Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, Justlooking said:

Han har sagt hele tiden at han er villig til å møte henne, men det vil hun ikke. Hun klaget også på at Kristin plaget henne i lang tid men ville ikke møte henne heller. Så har hun innimellom alt dette stadig lagt ut bildett av den opererte rumpen sin, med stikk til disse. Hun har også melket all denne «mobbingen» med clickbaits gjennom flere år. Så helt uskyldig er hun ikke.

Jeg personlig skjønner godt at hun ikke vil møte dem. Hun virker forferdelig usikker på seg selv, og det har jeg også vært en gang i tiden. Det å skulle møte en person som har skrevet til "hele Norge" hvor stygg jeg er, gang på gang på gang, hadde jeg aldri gått med på. Jeg hadde følt meg forferdelig liten.

(Håper ingen tror jeg hoppet inn i tråden for å forsvare bloggerne nå, for det er ikke det jeg vil. Jeg er enig med majoriteten i blogg-trådene her på KG. Det er kun oppførselen til Mads mot Isabel jeg reagerer på nå, i og med at hun har skrevet et langt innlegg om hvilke konsekvenser det har for henne.)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, Citha skrev:

Jeg personlig skjønner godt at hun ikke vil møte dem. Hun virker forferdelig usikker på seg selv, og det har jeg også vært en gang i tiden. Det å skulle møte en person som har skrevet til "hele Norge" hvor stygg jeg er, gang på gang på gang, hadde jeg aldri gått med på. Jeg hadde følt meg forferdelig liten.

(Håper ingen tror jeg hoppet inn i tråden for å forsvare bloggerne nå, for det er ikke det jeg vil. Jeg er enig med majoriteten i blogg-trådene her på KG. Det er kun oppførselen til Mads mot Isabel jeg reagerer på nå, i og med at hun har skrevet et langt innlegg om hvilke konsekvenser det har for henne.)

Jeg skjønner hva du mener, men samtidig er jeg ikke helt enig. Jeg har ikke vært på KG på en stund, og hadde derfor ikke fått med meg hvem denne dama er. Etter å ha lest litt her inne, og tittet innom bloggen, så er jeg noget sjokkert. Jeg synes signalene, verdiene og kroppsfokuset denne dama sender til et ungt publikum er helt borti natta hinsides. Jeg oppriktig gremmes av at unge jenter eksponeres for noe slikt som dette. Hun har selv valgt å eksponere seg, og samtidig tjener hun masse penger på vise fram operert kropp, massive mengder sminke, dyre klær og et utseende som er alt annet enn naturlig. Og det er neppe folk på min alder som er målgruppa hun tjener penger på, for å si det slik. Jeg tviler ikke på at hun kan være usikker, men hun tjener enorme summer på å sende den usikkerheten videre til andre. Da får man, i mone øyne, også tåle motbør fra folk som ikke synes det er greit. Det er kanskje ikke veldig hyggelig å si at baken hennes ligner en hoppbakke, men i mitt stille sinn tenker jeg at jeg tross alt synes det er litt fint at det i det minste får fram at operert stump ikke nødvendigvis er noe som er et must i alle øyne.

• Liker 16
Skrevet
1 minutt siden, Vampen said:

Jeg skjønner hva du mener, men samtidig er jeg ikke helt enig. Jeg har ikke vært på KG på en stund, og hadde derfor ikke fått med meg hvem denne dama er. Etter å ha lest litt her inne, og tittet innom bloggen, så er jeg noget sjokkert. Jeg synes signalene, verdiene og kroppsfokuset denne dama sender til et ungt publikum er helt borti natta hinsides. Jeg oppriktig gremmes av at unge jenter eksponeres for noe slikt som dette. Hun har selv valgt å eksponere seg, og samtidig tjener hun masse penger på vise fram operert kropp, massive mengder sminke, dyre klær og et utseende som er alt annet enn naturlig. Og det er neppe folk på min alder som er målgruppa hun tjener penger på, for å si det slik. Jeg tviler ikke på at hun kan være usikker, men hun tjener enorme summer på å sende den usikkerheten videre til andre. Da får man, i mone øyne, også tåle motbør fra folk som ikke synes det er greit. Det er kanskje ikke veldig hyggelig å si at baken hennes ligner en hoppbakke, men i mitt stille sinn tenker jeg at jeg tross alt synes det er litt fint at det i det minste får fram at operert stump ikke nødvendigvis er noe som er et must i alle øyne.

Jeg er ikke uenig i dette! Hun burde helt klart ha kritiske øyne på seg, få kritikk og motstand mot opplegget sitt, og hadde jeg fått bestemt hadde bloggen hennes sett helt annerledes ut. 

Det jeg reagerer på er at det liksom er greit å kommentere utseende til andre mennesker negativt, bare fordi man er operert. Det er aldri greit, i mitt hode. Det Mads gjør er ikke kritikk, det er latterliggjøring og hets. Voksenbarnehageopplegg. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Citha skrev:

Jeg er ikke uenig i dette! Hun burde helt klart ha kritiske øyne på seg, få kritikk og motstand mot opplegget sitt, og hadde jeg fått bestemt hadde bloggen hennes sett helt annerledes ut. 

Det jeg reagerer på er at det liksom er greit å kommentere utseende til andre mennesker negativt, bare fordi man er operert. Det er aldri greit, i mitt hode. Det Mads gjør er ikke kritikk, det er latterliggjøring og hets. Voksenbarnehageopplegg. 

Igjen skjønner jeg hva du mener, uten å være helt enig. :) For min del hadde det vært noe helt annet om dette var IR, som tilfeldigvis hadde tatt noen operasjoner,  men gjorde sin greie uten å gjøre noe stort nummer ut av operasjonene. Men slik er det jo ikke. Her er det heller fokus på å eksponere operert kropp, skrive innlegg og skape et syn på kropp og utseende som er alt annet enn sunt. Jeg leser vanligvis ikke denne typen blogger, annet enn når jeg har fri og henger på KG, men jeg har en uvane med å henge litt for mye på YouTube og amerikanske sider. Og der er det en del kropper, og rumper, som er så hinsides operert at det er galskap. Jeg tror vi trenger motvekt til det. Og for de unge jentene som blir bombardert av bilder av opererte rumper som er så store at man nesten trenger en trillebår for å få den med seg rundt, her sikter jeg ikke til IR, så tror jeg også det er bra at det kommer fram at dette ikke er noe alle synes er pent. Joda, Hansen er nok litt drøy i tonen i omtalen av baken til IR. Men hun har valgt å eksponere den, og han har også sagt mye annet som er fornuftig. 

• Liker 8
Gjest Marist
Skrevet
1 time siden, Justlooking skrev:

Han har sagt hele tiden at han er villig til å møte henne, men det vil hun ikke. Hun klaget også på at Kristin plaget henne i lang tid men ville ikke møte henne heller. Så har hun innimellom alt dette stadig lagt ut bildett av den opererte rumpen sin, med stikk til disse. Hun har også melket all denne «mobbingen» med clickbaits gjennom flere år. Så helt uskyldig er hun ikke.

Hun vet at begge ville gruset henne i en debatt, og at hun ville tapt. Det er derfor hun svarer med gråtevideo i tide og utide,  både hun og Anna. Det er når de er tomme for argumenter.  

Skrevet
35 minutter siden, Marist skrev:

Hun vet at begge ville gruset henne i en debatt, og at hun ville tapt. Det er derfor hun svarer med gråtevideo i tide og utide,  både hun og Anna. Det er når de er tomme for argumenter.  

Er nok derfor. Kristin ville jo faktisk prate med Isabel og ordne opp, men det ville hun ikke. Hadde jeg følt meg mobbet og urettferdig behandlet av noen og de ville vi skulle prate sammen og fått ordnet opp, så jeg hadde gjort det. Isabel vil at det skal være drama. Slik hun holder seg på topp. Hun melker alt drama for alt det er verdt 

• Liker 11
Skrevet

Gråtevideo, faktisk. Så utrolig kleint! Ikke noe galt i å gråte når man føler seg urettferdig behandlet, men lage video av det og dele det med "hele verden", herregud. :rolleyes: 

• Liker 12
Skrevet
17 minutter siden, Salka skrev:

Gråtevideo, faktisk. Så utrolig kleint! Ikke noe galt i å gråte når man føler seg urettferdig behandlet, men lage video av det og dele det med "hele verden", herregud. :rolleyes: 

Har hun laget en ny gråtevideo? Hvis jeg er lei meg og føler meg nede, så tar jeg ikke å filmer det og deler med alle. Skikkelig kleint! Men hun og Anna gjør det for å få sympati....

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, Christy89 skrev:

Har hun laget en ny gråtevideo? Hvis jeg er lei meg og føler meg nede, så tar jeg ikke å filmer det og deler med alle. Skikkelig kleint! Men hun og Anna gjør det for å få sympati....

Vet ikke om hun har laget ny, men står over her at hun svarer med gråtevideo i tide og utide. :) Jeg har ikke sett noen videoer med henne, men følger med i denne tråden, hehe. Helt enig, når jeg føler meg nede er det siste jeg ville gjort å dele det med alle. Gjør det helt sikkert for å få sympati, ja, men dessverre tror jeg det har motsatt effekt på de fleste, utenom den mest ihuga fjortis-blodfansen. 

