Velinda Skrevet 13. juli 2022 #6723 Skrevet 13. juli 2022 Velinda skrev (Akkurat nå): Isabel Adrian har kjøpt Isabel sin bikinibukse??er de ikke helt lik de hun har designa??
Gjest Bulsara Skrevet 13. juli 2022 #6724 Skrevet 13. juli 2022 Velinda skrev (22 timer siden): når du reklamerer for tørka mango😂 Logisk å ta med seg tørka frukt til et luksushotell som bugner av frisk frukt 😂
Hatsumomo Skrevet 17. juli 2022 #6725 Skrevet 17. juli 2022 (endret) Reklameringen for å følge henne på TikTok ved å gradere ned Instagram for å øke følgerbasen på TikTok med å posere uten en bh på bildet, ble rett og slett så fordummende for min del at jeg nå sluttet å følge henne. Det har lenge vært slik at jeg syntes hun rett og slett har blitt utrolig kjedelig å følge. Det er grenser for hvor interessant det er å se henne i ulike klær, på ulike feriesteder og med Jack og vennene sine. Det er intet nytt noen gang, bare repeat av mat, kropp og soling. Det er lite av hverdagsliv, realisme, refleksjon eller interessante ting som skjer. Endret 17. juli 2022 av Hatsumomo 5
EnLitenNøtt Skrevet 19. juli 2022 #6726 Skrevet 19. juli 2022 (endret) Insta får skylda for at bildene hennes ikke kommer fram i news feed, at hun mister engasjement fra følgere. Men er nok at folk har begynt å gå lei. Hun skjuler antall likes på alle bilder nå. Bikiniene blir heller ikke utsolgt, og hun prøver få det til å framstå som så mye pågang at de må få inn ekstra. Tror folk begynner å miste interessen rett og slett. Hun har jo ikke noe innhold annet enn selfies. Folk begynner å vokse fra det. Endret 19. juli 2022 av EnLitenNøtt 17
Velinda Skrevet 22. juli 2022 #6727 Skrevet 22. juli 2022 Bikiniene ser ut til å være i dårlig kvalitet dessverre....de passer heller ikke i størrelse på "modellene"som har de på,ska ikke bøyler være inntil kroppen å gi støtte? 5
Hatsumomo Skrevet 22. juli 2022 #6728 Skrevet 22. juli 2022 Velinda skrev (7 minutter siden): Bikiniene ser ut til å være i dårlig kvalitet dessverre....de passer heller ikke i størrelse på "modellene"som har de på,ska ikke bøyler være inntil kroppen å gi støtte? Det pleier å være poenget ja..ikke på Isabel dog.. best om det litt “underboob”/«sideboob» for å understreke «herlighetene». Er ihvertfall den vibben jeg får av det hun ofte poserer i. 4
EtLiteTroll Skrevet 28. juli 2022 #6729 Skrevet 28. juli 2022 Velinda skrev (På 22.7.2022 den 23.46): Bikiniene ser ut til å være i dårlig kvalitet dessverre....de passer heller ikke i størrelse på "modellene"som har de på,ska ikke bøyler være inntil kroppen å gi støtte? Gå inn på Newa sin instagram og se bikiniene der. Utrolig dårlig passform, og underdelen har urolig merkelig fasong bak i rumpa. 5
Velinda Skrevet 28. juli 2022 #6730 Skrevet 28. juli 2022 EtLiteTroll skrev (2 timer siden): Gå inn på Newa sin instagram og se bikiniene der. Utrolig dårlig passform, og underdelen har urolig merkelig fasong bak i rumpa. Veldig merkelig fasong ja,tenk at noen bruker nesten1000 spenn på de,er meg en gåte....viste de til typen og spurte om jeg sku kjøpe en sånn,han bare"du kødder nå sant??"😂 2
Selbu Skrevet 31. juli 2022 #6734 Skrevet 31. juli 2022 Ser ikke ut som om de har giddet å justere bikiniene på modellene en gang. Vridde stropper og cuper som sitter alt for langt fra hverandre. 4
h/k Skrevet 1. august 2022 #6735 Skrevet 1. august 2022 EtLiteTroll skrev (På 28.7.2022 den 13.41): Gå inn på Newa sin instagram og se bikiniene der. Utrolig dårlig passform, og underdelen har urolig merkelig fasong bak i rumpa. Her er et bilde for dere som ikke orker å gå inn. Veldig rart design på trusa! 4
Fizzypo Skrevet 1. august 2022 #6736 Skrevet 1. august 2022 h/k skrev (2 timer siden): Her er et bilde for dere som ikke orker å gå inn. Veldig rart design på trusa! Bikinien som hun og Newa har på seg er en type bikinimodell som utelukkende er skapt til å ta seg bra ut på Instagram-bilder og ikke noe mer. Selv det klarer de ikke å illustrere, men jeg skjønner at det var meningen. Har sjeldent sett noe så upraktisk og lite kledelig. Hvem ønsker egentlig skille fra en en haug med stropper på magen eller digre sløyfer? For å si det enkelt - det er en grunn til at de utviser minimalt med bevegelighet på alle videoer der de har på seg bikiniene. Det er som med bikiniene til Kylie Jenner der svært mange opplevde at omtrent alt skled ut bare man tok et skritt. 5
h/k Skrevet 1. august 2022 #6737 Skrevet 1. august 2022 Hadde nesten betalt penger for å se hvordan disse blir etter et bad. 😂 5
Justlooking Skrevet 1. august 2022 #6738 Skrevet 1. august 2022 h/k skrev (6 timer siden): Her er et bilde for dere som ikke orker å gå inn. Veldig rart design på trusa! De var rett og slett stygge med alle båndene. 4 1
Jøyemeg Skrevet 4. august 2022 #6739 Skrevet 4. august 2022 Stakkar Isabel, hun virker til ikke å ha det godt for tiden 🥺 2
Aintnofun Skrevet 4. august 2022 #6740 Skrevet 4. august 2022 Jøyemeg skrev (1 minutt siden): Stakkar Isabel, hun virker til ikke å ha det godt for tiden 🥺 Hæ? Syns ikke det virker som hun har det så forferdelig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå