jeg kan være enig i mye at Isabel kan melke seerne sine, overdrive og spekulere for det som det er verdt, for å håve inn penger. Men ikke sitt å tro at dere ikke hadde gjort det samme om dere hadde tjent likedan. Og ved å spekulere her som dere nettopp gjør oppnår jo hun AKKURAT det hun vil, OPPMERKSOMHET. Er så hyklerisk oppførsel at man ikke klare å gjøre annet enn å le av. Til bruddet - hvordan, hvorfor og hva som forårsaket bruddet har vi som følgere aldeles ingen «menneskerett» til å vite. Selvom jeg personlig er like nysgjerrig som dere andre, så må man respektere hennes valg om å holde det hemmelig. Sorg er sorg og alle håndterer den forskjellig. Noen søker trøst i andre og viser åpenlyst hvordan de har det, nettopp for å få oppmerksomhet og omtanke fra andre. Er jo ingen fasit på hvordan man sørger, herlighet ? Når noen går ut med at en i familien har dødd eller tok selvmord feks så har jo ingen krav på å vite hvordan det skjedde ? Og familien kan ønske lite oppmerksomhet rundt det, men samtidig vise at de sørger og er knust åpenlyst til mennesker rundt seg. Men det gir ingen rett å vite alt som skjedde i detalj. Selvom dette er offentlige mennesker er det også helt vanlige mennesker med vanlige følelser, tror folk glemmer det litt oppi alt fjaset. Alt har nødvendigvis ikke en baktanke for å oppnå økonomisk profitt… De ønsker rett og slett bare å være åpen og ærlig, vise at de ikke har det bra.. På den måten kan man også hjelpe andre som kanskje ikke har det så bra å ser opp til disse influenserene. Skjerp dere folkens.. Dere fremstår bitre og sjalue!! 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. august 2022 #6848 Del Skrevet 16. august 2022 ztinelize skrev (25 minutter siden): Vet du hva! Nå må folk faen meg slutte. Jeg kan være enig i mye at Isabel kan melke seerne sine, overdrive og spekulere for det som det er verdt, for å håve inn penger. Men ikke sitt å tro at dere ikke hadde gjort det samme om dere hadde tjent likedan. Og ved å spekulere her som dere nettopp gjør oppnår jo hun AKKURAT det hun vil, OPPMERKSOMHET. Er så hyklerisk oppførsel at man ikke klare å gjøre annet enn å le av. Til bruddet - hvordan, hvorfor og hva som forårsaket bruddet har vi som følgere aldeles ingen «menneskerett» til å vite. Selvom jeg personlig er like nysgjerrig som dere andre, så må man respektere hennes valg om å holde det hemmelig. Sorg er sorg og alle håndterer den forskjellig. Noen søker trøst i andre og viser åpenlyst hvordan de har det, nettopp for å få oppmerksomhet og omtanke fra andre. Er jo ingen fasit på hvordan man sørger, herlighet ? Når noen går ut med at en i familien har dødd eller tok selvmord feks så har jo ingen krav på å vite hvordan det skjedde ? Og familien kan ønske lite oppmerksomhet rundt det, men samtidig vise at de sørger og er knust åpenlyst til mennesker rundt seg. Men det gir ingen rett å vite alt som skjedde i detalj. Selvom dette er offentlige mennesker er det også helt vanlige mennesker med vanlige følelser, tror folk glemmer det litt oppi alt fjaset. Alt har nødvendigvis ikke en baktanke for å oppnå økonomisk profitt… De ønsker rett og slett bare å være åpen og ærlig, vise at de ikke har det bra.. På den måten kan man også hjelpe andre som kanskje ikke har det så bra å ser opp til disse influenserene. Skjerp dere folkens.. Dere fremstår bitre og sjalue!! Det er såpass enkelt at hun hadde ikke trengt å gå ut i media og i tillegg lage en planlagt gråtevideo? Da spiller hunn jo på sorgen sin. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ztinelize Skrevet 16. august 2022 #6849 Del Skrevet 16. august 2022 (endret) Honey Dew skrev (6 minutter siden): Det er såpass enkelt at hun hadde ikke trengt å gå ut i media og i tillegg lage en planlagt gråtevideo? Da spiller hunn jo på sorgen sin. Og hva så? Blir du direkte pårørt at det er hennes måte å sørge på? Går det utover deg personlig at hun gjør som hun gjør? Planlagt gråtevideo? Jeg tror de fleste av oss ikke planlegger at man skal gråte? Og noen ganger handler mennesker i affekt , og kanskje ikke helt tenker over hva de gjør. Er det unormalt å grine over kjærlighetssorg ? Kjærlighetssorg er noe av det verste og det kan virkelig gjøre fysisk vondt, tror ikke folk helt forstår hvor intens og altoppslukende det er… For ellers hadde dere ikke vært så kynisk i kommentarfeltet som du blant annet er. Hennes sorg er like reell som min og din, forskjellen er at vi ikke er offentlige og alle får et glimt til å se det.. Noe som vi nettopp gjør med hun. Så vær så snill, slutt ! Endret 16. august 2022 av ztinelize 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. august 2022 #6850 Del Skrevet 16. august 2022 ztinelize skrev (1 time siden): Og hva så? Blir du direkte pårørt at det er hennes måte å sørge på? Går det utover deg personlig at hun gjør som hun gjør? Planlagt gråtevideo? Jeg tror de fleste av oss ikke planlegger at man skal gråte? Og noen ganger handler mennesker i affekt , og kanskje ikke helt tenker over hva de gjør. Er det unormalt å grine over kjærlighetssorg ? Kjærlighetssorg er noe av det verste og det kan virkelig gjøre fysisk vondt, tror ikke folk helt forstår hvor intens og altoppslukende det er… For ellers hadde dere ikke vært så kynisk i kommentarfeltet som du blant annet er. Hennes sorg er like reell som min og din, forskjellen er at vi ikke er offentlige og alle får et glimt til å se det.. Noe som vi nettopp gjør med hun. Så vær så snill, slutt ! Visst er sorg tungt, men hvorfor skal en legge ut en gråtevideo? Er man i bunnløs sorg, er det siste en tenker på å filme seg selv. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ztinelize Skrevet 16. august 2022 #6851 Del Skrevet 16. august 2022 Honey Dew skrev (3 minutter siden): Visst er sorg tungt, men hvorfor skal en legge ut en gråtevideo? Er man i bunnløs sorg, er det siste en tenker på å filme seg selv. Fordi folk er forskjellig, vi er alle ulike. Noen mennesker sykemelder seg og klarer ikke å fungere i det normale liv, andre fyller timeboken opp med jobb, trening og venner i frykt for å være alene og føle på sorgen. Det er som nevnt, ingen fasit på hvordan en sørger. Jeg syntes det er merkelig at du ikke forstår at folk er nyansert til hvordan folk prosesserer sorg. Hva man gjør i affekt er gjerne ikke alltid det smarteste eller lureste, men det er ikke feil av den grunn? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bulletproofhoware Skrevet 16. august 2022 #6852 Del Skrevet 16. august 2022 Det er fint å se at dama har følelser, og deler med følgerne at dette er tunge tider. Som jeg har oppfattet henne forventet jeg at hun durte på videre, at dette var et mindre tap og at hun skulle vise at ingenting knekker henne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 16. august 2022 #6853 Del Skrevet 16. august 2022 Honey Dew skrev (2 timer siden): Det er såpass enkelt at hun hadde ikke trengt å gå ut i media og i tillegg lage en planlagt gråtevideo? Da spiller hunn jo på sorgen sin. Selger sorgen sin, alt er til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjerringrokk Skrevet 16. august 2022 #6854 Del Skrevet 16. august 2022 Cocogirl skrev (4 timer siden): Alle opplever breakups get over it! Med å vise en planlagt gråte video er bare tull! Alle har forskjellige meninger. Det jeg ser, vil hun ha oppmerksomhet fra sine "elsklinger" og media... Ja men eier du rettighetene til den rette måten å sørge på? Gi henne noen veker til, så det verste sjokket har lagt seg, virker ikkje som du har vert så heldig at du har fått elsket noen så høyt, da hadde du hatt mer forståelse for hennes reaksjon. Dette er hennes måte å svare alle som spør om hvordan hun har det. Fint og trist etter min mening. 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 16. august 2022 #6855 Del Skrevet 16. august 2022 Run Jack and never look back 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 16. august 2022 #6856 Del Skrevet 16. august 2022 Bulletproofhoware skrev (1 time siden): Det er fint å se at dama har følelser, og deler med følgerne at dette er tunge tider. Som jeg har oppfattet henne forventet jeg at hun durte på videre, at dette var et mindre tap og at hun skulle vise at ingenting knekker henne. Tenk hva hun tjener på å offentliggjøre det da. Hver eneste følger, like og kommentar gir penger i kassen. Masse penger. Det er sånn hun får inntekt. Noen kaller det kynisk, andre kaller det business. Business ER kynisk. Hvis hun hadde latet som ingenting ville hun gått glipp av hundretusenvis av kroner. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breakeven Skrevet 16. august 2022 #6857 Del Skrevet 16. august 2022 Om jeg husker riktig så hadde hun en spm runde da han var på denne gutteturen sin der hun skrev at hun følte seg så trygg på at han var på guttetur? Noe må ha skjedd over natten virker det som. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 16. august 2022 #6858 Del Skrevet 16. august 2022 Hva er hans YouTube da? Hvis han mobber, er det jo ingen mann. Kjærlighetssorg er TUNGT! At hun deler det, må hun da få lov til. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 16. august 2022 #6859 Del Skrevet 16. august 2022 Det er sårt når forelskelsens rosa sky begynner å ‘få flekker’, det burde jo egentlig hete forelskelsessorg, eller sorg for at man har vært hekta og mistet (eller mer riktig, ikke sett at man ikke tenker klart). Uansett, hun er dessverre et veldig ødeleggende forbilde for sårbare unge (i likhet med andre ‘influensere’ i Norge og verden) Å ha Kardashian som forbilde.. hvor lykkelig tror dere hun egentlig er, selv med sine milliard-industri… Å tro at dette handlet om kjærlighet.. Dette var forelskelse på speed i full offentlighet. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 16. august 2022 #6860 Del Skrevet 16. august 2022 Humas skrev (8 timer siden): Det er sårt når forelskelsens rosa sky begynner å ‘få flekker’, det burde jo egentlig hete forelskelsessorg, eller sorg for at man har vært hekta og mistet (eller mer riktig, ikke sett at man ikke tenker klart). Uansett, hun er dessverre et veldig ødeleggende forbilde for sårbare unge (i likhet med andre ‘influensere’ i Norge og verden) Å ha Kardashian som forbilde.. hvor lykkelig tror dere hun egentlig er, selv med sine milliard-industri… Å tro at dette handlet om kjærlighet.. Dette var forelskelse på speed i full offentlighet. Nåååh, så vel står det da ikke til med IR AS at hun har begynt å regne omsetningen i milliarder 😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå