Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Othelia08 skrev (6 timer siden):

Hun snakker gang på gang om hvor independent, sterk business woman hun er, men hun er totalt avhengig av at alle rundt henne skal fortelle henne hva hun skal gjøre. Hun evner jo ikke å stå på egne bein. Helt greit at vi alle trenger hjelp her og der, men hun PRØVER jo ikke en gang å klare seg selv. Hun prøver ikke å lære det hun får andre til å gjøre for seg heller. At folk syns hun er en inspirerende sterk kvinne det skjønner jeg ikke 

Klarer ikke kjøpe et hus til 40mill++ uten å ha økonomisk teft og en «drive». Vil si at hun absolutt er en businesswoman

• Liker 3
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trixie99 skrev (5 timer siden):

Blikket hennes når Linda fortalte om all vedlikehold av huset hun må passe på/forsikring og de greiene der… så ut som hun skulle begynne å gråte lol Hun svarte ja og smilte, men tror det går inn det ene øret og ut det andre. Hun kommer aldri til å følge opp dette med mindre noen forteller henne det. 

Er ikke det slike ting selgers representant og kjøpers representant Linda skal informere tydelig og godt om på forhånd? Står det ikke i salgsoppgaven diverse informasjon? Også at huset var utleid ett år? Her har vi masse info fra alle kanter og kan ta et veloverveid valg både i henhold til taktsoppgaver og annen info som blir sendt ut ved visning?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Justlooking skrev (12 minutter siden):

Er ikke det slike ting selgers representant og kjøpers representant Linda skal informere tydelig og godt om på forhånd? Står det ikke i salgsoppgaven diverse informasjon? Også at huset var utleid ett år? Her har vi masse info fra alle kanter og kan ta et veloverveid valg både i henhold til taktsoppgaver og annen info som blir sendt ut ved visning?

Tror dessverre hun vil angre på dette kjøpet av villa hvor enn det er. Tror hun hadde likt seg bedre ved å kjøpe en leilighet noe ala der hun bor nå. Med mindre vannskader osv selvsagt men med den flotte utsikten hun har hatt, Det må gi en enorm frihetsfølelse med den utsikten, lett fremkommelighet til Dubai mall og andre steder hun frekventerer. Å bo litt ut i ingenmannsland uten utsikt og frihetsfølelsen det må være å bo mer sentralt. Men vi får se hvordan det går/blir …

Endret av Justlooking
Tillegg
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Justlooking skrev (17 minutter siden):

Man skulle jo tro det. Men utifra Isabels snapper å dømme så var hun på visning, likte det hun så, og ga grønt lys til Linda. Uten å sette seg inn i detaljer man vanligvis gjør som huskjøper. 

• Nyttig 9
Skrevet
Trixie99 skrev (13 minutter siden):

Man skulle jo tro det. Men utifra Isabels snapper å dømme så var hun på visning, likte det hun så, og ga grønt lys til Linda. Uten å sette seg inn i detaljer man vanligvis gjør som huskjøper. 

Jaja, hun om det ….

Skrevet
Sol Rampelyset skrev (12 timer siden):

Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporing.

Sol, admin.

Beklager avsporingen ang. emojien, men lærte det tilslutt. Med god hjelp fra andre her på siden.👍

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
agent skrev (22 timer siden):

Fint det å være den mest kyniske og kalkulerende influenseren i Norge.

Gratulerer med 1 plass IR

Den gratulasjonen tar hun nok mot med stor glede mens pengene renner inn. 

refill skrev (21 timer siden):

For min del må hun innrede som hun vil. Det er hun selv som sier hun ikke har smak og trenger hjelp. Jeg syntes den "glam estetikken" er forferdelig, men sier jo ikke at hun ikke kan ha den. Men at folk kjøper ukomfortable ting fordi det er dyrt? Det kommer jeg aldri til å skjønne. Eller håndklær fra Hermes (om det finnes). Just, why? 

Jeg reagerer på at så mange håner andres smak og stil. At man ønsker profesjonell hjelp til å innrede et helt hus betyr jo ikke at man skal gå helt bort fra sin egen smak og stil. Man er jo i stadig kontakt med designeren for å finne den beste løsningen. 

Jeg syns at mye av kritikken her inne er så utrolig smålig og latterlig.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Hvem er dette? skrev (7 timer siden):

Klarer ikke kjøpe et hus til 40mill++ uten å ha økonomisk teft og en «drive». Vil si at hun absolutt er en businesswoman

Jo det kan mann, eneste hun har gjort er å ta opp lån og overført penger fra Norge til Dubai.

Hun har hjelp til alt som har med det administrative +++ advokater og diverse konsulenter. 

Det hun gjør er å babble i mobilen til elsklingene sine. Ikke så rart igrunn ettersom det er hennes inntektskilde. 

Hun hadde aldri klart seg alene, uten flinke mennesker rundt seg.

Hun er en reklame dame.

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Justlooking skrev (7 timer siden):

Tror dessverre hun vil angre på dette kjøpet av villa hvor enn det er. Tror hun hadde likt seg bedre ved å kjøpe en leilighet noe ala der hun bor nå. Med mindre vannskader osv selvsagt men med den flotte utsikten hun har hatt, Det må gi en enorm frihetsfølelse med den utsikten, lett fremkommelighet til Dubai mall og andre steder hun frekventerer. Å bo litt ut i ingenmannsland uten utsikt og frihetsfølelsen det må være å bo mer sentralt. Men vi får se hvordan det går/blir …

Jeg er også redd for at drømmen om eget hus har overskygget hva hun egentlig trenger for å trives. Det virker som utsikten i leiligheten og muligheten til å ta heisen ned til handlesenteret har vært viktig for henne, og da kan det kanskje fort føles ensomt og tungvint å måtte i bil uansett hva man skal gjøre. Håper jeg tar feil og at hun vil trives i det flotte huset :) 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Trixie99 skrev (7 timer siden):

Det er så tomt i topplokket at det er flaut å se på henne nå.

