Tuppenoglillemor12 Skrevet 16 timer siden #31441 Skrevet 16 timer siden Dette blir ett shitshow uten like..👀🍿 Hun kommer til å irritere seg grønn av den barneparken!😳🙈🙈🙈 Dama oppfører seg som en liten vettskremt dukke som har forvilla seg inn i «de voksnes rekker» for første gang i ditt liv….😅 Dama er 32? 33? Djiiiiiizes….🙄 6 2 7
Nobetterthanaman Skrevet 16 timer siden #31442 Skrevet 16 timer siden agent skrev (2 minutter siden): Det har gått så langt at hun kan ikke gjøre noe selv.😂 Det var feil hun skal visst ta med seg veskene selv til Villaen. Nå har hun daffe rundt i leiligheten noen dager, sånn som hun roter rundt med klær. Upakkete kofferter, helt klesskapet på gulvet å senga. Hvordan blir dette når hun får 600 kvm å boltre seg på. Å jeg glemte hun skal ha vaskehjelp/hushjelp som skal rydde etter henne og tørke støv hver dag. Hun nevnte også at hun ville at noen skulle gjøre klar huset til henne slik at når hun åpnet dørene så var alt på plass og perfekt! Er ikke litt av sjarmen når man kjøper seg hus/nytt sted å bo, å innrede som man vil selv å kose seg med den prossessen?😅 hun skal ha hushjelp, kokk, gardener, sjåfør og når den tid kommer en nanny.. Hun skal liksom ikke gjøre noe av de hverdagslige tinga som kan være med å gi litt hverdagsglede. Er ikke rart hun ikke har det bra med seg selv. I hennes verden kan lykke bare kjøpes i form av lyx lyx lyx. Og når en type lyxx blir gammelt nytt, så er det ny type lyx som skal kjøpes. Dette blir en evig runddans frem til penger ikke kan kjøpe lykke lenger, og da kommer nok livet til å slå henne hardt i trynet. Jeg har sett dette mønsteret lenge. 5 1 12
Tuppenoglillemor12 Skrevet 16 timer siden #31443 Skrevet 16 timer siden Trueout skrev (3 minutter siden): Syns helt oppriktig at det er tragisk å se hva mye penger og "kjendis" status har gjort med henne! Likte Isabel veldig godt før hun flyttet til Dubai. Da var hun liksom litt den keitete jenta som var gøy å følge. Nå er hun bare en skygge av seg selv, som har blitt stormannsgal! Hvilken verdi har livet, når alt dreier seg om penger, penger og mere penger? 👏👏👏🎯 3 3 1
Trueout Skrevet 16 timer siden #31444 Skrevet 16 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (5 minutter siden): Dette blir ett shitshow uten like..👀🍿 Hun kommer til å irritere seg grønn av den barneparken!😳🙈🙈🙈 Dama oppfører seg som en liten vettskremt dukke som har forvilla seg inn i «de voksnes rekker» for første gang i ditt liv….😅 Dama er 32? 33? Djiiiiiizes….🙄 Ja har sagt det mange ganger. Det her kommer til å gå til helvette🙄 9 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 15 timer siden #31445 Skrevet 15 timer siden Skriver folk virkelig trøstende ord til henne nå?!👀 Og drar opp barndommen hennes og traumer osv.. derfor hun gråter sånn…. Gi meg styrke!😅 6 2
agent Skrevet 15 timer siden #31446 Skrevet 15 timer siden (endret) Nobetterthanaman skrev (1 time siden): Hun nevnte også at hun ville at noen skulle gjøre klar huset til henne slik at når hun åpnet dørene så var alt på plass og perfekt! Er ikke litt av sjarmen når man kjøper seg hus/nytt sted å bo, å innrede som man vil selv å kose seg med den prossessen?😅 hun skal ha hushjelp, kokk, gardener, sjåfør og når den tid kommer en nanny.. Hun skal liksom ikke gjøre noe av de hverdagslige tinga som kan være med å gi litt hverdagsglede. Er ikke rart hun ikke har det bra med seg selv. I hennes verden kan lykke bare kjøpes i form av lyx lyx lyx. Og når en type lyxx blir gammelt nytt, så er det ny type lyx som skal kjøpes. Dette blir en evig runddans frem til penger ikke kan kjøpe lykke lenger, og da kommer nok livet til å slå henne hardt i trynet. Jeg har sett dette mønsteret lenge. Det er helt utrolig hvor lite bakkekontakt , skjønner nesten ikke at det er mulig å bli så fjern. Verdier og integritet er helt blåst bort, tårene til lille Shirog blir bare så falskt. Endret 15 timer siden av agent 7
Hatsumomo Skrevet 15 timer siden #31447 Skrevet 15 timer siden (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (11 minutter siden): Skriver folk virkelig trøstende ord til henne nå?!👀 Og drar opp barndommen hennes og traumer osv.. derfor hun gråter sånn…. Gi meg styrke!😅 Jepp! Hva skrev jeg om hva som ville komme, hadde jo full bingo på hva som ville stå i disse meldingene Endret 15 timer siden av Hatsumomo 5 8
agent Skrevet 15 timer siden #31448 Skrevet 15 timer siden Nobetterthanaman skrev (1 time siden): Hun nevnte også at hun ville at noen skulle gjøre klar huset til henne slik at når hun åpnet dørene så var alt på plass og perfekt! Er ikke litt av sjarmen når man kjøper seg hus/nytt sted å bo, å innrede som man vil selv å kose seg med den prossessen?😅 hun skal ha hushjelp, kokk, gardener, sjåfør og når den tid kommer en nanny.. Hun skal liksom ikke gjøre noe av de hverdagslige tinga som kan være med å gi litt hverdagsglede. Er ikke rart hun ikke har det bra med seg selv. I hennes verden kan lykke bare kjøpes i form av lyx lyx lyx. Og når en type lyxx blir gammelt nytt, så er det ny type lyx som skal kjøpes. Dette blir en evig runddans frem til penger ikke kan kjøpe lykke lenger, og da kommer nok livet til å slå henne hardt i trynet. Jeg har sett dette mønsteret lenge. Men å ansette en stylist eller en assistent det gjør hun ikke. Noe hun virkelig kunne trengt. (eller ikke 🫣) 2 1
agent Skrevet 15 timer siden #31449 Skrevet 15 timer siden (endret) Hatsumomo skrev (5 minutter siden): Jepp! Hva skrev jeg om hva som ville komme, hadde jo full bingo på hva som ville stå i disse meldingene Eneste næringen hun trenger er sånne meldinger, da trenger hun ikke å face virkeligheten. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ slengte på noen hjerter for syns skyld.🫣😂 Endret 15 timer siden av agent 3 3
Aristokrat1 Skrevet 15 timer siden #31450 Skrevet 15 timer siden Hadde vært så flau jeg. De folka som kommer inn der til det jævla kaoset!!Syns det er respektløst faktisk. Men, hu tipser bra så da er det greit🤮 3 2
Hatsumomo Skrevet 15 timer siden #31451 Skrevet 15 timer siden (endret) agent skrev (5 minutter siden): Eneste næringen hun trenger er sånne meldinger, da trenger hun ikke å face virkeligheten. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ slenger på noen hjerter for syns skyld.🫣😂 Ja det syntes jeg du burde, det var ikke nok hjerter i meldingen der altså. Kjenner jeg blir helt oppgitt, det er jo ikke snakk om å komme seg videre! Hun dyrker den tilstanden med god hjelp fra Raadsquad. Poenget er jo å behandle traumene sine, ikke velte seg i dem og dra dem opp i alle anledninger for å bruke dem som unnskyldninger for ALT. Da bare vedlikeholder man traumene sine ute å bearbeide dem. Endret 15 timer siden av Hatsumomo 3 4 5
Hatsumomo Skrevet 15 timer siden #31452 Skrevet 15 timer siden agent skrev (10 minutter siden): Men å ansette en stylist eller en assistent det gjør hun ikke. Noe hun virkelig kunne trengt. (eller ikke 🫣) Det går ikke, da kan hun jo ikke spørre RS om hun skal kjøpe ditt eller datt. Kilde til tapt engasjement der vettu. 2 2
agent Skrevet 15 timer siden #31453 Skrevet 15 timer siden Hatsumomo skrev (1 minutt siden): Det går ikke, da kan hun jo ikke spørre RS om hun skal kjøpe ditt eller datt. Kilde til tapt engasjement der vettu. Uffa meg, det tenkte jeg ikke på 🤦♀️🤦♀️ Blir bra detta vettu, nå som hun flytter ut til NATUREN ??? 😂🫣 Asfalt og plantete palmer blir bra det🤷♀️🤷♀️ 2 1
agent Skrevet 15 timer siden #31454 Skrevet 15 timer siden Hatsumomo skrev (12 minutter siden): Ja det syntes jeg du burde, det var ikke nok hjerter i meldingen der altså. Kjenner jeg blir helt oppgitt, det er jo ikke snakk om å komme seg videre! Hun dyrker den tilstanden med god hjelp fra Raadsquad. Poenget er jo å behandle traumene sine, ikke velte seg i dem og dra dem opp i alle anledninger for å bruke dem som unnskyldninger for ALT. Da bare vedlikeholder man traumene sine ute å bearbeide dem. Litt uttafor temaet 🫣 De emoijene med bevegelse, hvor finner jeg dem.?
Hatsumomo Skrevet 15 timer siden #31455 Skrevet 15 timer siden agent skrev (4 minutter siden): Litt uttafor temaet 🫣 De emoijene med bevegelse, hvor finner jeg dem.? De er inne på emoji listen her på KG, men du må bare scrolle forbi alle de telefonemojiene, så kommer det en haug med bevegelse-emojis på bunnen 1 1
Cami9 Skrevet 15 timer siden #31456 Skrevet 15 timer siden Trueout skrev (1 time siden): Er ikke ordtaket "holde your horses da?"Det tenkte ikke jeg på. Tenkte jeg kunne lette byrden med en hest🤣🤣🤣🤣👌 😂😂😂 Hold your horses ja 😂😂😂 3 1
Kønn Skrevet 12 timer siden #31457 Skrevet 12 timer siden Når man lærer noe nytt…. Her har hun gått rundt i nattkjolen i flere dager og slipper inn ‘slavene’ sine i et kaos av en annen verden. Er hun ikke litt flau en gang? 2 6
Othelia08 Skrevet 12 timer siden #31458 Skrevet 12 timer siden Kønn skrev (12 minutter siden): Når man lærer noe nytt…. Her har hun gått rundt i nattkjolen i flere dager og slipper inn ‘slavene’ sine i et kaos av en annen verden. Er hun ikke litt flau en gang? Det er som om hennes måte å bevise for alle at hun er så «humble» og «down to earth» på er å vandre rundt i nattklær på Teams-møter og blandt «arbeiderne» rundt henne 2 5
Kønn Skrevet 12 timer siden #31459 Skrevet 12 timer siden Othelia08 skrev (6 minutter siden): Det er som om hennes måte å bevise for alle at hun er så «humble» og «down to earth» på er å vandre rundt i nattklær på Teams-møter og blandt «arbeiderne» rundt henne Det er respektløst synes jeg. Mest for henne selv. Jeg mener hun ikke har særlig selvrespekt. Det er egentlig litt trist å se. Hun sa i går at hun ikke betalte regninger heller og måtte ha hjelp av Linda. «Geir har betalt regningene mine i 11 år»… 5 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet 12 timer siden #31460 Skrevet 12 timer siden Kønn skrev (2 minutter siden): Det er respektløst synes jeg. Mest for henne selv. Jeg mener hun ikke har særlig selvrespekt. Det er egentlig litt trist å se. Hun sa i går at hun ikke betalte regninger heller og måtte ha hjelp av Linda. «Geir har betalt regningene mine i 11 år»… Hva??!😳
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå