Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Thaila skrev (1 time siden):

Folk snakker visst om det samme på Jodel ser jeg. Har ikke fulgt med så mye, men tror dere at det er et ekte forhold til å begynne med? Han er vel også influenser eller noe sånt? 

Nei han er ikke influenser. Han hadde privat profil og få følgere før han ble sammen med Isabel. Men pga hun er kjent så har han fått litt følgere etter de to ble sammen. 

Skrevet
misssixty skrev (22 minutter siden):

Har hørt rykter om sjalusi drama...

Hva sier de på jodel? Uff... får helt vondt i magen. Nettopp gått igjennom et tungt brudd selv. Unner ikke noen andre den perioden jeg har vært igjennom. 

• Liker 3
Skrevet

Kommer nok en YT video snart med en tittel ala «det som egentlig skjedde» som høres «spennende» ut, hvor hun forklarer at hun ble matforgifta eller noe 😛 

• Liker 16
Skrevet

Hvis det er sjalusidrama, så sa selveste Isabel selv i SIN EGEN TVSERIE her i høst at «sjalusi var så usexy» og «at sjalusi var hun for gammel til å bry seg om» når Jack reagerte på at hun og Pierre hang sammen… 

• Liker 6
Skrevet
Pølsevann skrev (4 timer siden):

Kommer nok en YT video snart med en tittel ala «det som egentlig skjedde» som høres «spennende» ut, hvor hun forklarer at hun ble matforgifta eller noe 😛 

Garantert noe sånn. Ikke vits å spekulere en gang😛 Hun er god på å lure folk og å selge. 

• Liker 3
Skrevet

Selvfølgelig er det clickbait. Hun er jo dronningen på det. Herregud så naive enkelte folk er..

• Liker 9
Skrevet
Miss perfect skrev (34 minutter siden):

Selvfølgelig er det clickbait. Hun er jo dronningen på det. Herregud så naive enkelte folk er..

Tviler sterkt på at hun hadde lagd clickbait på det her. Det er tvilsomt. På andre ting, ja. Men, det her. Nei. Man er ikke naiv selvom man kan se ting fra flere sider. Kanskje hun er syk, kanskje det har en logisk forklaring. 

• Liker 5
Skrevet
Maydis8 skrev (24 minutter siden):

Tviler sterkt på at hun hadde lagd clickbait på det her. Det er tvilsomt. På andre ting, ja. Men, det her. Nei. Man er ikke naiv selvom man kan se ting fra flere sider. Kanskje hun er syk, kanskje det har en logisk forklaring. 

Er nok en filleting uansett. Forrige gang var det været på Bora Bora som var årsaken til "dramatikken" hun måtte svare på. Kanskje spy syka hun har, men så skal det framstå som det er noe med forholdet. 

• Liker 2
Skrevet
Maydis8 skrev (31 minutter siden):

Ja, vi får nå se.. tenker det er en filleting for de fleste av oss.

• Liker 3
Skrevet
Miss perfect skrev (24 minutter siden):

Ja, vi får nå se.. tenker det er en filleting for de fleste av oss.

Enig!!!!

• Liker 2
Skrevet
EtLiteTroll skrev (52 minutter siden):

Er nok en filleting uansett. Forrige gang var det været på Bora Bora som var årsaken til "dramatikken" hun måtte svare på. Kanskje spy syka hun har, men så skal det framstå som det er noe med forholdet. 

Joda, men hun fjernet ikke 7 bilder av henne og Jack da været var dårlig.🤷🏽‍♀️

• Liker 3
Skrevet
delias skrev (16 minutter siden):

Joda, men hun fjernet ikke 7 bilder av henne og Jack da været var dårlig.🤷🏽‍♀️

Merkelig hun ikke har fjernet alle da. Kanskje det blir forklaring "Jack likte ikke bildene". Han er ikke den som er mest fornøyd av bilder av seg selv. Time will tell. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har satt penger på forlovelse denne nyttårsaften, så jeg krysser fingene for en heidundranes forlovelsesvlog nå snart.

• Liker 1
Skrevet
Anonyym97 skrev (5 timer siden):

Hvis det er sjalusidrama, så sa selveste Isabel selv i SIN EGEN TVSERIE her i høst at «sjalusi var så usexy» og «at sjalusi var hun for gammel til å bry seg om» når Jack reagerte på at hun og Pierre hang sammen… 

Er det rart han reagerte på det tenker jeg.. 🤔 Hadde vel reagert noe selv om kjæresten min tilbragte så mange timer av døgnet med x kjæresten

• Liker 3
Skrevet
Aidensfield skrev (1 time siden):

Er det rart han reagerte på det tenker jeg.. 🤔 Hadde vel reagert noe selv om kjæresten min tilbragte så mange timer av døgnet med x kjæresten

Hun tilbringer jo ikke mange timer i døgnet med x’en sin. Tror forøvrig hun gjør lurt i å kutte ut Pierre og ikke ha noen bedrift sammen med han. Virker nesten som hun er for seg selv i Dubai nå...

• Liker 3
Skrevet
Maydis8 skrev (53 minutter siden):

Hun tilbringer jo ikke mange timer i døgnet med x’en sin. Tror forøvrig hun gjør lurt i å kutte ut Pierre og ikke ha noen bedrift sammen med han. Virker nesten som hun er for seg selv i Dubai nå...

Et bilde viser en brøkdel av et sekund. Og det var en annen gang hun postet like lite og merkelig, det var helt fint i  forholdet da også. 

• Liker 2
Skrevet

Men om det viser seg at denne stillheten, kun små story som viser at hun nærmest har kuttet ut kjæresten at det er klick for og dra mere følgere og penger inn i kassa... Ja da må jeg si det er en barnslig og umoden isabel. 

Siste story er jo kun drikke  for 1 person.

• Liker 10
Skrevet
Aidensfield skrev (6 minutter siden):

Men om det viser seg at denne stillheten, kun små story som viser at hun nærmest har kuttet ut kjæresten at det er klick for og dra mere følgere og penger inn i kassa... Ja da må jeg si det er en barnslig og umoden isabel. 

Siste story er jo kun drikke  for 1 person.

Dessverre er hun ekspert på det. Det meste for henne er ren business. Spørsmålsrundene hennes er stort sett spørsmål som hun kan linke videre til, ispedd litt venninne vibber. Stillhet og lite deling på insta er som regel for å få opp nysgjerrigheten til folk. Har vel sjeldent vært noe farlig de andre 100 gangene det har skjedd. Så man blir neppe mer forundret den gangen her heller. Blir man det, så blir jeg virkelig Forundret.

• Liker 7
Skrevet

Det er nok en helt enkel forklaring som hun velger å melke for alt det er verdt! Det kan jo f.eks. ha skjedd noe som gjør at han måtte reise hjem og at hun derfor blir sittende alene. Eller at han er syk/ hun er syk etc etc. Men at det er slutt tror jeg neppe. 

• Liker 5
Skrevet
FruGlad skrev (12 minutter siden):

Det er nok en helt enkel forklaring som hun velger å melke for alt det er verdt! Det kan jo f.eks. ha skjedd noe som gjør at han måtte reise hjem og at hun derfor blir sittende alene. Eller at han er syk/ hun er syk etc etc. Men at det er slutt tror jeg neppe. 

Da må det jo være at de er blitt tatt med buksa nede ilag med en annen. Kan jo ikke gå fra gaver til 100 tusen kronerklassen  for 1 uke siden til brudd. Da er det ikke bare litt sjalusi som er problemet 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...