• Liker 3
Gjest Marist
Skrevet
5 minutter siden, Christy89 skrev:

Neida, sikter til den fra februar. Men husker at SE gjorde noe lignende for noen år siden, da noen skrev en kronikk om henne som var kritisk. Hun laget ikke video, men innlegget het "jeg gråter". Det er dette toppbloggerne gjør når noen kritiserer dem, og de vet at det som blir sagt er riktig. Da gjør de som Mads Hansen sier, de kontrer med gråt for da kan liksom ingen ta de. De er jo lei seg, stakkars... 🤑 🐊

Gjest Sjokka
Skrevet (endret)

Fy søren for noen drittsekker de er. Nå har Hegseth lagt ut bilde av isabel og at hun skal anmelde Mads. Hegseth har skrevet tror jeg blir igjen på ibiza. Og svaret Mads Hansen har skrevet 😲😠 J#*@¿A mobber! Dette er ikke greit!!

Endret av Sjokka
Feil
Skrevet
4 minutter siden, Sjokka skrev:

Fy søren for noen drittsekker de er. Nå har Hegseth lagt ut bilde av isabel og at hun skal anmelde Mads. Hegseth har skrevet tror jeg blir igjen på ibiza. Og svaret Mads Hansen har skrevet 😲😠 J#*@¿A mobber! Dette er ikke greit!!

Hva har de to gjort gærnt?

Tror du virkelig politiet bryr seg om slike saker?

• Liker 4
Skrevet

Ser Morten Hegseth kommenterer på sin insta at han vil gjerne anmelde kritikk om promotering av plastikkirurgi rettet mot 10-åringer. Jeg ser poenget hans. Men hvorfor er det kun Isabel han går etter og ikke Sophie Elise? Hvis han er så opptatt av å stå imot kroppspress og deltar på debatter om emnet. Sophie Elise er da minst like ille. Poster like mange rumpe og puppebilder på SoMe. Er det kun fordi ho er venninne med han og Vegard Harm? Og fordi ho er inne med "the cool kids"?. Er så lei av at Sophie Elise slipper unna. Hun er minst like farlig som Isabel. Men Isabel er et lettere bytte 😕

• Liker 22
Gjest Sjokka
Skrevet
6 minutter siden, matsk skrev:

Jeg skrev jo va de har gjort. Gå på insta og se selv.

Politiet lager en sak, og Mads blir registrert i politi registeret. Sannsynligvis blir han kalt inn til avhør.  Om det skal bli en sak må hun vel gå til advokat

Skrevet
3 minutter siden, matsk skrev:

Om noen kommer med en anmeldelse så må faktisk Politiet bry seg, men de der pliktig til å ta imot en anmeldelse, og om x antall mennesker ikke mener det er mobbing så må en se på hendelsesforløpet og omfanget av hva dette gjør med Raad i dette tilfellet. Det er ikke opp til hverken Raad sine fans eller MH sine fans, men politiet ser faktisk alvorlig på hetsing og mobbing i some kanaler . Men uansett hva du og jeg mener om det har ingenting med saken å gjøre. Det har vel gått litt vel langt når voksne folk holder på slik som både MH og andre gjør nå , dette går begge veier. Men skjønner jammen Raad også når hun stadig får noe fra flere kanter . MH er ikke voksen på en flekk, for en fjott av et mannfolk

• Liker 6
Skrevet (endret)

Jeg har ikke sjekket IR sin blogg på lenge, men den handler vel fremdeles om: Jeg er sterk, jeg er usikker, jeg flasher penger og jeg er bare ett menneske, med sporadiske intetsigende bilder av puppene eller ræva hennes...? Tar jeg feil? 

Endret av lille humla
  • Liker 30
Skrevet
22 minutter siden, lille humla skrev:

Jeg har ikke sjekket IR sin blogg på lenge, men den handler vel fremdeles om: Jeg er sterk, jeg er usikker, jeg flasher penger og jeg er bare ett menneske, med sporadiske intetsigende bilder av puppene eller ræva hennes...? Tar jeg feil? 

For ikke å glemme clickbaits! Hun skryter av å være Norges største blogger og da må så absolutt det til for å kunne holde seg der. Hun skriver ikke om hun virkelig har anmeldt Mads Hansen i dag. Om hun gjør det noen gang vil politiet ta pent i mot henne, notere seg alt sammen - og om tre uker kommer det brev i posten om at saken er henlagt. Selv svindel og tyveri med kjent gjerningsmann har ikke politiet kapasitet til å ordne opp i, så tviler på om de prioriterer dette.

• Liker 13
Skrevet

Politiet i Oslo har nok masse å gjøre allerede, så kan ikke helt se for meg at dette blir prioritert. 

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, Marist skrev:

Neida, sikter til den fra februar. Men husker at SE gjorde noe lignende for noen år siden, da noen skrev en kronikk om henne som var kritisk. Hun laget ikke video, men innlegget het "jeg gråter". Det er dette toppbloggerne gjør når noen kritiserer dem, og de vet at det som blir sagt er riktig. Da gjør de som Mads Hansen sier, de kontrer med gråt for da kan liksom ingen ta de. De er jo lei seg, stakkars... 🤑 🐊

Ok. Lurer på om det kommer en ny snart?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...