Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dupers skrev (1 time siden):

Er det noen som vet om det florerer graviditetsrykter?  synes koppen jack holder er veldig strategisk plassert på samme måte kylie jenner valgte å skjule sin første graviditet. Synes bare det er litt rart å legge ut så mange av omtrent samme bilde hvor alle har en kopp som skjuler halve antrekket

Som typisk henne og typisk influensere er det vel for å skape litt blest rundt seg 😊 Aner ikke altså for følger ingen influensere.

• Liker 2
Skrevet
Dupers skrev (4 timer siden):

Er det noen som vet om det florerer graviditetsrykter?  synes koppen jack holder er veldig strategisk plassert på samme måte kylie jenner valgte å skjule sin første graviditet. Synes bare det er litt rart å legge ut så mange av omtrent samme bilde hvor alle har en kopp som skjuler halve antrekket

Hvis du ser på story så ser du hele antrekket ca 10-15 ganger. Og hun har lagt ut bilder med bar mage de siste dagene, så tror det er helt tilfeldig. 

• Liker 6
Gjest tullerikke
Skrevet (endret)

.

Endret av tullerikke
Skrevet
tullerikke skrev (39 minutter siden):

Reels på reels som er helt like. Det skrives forresten «visste» HD. Du skriver feil HVER ENESTE GANG. Hvis det er så travelt med en baby, så legg fra deg some. Du har ingenting der å gjøre uansett. 

Feil tråd?😅

• Nyttig 1
Gjest tullerikke
Skrevet
Diamant20 skrev (1 minutt siden):

Feil tråd?😅

Ja🤣🤣

Gjest Letharia
Skrevet (endret)
Dupers skrev (På 18.5.2022 den 14.10):

Hun drakk alkohol på 17 mai tror jeg. Så hvert fall video av at hun shotta. 

Endret av Letharia
Skrevet
Letharia skrev (21 timer siden):

Hun drakk alkohol på 17 mai tror jeg. Så hvert fall video av at hun shotta. 

Såg hvertfall ikke edru ut der hun sto og hoia for å vise Jack the man hvordan vi feira 17 mai.....hadde tatt med noen partysvensker også,så han ble nok imponert🙈

• Liker 5
  • 2 uker senere...
Skrevet

Noen som har sett den nye videoen og hva den store hemmeligheten var? 

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, Kmff20 said:

Noen som har sett den nye videoen og hva den store hemmeligheten var? 

Jack har kjøpt leilighet i England, eller han skulle flytte.

• Liker 1
Skrevet

Hun har ikke så mye å komme med lenger??rett og slett kjedelig hele dama....hun kan legge om til Engelsk så mye hun vil men tror hun taper på det

• Liker 6
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Sol, admin.

Skrevet

Aldri fulgt henne men fikk hun opp nå. Så sykt irriterende hun er når hun prater engelsk. Hvem går rundt å sier "fåcking" i annethvert ord? Sitte hysterisk i en bil og piske typen rundt for å finne ut hvor Johnny Depp er hen i byen som en gal stalker,  hun virket bare sykt slitsom 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Skriiiker: "We got to get tickets, we got to get tickets". For å se Johnny Depp. Og nå har hun lagt ut billettene til salgs 🤣🤣

• Liker 2
Skrevet

Men syntes hu skal ha for at engelsken sin jeg da. Den har blitt mye bedre, til og med aksent her og der. Bare kutte ut banningen, så blir det bra 😊

• Liker 5
Skrevet

Syns hun var skikkelig søt jeg, som en av de 14 år gamle gærne Bieber-fansa 😁😁

• Liker 1
Skrevet
non_stop skrev (På 2.6.2022 den 20.24):

Aldri fulgt henne men fikk hun opp nå. Så sykt irriterende hun er når hun prater engelsk. Hvem går rundt å sier "fåcking" i annethvert ord? Sitte hysterisk i en bil og piske typen rundt for å finne ut hvor Johnny Depp er hen i byen som en gal stalker,  hun virket bare sykt slitsom 

Var selv sammen med en fra Manchester tidligere og det å banne 3 ganger per setning er definitivt normen! Man kan bli veldig påvirket av det.

• 4 uker senere...
Skrevet

Hva synes dere om bikiniene?jeg likte den lyseblå med blomster,de i nylonstoff med sløyfer på skuldrene var grusom....men smaken er jo som baken,tenker de er vil være på Nelly nivå prismessig....

Gjest Sunfl0wer
Skrevet
Velinda skrev (50 minutter siden):

Hva synes dere om bikiniene?jeg likte den lyseblå med blomster,de i nylonstoff med sløyfer på skuldrene var grusom....men smaken er jo som baken,tenker de er vil være på Nelly nivå prismessig....

Synes de så veldig fine ut😍 Bare synd at de ikke også valgte å ha med en modell med litt større str med på shooten. 

Skrevet
Velinda skrev (3 timer siden):

Nei takk... 

• Liker 1
Skrevet

For noen stygge bikinier hun har "designet" 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...