Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Aintnofun skrev (1 minutt siden):

Hæ? Syns ikke det virker som hun har det så forferdelig. 

Hun skrev på ig story at hun trenger tid for seg selv borte fra some akkurat. Det tyder vel på at hun ikke har det så godt?

• Liker 1
Skrevet
Jøyemeg skrev (Akkurat nå):

Hun skrev på ig story at hun trenger tid for seg selv borte fra some akkurat. Det tyder vel på at hun ikke har det så godt?

Javel? Hun er vel ikke den eneste i verden så ikke har det så godt. Hun har i det minste penger, mat, familie, venner, kjæreste, et sted å bo og igrunnen alle muligheter i verden. Det er ikke noe mer synd i henne enn andre. Det er VIRKELIG andre jeg syns mer synd i.

• Liker 9
Skrevet

Javel? Hun er vel ikke den eneste i verden så ikke har det så godt. Hun har i det minste penger, mat, familie, venner, kjæreste, et sted å bo og igrunnen alle muligheter i verden. Det er ikke noe mer synd i henne enn andre. Det er VIRKELIG andre jeg syns mer synd i.

Å ha det vondt er like vondt for alle uansett midler man måtte ha.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
Jøyemeg skrev (Akkurat nå):

Å ha det vondt er like vondt for alle uansett midler man måtte ha.

Ja, men det er andre som er viktigere å fokusere på. Hun klarer seg. Andre har ikke råd til mat eller et sted å bo. Da syns jeg det er rart at det skal være ekstra synd i henne

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke meningen å virke sur. Men jeg blir provosert fordi jeg sitter her selv med 22 kr på konto. Telefonen min er sperra pga ubetalt regning. Jeg har ikke et skikkelig sted å bo. Har ikke spist skikkelig middag på flere uker.

Jeg syns bare det ikke er så synd i henne. Det klarer jeg bare ikke å synes.

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Aintnofun skrev (Akkurat nå):

Ja, men det er andre som er viktigere å fokusere på. Hun klarer seg. Andre har ikke råd til mat eller et sted å bo. Da syns jeg det er rart at det skal være ekstra synd i henne

Nå legger du ord i munnen min. Jeg har aldri sagt det er mer synd på henne.

De som ikke har sted å bo eller mat er heldige som ihvertfall bor i Norge. Man får hjelp til både bolig og mat her. Ikke noe luksus i det hele tatt, men alle skal ha hjem og mat. Det finnes også utallige organisasjoner som deler ut mat til de aller svakeste. 

• Liker 5
Skrevet

Det er ikke meningen å virke sur. Men jeg blir provosert fordi jeg sitter her selv med 22 kr på konto. Telefonen min er sperra pga ubetalt regning. Jeg har ikke et skikkelig sted å bo. Har ikke spist skikkelig middag på flere uker.

Jeg syns bare det ikke er så synd i henne. Det klarer jeg bare ikke å synes.

Hvis du sier meg hvilken by du bor i skal jeg forsøke å finne hvilken organisasjon som ihvertfall kan gi deg noe ordentlig mat 🙏

• Liker 2
Skrevet

Ser at isabel ikke følger jack på insta (regner med hun har gjort det tidligere)….

• Liker 2
Skrevet
Mainecoon skrev (2 minutter siden):

Ser at isabel ikke følger jack på insta (regner med hun har gjort det tidligere)….

Da krangler de nok igjen

• Liker 2
Skrevet
Mainecoon skrev (20 minutter siden):

Er jo garantert for å få opp interesse for sine sosiale medier. Den har vært dalende, så da må det hjelpemidler til. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

l 🤭idget span

Endret av Småbarnsmamma
Feil skrevet
Gjest Sunfl0wer
Skrevet (endret)

For en stund siden så hadde hun kranglet med søsteren Jasmine og blokkert henne fra insta,før hun tok bort blokkeringen når de var venner igjen. Sikkert det samme med Jack🙈 Bare flaut å gjøre ting så åpenlyst når man er en offentlig person🙈 

Endret av Sunfl0wer
Skrevet
Sunfl0wer skrev (32 minutter siden):

For en stund siden så hadde hun kranglet med søsteren Jasmine og blokkert henne fra insta,før hun tok bort blokkeringen når de var venner igjen. Sikkert det samme med Jack🙈 Bare flaut å gjøre ting så åpenlyst når man er en offentlig person🙈 

Dritflaut,skjønner ikke at Jack gidder....Drama,drama🙈

• Liker 7
Gjest Bulsara
Skrevet
Velinda skrev (19 minutter siden):

Dritflaut,skjønner ikke at Jack gidder....Drama,drama🙈

Han koser seg jo på guttetur.

var kanskje ikke så uberørt alikevel da som hun forsøkte å gi inntrykket av forrige dagen….

Skrevet
Bulsara skrev (29 minutter siden):

Han koser seg jo på guttetur.

var kanskje ikke så uberørt alikevel da som hun forsøkte å gi inntrykket av forrige dagen….

Han har sikkert gått på en smell🤪

• Liker 4
Gjest rødsoppen
Skrevet

Har de sletta bilder av hverandre på ig?

Skrevet
rødsoppen skrev (41 minutter siden):

Har de sletta bilder av hverandre på ig?

Ikke for å spekulere nå... men tror det er slutt mellom de? De har sluttet og følge hverandre og bilder har blitt slettet.

• Liker 1
Skrevet
Cocogirl skrev (1 time siden):

Ikke for å spekulere nå... men tror det er slutt mellom de? De har sluttet og følge hverandre og bilder har blitt slettet.

Var det ikke samme greia i nyttårshelgen??virker som om når han er med vennene sine så klikker Isabel

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

Hun ønsker jo at vi spekulerer! Det er derfor hun gjør dette gang på gang. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
h/k skrev (8 minutter siden):

Hun ønsker jo at vi spekulerer! Det er derfor hun gjør dette gang på gang. 

Ja, hun har jo gjort dette før og

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...