Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun klarer aldri til å omdøpe Voldemort til rosegjøken noengang…. 😂🚩🚩🚩

• Liker 1
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sirah skrev (2 minutter siden):

Enig med deg. Hun virker jo til å ha forgudet den utsikten og at "alt" finnes rett utenfor døren. Jeg håper også at vi tar feil og at dette blir helt supert for henne! Virkelig :) 

Om situasjonen eskalerer så drar Marina også. Isabel snakket om det her om dagen.

Var det ikke pga lekeplassen at hun ikke ville ha den "lille" villaen? Den på 450 kvardrat og til tjuetomillioner eller noe? Litt merkelig om den store også ligger rett ved når det var argumentet for å ikke kjøpe den lille var lekeplassen.

Stemmer det. ang.lekeplass.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (16 minutter siden):

Moren vet ikke engang hvilken dato Isabel har bursdag. Men pengene hennes er av interesse da. 
Jeg begynner på ekte å få vondt av henne..

Viste tydeligvis ikke hvor gammel Isabel, Shehed eller Sidra er heller🙈

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden):

Hun klarer aldri til å omdøpe Voldemort til rosegjøken noengang…. 😂🚩🚩🚩

Vil tro denne serien kommer til å gjøre alt den kan for å snu folks syns på Voldemort. Sikkert at han var der for henne når alt gikk til helvete over nyttår, begge har vokst, de fant tilbake og er meant to be. Så er absolutt alt hun har sagt om hvordan han traumatiserte henne fra å klare å tørre å kaste seg ut i noe igjen glemt. 
RS kjøper absolutt alt, og har vist gang på gang at de er like delulu som henne når det kommer til alle «gjøkene» hun dater  

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet
agent skrev (7 minutter siden):

Det er ikke en selvfølge å få barn.

Nei det er det ikke, og noen passer absolutt ikke til å ha barn. 

• Liker 5
  • Hjerte 4
Skrevet
Sirah skrev (17 minutter siden):

Enig med deg. Hun virker jo til å ha forgudet den utsikten og at "alt" finnes rett utenfor døren. Jeg håper også at vi tar feil og at dette blir helt supert for henne! Virkelig :) 

Om situasjonen eskalerer så drar Marina også. Isabel snakket om det her om dagen.

Var det ikke pga lekeplassen at hun ikke ville ha den "lille" villaen? Den på 450 kvardrat og til tjuetomillioner eller noe? Litt merkelig om den store også ligger rett ved når det var argumentet for å ikke kjøpe den lille var lekeplassen.

Hun var nok ikke klar over at lekeplassen lå der/så nære. Hun ble jo overrasket når de var i hagen og kunne høre barna. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Trixie99 skrev (3 minutter siden):

Hun var nok ikke klar over at lekeplassen lå der/så nære. Hun ble jo overrasket når de var i hagen og kunne høre barna. 

Men hun må jo ha sjekket området rundt? Jeg nekter å tro at noen kjøper hus (sorry, villa) uten å i det minste ha stukket nesa gjennom hekken for å se hva som er på andre siden 🫣 Jeg forstår jo at hun tydeligvis ikke har gjort det, men syntes det er så merkelig...

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Giu skrev (2 minutter siden):

Hvor mye bagasje skal man ha med seg 😦

IMG_2378.png

Å kjære vene.. 👀👀🤯🙈

Skrevet
Giu skrev (6 minutter siden):

Hvor mye bagasje skal man ha med seg 😦

IMG_2378.png

Hun har nok pakket for å være lenge vekke fra Dubai..

• Liker 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

Hun har nok pakket for å være lenge vekke fra Dubai..

Ja. Hun har sagt det. Skulle jo være lenge i Europa osn. Men uansett. Helt vilt mye 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Trueout skrev (33 minutter siden):

Viste tydeligvis ikke hvor gammel Isabel, Shehed eller Sidra er heller🙈

Jeg rakk ikke få med meg det før jeg fikk det travelt med å komme hit å slarve😂😂

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (4 minutter siden):

Jeg rakk ikke få med meg det før jeg fikk det travelt med å komme hit å slarve😂😂

Hahahaha👌😂

Skrevet

Hva?? Vet ikke moren hennes når hun har bursdag? Eller hvor gammel hun blir? Er det mulig 🫣🫣🙈

• Liker 3
Skrevet
Giu skrev (26 minutter siden):

Ja. Hun har sagt det. Skulle jo være lenge i Europa osn. Men uansett. Helt vilt mye 

Masse sirup.=B)

Skrevet

Nå har hun flyttet inn i villaen til førtisyvmillionerkroner:nigo:

Screenshot_20260404_210715_Snapchat.jpg

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (9 timer siden):

Jeg fatter ikke hvordan hun klarer å dra bort slik mitt i flyttekaos og innredningskaos.😳 Er jo enormt mye som må på plass?! 👀 Hadde det vært meg hadde jeg driti i hele bursdagen min og fokusert på å «komme i hus» først, og så pakket flyktbaggen aka Europabagen og reist…. 🙈

Det er så rart med dere som sammenligner deres egne ønsker, vaner og smak med andre. Folk er forskjellige og deres egne preferanser på innredning, reiser, prioriteringer og what not er av null interesse i denne tråden. 

Er det noen som er interessert i ‘hvis det var deg’?

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Solstråle1 skrev (1 minutt siden):

Det er så rart med dere som sammenligner deres egne ønsker, vaner og smak med andre. Folk er forskjellige og deres egne preferanser på innredning, reiser, prioriteringer og what not er av null interesse i denne tråden. 

Hvordan tenker du korrespondansen her inne skal se ut du, egentlig?

Er vi ikke her for å diskutere og dele meninger? Eller har jeg missforstått?

• Liker 5
  • Hjerte 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Solstråle1 skrev (7 minutter siden):

Må jo være litt interessant,  ettersom du kommenterer rett som det er.

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Sirah skrev (59 minutter siden):

Men hun må jo ha sjekket området rundt? Jeg nekter å tro at noen kjøper hus (sorry, villa) uten å i det minste ha stukket nesa gjennom hekken for å se hva som er på andre siden 🫣 Jeg forstår jo at hun tydeligvis ikke har gjort det, men syntes det er så merkelig...

Hun trengte verken å sjekke området rundt eller stikke nesa gjennom hekken for å oppdage den lekeplassen. Den plassen er svært synlig, rett bak et gjerde man ser igjennom eller over uten å speide, bare rett og slett se. Den filmen Linda la ut om bassenget  hvor man hører bråket fra lekende barn viser hvor godt synlig dette er, bare ved å stå ved bassenget. Den er til og med synlig fra alle vinduer på kjøkkenet i filmen til Linda.

Så jeg antar at hun fant ut at det var ok med en lekeplass, med mindre hun er blitt svært svaksynt da.

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...