Hun går rundt i den Villaen til førtisyvmillionerkroner og ser helt tom ut.

Må ha hushjelp til å brette undertøyet, for det blir alt for mye for henne.

• Liker 2
  • Nyttig 14
Skrevet (endret)

Virker som det blir 90% Marinas ideer som innreder villaen og resten Isabel … og det er jo greit nok det om Isabel elsker Marina sin stil i hjemme hennes. Jeg hadde nok følt meg som en fisk på land selv i en GEDIGEN villa med alt som skal innredes fra topp til tå, noe annet er jo et lite hus og en leilighet. 

Endret av Hatsumomo
skriveleif
  • Nyttig 4
Skrevet
Solstråle1 skrev (53 minutter siden):

Den gratulasjonen tar hun nok mot med stor glede mens pengene renner inn. 

Jeg reagerer på at så mange håner andres smak og stil. At man ønsker profesjonell hjelp til å innrede et helt hus betyr jo ikke at man skal gå helt bort fra sin egen smak og stil. Man er jo i stadig kontakt med designeren for å finne den beste løsningen. 

Jeg syns at mye av kritikken her inne er så utrolig smålig og latterlig.

Det er den. Uten tvil. Og det er veldig lett for at egne grenser flyttes og man lar seg rive med. Jeg merker i hvertfall det selv tidvis, at "nå begynner du å nærme deg noe du ikke ønsker å være", så da er det greit å ta en pause. Det er veldig tydelig her inne hvordan en snøball kan begynne å rulle når man får det skriftlig og med "tidsstempel". Egentlig litt interessant.

Og off topic. 

• Liker 3
Skrevet
agent skrev (2 timer siden):

Jo det kan mann, eneste hun har gjort er å ta opp lån og overført penger fra Norge til Dubai.

Hun har hjelp til alt som har med det administrative +++ advokater og diverse konsulenter. 

Det hun gjør er å babble i mobilen til elsklingene sine. Ikke så rart igrunn ettersom det er hennes inntektskilde. 

Hun hadde aldri klart seg alene, uten flinke mennesker rundt seg.

Hun er en reklame dame.

🎯🎯🎯👌

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (2 timer siden):

Det er så tomt i topplokket at det er flaut å se på henne nå.

Hun går rundt i den Villaen til førtisyvmillionerkroner og ser helt tom ut.

Må ha hushjelp til å brette undertøyet, for det blir alt for mye for henne.

Ja er det noe hun ikke har hjelp til? Hva gjør hun egentlig?🤔 Skulle til og med ha folk til å henge opp klærne sine sa hun. Enda mere tid til å være lat og å ikke gjøre en dritt🙈 Huff!!

• Nyttig 8
Skrevet
Hvem er dette? skrev (10 timer siden):

Er man en «businesswoman» pga man klarer å kjøpe et hus alene?🤔🤷‍♀️

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden):

Er man en «businesswoman» pga man klarer å kjøpe et hus alene?🤔🤷‍♀️

Virker som at folk glemmer hva hun faktisk tjener penger på🙈 Man trenger ikke være business woman for å tjene på snap. Man må bare være kynisk og kalkulerende nok.
Hun prøvde seg vel helt selv engang som businesswoman, og det gikk jo rett til helv***. Husker ikke hva nettbutikken hette, men det var masse temu-ræl som ble solgt vidre til dyredommer.

Etter det ble det ivorie, og der tror jeg neppe hun bidrar til mer enn ideer. Når hun ikke engang vet hvordan hun betaler en regning så har jeg mine tvil om at hun drar så mye av lasset hva angår å faktisk drive en business.

• Liker 3
  • Nyttig 15
Skrevet

Jeg fatter ikke hvordan hun klarer å dra bort slik mitt i flyttekaos og innredningskaos.😳 Er jo enormt mye som må på plass?! 👀 Hadde det vært meg hadde jeg driti i hele bursdagen min og fokusert på å «komme i hus» først, og så pakket flyktbaggen aka Europabagen og reist…. 🙈

• Liker 2
  • Nyttig 13
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (27 minutter siden):

Jeg fatter ikke hvordan hun klarer å dra bort slik mitt i flyttekaos og innredningskaos.😳 Er jo enormt mye som må på plass?! 👀 Hadde det vært meg hadde jeg driti i hele bursdagen min og fokusert på å «komme i hus» først, og så pakket flyktbaggen aka Europabagen og reist…. 🙈

Hun drar nok fordi hun vil ut av Dubai fortest mulig, men fint å bruke bursdagen som unnskyldning for grunnen. Må vel gjerne være forsiktig med hvordan hun ordlegger seg mens hun er der.

• Nyttig 8
Skrevet

Fikk med meg at hu har bestilt madrass som skal leveres til huset, men skal den ligge ute til hu returnerer eller har flere folk nøkler til å låse seg inn mens hu er bortreist ?

Hvor oppbevarer hun sine smykker og verdisaker i dette kaoset?? 

Hjelpes for et rot 🙈🙈

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Classy skrev (3 minutter siden):

har flere folk nøkler til å låse seg inn mens hu er bortreist ?

Ganske selvsagt da.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...