delias Skrevet 1. januar 2022 #6121 Skrevet 1. januar 2022 Jøyemeg skrev (6 minutter siden): Jack følger henne ikke på Instagram ser det ut til. Jo. På min bruker kan jeg se at de følger hverandre. Hmm
delias Skrevet 1. januar 2022 #6122 Skrevet 1. januar 2022 (endret) delias skrev (1 minutt siden): Jo. På min bruker kan jeg se at de følger hverandre. Hmm Edit: Han kan ha avfulgt henne innen de siste 10 minuttene ser det ut som, ja. Han fulgte henne sist jeg sjekket for 10-15 minutter siden. Endret 1. januar 2022 av delias 1
Maydis8 Skrevet 1. januar 2022 #6123 Skrevet 1. januar 2022 delias skrev (1 minutt siden): Edit: Han kan ha avfulgt henne innen de siste 10 minuttene ser det ut som, ja. Han fulgte henne sist jeg sjekket for 10-15 minutter siden. Han følger henne fortsatt og hun følger han. 6
delias Skrevet 1. januar 2022 #6124 Skrevet 1. januar 2022 Maydis8 skrev (Akkurat nå): Han følger henne fortsatt og hun følger han. Ja, riktig. Ser det nå. Jeg siterte @Jøyemeg litt raskt tydeligvis.
Jøyemeg Skrevet 1. januar 2022 #6125 Skrevet 1. januar 2022 delias skrev (3 minutter siden): Ja, riktig. Ser det nå. Jeg siterte @Jøyemeg litt raskt tydeligvis. Da er det bare jeg som ikke er så flink med Instagram
Aidensfield Skrevet 1. januar 2022 #6126 Skrevet 1. januar 2022 Jøyemeg skrev (15 minutter siden): Jack følger henne ikke på Instagram ser det ut til. De følger hverandre. Tittet nå
Thaila Skrevet 1. januar 2022 #6127 Skrevet 1. januar 2022 Aidensfield skrev (6 timer siden): Er det rart han reagerte på det tenker jeg.. 🤔 Hadde vel reagert noe selv om kjæresten min tilbragte så mange timer av døgnet med x kjæresten Ikke alt er som det ser ut. Derfor jeg lurer på om disse forholdene er ekte eller om de egentlig er business partnere? Alle parter tjener på disse forholdene via oppmerksomhet og nye følgere. 3
EtLiteTroll Skrevet 1. januar 2022 #6128 Skrevet 1. januar 2022 delias skrev (31 minutter siden): Hun skrev ikke at hun var syk i det hele tatt.🤗 Siden hun satt helt alene og så fyrverkeriet midnatt i Dubai så kom spekulasjoner om at hun har fått covid eller er i karantene. Det avkreftet hun og skrev «jeg har ikke fått korona eller vært i nærheten av korona som noen spekulerer i» Ok da har jeg nok vert i nyttårsverden og bare antatt at jeg leste det da jeg klikker raskt gjennom🙂 1
delias Skrevet 2. januar 2022 #6129 Skrevet 2. januar 2022 Jeg trodde hun skulle være borte lenger? 3
EtLiteTroll Skrevet 2. januar 2022 #6132 Skrevet 2. januar 2022 Hvis det skulle være slutt så er det såklart veldig synd. Men hvorfor velger hun å i det hele tatt dele litt ting her og der? Hvis hun vil holde det privat, så er ikke det så vanskelig. Hun skaper spenning blandt følgere med et og et slikt bilde, hun vet utrolig godt hva hun gjør. Får mange klikk på neste youtube med "sannheten, dette skjedde egentlig". Blir bare for dumt. 10
LoveMoschino Skrevet 2. januar 2022 #6133 Skrevet 2. januar 2022 Hun er god på å skape drama ut av ingenting 16
supermamz Skrevet 2. januar 2022 #6134 Skrevet 2. januar 2022 Hvilke bilder er det hun har slettet? Noen som har screenshottet som kan legge ut her?
delias Skrevet 2. januar 2022 #6135 Skrevet 2. januar 2022 supermamz skrev (59 minutter siden): Hvilke bilder er det hun har slettet? Noen som har screenshottet som kan legge ut her? Dette er det eneste jeg har. 7 bilder er borte og det eneste jeg ser her er at det er bilder som inkluderer jula med Jack blant annet. Screenshoten her ble tilfeldigvis tatt 22.49 nyttårsaften. 1
delias Skrevet 2. januar 2022 #6136 Skrevet 2. januar 2022 LoveMoschino skrev (2 timer siden): Hun er god på å skape drama ut av ingenting Hvordan vet du at det er «ingenting»? 1
delias Skrevet 2. januar 2022 #6137 Skrevet 2. januar 2022 Jeg syntes hun har vært veldig stille i det siste 😕 håper alt går bra med henne. Hun dro jo også fra Dubai tidligere enn planlagt?! 2
Maydis8 Skrevet 2. januar 2022 #6138 Skrevet 2. januar 2022 delias skrev (15 minutter siden): Dette er det eneste jeg har. 7 bilder er borte og det eneste jeg ser her er at det er bilder som inkluderer jula med Jack blant annet. Screenshoten her ble tilfeldigvis tatt 22.49 nyttårsaften. Kan det være innleggene med bilder av gavene hun fikk av Jack er fjernet pga. høy pengesum osv? Rart hele greia. Fortsatt mange bilder av han der. Var jo en følger som hadde filmet de ute på restaurant i Dubai, da var det god stemning. Så ble det plutselig stille og bilder ble fjernet. 3
delias Skrevet 2. januar 2022 #6139 Skrevet 2. januar 2022 (endret) Maydis8 skrev (23 minutter siden): Kan det være innleggene med bilder av gavene hun fikk av Jack er fjernet pga. høy pengesum osv? Rart hele greia. Fortsatt mange bilder av han der. Var jo en følger som hadde filmet de ute på restaurant i Dubai, da var det god stemning. Så ble det plutselig stille og bilder ble fjernet. Det er fortsatt ett gaveinnlegg oppe på insta og vloggen(e) angående gaver er også offentlige på youtube enda. Hun har ikke nødvendigvis slettet innlegg tidligere grunnet (veldig) dyre kjøp? Endret 2. januar 2022 av delias
Koskos Skrevet 2. januar 2022 #6140 Skrevet 2. januar 2022 Nja, jeg har observert noen røde flagg underveis, det har sikkert andre følgere også. 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå